Σελίδα 6 από 33 ΠρώτοΠρώτο 123456789101116 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 488

Θέμα: Μετά το vstrom τι; Πες και εσύ την άποψή σου..

  1. #76
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Αρχικά δημιουργήθηκε από noe13
    Το μηχανακι πλεον το ξερεις σε εχει συντροφευσει σε τοσα ταξιδια ξερεις αν παθει κατι πως να το φτιαξεις!
    Θα πιαστω απ'αυτο.

    ΣΙΓΑ μη βρισκατε φλαντζα για το μπεμβε σε 5 λεπτα.

    Ενω για το στρομακι βρηκατε.


  2. #77
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.112

    Re: Re: Re: Re: Re: Μετά το vstrom τι; Πες και εσύ την άποψή σου..

    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver/PanVas
    Εννοείς οδηγική συμπεριφορά όταν το πιέζεις (ελαστικότητες, κλπ);
    Αν ναι, τότε πάω πάσο, οι λοιποί υποψήφιοι (νομίζω) είναι αρκετά πιο στιβαρά μηχανάκια...
    Ναι και αυτό.
    Εξακολουθώ να πηγαίνω πάσο.
    Πόσες φορές όμως θα χρειαστείς την επιπλέον ακαμψία των BMW/KTM σε οριακές συνθήκες;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver/PanVas
    Ένα καινούριο V-Strom με ένα ψαγμένο και καλό setup αναρτήσεων;
    Εκτός και μιλάμε για τα τζιτζιβλίκια τύπου ESA στο 1200GS.
    Πάλι σε μονυηφιές και τιούνινγκ. Από παλία, αλλά κυρίως από αυτό το ταξίδι, το πόρισμα είναι ότι "αν δεν είναι μαμά δεν το θέλω στο μηχανάκι μου"
    Η αλλαγή αναρτήσεων με κάτι καλύτερο, επώνυμο και ψαγμένο δε νομίζω πως είναι "μοντίφα".
    Και με τη χρήση που κάνεις στη μοτοσικλέτα σου το tuning θα γίνει άπαξ.
    Να μείνεις σε ταξίδι από aftermarket ανάρτηση το θεωρώ απίθανο...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver/PanVas
    Kάλυψη από αέρα;
    Ποιότητα σέλας;
    Εργονομία;
    Κυρίως αέρα και θέση οδήγησης
    Έχω καταλήξει πως η κάλυψη από τον αέρα είναι κάτι εξαιρετικά υποκειμενικό (εκτός και καβαλάς Varadero που καλύπτει τους πάντες μέχρι τα 2,20). Μόνη λύση κατά την ταπεινή μου άποψη είναι η κατασκευή ζελατίνας custom για εσένα.
    Για τη θέση οδήγησης, μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές όπως ρυθμιζόμενα μαρσπιέ (ναι υπάρχουν και για on - off), πολυρυθμιζόμενα καβαλέτα και μια καλή μετατροπή στη σέλα μπορούν να κάνουν θαύματα (με κόστος max 300 Ευρώ).
    Τα παραπάνω δε θα σε αφήσουν σε ταξίδι ...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver/PanVas
    Την άλλαξες για καλύτερη κάλυψη από τον αέρα;
    Στο αισθητικό πάω πάσο...
    Συνδυασμό των δύο και μεταπώληση...
    Βλ. παραπάνω, τη μεταπώληση δεν τη λαμβάνω υπ' όψιν μου...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver/PanVas
    Να το συζητήσουμε, γιατί όχι;
    420 χιλιόμετρα χαλαρά βγήκαν στο ταξίδι με ένα ντεπόζητο.
    Θεωρώ την αυτονομία πολύ καλή.
    Πάντα υπάρχουν λύσεις για μεγαλύτερο τεπόζιτο...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver/PanVas
    Τι παραπάνω θα ήθελες από ένα V-Strom.
    Μάλλον τίποτα. Ίσως να μην το είχαν όλοι. Αλλά από την άλλοι με τους δικηγόρους και τους φαρμακοτρίφτες που θέλω να μπλέξω...
    Το δικό σου V-Strom θα είναι πάντα μοναδικό με τα αυτοκόλλητα και τις εμπειρίες του...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver/PanVas
    Ούτε για τους υποψήφιους αντικαταστάτες θα έχεις...
    Οπότε να πάω να πάρω πάλι βεστρομ;
    Είπα, ότι το βεστρομ έτσι όπως το έχω φέρει αυτή την στιγμή είναι κοντά σε αυτό που θέλω. Τα 5 χρόνια και τα 70κ χμλ είναι το πρόβλημα που θέλει πιο προσεχτική συντήρηση για να πάω σοβαρό ταξίδι.
    Εγώ στη θέση σου μετά από τόσα χιλιόμετρα και εξοικείωση με το μηχανάκι δε θα το άλλαζα.
    Θα έπαιρνα ένα ίδιο κούτα, θα του έβαζα πάνω τα extra από το προηγούμενο (τα οποία έχεις επιλέξει προσεκτικά) και απλά θα το έκανα καλύτερο στους τομείς που θέλω:
    1. Ποιοτικές aftermarket αναρτήσεις (? 2.000).
    2. Αλλαγές σε εργονομία (? 500).
    3. Custom μεγέθυνση τεπόζιτου (? 1.500) - τραβηγμένο σενάριο εκτός και θες να πας Κίνα φουλάροντας από Πάτρα.

    Εκτός και ήθελα να αλλάξω για την αλλαγή ή να αλλάξω εντελώς κατηγορία (βλ. sport touring + enduro)...

    Φυσικά κουβέντα κάνουμε δεν προσπαθώ να σε πείσω.
    Στο κάτω κάτω ας πετάξω κι εγώ την κ@#$τρυπ... ε άποψή μου ήθελα να πω...


  3. #78
    Εχουν μεινει και μερικα KLV 1000 αν δε κανω λαθος, σε φοβερη τιμη.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	kawasakiklv1000-5546-001-f.jpg 
Προβολές:	436 
Μέγεθος:	49,2 KB 
ID:	200048


    Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
    Marie Curie

  4. #79
    Και με τη διαφορα χρηματων, το κανεις οπως γουσταρεις.


    Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
    Marie Curie

  5. #80
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Δηλαδή ρε μάγκες μετά το βστρομ το χάος ... Ή το χάος με τίποτα έξτρα από τι διαβάζω..
    Πάλι καλά δεν είχα τη τύχη;; Να έχω βστρομ μιας και θέλω να αποκτησω καμία δεκαριά μηχανές τουλάχιστον ακόμα...





    Ρε σεις σοβαρά μιλάτε στάνταρ;; Μη με κάνετε Πλάκα και τσιμπαω κ εύκολα..

  6. #81
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
    Εχουν μεινει και μερικα KLV 1000 αν δε κανω λαθος, σε φοβερη τιμη.
    Γι αυτο μπορω να σου πω καποια πραγματα γιατι το εχω!ΦΟβερη θεση οδηγησης,καλο πλαισιο,μοτερουκλα με @@,αναρτηση αρκετα καλη σε σχεση με το 650!

    Μεγαλο - για μενα τα απαραδεκτα φρενα για τη δυναμη του!Πισω ανυπαρκτο μπροστινο κακο!Εγω εβαλα μεταλλικα σωληνακια βελτιωθηκε λιγο αλλα ειναι ημιμετρο!
    Πωλουνται προστατευτικα καγκελα κινητηρα!

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=101820

  7. #82
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    Δηλαδή ρε μάγκες μετά το βστρομ το χάος ... Ή το χάος με τίποτα έξτρα από τι διαβάζω..
    Πάλι καλά δεν είχα τη τύχη;; Να έχω βστρομ μιας και θέλω να αποκτησω καμία δεκαριά μηχανές τουλάχιστον ακόμα...





    Ρε σεις σοβαρά μιλάτε στάνταρ;; Μη με κάνετε Πλάκα και τσιμπαω κ εύκολα..
    Δεν νομιζω οτι εισαι μεσα στη συζητηση!Μιλαμε για ενα συγκεκριμενο vstrom με συγκεκριμενη χρηση κ κατα ποσο συμφερει η αντικατασταση!Δεν ειπε κανεις οτι ειναι υπερμηχανημα....
    Πωλουνται προστατευτικα καγκελα κινητηρα!

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=101820

  8. #83
    Τι να σας πω ρε παιδια εγω ακομα στο βεστρομ ειμαι.
    Απο οτι διαβαζω πρεπει να θεωρουμαι πισω? Θα τρελλαθω! :smilea:
    Παοκ να ΄σαι και να μη φοβασαι

  9. #84
    Αρχικά δημιουργήθηκε από thagro
    Τι να σας πω ρε παιδια εγω ακομα στο βεστρομ ειμαι.
    Απο οτι διαβαζω πρεπει να θεωρουμαι πισω? Θα τρελλαθω! :smilea:
    Ας μην τη παμε εκει τη συζητηση αλλο ειναι το θεμα!
    Πωλουνται προστατευτικα καγκελα κινητηρα!

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=101820

  10. #85
    όχι παλιός... Το avatar του/της PanVas
    Εγγραφή
    28/08/2006
    Μηνύματα
    2.395
    Αρχικά δημιουργήθηκε από thagro
    Τι να σας πω ρε παιδια εγω ακομα στο βεστρομ ειμαι.
    Απο οτι διαβαζω πρεπει να θεωρουμαι πισω? Θα τρελλαθω! :smilea:

    Ακόμα στο βεστρομ..;
    Για πες μας λεπτομέρειες... Πόσα χιλιόμετρα, πως και που..;

  11. #86
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Ωραία φίλε λοιπόν μετά από 5 χρόνια και 70κ χιλ και με τα όσα έξτρα έχεις βάλει νιώθεις ότι είναι κοντά σε ότι ψάχνεις.. Δεν υπαρχει άλλος λόγος να συνεχίσεις με αυτό. Ψάχνεις κάτι άλλο (καλύτερο, πιο άνετο , πιο δυνατό βαλε ότι θες ΕΣΥ ) που θα είναι ότι σε κάνει να έχεις αυτές τις αναζητήσεις για το τι να κανείς..
    Επίσης το ότι το βστρομ το χεις πλέον σα ποδήλατο δε μας λέει τίποτα για το μηχανάκι παρά το ότι εγινες καλύτερος οδηγός μετά και από τοσα χιλ.Αυτή τη βελτίωση μπορείς να την χαρείς (νομίζω πάλι -δεν ισχύουν ντε και καλά τώρα αυτά..) με Μια καλύτερη ας πούμε
    μοτο.

    Για τον αν συμφέρει .. Νομίζω θα μας πεις ΕΣΥ μετά από όσα χιλ κανείς με ότι επιλεξεις αν.. Αλλάξεις τελικά μοτο και δεν ..πουλησεις το βστρομ στον εαυτό σου..

  12. #87
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    ...
    Επίσης το ότι το βστρομ το χεις πλέον σα ποδήλατο δε μας λέει τίποτα για το μηχανάκι παρά το ότι εγινες καλύτερος οδηγός μετά και από τοσα χιλ. ....
    πολύ εύστοχη παρατήρηση

  13. #88
    Εσύ και ο npat είστε δύσκολη περίπτωση ρε γαμώτο..

    Διάβασα όλη τη συζήτηση και καταλήγω σε ένα κι εγώ, BMW GS Adv.. κι αυτό γιατί θεωρώ ότι όλα τα υπόλοιπα κάπου θα υστερούν, ίσως όχι απόλυτα στην πράξη όμως στο μυαλό σου σίγουρα..
    Μέχρι και Africa πέρασε απ'το μυαλό μου να φανταστείς..!

    Αν το παλεύεις από οικονομικής πλευράς το Μπεμβέ.. αέρα. Και συνέχισε να ταξιδεύεις και να μας παίρνεις μαζί σου.


  14. #89
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    F800GS
    Ban 'em all

  15. #90
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
    Εχουν μεινει και μερικα KLV 1000 αν δε κανω λαθος, σε φοβερη τιμη.
    θα το λεγα αλλα... με τα λεφτα που θελει για αναρτηση/φρενα...βγαινει μια η αλλη
    Accipere quam facere praestat injuriam

Σελίδα 6 από 33 ΠρώτοΠρώτο 123456789101116 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Σπασμένο λεβιέ?Φτιάξ'το μόνος και σώσε την τσέπη σου!!
    από Aggelos_SV στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 17/12/2007, 16:52
  2. Μετά το πέσιμο τι;...
    από stvr1 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 27/10/2007, 23:06
  3. μετα το ατυχημα ...ΙΚΑ κυριες και κυριοι!!!!
    από EVI στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2006, 07:57
  4. Μετά το ΧΤ... Τι;
    από nkaratz στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 27/10/2005, 10:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF