Συνοπτικά:
Μηχανάκι DT 200 1993
Εστειλα τον κύλινδρο για ρεκτιφιέ και νέο πιστόνι σε αξιόπιστο φορουμίτη.
Νέες φλάντζες κλπ
Εριξα στο ντεπόζιτο 1.5 λίτρο βενζίνη και 45 ml λάδι.
Εκανα ένα φύσημα στο καρμπυρατέρ και πείραξα λίγο το έλασμα στα φλοτέρ για να μην υπερχειλίζει όταν είναι η μηχανή στο σταντ. Δεν τα κατάφερα και ακόμα πρέπει να κλείνω το ρουμπινέτο στο ντεπόζιτο. (Ρόμπα...)
Έβαλα μπροστά... Πήρε με την πρώτη και αμέσως έκανε υπερστροφία.
Εκανα τις εξής ενέργειες:
1. Χαλάρωσα τέρμα τη ντίζα γκαζιού μήπως έιχε πιαστεί πουθενά.
2. Εβαλα γράσσο στις μπότες του καρμπ γύρω γύρω μήπως παίρνει αέρα.
3. Εβαλα λίγο παραπάνω λαδάκι στο φίλτρο.
4. Τσεκαρισα το μπουζί και τα παξιμάδια κεφαλής κ κυλίνδρου αν είναι σφιχτά, δεν κουνήθηκε τίποτα.
Μετά από δοκιμές με τη βίδα του ρελαντί κατάφερα να μην κάνει υπερστροφία αμέσως. Αν την αφήσεις όμως ένα λεπτάκι αρχίζει πάλι. Με πιο αργό ρυθμό αλλά ανεβάζει συνεχώς. Και με ξερογκαζιά αργεί πολύ να κατεβάσει στροφές και δεν κατεβαίνουν εντελώς.
Παρατηρήσεις
α. Παρατήρησα καυσαέρια στην εξαγωγή, σα να μην έχει πατήσει καλά το ζουάν. Πρέπει να τοποθετήσω ξανά την εξάτμιση, αλλά μπορεί αυτό να προκαλεί υπερστροφία?
β. Η τρόμπα λαδιού δουλεύει το βλέπω γιατί έβαλα διάφανο σωληνάκι, δεν έχει φτάσει ακόμα το λάδι στον κύλινδρο αλλά ανεβαίνει. Ασχετο.