Μόλις έμαθα για αυτό το πράγμα...
http://www.youtube.com/watch?v=3q_gu...eature=channel
Ανοίγεις τον διακόπτη ανοιγει ένα λαμπάκι κόκκινο και είσαι έτοιμος... αν ανοιξεις το γκάζι έφυγε! Πρέπει να έχει μεγάλη ροπή
Μόλις έμαθα για αυτό το πράγμα...
http://www.youtube.com/watch?v=3q_gu...eature=channel
Ανοίγεις τον διακόπτη ανοιγει ένα λαμπάκι κόκκινο και είσαι έτοιμος... αν ανοιξεις το γκάζι έφυγε! Πρέπει να έχει μεγάλη ροπή
μάστορα,αυτό δεν είναι ΚΤΜ...
την τιμη της βενζινας την ειδατε που ειναι α=στο 1,20 αρε ελλαδα μονακο εισαι![]()
![]()
ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ
Ειτε μας αρεσει ειτε οχι ειναι το μελλον και πρεπει να αρχισουμε να το αποδεχομαστε...![]()
Αλλωστε τελικα μπορει οντως μεσα απο την εξελιξη να ειναι πολυ καλυτερες απο τις τωρινες...![]()
Σιγουρα εχουν πολυ δρομο μπροστα τους αλλα θα τα καταφερουν...![]()
![]()
![]()
σκατά...
Ούτε συμπλέκτης,ούτε ταχύτητες,ούτε "πυροβολισμοί " από την εξάτμιση,ούτε ήχος από το μοτερ...τι διάλο μοτοσυκλέτες θα είναι αυτές δε ξέρω...![]()
![]()
Είχα προχθές μια σχετική συζήτηση με τον DrBig, μετά διάβασα στους 2Τροχούς για ηλεκτροκίνητα σκούτερ και τώρα αυτό.
Τυχαίο; Δε νομίζω!
@ camen πρέπει να είναι καλύτερα από τα σημερινά αλλιώς δεν θα προχωρήσουν.
Και αμφιβάλω αν σε επίπεδο ss είναι καλύτερα (κοινώς γράφουν καλύτερο χρόνο στην πίστα) αλλά τα σκούτερ που είδα με έχουν πείσει ότι είναι καλύτερα.
Αυτά που διάβασα εγώ είναι εδώ (δεν κάνω διαφήμιση).
Μερικά χαρακτηριστικά: ισχύς 3-5KW (αναλόγως το μοντέλο) δηλαδή περίπου 4-7 άλογα, ροπή ... 11-16kg... ναι... σωστά διαβάζετε, δεν λείπει κανένα κόμμα, έχει ροπή περισσότερη από busa.... τελική 70-90km και αυτονομία 50-100km αναλόγως οδήγησης.
Το θέμα είναι ότι το κόστος τους είναι 0,4 ευρώ/100km με ένα αντίστοιχο σκούτερ να έχει 5 ευρώ/100km. Φορτίζει από απλή πρίζα. Προφανώς βέβαια πρέπει να έχεις γκαράζ, αυλή, πιλωτή ή κάτι ώστε να μπορείς να το βάζεις το βράδυ να φορτίζει.
Το οικολογικότερο της υπόθεσης το κουβεντιάζουμε μιας και σε 2-3 χρόνια που θα πρέπει να αλλαχθούν οι μπαταρίες τι θα γίνουν οι παλιές; Βέβαια σε 2-3 χρόνια θα έχουμε σίγουρα καλύτερες μπαταρίες ενώ η βενζίνη θα είναι η ίδια. Επομένως το κόστος χρήσης είναι μικρότερο και αυτό μετράει στην αγορά.
Κάπου εδώ θυμάμαι ότι ζούμε στην Ελλάδα και με ένα τέτοιο σκούτερ το κράτος δεν θα παίρνει φράγκο από εμένα ούτε από την κατοχή ούτε από την χρήση... και μου μπαίνουν άσχημες σκέψεις και απογοητεύομαι.
Αλλά συνολικά το θεωρώ καλύτερο από ένα σκούτερ 100cc και το μόνο μειονέκτημα (που ταυτόχρονα είναι και πλεονέκτημα) είναι ότι είναι αθόρυβο. Κι αφού δεν μας βλέπουν κιόλας... θα δουλεύει υπερωρίες η κόρνα...
Τέλος θεωρώ δυστύχημα που δεν βρέθηκε ένας άνθρωπος στην Ελλάδα να δει μπροστά ώστε να φτιάξουμε κάτι τέτοιο. Είναι ευκαιρία τώρα που απ' ό,τι φαίνεται η τεχνολογία αλλάζει. Η βασικότερη τεχνογνωσία που απαιτείται είναι στις μπαταρίες. Ο ηλεκτροκινητήρας δεν είναι κάτι τρομερό, το ηλεκτρικό κύκλωμα παρομοίως, τα υπόλοιπα του σκούτερ βρίσκονται.
Ναι αλλα σκεψου οτι και στην τωρινη τεχνολογια δεν παρουσιαστηκαν ξαφνικα μηχανες των 150-180 ιππων.Απο καπου ξεκινησαν και εξελιχθηκαν...Ανετα νομιζω μπορουν να τα κανουν να φτανουν σε επιδοσεις τα σημερινα και ισως να εχουν και πολυ καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα.Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Είχα προχθές μια σχετική συζήτηση με τον DrBig, μετά διάβασα στους 2Τροχούς για ηλεκτροκίνητα σκούτερ και τώρα αυτό.
Τυχαίο; Δε νομίζω!
@ camen πρέπει να είναι καλύτερα από τα σημερινά αλλιώς δεν θα προχωρήσουν.
Και αμφιβάλω αν σε επίπεδο ss είναι καλύτερα (κοινώς γράφουν καλύτερο χρόνο στην πίστα)![]()
Οτι αρχιζει να παρουσιαζεται δειλα δειλα δεν φτιαχτηκε χθες και το βλεπουμε σημερα.![]()
Υπαρχουν εδω και χρονια τετοια πρωτοτυπα και η τεχνολογια ισως να ειναι και πολυ πιο μπροστα απο οσα μας δειχνουν.ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ δεν τους συμφερει να τα ριξουν ακομα στην αγορα γτ υπαρχουν μεγαλα συμφεροντα...![]()
Υπομονη λοιπον και το μελλον θα δειξει τι μας επιφυλασει...![]()
Ναι, σύμφωνοι σε όλα αυτά αλλά ένα προϊόν για να προχωρήσει πρέπει να είναι καλύτερο από ένα άλλο. Τα πρώτα αμάξια που φτιάχθηκαν ήταν καλύτερα από τις άμαξες με άλογα. Γι' αυτό και συνέχισαν. Θα έπαιρνες εσύ ένα μηχανάκι ακριβότερο και πιο αργό από αυτό που έχεις ήδη; Και σε μια τεχνολογία μάλιστα που δεν είσαι σίγουρος ότι θα είναι το μέλλον;
Αυτό που εννοούσα παραπάνω είναι ότι σήμερα τα ηλεκτροκίνητα σκούτερ είναι σε ανταγωνιστικό σημείο ενώ τα ss δεν είναι. Εγώ δηλαδή θα τα έσκαγα για να πάρω ένα τέτοιο σκούτερ. Παιδικές ασθένειες και μικροπροβλήματα θα υπάρχουν αλλά αυτό είναι φυσιολογικό.
Πρέπει κιόλας να πουληθούν κάποια ώστε να εισρεύσει χρήμα και να προχωρήσει η έρευνα. Να εξελιχθούν οι μπαταρίες δηλαδή οι οποίες σε σχέση με όλα τα άλλα ηλεκτρονικά είναι πολλά χρόνια πίσω.
Για την συμπεριφορά τους, εγώ μιας και είμαι φαν της ροπής θα το απολαύσω σίγουρα!![]()
Οι ηλεκτρικες μοτοσυκλετες δανειζονται τεχνολογια απο τις συμβατικες οσον αφορα πλαισια γεωμετριες, αναρτησεις κλπ. Το δε ηλεκτρικο τους κομματι ειναι τελειως ανεξαρτητο, αναπτυσσεται εδω και χρονια (δεν ειναι κατι καινουργιο) οποτε το θεμα παιδικων ασθενειων κατα την γνωμη μου δεν υφισταται. Οι ηλεκτρικοι κινητηρες εχουν τεχνολογια αιχμης, το ιδιο και οι controlers. Το μονο που μενει ειναι οι μπαταριες.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
odigisa thn proigoumeni evdomada ena Piaggio MP3 - Hybrid.....
+ kanena (ante esto ena..... otan doulevei venzini fortizoun kai oi mpataries)
- einai 300 kila logo mpatarion (eytyxos exoun valei opisten allios...)
- den paei vima (einai 300 kila)
- otan doulevei ilektriko.... den se akoune kai einai epikindinotato na fas kana pezo
- to 125cc exei 9050euro!!!!
paroooola ayta exei plaka na kinise athoriva kai vevaia se koitane oloi san eksogiino giati den einai synithismena akoma tetoia oximata sthn Ellada.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Το μονο που μενει ειναι οι μπαταριες.
Akrivos to idio skeftomoun... oti o periorismos pleon einai ston ogko kai to varos ton mpatarion.....
και στην αυτονομία, και στον χρόνο επαναφόρτισης (καλό το σκούτερ πόλης, το βράδυ το βάζεις στο γκαράζ να φορτίσει, αλλά στο touring τι θα κάνεις; Θα σταματάς για κανά τρίωρο κάθε 200χλμ για να φορτίσει η μπαταρία; ) και στο πολύ κρύο και την πολύ ζέστη... είναι πολλά!Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
Akrivos to idio skeftomoun... oti o periorismos pleon einai ston ogko kai to varos ton mpatarion.....
auto poy eitane ivridio, to "gyrnages" sthn venzini kai fortize kai thn mpataria.... katanalosi venzinis kanoniki gia "fortomeno" 125ccΑρχικά δημιουργήθηκε από georgio
και στην αυτονομία, και στον χρόνο επαναφόρτισης (καλό το σκούτερ πόλης, το βράδυ το βάζεις στο γκαράζ να φορτίσει, αλλά στο touring τι θα κάνεις; Θα σταματάς για κανά τρίωρο κάθε 200χλμ για να φορτίσει η μπαταρία; ) και στο πολύ κρύο και την πολύ ζέστη... είναι πολλά!
stis amoigos hlektrikes..... exeis themataki
υπαρχει και το υδρογονο, οποτε μπορει και να γεμιζουν κανονικα απο το υδρογον-αδικοΑρχικά δημιουργήθηκε από Julius
stis amoigos hlektrikes..... exeis themataki
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.