Σελίδα 22 από 33 ΠρώτοΠρώτο ... 12171819202122232425262732 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 316 έως 330 από 488

Θέμα: Μετά το vstrom τι; Πες και εσύ την άποψή σου..

  1. #316
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VALES
    Εγγραφή
    16/02/2009
    Μηνύματα
    1.059
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit








    Μπορείς να πας και σιγά. Θέλει πολύ αυτοσυγκέντρωση... αλλά μπορείς.
    Με τη μοτοσικλέτα μπορεί να σκοτωθείς είναι αλήθεια, αλλά δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ζήσεις το χρόνο που σου έχει παραχωρηθεί

    Άντε γεια... Blog

  2. #317
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
    Μπορείς να πας και σιγά. Θέλει πολύ αυτοσυγκέντρωση... αλλά μπορείς.
    χαχαχα, βρε το ξέρω! Άρα? αν θες μια μηχανή μόνο για ταξίδια, 3μήνες το χρόνο, καλυτερα δεν είναι να επιλέξεις κάτι που έχει πλεονέκτημα σε αυτό? παιδιά μη τρελαθούμε, το gs είναι μερικά κλικ πιο πάνω στο θέμα ταξίδι και άνεση...

    Αν μη τι άλλο, πέρυσι στα Πυρηναία ο Νίκος (sonik) με 990 ήταν. Ε δεν νομίζω να χρησιμοποίησε πουθενά πάνω απο το 50% * των δυνατοτήτων αυτής της μοτό... Άσε που στα βενζινάδικα εγώ αναπλήρωνα με 15 ευρώ αυτός με 30 (για τα ίδια χιλιόμετρα )

    * χαζομπαμπά, που είσαι ρε να μας πείς ?

  3. #318
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    εγώ θέλω να ρωτήσω κάτι όσους προτείνουν ΚΤΜ (ρε συ doc... αυτο με το super enduro τι το ήθελες )

    Τι διάρκειας και απόστασης είναι το μεγαλύτερο ταξίδι που έχετε κάνει???

    δεν μιλάω για μονοήμερη εκδρομή... μιλάω για ταξίδι ημερών... όπου πρέπει να είσαι απο το πρωί μέχρι τη δύση στη σέλα να οδηγείς, κάθε μέρα ...

    τι θέλω να πω: στα μεγάλα ταξίδια, δεν έχει σημασία να παίρνεις το μέγιστο απο την οδική συμπεριφορά (απόλυτο στήσιμο, απόλυτες αναρτήσεις, κλπ κλπ).

    Οι κανόνες των μεγάλων ταξιδιών δρόμου είναι η διαχείριση δυνάμεων και αντοχών πρώτα απο όλα. Για να επιτευχθεί απαιτείται οδήγηση χαλαρή, όχι να βγάζεις τον ινδιάνο απο μέσα σου. Η κούραση είναι σωρευτική στα μεγάλα ταξίδια και μετά την 5η, 6η μέρα αρχίζεις να αισθάνεσαι ότι οι ρυθμοί πέφτουν, ότι πρέπει να κάνεις οικονομία στην ενέργεια που δαπανάς. Δεν θα πας ταξίδι 15 μέρες και 6.000 χλμ για να βγάλεις τον ινδιάνο απο μέσα σου...

    Ο PanVas θέλει μηχανή για ταξίδια. Αυτό το ξεκαθάρισε, και απο τα ταξιδιωτικά του - όσοι τα έχετε διαβάσει - θα καταλάβετε τι ζητά ο άνθρωπος....

    Τα παραπάνω δε τα γράφω για να μειώσω τα ΚΤΜ. Το ξεκαθαριζω. Είναι οι βασιλιάδες της οδηγικής απόλαυσης στην κατηγορία των ον-οφφ. Όμως όταν θα πάω ταξίδι, δεν ζητάω αυτό, δεν θα μου το προσφέρουν, δε θα το αξιοποιήσω

    Το θρεντ αυτο δεν θα υπηρχε, αν ο φιλτατος Παναγιωτης μας ελεγε αναλυτικα τι δεν του αρεσει στο στρομ και θελει να το αλλαξει. Οποτε λεμε ο καθενας το μακρυ και το κοντο του

    Παντως, ενα μεγαλο μερος του ταξιδιου ειναι και η οδηγικη απολαυση, και δεν ειναι τυχαιο (δεν νομιζω) που επιλεγουμε συνηθως προορισμους που ταιριαζουνε και στην μηχανη μας. Αλλο να ταξιδεψεις τις αλπεις με βιραγκο και αλλο με μουλτιστραντα.
    Πολλες φορες δε, καποιες μηχανες ειναι λιγοτερο καταλληλες (η περισσοτερο) για καποια χρηση απ'οτι φαινονται, η τα σπεκς τους δηλωνουν. Για αυτο ανεφερα το SE, γιατι αν το δει καποιος θα πει τι χαρντ-κορ μηχανακι ειναι αυτο, αλλα αν το οδηγησει για 1000 κμ και σε καθε εδαφος θα αλλαξει γνωμη. Το μονο που δεν ειναι, ειναι καναπες, αλλα και αυτο μπορει να γινει αν του βαλεις ενα air-hawk (η σελλα του παντως ειναι αξιοπρεπεστατη και ετσι οπως ειναι).

    Οπως καταλαβαινω, υπαρχουν πολλων ειδων αναβατες. Αυτοι τους οποιους θαυμαζω περισσοτερο ειναι οσοι καβαλανε παρταλια και την βρισκουν πραγματικα μες την νιρβανα τους, ακομα κι ας πανε με 80 και εχουν πλαισια, γεωμετριες και αναρτησεις ανυπαρκτες. Μακαρι να ημουν τετοιος και εγω. Η μοναδικη μου κατακτηση εν προκειμενω, ειναι οτι δεν χρειαζομαι πια 150 αλογα, και 100 μου φτανουν (αρκει να ειναι καθαροαιμα). Αλλα καλως η κακως, ακομα με διασκεδαζει πολυ η αισθηση της ποιοτητας του στησιματος μιας μηχανης, (την οποια δεν ειχα ποτε την τυχη να απολαυσω σε κανενα ον-οφφ πλην κτμ).

    Οποτε για να μπει σε ενα δρομο μια τετοια κουβεντα, θα πρεπει να μας πει ο ΠανΒας τι ακριβως θελει οταν κλεινει τα ματια του και σκεφτεται οτι καβαλαει την ιδανικη μηχανη για την χρηση που θελει.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #319
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit

    Αν μη τι άλλο, πέρυσι στα Πυρηναία ο Νίκος (sonik) με 990 ήταν. Ε δεν νομίζω να χρησιμοποίησε πουθενά πάνω απο το 50% * των δυνατοτήτων αυτής της μοτό... Άσε που στα βενζινάδικα εγώ αναπλήρωνα με 15 ευρώ αυτός με 30 (για τα ίδια χιλιόμετρα )

    * χαζομπαμπά, που είσαι ρε να μας πείς ?

    Το μονο στο οποιο διαφωνουμε ειναι στο οτι εγω νομιζω οτι και με 50 να στριβεις στο χαλαρο, την διαφορα την καταλαβαινεις. Η χαρη στους 2 τροχους φαινεται και στα λιγα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #320
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig


    Οποτε για να μπει σε ενα δρομο μια τετοια κουβεντα, θα πρεπει να μας πει ο ΠανΒας τι ακριβως θελει οταν κλεινει τα ματια του και σκεφτεται οτι καβαλαει την ιδανικη μηχανη για την χρηση που θελει.

    Σε απευθείας μετάδοση τί βλέπει ο PanVas όταν κλείνει τα μάτια του


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	gallery_72939_1012_13977.jpg 
Προβολές:	255 
Μέγεθος:	34,7 KB 
ID:	200206
    Fortis Fortuna Adiuvat

  6. #321
    όχι παλιός... Το avatar του/της PanVas
    Εγγραφή
    28/08/2006
    Μηνύματα
    2.395

    Re: Re: Re: Μετά το vstrom τι; Πες και εσύ την άποψή σου..

    Τρεις μέρες πριν:

    Αρχικά δημιουργήθηκε από PanVas
    Δεν με καλύπτει ως προς σασί.
    Αναρτήσεις. Άνεση. Άλλαξα την ζελατίνα (κοντή εμαρέι και πάλι δεν ήταν αρκετό)
    Αυτονομία ίσως αλλά το συζητάμε.

    Βασικά πρόκειται για μία λιωμένη μοτοσικλέτα που για να ξαναφύγω ταξίδι μεγάλο μαζί της, θα πρέπει να την λύσω όλη και να σφίξω εγώ προσωπικά μία μία βίδα με λοκ τάιτ, έτσι ώστε να νιώσω αυτοπεποίθηση...

    Θα μπορούσα να πάω να πάρω ένα βεστρομ κουτιού πάλι. Δεν έχω παράπονα από την μηχανή μου.
    Χρόνο, χώρο και γνώσεις για να την συντηρήσω σωστά ίσως δεν έχω...

    Γι' αυτό και το κουβεντιάζω...

    Επίσης.
    Το πρώτο σκέλος, με λεπτομερέστατη διευκρίνηση για το τι σκέφτομαι και ότι μην το πάρετε κρίμα στο λαιμό σας ότι αυτό που θα μου πείτε, αυτό θα κάνω, ζητάω άποψη για νέα αγορά.

    Το δεύτερο σκέλος του ερωτήματος μου στο πρώτο ποστ, το οποίο και με καίει πιο πολύ μιας και είναι το νούμερο ένα βήμα, για να προχωρήσω στο νούμερο δύο (την αγορά), είναι πως να διαχειριστώ την προίκα του βεστρομ.



  7. #322

    Re: Re: Re: Re: Μετά το vstrom τι; Πες και εσύ την άποψή σου..

    Αρχικά δημιουργήθηκε από PanVas
    Το δεύτερο σκέλος του ερωτήματος μου στο πρώτο ποστ, το οποίο και με καίει πιο πολύ μιας και είναι το νούμερο ένα βήμα, για να προχωρήσω στο νούμερο δύο (την αγορά), είναι πως να διαχειριστώ την προίκα του βεστρομ.
    Όπως μια ανυπαντρη γεροντοκόρη

    Τη δίνεις ευκολα και σε καλή τιμη
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  8. #323
    όχι παλιός... Το avatar του/της PanVas
    Εγγραφή
    28/08/2006
    Μηνύματα
    2.395
    Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
    Σε απευθείας μετάδοση τί βλέπει ο PanVas όταν κλείνει τα μάτια του

    Το εντίσιον, αλλά ένας αργόσχολος με τρακαρισμένο αντβ, βαριέται να ρωτήσει τον μανούλα μου πόσο φτάνει...

    Και επειδή για φέτος το καλοκαίρι έχω κλείσει σαν πρόγραμμα διακοπών και υποχρεώσεων,(προς το παρόν), είμαι στην απόφαση να κάνω την αγορά τον Φεβρουάριο. Όπου θα έχω πιο πολλές επιλογές, και σε μοντέλα - μάρκες θεωρητικά, αλλά και σε μοντέλα - χρονολογίες πρακτικά.


    :rotflmao:

  9. #324
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Το μονο στο οποιο διαφωνουμε ειναι στο οτι εγω νομιζω οτι και με 50 να στριβεις στο χαλαρο, την διαφορα την καταλαβαινεις. Η χαρη στους 2 τροχους φαινεται και στα λιγα.
    δε διαφωνούμε καθόλου σε αυτό

    Απλά δεν μπορώ να φανταστώ ότι η διαφορά στην ποιότητα κύλισης πχ μεταξύ 990 και 1200adv όταν αυτά πάνε στο 50% των δυνατοτήτων, τους είναι αξιοσημείωτη... δεν τα έχω οδηγήσει και δεν μπορώ να υποστηρίξω αυτή την άποψη μου για τα συγκεκριμένα 2, οk ...

  10. #325
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από PanVas
    Το εντίσιον, αλλά ένας αργόσχολος με τρακαρισμένο αντβ, βαριέται να ρωτήσει τον μανούλα μου πόσο φτάνει...

    Και επειδή για φέτος το καλοκαίρι έχω κλείσει σαν πρόγραμμα διακοπών και υποχρεώσεων,(προς το παρόν), είμαι στην απόφαση να κάνω την αγορά τον Φεβρουάριο. Όπου θα έχω πιο πολλές επιλογές, και σε μοντέλα - μάρκες θεωρητικά, αλλά και σε μοντέλα - χρονολογίες πρακτικά.


    :rotflmao:
    καλα θα κανεις να περιμενεις λιγο να πιασουν τοπο τα νεα οικονομικα μετρα..να δεις ποσα μεταχειρα με λιγα χιλ και αψογη κατασταση θα δινονται μεχρι και 3κ κατω απο τις σημερινες τιμες.

  11. #326
    όχι παλιός... Το avatar του/της PanVas
    Εγγραφή
    28/08/2006
    Μηνύματα
    2.395
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    καλα θα κανεις να περιμενεις λιγο να πιασουν τοπο τα νεα οικονομικα μετρα..να δεις ποσα μεταχειρα με λιγα χιλ και αψογη κατασταση θα δινονται μεχρι και 3κ κατω απο τις σημερινες τιμες.

    Είναι και αυτό μέσα στις σκέψεις.
    Σε κρίση δεν είναι μόνο η Ελλάδα...
    Ανεβαίνεις Γερμανία και τα ψωνίζεις από το καλάθι...

    Άλλο η κούτα βέβαια... Και με δεδομένο ότι θα γίνει η μαλακία... Ας γίνει με μεγαλοπρέπεια...



  12. #327
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Re: Re: Re: Μετά το vstrom τι; Πες και εσύ την άποψή σου..

    Αρχικά δημιουργήθηκε από PanVas
    Τρεις μέρες πριν:



    Επίσης.
    Το πρώτο σκέλος, με λεπτομερέστατη διευκρίνηση για το τι σκέφτομαι και ότι μην το πάρετε κρίμα στο λαιμό σας ότι αυτό που θα μου πείτε, αυτό θα κάνω, ζητάω άποψη για νέα αγορά.

    Το δεύτερο σκέλος του ερωτήματος μου στο πρώτο ποστ, το οποίο και με καίει πιο πολύ μιας και είναι το νούμερο ένα βήμα, για να προχωρήσω στο νούμερο δύο (την αγορά), είναι πως να διαχειριστώ την προίκα του βεστρομ.


    We have and we say...

    1)οικονομικα.....σαφως και σε συμφερει να παρεις αλλο στρομ ωστε να μπορεις να χρησιμοποιησεις ολα τα εξτρα που ηδη εχεις. Αλλιως τα βγαζεις και τα πουλας χωρια.

    2)Τι ακριβως θα ηθελες να βελτιωσεις στο στρομ και τι πανω κατω εξτρα του φορας? Πχ εχεις ασχοληθει με αναρτησεις?

    3)Αν σε τρωει για κατι διαφορετικο σε στρητ, κοιτα για μουλτιστραντα, μπαντιτ, βερσυς. Σε ον-λιγο οφφ 1200Α και σε πραγματικο ον-οφφ κτμ.


    Πιστευω οτι για χαλαρο τουρινγκ με λιγο πατημενο χωμα δε θα βρεις κατι πιο συμφερον απο το στρομ. Για λιγοτερο χαλαρο τουρινγκ με καθολου χωμα βασιλευει το μπαντιτ, για γαμησε τα τουρινγκ με τα μυαλα στα καγκελα πας για 1200 μουλτι και για πολυ διασκεδαση ον η οφφ περνεις ενα κτμ. Το μπεμβε 1200 ειναι jack of all trades, master of none, και για αυτο δεν θα το εβαζα στις επιλογες μου προσωπικα (αν και ειχα το 1150) αλλα κατ τα αλλα ειναι μια ικανοτατη και πολυ ξεκουραστη μηχανη, βαρδα να μη γλυστραει η ασφαλτος (γιατι μεταμορφωνεται στο πλεον δυσχρηστο τερας ως δια μαγειας).
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #328
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.607

    Re: Re: Re: Re: Re: Μετά το vstrom τι; Πες και εσύ την άποψή σου..

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    ..... βαρδα να μη γλυστραει η ασφαλτος (γιατι μεταμορφωνεται στο πλεον δυσχρηστο τερας ως δια μαγειας).

    :hypnotize

  14. #329
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    δε διαφωνούμε καθόλου σε αυτό

    Απλά δεν μπορώ να φανταστώ ότι η διαφορά στην ποιότητα κύλισης πχ μεταξύ 990 και 1200adv όταν αυτά πάνε στο 50% των δυνατοτήτων, τους είναι αξιοσημείωτη... δεν τα έχω οδηγήσει και δεν μπορώ να υποστηρίξω αυτή την άποψη μου για τα συγκεκριμένα 2, οk ...

    Εκει εχει να κανει με τα γουστα του καθενος. Το ΚΤΜ εχει πιο 'involving' αισθηση εκει που το 1200 σε κανει να νοιωθεις καπως αποστασιοποιημενος. Η καταρα και (ευχη) του 1200 ειναι το απλωμα των μαζων στον διαμηκη αξονα (σε συνδυασμο με το μπροστινο του), που το κανει απιστευτα ευσταθες, αλλα λιγοτερο παιχνιδιαρικο και μανιτζεβελο. Παντως το ορεινο ανηφορικο και σχετικα γρηγορο στροφιλικι ειναι απο τα πολυ δυνατα σημεια του 1200 και φανταζομαι πολυ λιγες μηχανες το συναγωνιζονται. Ισως και το ΚΤΜ να μην ειναι μια απο αυτες. Αλλα η διασκεδαση δεν ειναι παντα αμεσα σχετιζομενη με το ποσο γρηγορα μπορεις να πας.


    Εγω προσωπικα καταλαβα τι θα πει 'στησιμο' οταν πριν 2 χρονια σε σφιχτο ορεινο στροφιλικι στη κρητη, ιδρωνα για να ακολουθησω με drz400s φιλο με 990adv που πηγαινε σχετικα χαλαρα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #330
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Μετά το vstrom τι; Πες και εσύ την άποψή σου..

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
    :hypnotize
    ναι ρε συ....δεν καταλαβαινεις χριστο ποτε και αν θα το χασεις, καμια πληροφορηση απο το μπροστινο η το πισω. Αν η ασφαλτος ειναι γυαλοχαρτο ομως και το εμπιστευεσαι, πραγματικα δεν παιζεται.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Παρόμοια θέματα

  1. Σπασμένο λεβιέ?Φτιάξ'το μόνος και σώσε την τσέπη σου!!
    από Aggelos_SV στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 17/12/2007, 16:52
  2. Μετά το πέσιμο τι;...
    από stvr1 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 27/10/2007, 23:06
  3. μετα το ατυχημα ...ΙΚΑ κυριες και κυριοι!!!!
    από EVI στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2006, 07:57
  4. Μετά το ΧΤ... Τι;
    από nkaratz στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 27/10/2005, 10:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF