[B]Μπαίνουν τα "First Time Panniers" της Oxford... Τα είχα προβάρει αλλά δεν τα πήρα τελικά....
EYXARISTW!!!!
![]()
![]()
[B]Μπαίνουν τα "First Time Panniers" της Oxford... Τα είχα προβάρει αλλά δεν τα πήρα τελικά....
EYXARISTW!!!!
![]()
![]()
και εγω εχω καποιες τις oxford και ειναι κομπλε.(πιεζαν λιγο τα φλασακια αλλα οχι τπτ τραγικο)
ερώτισεις ενός φίλου μου περί bros.
Αξίζει εν έτει 2010 να πάρει το brosaki λόγο των 20 χρόνων?
θέλει πολλα συμμαζέματα?
για το Α1 κ αυτός θέλει να το έχει για 2 χρονάκια.
Αν μπορείς να το βελτιώσεις μηχανικά (κάποια αναβάθμιση κυβικών κ έτσι)
Τα αρνητικά του?
![]()
![]()
Get your motor running..
Καλησπερα , σε ολους ,εχετε να μου προτεινεται κανα ζευγος φλας για μπροστα και ενα για πισω με τη προυποθεση οτι τα μπροστινα να δουλευουν και σαν φωτα πορειας για το BROS μου.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Pilgrimage
ερώτισεις ενός φίλου μου περί bros.
Αξίζει εν έτει 2010 να πάρει το brosaki λόγο των 20 χρόνων?
θέλει πολλα συμμαζέματα?
για το Α1 κ αυτός θέλει να το έχει για 2 χρονάκια.
Αν μπορείς να το βελτιώσεις μηχανικά (κάποια αναβάθμιση κυβικών κ έτσι)
Τα αρνητικά του?
![]()
![]()
Γράφεις σε Θρεντ με Μπροσάκιδες, αν αξίζει το Bros ?
![]()
![]()
![]()
Honda CB 400 Super Four
Honda CBR 400 RR
Honda CB 250 Classic
Yamaha Super Tennere
Kawasaki ZZR 600
Yamaha TDM 850
Honda Bros 400
Honda Transalp 650
Yamaha TDM 850
...and So Must Go On...
Εξαρτάται, γιατί το θες...
Εάν το θές να το έχεις για πολύ καιρό και το συντηρείς σωστά, όπως κάθε μηχανή...
Εάν το θες να σε βγάζει ασπροπρόσωπο στο κέντρο της Αθήνας αλλά και σε επαρχιακούς δρόμους.
Εάν θες μια γεωμετρία που θυμίζει μεγαλύτερη Street σε στροφές παρόλλο τα 20 χρόνια της, Φυσικά και αξίζει...
Και μη ξεχνάς, ότι τα σημερινά 250αρια, κάνουν τα τριπλάσια χρήματα και δεν έχουν καμία σχέση...(βλ. μονόμπρατσο, πλαίσιο κτλ)...μόνο που καίει περισσότερο...
Όσο για τα κυβικά δεν έχεις παρά να ανατρέξεις πιο πίσω,στο ίδιο Θρεντ .
Honda CB 400 Super Four
Honda CBR 400 RR
Honda CB 250 Classic
Yamaha Super Tennere
Kawasaki ZZR 600
Yamaha TDM 850
Honda Bros 400
Honda Transalp 650
Yamaha TDM 850
...and So Must Go On...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Pilgrimage
ερώτισεις ενός φίλου μου περί bros.
Αξίζει εν έτει 2010 να πάρει το brosaki λόγο των 20 χρόνων?
θέλει πολλα συμμαζέματα?
για το Α1 κ αυτός θέλει να το έχει για 2 χρονάκια.
Αν μπορείς να το βελτιώσεις μηχανικά (κάποια αναβάθμιση κυβικών κ έτσι)
Τα αρνητικά του?
![]()
![]()
Γεια χαρά,
το αν αξίζει σχετίζεται και με το χρηματικό ποσό που θα διατεθεί, εννοώντας τι άλλο παίρνεις με ?1000 πάνω κάτω; Μαζέματα αναλόγως το μηχανάκι που θα βρει και την κατάσταση του, για το δίπλωμα δεν ξέρω να σου πω. Πάντως για πρώτο μηχανάκι είναι σίγουρα πολύ καλό, δεν τρομάζει τον αναβάτη και στέκεται πολύ καλά στο δρόμο.
Για βελτιώσεις τώρα, στο 400 δεν αξίζει να πειραχθεί το μοτέρ, καλύτερα να αντικατασταθεί με αυτό του 650 ή από αλλο honda με τον ίδιο κινητήρα σε αυτά τα κυβικά. Για το 650 υπάρχει δοκιμασμένο κιτ βελτίωσης στα 700 κυβικά και φυσικά εξατμίσεις, κιτ καρμπυρατέρ κτλ. Επίσης βελτίωση μπορεί να γίνει και σε αναρτήσεις και φρένα, πχ μεταλλικά σωληνάκια στα φρένα.
Καλές αγορές!
Α, για αρνητικά που ρωτάς, σαν μοτοσυκλέτα δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο αρνητικό χαρακτηριστικό (ε, τι περιμένατε να πω;) ίσως λίγο αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με την απόδοση που έχει, αλλά αναλόγως και σε τι κατάσταση είναι. Επίσης δεν παραβλέπω το ότι είναι μια μοτοσυκλέτα που κυκλοφορεί ήδη 18 με 22 χρόνια οπότε είναι αναμενόμενο να παρουσιάστουν κάποια μικροθέματα αργά ή γρήγορα. Για όποια βοήθεια εδώ είμαστε πάντως
![]()
Give me fuel, Give me fire
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dumah
Γράφεις σε Θρεντ με Μπροσάκιδες, αν αξίζει το Bros ?
![]()
![]()
![]()
βασικά η ερώτιση ήταν τι είναι αυτό που κάνει το bros να αξίζει (απλώς δεν διατυπώθηκε σωστά)
![]()
![]()
πάμε τώρα.
αυξημένη κατανάλωση που πάει γύρο στα....?
οι ίπποι στην μηχανή δεν είναι 33?
μέχρι τα 100-120,λόγο της γύμνιας,είναι ανεκτός ο αέρας(τα άλλα πιστεύω είναι θέμα κώλου)?
Όσο για το κυβικά αφου γίνεται μιά χαρά αλλά κάτσε να ξεμπερδεύουμε με το Α1.![]()
Get your motor running..
Honda CB 400 Super Four
Honda CBR 400 RR
Honda CB 250 Classic
Yamaha Super Tennere
Kawasaki ZZR 600
Yamaha TDM 850
Honda Bros 400
Honda Transalp 650
Yamaha TDM 850
...and So Must Go On...
Τι εννοείς ακριβώς να αξίζει; Για τα λεφτα που ζητάει;Αρχικά δημιουργήθηκε από Pilgrimage
βασικά η ερώτιση ήταν τι είναι αυτό που κάνει το bros να αξίζει (απλώς δεν διατυπώθηκε σωστά)
![]()
![]()
πάμε τώρα.
αυξημένη κατανάλωση που πάει γύρο στα....?
οι ίπποι στην μηχανή δεν είναι 33?
μέχρι τα 100-120,λόγο της γύμνιας,είναι ανεκτός ο αέρας(τα άλλα πιστεύω είναι θέμα κώλου)?
Όσο για το κυβικά αφου γίνεται μιά χαρά αλλά κάτσε να ξεμπερδεύουμε με το Α1.![]()
Κατανάλωση μπορεί να φτάσει και τα 6,5 με 7 λίτρα ανα 100 χλμ αναλόγως κατάστασης και τρόπου οδήγησης, και κάτω από 5-5,5 δεν πέφτει. Ιπποδύναμη στα χαρτιά έχει 37 αν θυμάμαι καλά, για τον αέρα αναλόγως τον αναβάτη και τον εξοπλισμό.![]()
Give me fuel, Give me fire
με γραναζια 15 -45 θα κοντινει πολυ η μεταδοση?σε συγκριση με το 16 -44??
Νομιζω!!! πως το μαμα γραναζομα ειναι 16-42.
τωρα,ενα αλλο ειναι πως 1 δοντι εμπρος=2,5 πισω
κ κατι αλλο που ξερω ειναι πως η ταχυτητα περιστροφης βρισκετε με τον εξης τροπο.
Για γραναζια,δοντια γραναζιου κινησεις επι στροφες του αξονα περιστοφης,δια δοντια γραναζιου μεταδοσεις κινησεις.
Για ιμαντες.εκει που εχουμε τιμη απο δοντια μπενει η τιμη διαμετρος τροχαλιας
τωρα για να βρεις το αποτελεσμα βαλε μια υποθετικη τιμη στην ταχυτητα περιστροφεις του αξονα κ δες αποτελεσματα
ελπιζω να σε μπερδεψα:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
τα μαμα ειναι 16-44
τα 15 -45 ειναι δλδ 11% πιο κοντο
πολυ??![]()
βρηκα λυση![]()
θα παω να τα αλλαξω τα γραναζια
τελικα 11%πιο κοντο θα ειναι υπερβολη
θα στροφαρει και θα καιει βενζινα αδικα
μπορει να εχει λιγα αλογατα το Bros αλλα και εγω ειμαι 65 κιλα
Καλησπερα σε ολους ,ψαχνω τις αλενοβιδες που κτατανε το στογγυλο φαναρι μπροστα ,γιατι αυτες που εχει πανω ειναι απο οικοδομη και εχουν σκουριασει .Μπορω να τις βρω???