θα κανω σερβις στο μπροστινο συστημα φρενων(τρομπα-δαγκανα).με τι να τα καθαρισω?σπρευ για φρενα η' μπορω και με υγρα φρενων?νομιζω σε μανουαλι γραφει υγρα φρενων
θα κανω σερβις στο μπροστινο συστημα φρενων(τρομπα-δαγκανα).με τι να τα καθαρισω?σπρευ για φρενα η' μπορω και με υγρα φρενων?νομιζω σε μανουαλι γραφει υγρα φρενων
RIDE MORE TALK LESS
Με υγρα φρενων εισαι κομπλε...![]()
Απλα προσεχε μην πεσουν σε ελαστικα/ζαντες/πλαστικα και κανουν ζημια...
το μανουαλι του camenΑρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
Να καθαρίσεις τρόμπα δαγκάνα με υγρό φρένων;;;;; Ποιό μανουάλι το έγραφε;;;;;;;;.πριν λιγο καιρο χαζευα το μανουαλ του transalp και αν θυμαμαι καλα εγραφε για υγρα φρενων.μπορει και να κανω λαθος,γι'αυτο αλλωστε ανοιξα και το θεμα
αν οντως ισχυει τα εχω υπ'οψην αυταΑρχικά δημιουργήθηκε από camen
Με υγρα φρενων εισαι κομπλε...![]()
Απλα προσεχε μην πεσουν σε ελαστικα/ζαντες/πλαστικα και κανουν ζημια...![]()
RIDE MORE TALK LESS
Θα ξεβιδωσεις τη-ις δαγκανα-νες, θα βγαλεις τα τακακια.
Υστερα θα ριξεις με μετρο wd-40 πανω στα κυλινδρακια και θα τα πιεσεις μεσα εξω κανα δυο φορες.
Αν εχουν πολυ βρωμα επανω καθαρισε τα και λιγακι με πανι.
Θα προσεξεις να μη βγουν τελειως εξω και να μη πεσει πολυ wd-40 και σταζει. Μονο οσο χρειαζεται για να λιπανθουν.
Επισης να μη πεσει καθολου πανω στα τακακια η τις δισκοπλακες γιατι δε θα εχεις καθολου φρενα!
Αν μπορεις αλλαξε και υγρα φρενων. Αν δε το εχεις ξανακανει με τα υγρα μην ασχοληθεις καθολου γιατι μπορει να κανεις πατατα...
μαλλον δεν εγινα κατανοητος απο το πρωτο ποστ.τρομπα και δαγκανα θα λυθουν για να περαστουν καινουργια εντοσθια(ελατηριο,εμβολο,τσιμουχακια κτλ).επομενως εχουμε και τριτη προταση καθαριστικου?και απο αυτο(wd-40)εχω μπολικοΑρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Θα ξεβιδωσεις τη-ις δαγκανα-νες, θα βγαλεις τα τακακια.
Υστερα θα ριξεις με μετρο wd-40 πανω στα κυλινδρακια και θα τα πιεσεις μεσα εξω κανα δυο φορες.
Αν εχουν πολυ βρωμα επανω καθαρισε τα και λιγακι με πανι.
Θα προσεξεις να μη βγουν τελειως εξω και να μη πεσει πολυ wd-40 και σταζει. Μονο οσο χρειαζεται για να λιπανθουν.
Επισης να μη πεσει καθολου πανω στα τακακια η τις δισκοπλακες γιατι δε θα εχεις καθολου φρενα!
Αν μπορεις αλλαξε και υγρα φρενων. Αν δε το εχεις ξανακανει με τα υγρα μην ασχοληθεις καθολου γιατι μπορει να κανεις πατατα...![]()
RIDE MORE TALK LESS
Το wd-40 ΔΕΝ λιπαινει...Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Θα ξεβιδωσεις τη-ις δαγκανα-νες, θα βγαλεις τα τακακια.
Υστερα θα ριξεις με μετρο wd-40 πανω στα κυλινδρακια και θα τα πιεσεις μεσα εξω κανα δυο φορες.
Αν εχουν πολυ βρωμα επανω καθαρισε τα και λιγακι με πανι.
Θα προσεξεις να μη βγουν τελειως εξω και να μη πεσει πολυ wd-40 και σταζει. Μονο οσο χρειαζεται για να λιπανθουν.
Επισης να μη πεσει καθολου πανω στα τακακια η τις δισκοπλακες γιατι δε θα εχεις καθολου φρενα!
Αν μπορεις αλλαξε και υγρα φρενων. Αν δε το εχεις ξανακανει με τα υγρα μην ασχοληθεις καθολου γιατι μπορει να κανεις πατατα...Αφου θα το κανει που θα το κανει ας το κανει σωστα...
Ας βγαλει τελειως τις δαγκανες και ας τις λυσει τελειως.Να βγαλει και τα κυλινδρακια,να καθαρισει ολα τα μερη.Τα κυλινδρακια μετα ,στην πλαινη επιφανεια, θελουν λιγο γρασακι.Προσοχη στα o-ring που εχουν μην κοπουν.Αν και αφου θα τα βγαλεις θα σου προτεινα να τα αλλαξεις για να ειναι φρεσκα.
Τωρα με τι θα τις καθαρισεις διαλεξε εσυ.Ειτε ειδικο σπρει,ειτε υγρα φρενων, ειτε wd-40 κανουν.
Οτι εχεις πιο προχειρο...![]()
Ωπ με προλαβεςΑρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
μαλλον δεν εγινα κατανοητος απο το πρωτο ποστ.τρομπα και δαγκανα θα λυθουν για να περαστουν καινουργια εντοσθια(ελατηριο,τρομπα,τσιμουχακια κτλ).επομενως εχουμε και τριτη προταση καθαριστικου?και απο αυτο(wd-40)εχω μπολικο![]()
![]()
![]()
![]()
Ωραιοτατα αφου θα κανεις ολοκληρωτικο rebuilt τοτε χρησιμοποιησε οτι εχεις πιο προχειρο...![]()
![]()
Μην ριξεις τιποτα υγρα φρενων στην δαγκανα ειναι διαβρωτικο το υγρο τους και θα την δεις να ξεβαφει και σιγουρα δεν το θες.Με παραφινελαιο ή βενζινα καθαρισμου εφοσον αλλαξης τα τσιμπουχακια καθαριζεις τα γυρω γυρω,οταν βγαλεις τα κυλινδρακια τα βουτας σε υγρα φρενων για να βαλεις τα καινουργια τσιμουχακια και να μπορεις να τα κουμπωσεις ευκολα παλι μεσα στους θαλαμους το χρησιμοποιεις σαν λιπαντικο δηλαδη για να μπουν πιο ευκολα![]()
Οι μοτοσυκλέτες δεν εχουν πια ψυχή γιατί οι άνθρωποι δεν εχουν πια ψυχή
Είτε έχεις είτε δεν έχεις αν δεν σε τρέχουνε μην τρέχεις...
Αν δεν ξερεις που πας γυρνα πισω!!!
ευχαριστω για τις απαντησεις-συμβουλες.βρηκα τελικα το μανουαλ του transalp που λεει (για την τρομπα) clean the inside of the master cylinder,reservoir,spring and piston with clean brake fluid και στην συνεχεια για την δαγκανα clean the oil seal grooves with brake fluid.επομενως ο καθαρισμος μπορει να γινει και με υγρα φρενων (εσωτερικα) της τρομπας και δαγκανας.το παραφινελαιο το ειχα ξεχασει και μαλλον αυτο θα βαλωΑρχικά δημιουργήθηκε από jimmis5
Μην ριξεις τιποτα υγρα φρενων στην δαγκανα ειναι διαβρωτικο το υγρο τους και θα την δεις να ξεβαφει και σιγουρα δεν το θες.Με παραφινελαιο ή βενζινα καθαρισμου εφοσον αλλαξης τα τσιμπουχακια καθαριζεις τα γυρω γυρω,οταν βγαλεις τα κυλινδρακια τα βουτας σε υγρα φρενων για να βαλεις τα καινουργια τσιμουχακια και να μπορεις να τα κουμπωσεις ευκολα παλι μεσα στους θαλαμους το χρησιμοποιεις σαν λιπαντικο δηλαδη για να μπουν πιο ευκολα![]()
![]()
RIDE MORE TALK LESS