Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Τάπες προφόρτισης για Ζ750??

  1. #1

    Τάπες προφόρτισης για Ζ750??

    Ξέρεται κανά μαγαζί με λογικές τιμές σε τάπες? Γιατί αυτά που διαφημίζουν με 90 euro is to much!

  2. #2
    Τοσο εχουν οσες εχω βρει

  3. #3

    Re: Τάπες προφόρτισης για Ζ750??

    Αρχικά δημιουργήθηκε από haldaios
    Ξέρεται κανά μαγαζί με λογικές τιμές σε τάπες? Γιατί αυτά που διαφημίζουν με 90 euro is to much!
    Με 90 ευρώ προφανως βρήκες τις GRS στον Γεωργόπουλο...

    Δεν ξέρω αν κυκλοφορουν άλλες μάρκες...αν κυκλοφορουν προσπαθησε να βρείς κάποιες που ΔΕΝ προφορτίζουν καθόλου οταν είναι τέρμα ξεσφυκτες...γιατί οι GRS ακόμα και τέρμα ξεσφυκτες προφορτίζουν 1,5 εκατοστά περίπου...το οποίο είναι κάτι που ίσως να μην το θέλεις...

    ...και επειδή τις έχω εδώ και κάποιους μήνες επάνω στην μοτο, προσωπικά θα προτιμουσα να ΜΗΝ είχαν 1,5 εκατοστά προφόρτιση απο το μηδέν...

    Και επειδή τα 90ευρώ είναι οντως πολλά (ειδικά για το αποτέλεσμα που κατα την γνώμη μου θα έχεις) γιατί δεν δοκιμάζεις να παίξεις με κοντούς αποστάτες??? (γνωμη μου, ξεκίνα με αποστάτες κοντύτερους απο 1,5 εκατοστα)
    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  4. #4

    Re: Re: Τάπες προφόρτισης για Ζ750??

    Αρχικά δημιουργήθηκε από modeerf
    Με 90 ευρώ προφανως βρήκες τις GRS στον Γεωργόπουλο...

    Δεν ξέρω αν κυκλοφορουν άλλες μάρκες...αν κυκλοφορουν προσπαθησε να βρείς κάποιες που ΔΕΝ προφορτίζουν καθόλου οταν είναι τέρμα ξεσφυκτες...γιατί οι GRS ακόμα και τέρμα ξεσφυκτες προφορτίζουν 1,5 εκατοστά περίπου...το οποίο είναι κάτι που ίσως να μην το θέλεις...

    ...και επειδή τις έχω εδώ και κάποιους μήνες επάνω στην μοτο, προσωπικά θα προτιμουσα να ΜΗΝ είχαν 1,5 εκατοστά προφόρτιση απο το μηδέν...

    Και επειδή τα 90ευρώ είναι οντως πολλά (ειδικά για το αποτέλεσμα που κατα την γνώμη μου θα έχεις) γιατί δεν δοκιμάζεις να παίξεις με κοντούς αποστάτες??? (γνωμη μου, ξεκίνα με αποστάτες κοντύτερους απο 1,5 εκατοστα)
    Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία.

  5. #5

    Re: Re: Τάπες προφόρτισης για Ζ750??

    Αρχικά δημιουργήθηκε από modeerf
    Με 90 ευρώ προφανως βρήκες τις GRS στον Γεωργόπουλο...

    Δεν ξέρω αν κυκλοφορουν άλλες μάρκες...αν κυκλοφορουν προσπαθησε να βρείς κάποιες που ΔΕΝ προφορτίζουν καθόλου οταν είναι τέρμα ξεσφυκτες...γιατί οι GRS ακόμα και τέρμα ξεσφυκτες προφορτίζουν 1,5 εκατοστά περίπου...το οποίο είναι κάτι που ίσως να μην το θέλεις...

    ...και επειδή τις έχω εδώ και κάποιους μήνες επάνω στην μοτο, προσωπικά θα προτιμουσα να ΜΗΝ είχαν 1,5 εκατοστά προφόρτιση απο το μηδέν...

    Και επειδή τα 90ευρώ είναι οντως πολλά (ειδικά για το αποτέλεσμα που κατα την γνώμη μου θα έχεις) γιατί δεν δοκιμάζεις να παίξεις με κοντούς αποστάτες??? (γνωμη μου, ξεκίνα με αποστάτες κοντύτερους απο 1,5 εκατοστα)


    ΠΟΙΟΥΣ ΛΕΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ????
    περα δωθε , πανω κατω , πισω μπρος ..... θα το πετυχω .. πού θα παει ..

  6. #6

    Re: Re: Re: Τάπες προφόρτισης για Ζ750??

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ
    ΠΟΙΟΥΣ ΛΕΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ????
    Ως αποστάτες μπορείς να χρησιμοποιήσεις "σωλήνες" ή αν κάποιος θέλει να "παίζει" ανα βήματα και να δοκιμάζει υποθέτω μπορεί να χρησιμοποιήσει και ροδέλες (με σεβαστό πάχος)...

    Μιλα με τον μάστορα σου...θα το έχει κάνει τουλάχιστον 1000 φορές στην ζωή του...είναι η "ευκολη" λύση...
    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  7. #7
    Α, ξέχασα...

    Αν κάποιος δεν βιάζεται ιδιαιτερα να αγοράσει τάπες ή να παιξει με αποστάτες τότε ας περιμένει κανα 10ημεράκι ακόμα...

    Οταν με το καλό γυρίσει ο μαστορας θα βάλω τα ελατήρια Ohlins...δεδομένου οτι η εταιρία υποστηρίζει οτι είναι 10% σκληρότερα απο τα μαμά οι τάπες σε πρώτη φάση θα καταργηθουν...

    Αλλά το θέμα είναι οτι θα μου δωθει η ευκαιρία να φωτογραφίσω διπλα-δίπλα τις μαμα ταπες με τις τάπες προφόρτισης και να μετρήσω με ακρίβεια (και όχι με το μάτι) τις δευτερες...

    Αν ξέρετε το μινιμουμ μήκος (τέρμα ξεσφυκτες) και το μάξιμουμ μήκος (τέρμα η προφόρτιση) των ταπών προφόρτισης, της διαφορά μήκους μεταξύ μαμάτων και αφτερμαρκετ, το free και στατικό sag που μέτρησα με τις στανταρντ τάπες και το αντίστοιχο με τις αφτερμαρκετ (τερμα ξεσφυκτες) και φυσικά το βάρος μου, θα σας βοηθήσει να βγάλετε πιο ασφαλή συμπεράσματα και οσοι θελουν να παίξουν με αποστάτες θα έχουν ένα σημείο αναφοράς...

    Οταν θα γίνει αυτό θα ποστάρω εδω πέρα...
    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  8. #8
    Οκ, μερικά στοιχεία για τις τάπες GRP...

    Στην φωτογραφία, στο πάνω μέρος είναι η τάπα προφόρτισης και στο κάτω η μαμίσια τάπα...

    Οι αποστάσεις που δείχνουν οι πράσινες γραμμές σε κάθε περίπτωση είναι:

    Επάνω (τάπα προφόρτισης): 30mm
    Κάτω (μαμίσια τάπα): 23mm

    Αρα (δικό μου το λάθος οταν με το γκαβό μου το μάτι το είχα υπολογίσει παραπάνω)) οι τάπες προφόρτισης θέλεις δεν θέλεις, τέρμα ξέσφυκτες προφορτίζουν κατά 7mm...

    Μπορεί να φανεί περίεργο (εμένα μου φάνηκε πάντως) αλλά 7mm προφόρτισης έκαναν το sag χωρίς αναβάτη απο το 25% να πάει στο 17,5% και το sag με αναβάτη από 35,8% να πέσει στο 26,7% (για τα δικά μου κιλά πάντα)...

    ΟΠΟΤΕ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΜΕ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ, ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΟ ΚΑΙ ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕ ΚΟΝΤΟΥΣ (Ή ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΡΟΔΕΛΕΣ)...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	100_3081.jpg 
Προβολές:	492 
Μέγεθος:	34,6 KB 
ID:	22154
    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  9. #9
    Στην φωτογραφία φαίνεται η τάπα προφόρτισης τέρμα σφυγμένη (maximum προφόρτιση)...

    Η απόσταση που δηλώνει η πράσινη γραμμή είναι 52mm...

    Απο οτι βλέπετε υπάρχει πολύ "ψωμί"...αλλά πραγματικά δεν νομίζω κάποιος να προφορτίσει ΤΟΣΟ πολύ...

    Οταν είχα σφίξει μια "γραμμή" (συν τα 7mm της θες-δεν-θες προφόρτισης) και βγήκα παγανιά η μοτοσυκλέτα αλλαζε κατευθυνση με δυσκολία (με εμπρός sag χωρίς αναβάτη στο 14,2% και 24% με αναβάτη, είχε "σηκωθεί" το μπροστινό, εκτός απο ολα τα άλλα εφεκτς)...

    Τρένο στις στροφές αλλα επρεπε να κάνεις το γυροσκοπικό της ζωής σου...

    Οπότε με μέτρο...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	100_3084.jpg 
Προβολές:	478 
Μέγεθος:	31,7 KB 
ID:	22155
    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  10. #10
    Ωχώχ...τα πλευρά μου Το avatar του/της bonepeeler
    Εγγραφή
    20/04/2005
    Μηνύματα
    888
    Αποφάσισα να τις βάλω κι εγώ.

    Το μοτόρι είναι ακόμη συνεργείο αλλά ελπίζω μιάς και έχω να οδηγήσω 2 μήνες να καταλάβω κάποια διαφορά.


    Θα δείξει.
    Όλες οι μνήμες είναι ίχνη δακρύων.

    Jurobei Chikanatsu


  11. #11
    Αξίζει να βάλεις τάπες? Η με αλλαγή τα ελατήρια μόνο (OHLINS) θα είναι καλύτερα? Έτσι και αλλιώς τι τάπες και ελατήρια στα ίδια λεφτά είναι περίπου.
    Let the good time roll

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από haldaios
    Αξίζει να βάλεις τάπες?
    Μάλλον όχι...όχι τις συγκεκριμένες τουλάχιστον...αν είσαι στα κιλά μου ακόμα και με τα 7mm που προφορτίζουν θες δεν θές, θα αποκτήσεις ένα μπροστινό με σαφέστατα μικρότερη βύθιση, πιο στιβαρό ΑΛΛΑ με ισως λιγο sag για δημόσιο δρόμο (ναι θα γίνει η γεωμετρία και πιο αργή) και με πολύ γρήγορη επαναφορά (αυτό μάλλον μπορεί να λυθεί με άλλο ιξώδες λαδι)...


    Αρχικά δημιουργήθηκε από haldaios
    Η με αλλαγή τα ελατήρια μόνο (OHLINS) θα είναι καλύτερα?
    Εχμμμμμ...δεν θα το έλεγα...

    Z750+Ohlins thread


    Αρχικά δημιουργήθηκε από haldaios
    Έτσι και αλλιώς τι τάπες και ελατήρια στα ίδια λεφτά είναι περίπου.
    Ταπες και ελατήρια δεν είναι στα ιδια λεφτά...

    Οι τάπες κάνουν 90 ευρώ και αν μεν πιάνουν τα χέρια σου τις βάζεις μόνος σου ή σκάς κανένα 10αρικάκι σε κανα μαστορα και στο κάνει αυτός...

    Τα ελατήρια κάνουν 89ευρώ αλλά προφανώς αν τα αλλάξεις θα αλλάξεις και λάδι...βάλε καμια 20-25άρα ευρώ...και ποιοοοοοοος θα σου λύσει μπροστινο??? Αν δεν το κάνεις εσύ βάλε και κανένα 40-50άρι ευρώ...


    Ρητορική ερώτηση: εγώ τώρα γιατί νιώθω σαν να έχω πετάξει στα σκουπίδια 150ευρώ (ελατηρια-λαδι-εγκατάσταση) και άλλα 90 (ταπες προφόρτισης)???

    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  13. #13
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    ...καλά όλ'αυτά με την προφόρτιση, με τις αποσβέσεις όμως τι κάνετε? Φαντάζομαι τίποτα γιατι δεν έχει ρυθμίσεις...
    Έτσι όπως το σκέφτομαι περισσότερο μπελά πρέπει να προκαλούν παρά καλό (διορθώστε με αν κάνω λάθος).
    Απο την στιγμή που δεν μπορείς να φέρεις το πιρούνι στις κατάλληλες αποσβέσεις, τι να την κάνεις την προφόρτιση... μόνο κακό πρέπει να κάνει, εκτός αν παράλληλα παίξετε και με διαφορετικού ιξώδες λάδι ή με revalve στους διόδους του πιρουνιού!;


  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
    ...καλά όλ'αυτά με την προφόρτιση, με τις αποσβέσεις όμως τι κάνετε? Φαντάζομαι τίποτα γιατι δεν έχει ρυθμίσεις...
    Έτσι όπως το σκέφτομαι περισσότερο μπελά πρέπει να προκαλούν παρά καλό (διορθώστε με αν κάνω λάθος).
    Απο την στιγμή που δεν μπορείς να φέρεις το πιρούνι στις κατάλληλες αποσβέσεις, τι να την κάνεις την προφόρτιση... μόνο κακό πρέπει να κάνει, εκτός αν παράλληλα παίξετε και με διαφορετικού ιξώδες λάδι ή με revalve στους διόδους του πιρουνιού!;

    Λίγο πολύ σωστα το σκέφτεσαι...το έχω αναφέρει πάμπολες φορές...

    Στην δικιά μου την περίπτωση μαμά λαδια+ελατήρια+7mm προφόρτισης μας κάνουν κλάσσεις μικρότερο βύθισμα (με ολα τα πλεονεκτήματα και τα μειωνεκτήματα) ΣΥΝ πολύ γρήγορη επαναφορά που γίνεται αισθητη σε κυρίως μικρές ταχύτητες...

    Αν οι τάπες ΔΕΝ προφόρτιζαν απο την αρχή κατά 7mm αλλά ξεκίναγαν απο 0mm τότε θα είχα βρεί μια καλύτερη μέση λύση...που σημαίνει λίγο μεγαλύτερο sag μπροστά γιατί το χρειάζεται, λιγότερη προφόρτιση και άρα η γρηγορότερη επαναφορά πιθανόν να ήταν λιγότερο έντονη...

    Απο εκει και πέρα με το ιξώδες συμφωνουμε...revalving στο Ζ750 είναι too much και δεν ξέρω και αν γίνεται απο κάποιον...
    http://img214.imageshack.us/img214/2570/cyborgfenderyv2.jpg
    "That's what happens when Earth fucks with Space... never forget that..."

  15. #15
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    άρα πράγματι είναι άχρηστες ...
    revalve κάνουν σε όλα τα αναρτησομάγαζα, (με το K-Shock να είναι το πιο γνωστό απ'όλλα). Το πιρούνι του Z δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, δεν χρειάζεται δηλαδή κάποιο ιδιαίτερο χειρισμό απ΄αυτούς.
    Το revalve γίνεται κατόπιν συνεννόησης με τον ιδιοκτήτη για το τί ακριβώς θέλει απο το πιρούνι του... σε συνδιασμό με το κατάλληλο ελατήριο και λάδι το πιρούνι μεταμορφώνεται. Το κόστος φυσιολογικά δεν ξεπερνάει τα 200Ε (νέα λάδια, service revalve και νέα ελατήρια). Δεν είναι λίγα αλλα σίγουρα είναι καλύτερα απο το να πετάξεις τα λεφτά σου σε κάτι αγνώστου αποτελέσματος (όπως οι τάπες)



Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΣΕΛΕΣ ΓΙΑ Ζ750s
    από toyota στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 19/09/2005, 14:07
  2. Για δείτε αυτό για Ζ750 & Ζ1000
    από haldaios στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2005, 20:47
  3. προταση για Ζ750
    από idi στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2005, 16:39
  4. τελικο για Ζ750... 150 ευρω!!!!
    από idi στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2005, 12:45
  5. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 11/04/2005, 12:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF