Σελίδα 1 από 8 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 115

Θέμα: αποκριση γκαζιου στην περιοχη του ρελαντι.

  1. #1
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812

    αποκριση γκαζιου στην περιοχη του ρελαντι.

    Στην νεκρα με απαλο (κινηση πχ 1/8) ανοιγμα του γκαζιου απο ρελαντι οι στροφες ανεβαινουν κανονικα.λιγο δυστακτικα και καπως "ψοφια" αλλα ανεβαινουν.
    αν ανοιξω το γκαζι πιο αποτομα πχ 1/6 - 1/5 τοτε ανεβαζει με το ζορι και κανει εναν αθλιο ηχο ρουφηγματος απο τα φιλτρα κατω απο το ρεζερβουαρ.αν το κανω αυτο συνεχεια σαν να μαρσαρω(δλδ απο τις 1200 μεχρι τις 2500) καθε φορα που κατεβαινει στο ρελαντι πεφτει και πιο χαμηλα μεχρι που σβηνει.(το αναφερω αυτο γιατι προφανως αυτος ο ηχος ρουφηγματος εχει καποια επιδραση στην λειτουργεια του κινητηρα στα επομενα δευτερα.)
    αν δωσω σχετικα αποτομα ανοιγμα μεγαλυτερου του 1/4 η κανει ενα μεγαλο κενο και μετα αρπαζει αποτομα η σβηνει(1 στις 10 θα ακουστει και ενας ηχος σαν πνιγμενη εκρηξη).μερικες φορες μου προκαλει προβλημα και στην οδηγηση(πχ οταν παω να ξεκινησω απο φαναρι)
    εχω οδηγησει και αλλα brosακια και μου αρεσει παρα πολυ αυτη η "υπακοη" του μοτερ στο χερι.
    για πειτε.
    οτι αλλες λεπτομερειες θα χρειαστειτε πειτε να βοηθησω για να με βοηθησετε.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Εχω το ιδιο θεμα με το ΚΤΜ.Οταν ειναι κρυο και ανοιξω το γκαζι(ειτε λιγο ειτε πολυ) το μοτερ στροφαρει κανονικα...Οταν ερθει το μηχανακι σε θερμοκρασια λειτουργιας και κανω το ιδιο τοτε αρχικα πνιγεται και μετα αρπαζει.Αν δωσω 2-3 ξερογκαζα συνεχομενα τοτε το πρωτο ειναι πνιγμενο και μετα δουλευει καλυτερα,αλλα οχι τελεια οπως οταν ειναι κρυο.

    Ακομη δεν εχω καταφερει να το κανω να δουλεψει οπως θελω και δεν ξερω το γιατι...
    Εχω παιξει με μεγαλυτερο pilot jet και mixture screw αρκετα αλλα ακρη δεν βρηκα!Ισως να θελουν ρυθμισμα τα λεκανακια του carb...

    ΣΣ:Επειδη εχω εξατμισεις εχει ρυθμιστει και το καρμπ με αλλα ζιγκλερ.Δουλευει αψογα σε ολες τις αλλες περιπτωσεις εκτος απο το ξερογκαζο

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Ακομη δεν εχω καταφερει να το κανω να δουλεψει οπως θελω και δεν ξερω το γιατι...
    Εχω παιξει με μεγαλυτερο pilot jet και mixture screw αρκετα αλλα ακρη δεν βρηκα!Ισως να θελουν ρυθμισμα τα λεκανακια του carb...

    ΣΣ:Επειδη εχω εξατμισεις εχει ρυθμιστει και το καρμπ με αλλα ζιγκλερ.Δουλευει αψογα σε ολες τις αλλες περιπτωσεις εκτος απο το ξερογκαζο

    Ένα A/F sensor χρειάζεσαι.
    Δοκίμασε με μαμά pilot μπας και βρεις άκρη.
    Και όταν παίζεις με το καρμπιρατέρ να είσαι σίγουρος ότι είναι καθαρό, ότι οι βαλβίδες είναι ρυθμισμένες το φίλτρο καθαρό το μπουζί καινούργιο.

  4. #4
    ΤρεΛαμέΛος Το avatar του/της nihristo
    Εγγραφή
    26/09/2007
    Μηνύματα
    432
    λογικά φταίει το μίγμα σου αλλά από carbs δεν ξέρω και πολλά. Αν είναι καθαρισμένα, θέλουν ρύθμιση. Τα περί άθλιων ήχων μου κάνουν για φτωχό μίγμα...
    πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: αποκριση γκαζιου στην περιοχη του ρελαντι.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    Στην νεκρα με απαλο (κινηση πχ 1/8) ανοιγμα του γκαζιου απο ρελαντι οι στροφες ανεβαινουν κανονικα.λιγο δυστακτικα και καπως "ψοφια" αλλα ανεβαινουν.
    αν ανοιξω το γκαζι πιο αποτομα πχ 1/6 - 1/5 τοτε ανεβαζει με το ζορι και κανει εναν αθλιο ηχο ρουφηγματος απο τα φιλτρα κατω απο το ρεζερβουαρ.αν το κανω αυτο συνεχεια σαν να μαρσαρω(δλδ απο τις 1200 μεχρι τις 2500) καθε φορα που κατεβαινει στο ρελαντι πεφτει και πιο χαμηλα μεχρι που σβηνει.(το αναφερω αυτο γιατι προφανως αυτος ο ηχος ρουφηγματος εχει καποια επιδραση στην λειτουργεια του κινητηρα στα επομενα δευτερα.)
    αν δωσω σχετικα αποτομα ανοιγμα μεγαλυτερου του 1/4 η κανει ενα μεγαλο κενο και μετα αρπαζει αποτομα η σβηνει(1 στις 10 θα ακουστει και ενας ηχος σαν πνιγμενη εκρηξη).μερικες φορες μου προκαλει προβλημα και στην οδηγηση(πχ οταν παω να ξεκινησω απο φαναρι)
    εχω οδηγησει και αλλα brosακια και μου αρεσει παρα πολυ αυτη η "υπακοη" του μοτερ στο χερι.
    για πειτε.
    οτι αλλες λεπτομερειες θα χρειαστειτε πειτε να βοηθησω για να με βοηθησετε.

    1)Αλλαξε κατι απο την τελευταια φορα που δουλευε κανονικα?
    2) Οταν λες στην αρχη οτι ανεβαζει διστακτικα/ψοφια, το κανει με ομαλοτητα, η με τιναγματα στην αποκριση?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6

    Re: αποκριση γκαζιου στην περιοχη του ρελαντι.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    Στην νεκρα με απαλο (κινηση πχ 1/8) ανοιγμα του γκαζιου απο ρελαντι οι στροφες ανεβαινουν κανονικα.λιγο δυστακτικα και καπως "ψοφια" αλλα ανεβαινουν.
    αν ανοιξω το γκαζι πιο αποτομα πχ 1/6 - 1/5 τοτε ανεβαζει με το ζορι και κανει εναν αθλιο ηχο ρουφηγματος απο τα φιλτρα κατω απο το ρεζερβουαρ.αν το κανω αυτο συνεχεια σαν να μαρσαρω(δλδ απο τις 1200 μεχρι τις 2500) καθε φορα που κατεβαινει στο ρελαντι πεφτει και πιο χαμηλα μεχρι που σβηνει.(το αναφερω αυτο γιατι προφανως αυτος ο ηχος ρουφηγματος εχει καποια επιδραση στην λειτουργεια του κινητηρα στα επομενα δευτερα.)
    αν δωσω σχετικα αποτομα ανοιγμα μεγαλυτερου του 1/4 η κανει ενα μεγαλο κενο και μετα αρπαζει αποτομα η σβηνει(1 στις 10 θα ακουστει και ενας ηχος σαν πνιγμενη εκρηξη).μερικες φορες μου προκαλει προβλημα και στην οδηγηση(πχ οταν παω να ξεκινησω απο φαναρι)
    εχω οδηγησει και αλλα brosακια και μου αρεσει παρα πολυ αυτη η "υπακοη" του μοτερ στο χερι.
    για πειτε.
    οτι αλλες λεπτομερειες θα χρειαστειτε πειτε να βοηθησω για να με βοηθησετε.
    μιλαμε για μηχανακι που δουλευε κανονικα και το εκανε ξαφνικα η για μηχανακι απο λυσιμο?
    frankly my dear, i dont give a damn...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos

    Δοκίμασε με μαμά pilot μπας και βρεις άκρη.
    Με μαμα Pilot ειναι τωρα.Απλα το mixture screw για να μην σβηνει στο ρελαντι ειναι στις 4 στροφες σχεδον.Οτι αλλο εχω δοκιμασει δεν πετυχε...


    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Και όταν παίζεις με το καρμπιρατέρ να είσαι σίγουρος ότι είναι καθαρό, ότι οι βαλβίδες είναι ρυθμισμένες το φίλτρο καθαρό το μπουζί καινούργιο.
    Ολα αυτα φυσικα και ηταν κομπλε.Μαλιστα ΑΚΟΜΗ και το καρμπ το καθαρισα εγω ο ιδιος με απιστευτη προσοχη.


    Θα το φτιαξω,που θα μου παει.Θα παραγγειλω και ενα AF monitor να βοηθησει
    Μου την σπαει ειναι η αληθεια που στα φαναρια παω να ριξω κανενα ξερογκαζο και μπουκωνει.Μου θυμιζει ενα καγκουρο-παπακι που ειχε ενας φιλος παλια

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Γιάννη να δω τι θα πεις τώρα στα παιδιά από πάνω που σε πήραν στα σοβαρά...



    ε το κάνει καιρό τώρα αλλά σήμερα μου έσπασε τα νεύρα τελείως και είπα να το φτιάξω... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    Πέρα απ' την πλάκα τώρα, βάσει αυτού 2 πράγματα θα κοιτούσα εγώ: την βίδα αέρα και το αν κινείται το slide ελεύθερα πάνω κάτω. Για την ρύθμιση της βίδας αέρα τα λέει εδώ (το ξέρεις) αλλά θέλει ακρίβεια και όχι με το αυτί όπως την τελευταία φορά... (να μου πεις που θα βρεις στροφόμετρο με ακρίβεια 50rpm... ξέρω γω; άμα σκεφτώ κάτι θα σου πω )

    Επίσης θα καθάριζα καλά καρμπυρατέρ (δλδ όχι ψέκασμα στην εισαγωγή), θα κοιτούσα το συγχρονισμό και θα έριχνα και μια ματιά στην air cut off valve.


    Ή θα έκανα λίγο ακόμα υπομονή μέχρι να βάλω επάνω το άλλο μοτέρ...

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
    Για την ρύθμιση της βίδας αέρα τα λέει εδώ (το ξέρεις)
    CV είναι το καρμπυρατέρ ..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    CV είναι το καρμπυρατέρ ..??
    Ναι (έχει δύο).

    Γιατί; Λες να έχει τρύπα στο διάφραγμα;

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Τρύπα πιθανόν όχι, αλλά διαροούλα σίγουρα ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    λοιπον.
    το προβλημα το ειχε απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου να το οδηγαει.οταν μου το εδωσαν τα pilot screws ηταν ξεβιδομενα στις 5 παρα στροφες αν θυμαμαι καλα.θυμαμαι οτι δεν μπορουσε να παει πανω 100 κμ/ω και 6000 σ.α.λ. τα βιδωσα ΜΕΣΑ και το προβλημα εξαφανιστηκε.ενιωσα ενα χασιμο στα χαμηλα αλλα δεν εδωσα σημασια.
    τα καρμπυρατερ τα καθαρισα αρκετα καλα.
    ειχα προβλημα με τις λαστιχενιες εισαγωγες.αλλαχτηκαν.
    εφτιαξα μια παπαρια με μια σωληνα με λαδι μεσα και συχρονισα τα καρμπουρατερ.

    drbig
    οταν ειναι κρυο δουλευει λιγο καλυτερα και αν ανοιξω(1/4 - 1/3) το γκαζι οσο πιο κοφτα μπορω δεν σβηνει και αρπαζει.οχι κανονικα αλλα δεν σβηνει.
    οταν ειναι ζεστο το ρελαντι ανεβαινει στις 2 παρα.
    το κατεβαζω στις 1200.το μοτερ κανει αρυθμιες και το ρελαντι ανεβοκατεβαινει 100-200 σαλ. γενικα δουλευει με μια ας το πουμε μαλθακοτητα και απροθημια.
    την ρυθμηση στα βιδακια την ειχα κανει με το κοντερ μου που εχει διαβαθμιση μεταβολης 100 σ.α.λ.

    σκατα ηταν δεν αλλαξε τιποτα.
    τα slide θα τα ελεγξω καποια στιγμη.ειναι γενικα ευκολο να μην πατησουν σωστα και μπορει να μου ξεφυγε τπτ.
    το παω μια βολτα και θα βγαλω βιντεο

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    το παω μια βολτα και θα βγαλω βιντεο
    Κανόνισε να το τεστάρει κανένα πιπίνι με σορτσάκι και μπότες ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    εχω ενα βιντεο με ενα πιπινι να μαρσαρει.
    αλλα δεν το βαζω γιατι δεν μαρσαρει στην περιοχη του ρελαντι:smilea:
    (δεν εχω και την αδεια της )

    λοιπον πηγα να βγαλω βιντεο αλλα τπτ...
    φυσαει τοσο πολυ εξω που δεν ακουγεται ο κινητηρας καν.
    θα βγαλω αλλο πιο μετα.
    να ρωτησω 2 πραγματα.


    1
    αφου οταν ζεσταθει χειροτερευει η λειτουργια αυτο σημαινει οτι το μειγμα ειναι πλουσιο.
    αλλα περνει δυσκολα μπροστα χωρις τσοκ οταν ειναι κρυο αρα μοιαζει να ειναι σωστο το μειγμα.

    και


    2
    στο αρθρο σου ολντ λες

    "Η βίδα αέρα μπορεί να βρίσκεται είτε στην πίσω μεριά του καρμπυρατέρ είτε στην μπροστά (ως προς την φορά της εισαγωγής του αέρα).

    Εάν η βίδα βρίσκεται ΠΙΣΩ(δικια μου περιπτωση), ρυθμίζει την ποσότητα του αέρα που θα μπει στο κύκλωμα.
    Βιδώνοντάς την (προς τα ΜΕΣΑ), ελλατώνουμε την ποσότητα του αέρα και πλουτίζουμε το μίγμα."
    εισαι σιγουρος για το τελευταιο?
    πχ σε ενα καρμυρατερ που το βιδακι ειναι μπροστα τοτε "ασχολειται" με τον αερα σωστα?
    αρα οταν βιδωνεις τοτε τον μειωνεις...
    στο μπροσ απο οσο ξερω το βιδακι ειναι πισω δλδ προς τον την κεφαλη και οταν το βιδωνεις τοτε φτωχενει.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest


    2
    στο αρθρο σου ολντ λες

    "Η βίδα αέρα μπορεί να βρίσκεται είτε στην πίσω μεριά του καρμπυρατέρ είτε στην μπροστά (ως προς την φορά της εισαγωγής του αέρα).

    Εάν η βίδα βρίσκεται ΠΙΣΩ(δικια μου περιπτωση), ρυθμίζει την ποσότητα του αέρα που θα μπει στο κύκλωμα.
    Βιδώνοντάς την (προς τα ΜΕΣΑ), ελλατώνουμε την ποσότητα του αέρα και πλουτίζουμε το μίγμα."
    εισαι σιγουρος για το τελευταιο?
    πχ σε ενα καρμυρατερ που το βιδακι ειναι μπροστα τοτε "ασχολειται" με τον αερα σωστα?
    αρα οταν βιδωνεις τοτε τον μειωνεις...
    στο μπροσ απο οσο ξερω το βιδακι ειναι πισω δλδ προς τον την κεφαλη και οταν το βιδωνεις τοτε φτωχενει.
    Να στο πω πιο απλα για να μην μπερδευομαστε.
    ΑΝ η βιδα ειναι αναμεσα απο καρμπ και φιλτροκουτι τοτε ρυθμιζει αερα.
    ΑΝ η βιδα ειναι αναμεσα απο καρμπ και μοτερ τοτε ρυθμιζει βενζινα.

    Βιδωνοντας , μειωνεις τον αερα/βενζινα(ειπαμε αναλογα με το που ειναι η γαμο-βιδα) και ξεβιδωνοντας αυξανεις αντιστοιχα.Προφανως μειωνοντας/αυξανωντας τον αερα τοτε πλουτιζεις/φτωχαινεις το μιγμα αντιστοιχα.Το αντιστροφο συμβαινει αν το βιδακι ρυθμιζει καυσιμο.


Σελίδα 1 από 8 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Οι 6 πόλεις σταθμοί στην ζωή του άντρα .
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2024, 09:27
  2. Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2012, 04:29
  3. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2005, 13:27
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2005, 15:12
  5. Στην τάξη του Τοτού....
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2004, 18:15

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF