Θα πιαστω απ'αυτο.Αρχικά δημιουργήθηκε από noe13
Το μηχανακι πλεον το ξερεις σε εχει συντροφευσει σε τοσα ταξιδια ξερεις αν παθει κατι πως να το φτιαξεις!
ΣΙΓΑ μη βρισκατε φλαντζα για το μπεμβε σε 5 λεπτα.
Ενω για το στρομακι βρηκατε.
![]()
![]()
Θα πιαστω απ'αυτο.Αρχικά δημιουργήθηκε από noe13
Το μηχανακι πλεον το ξερεις σε εχει συντροφευσει σε τοσα ταξιδια ξερεις αν παθει κατι πως να το φτιαξεις!
ΣΙΓΑ μη βρισκατε φλαντζα για το μπεμβε σε 5 λεπτα.
Ενω για το στρομακι βρηκατε.
![]()
![]()
Εξακολουθώ να πηγαίνω πάσο.Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver/PanVas
Εννοείς οδηγική συμπεριφορά όταν το πιέζεις (ελαστικότητες, κλπ);
Αν ναι, τότε πάω πάσο, οι λοιποί υποψήφιοι (νομίζω) είναι αρκετά πιο στιβαρά μηχανάκια...
Ναι και αυτό.
Πόσες φορές όμως θα χρειαστείς την επιπλέον ακαμψία των BMW/KTM σε οριακές συνθήκες;
Η αλλαγή αναρτήσεων με κάτι καλύτερο, επώνυμο και ψαγμένο δε νομίζω πως είναι "μοντίφα".Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver/PanVas
Ένα καινούριο V-Strom με ένα ψαγμένο και καλό setup αναρτήσεων;
Εκτός και μιλάμε για τα τζιτζιβλίκια τύπου ESA στο 1200GS.
Πάλι σε μονυηφιές και τιούνινγκ. Από παλία, αλλά κυρίως από αυτό το ταξίδι, το πόρισμα είναι ότι "αν δεν είναι μαμά δεν το θέλω στο μηχανάκι μου"
Και με τη χρήση που κάνεις στη μοτοσικλέτα σου το tuning θα γίνει άπαξ.
Να μείνεις σε ταξίδι από aftermarket ανάρτηση το θεωρώ απίθανο...
Έχω καταλήξει πως η κάλυψη από τον αέρα είναι κάτι εξαιρετικά υποκειμενικό (εκτός και καβαλάς Varadero που καλύπτει τους πάντες μέχρι τα 2,20). Μόνη λύση κατά την ταπεινή μου άποψη είναι η κατασκευή ζελατίνας custom για εσένα.Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver/PanVas
Kάλυψη από αέρα;
Ποιότητα σέλας;
Εργονομία;
Κυρίως αέρα και θέση οδήγησης
Για τη θέση οδήγησης, μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές όπως ρυθμιζόμενα μαρσπιέ (ναι υπάρχουν και για on - off), πολυρυθμιζόμενα καβαλέτα και μια καλή μετατροπή στη σέλα μπορούν να κάνουν θαύματα (με κόστος max 300 Ευρώ).
Τα παραπάνω δε θα σε αφήσουν σε ταξίδι...
Βλ. παραπάνω, τη μεταπώληση δεν τη λαμβάνω υπ' όψιν μου...Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver/PanVas
Την άλλαξες για καλύτερη κάλυψη από τον αέρα;
Στο αισθητικό πάω πάσο...
Συνδυασμό των δύο και μεταπώληση...
Θεωρώ την αυτονομία πολύ καλή.Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver/PanVas
Να το συζητήσουμε, γιατί όχι;
420 χιλιόμετρα χαλαρά βγήκαν στο ταξίδι με ένα ντεπόζητο.
Πάντα υπάρχουν λύσεις για μεγαλύτερο τεπόζιτο...
Το δικό σου V-Strom θα είναι πάντα μοναδικό με τα αυτοκόλλητα και τις εμπειρίες του...Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver/PanVas
Τι παραπάνω θα ήθελες από ένα V-Strom.
Μάλλον τίποτα. Ίσως να μην το είχαν όλοι. Αλλά από την άλλοι με τους δικηγόρους και τους φαρμακοτρίφτες που θέλω να μπλέξω...
Εγώ στη θέση σου μετά από τόσα χιλιόμετρα και εξοικείωση με το μηχανάκι δε θα το άλλαζα.Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver/PanVas
Ούτε για τους υποψήφιους αντικαταστάτες θα έχεις...
Οπότε να πάω να πάρω πάλι βεστρομ;
Είπα, ότι το βεστρομ έτσι όπως το έχω φέρει αυτή την στιγμή είναι κοντά σε αυτό που θέλω. Τα 5 χρόνια και τα 70κ χμλ είναι το πρόβλημα που θέλει πιο προσεχτική συντήρηση για να πάω σοβαρό ταξίδι.
Θα έπαιρνα ένα ίδιο κούτα, θα του έβαζα πάνω τα extra από το προηγούμενο (τα οποία έχεις επιλέξει προσεκτικά) και απλά θα το έκανα καλύτερο στους τομείς που θέλω:
1. Ποιοτικές aftermarket αναρτήσεις (? 2.000).
2. Αλλαγές σε εργονομία (? 500).
3. Custom μεγέθυνση τεπόζιτου (? 1.500) - τραβηγμένο σενάριο εκτός και θες να πας Κίνα φουλάροντας από Πάτρα.
Εκτός και ήθελα να αλλάξω για την αλλαγή ή να αλλάξω εντελώς κατηγορία (βλ. sport touring + enduro)...
Φυσικά κουβέντα κάνουμε δεν προσπαθώ να σε πείσω.
Στο κάτω κάτω ας πετάξω κι εγώ την κ@#$τρυπ... ε άποψή μου ήθελα να πω...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Και με τη διαφορα χρηματων, το κανεις οπως γουσταρεις.
Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
Marie Curie
Δηλαδή ρε μάγκες μετά το βστρομ το χάος ... Ή το χάος με τίποτα έξτρα από τι διαβάζω..
Πάλι καλά δεν είχα τη τύχη;; Να έχω βστρομ μιας και θέλω να αποκτησω καμία δεκαριά μηχανές τουλάχιστον ακόμα...
Ρε σεις σοβαρά μιλάτε στάνταρ;; Μη με κάνετε Πλάκα και τσιμπαω κ εύκολα..![]()
Γι αυτο μπορω να σου πω καποια πραγματα γιατι το εχω!ΦΟβερη θεση οδηγησης,καλο πλαισιο,μοτερουκλα με @@,αναρτηση αρκετα καλη σε σχεση με το 650!Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Εχουν μεινει και μερικα KLV 1000 αν δε κανω λαθος, σε φοβερη τιμη.
Μεγαλο - για μενα τα απαραδεκτα φρενα για τη δυναμη του!Πισω ανυπαρκτο μπροστινο κακο!Εγω εβαλα μεταλλικα σωληνακια βελτιωθηκε λιγο αλλα ειναι ημιμετρο!
Πωλουνται προστατευτικα καγκελα κινητηρα!
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=101820
Δεν νομιζω οτι εισαι μεσα στη συζητηση!Μιλαμε για ενα συγκεκριμενο vstrom με συγκεκριμενη χρηση κ κατα ποσο συμφερει η αντικατασταση!Δεν ειπε κανεις οτι ειναι υπερμηχανημα....Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
Δηλαδή ρε μάγκες μετά το βστρομ το χάος ... Ή το χάος με τίποτα έξτρα από τι διαβάζω..
Πάλι καλά δεν είχα τη τύχη;; Να έχω βστρομ μιας και θέλω να αποκτησω καμία δεκαριά μηχανές τουλάχιστον ακόμα...
Ρε σεις σοβαρά μιλάτε στάνταρ;; Μη με κάνετε Πλάκα και τσιμπαω κ εύκολα..![]()
Πωλουνται προστατευτικα καγκελα κινητηρα!
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=101820
Τι να σας πω ρε παιδια εγω ακομα στο βεστρομ ειμαι.
Απο οτι διαβαζω πρεπει να θεωρουμαι πισω? Θα τρελλαθω! :smilea:
Παοκ να ΄σαι και να μη φοβασαι
Ας μην τη παμε εκει τη συζητηση αλλο ειναι το θεμα!Αρχικά δημιουργήθηκε από thagro
Τι να σας πω ρε παιδια εγω ακομα στο βεστρομ ειμαι.
Απο οτι διαβαζω πρεπει να θεωρουμαι πισω? Θα τρελλαθω! :smilea:
Πωλουνται προστατευτικα καγκελα κινητηρα!
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=101820
Αρχικά δημιουργήθηκε από thagro
Τι να σας πω ρε παιδια εγω ακομα στο βεστρομ ειμαι.
Απο οτι διαβαζω πρεπει να θεωρουμαι πισω? Θα τρελλαθω! :smilea:
Ακόμα στο βεστρομ..;
Για πες μας λεπτομέρειες... Πόσα χιλιόμετρα, πως και που..;
Ωραία φίλε λοιπόν μετά από 5 χρόνια και 70κ χιλ και με τα όσα έξτρα έχεις βάλει νιώθεις ότι είναι κοντά σε ότι ψάχνεις.. Δεν υπαρχει άλλος λόγος να συνεχίσεις με αυτό. Ψάχνεις κάτι άλλο (καλύτερο, πιο άνετο , πιο δυνατό βαλε ότι θες ΕΣΥ ) που θα είναι ότι σε κάνει να έχεις αυτές τις αναζητήσεις για το τι να κανείς..
Επίσης το ότι το βστρομ το χεις πλέον σα ποδήλατο δε μας λέει τίποτα για το μηχανάκι παρά το ότι εγινες καλύτερος οδηγός μετά και από τοσα χιλ.Αυτή τη βελτίωση μπορείς να την χαρείς (νομίζω πάλι -δεν ισχύουν ντε και καλά τώρα αυτά..) με Μια καλύτερη ας πούμε
μοτο.
Για τον αν συμφέρει .. Νομίζω θα μας πεις ΕΣΥ μετά από όσα χιλ κανείς με ότι επιλεξεις αν.. Αλλάξεις τελικά μοτο και δεν ..πουλησεις το βστρομ στον εαυτό σου..![]()
πολύ εύστοχη παρατήρησηΑρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
...
Επίσης το ότι το βστρομ το χεις πλέον σα ποδήλατο δε μας λέει τίποτα για το μηχανάκι παρά το ότι εγινες καλύτερος οδηγός μετά και από τοσα χιλ. ....![]()
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Εσύ και ο npat είστε δύσκολη περίπτωση ρε γαμώτο..![]()
Διάβασα όλη τη συζήτηση και καταλήγω σε ένα κι εγώ, BMW GS Adv.. κι αυτό γιατί θεωρώ ότι όλα τα υπόλοιπα κάπου θα υστερούν, ίσως όχι απόλυτα στην πράξη όμως στο μυαλό σου σίγουρα..
Μέχρι και Africa πέρασε απ'το μυαλό μου να φανταστείς..!
Αν το παλεύεις από οικονομικής πλευράς το Μπεμβέ.. αέρα. Και συνέχισε να ταξιδεύεις και να μας παίρνεις μαζί σου.
![]()
θα το λεγα αλλα... με τα λεφτα που θελει για αναρτηση/φρενα...βγαινει μια η αλληΑρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Εχουν μεινει και μερικα KLV 1000 αν δε κανω λαθος, σε φοβερη τιμη.![]()
Accipere quam facere praestat injuriam