Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 81

Θέμα: Μαλακή Μανέτα Φρένου..

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/06/2009
    Μηνύματα
    26

    Μαλακή Μανέτα Φρένου..

    Καλησπέρα σε όλους!
    Έχω ένα gsxr 600 k4 και πριν μια βδομάδα άλλαξα τακάκια μπρος πίσω, μόνος μου. Ήθελα να πειραματιστώ και δοκίμασα κάτι goldfren απο ebay. Είναι φθηνά αλλα είχα ακούσει καλά λόγια απο μερικούς.
    Τέλοςπάντων αυτά φοράω τώρα..
    Ήταν η πρώτη φορά που τα άλλαζα μόνος και μου πήρε λίγο χρόνο παραπάνω. Η ηθική ικανοποίηση όμως ήταν μεγάλη.

    Πριν τα αλλάξω είχε φαγωθεί σχεδόν ολο το ένα ζευγαρι απο τα μπροστα, και το πίσω. Είπα να τα αλλάξω όλα μαζί.

    Απο την αρχή που έκανα την πρώτη γύρα με το νέο υλικό, εντόπισα οτι το δάγκωμα γίνεται πιο χαμηλά απο τα προηγούμενα EBC που είχα εμπρός και γενικώς η μανέτα ήταν αρκετα μαλακή.

    Είπα μήπως θέλει εξαέρωση και έπραξα αναλόγως. Άλλαξα και τα υγρά με DOT4 που έλεγε το manual... Είχε μια βελτίωση, αλλα πάλι έπιανε χαμηλά το φρένο...
    Το πίσω ωραίο, κανένα πρόβλημα ως προς αυτο.

    Έχω κάνει 300Km απο τοτε και η μανετα το ίδιο...

    Το ερώτημά μου είναι το εξής... Φταίει κάτι άλλο ή τα τακάκια είναι μάπα!! Μήπως χρειάζεται καμια ρύθμιση πουθενά; Εξαέρωση έκανα και ξαναέκανα...

    Με τα άλλα έπιανε με ένα άγγιγμα της μανετας! Κλαρίνο!!! Τώρα πρέπει να βυθίσω ολη τη μανέτα μεσα! Χάθηκε το δάγκωμα που θάυμαζα και μου δημιουργούσε αυτοπεποίθηση...

    Το πίσω αντιθέτως έχει ωραίο δάγκωμα, αλλα με το μπροστα φρενάρουμε ρε παδιά!!!

    Ευχαριστώ που με ακούσατε και περιμένω να ακούσω τους "ειδικούς" του φόρουμ... Υπάρχει ελπίδα ή πέταμα στη θάλασσα;

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443

    Re: Μαλακή Μανέτα Φρένου..

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tsiftis

    Πριν τα αλλάξω είχε φαγωθεί σχεδόν ολο το ένα ζευγαρι απο τα μπροστα
    Αυτο δεν το καταλαβαινω να πω την αληθεια.Δλδ το ενα μπροστινο ζευγαρι τακακια ειχαν "ψωμι" ακομα και το αλλο ειχε τελειωσει

    Οσο για την μαλακοτητα της μανετας,αν υποθεσουμε οτι εχεις βαλει σωστα τα τακακια τοτε σιγουρα εχεις κανει λαθος στην αλλαγη υγρων/εξαερωση.Αν δεν μπορεις πηγαινε το σε εναν μαστορα να το δει και να το φτιαξει ,γτ δεν παιζουμε με τα φρενα μας και ειδικα σε τετοια μηχανακια

    Οσο θα το κανει ο μηχανικος εχε τα ματια σου εκει και μαθε την διαδικασια σωστα για να το κανεις την επομενη φορα μονος

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/06/2009
    Μηνύματα
    26
    Το θέμα είναι οτι ούτε εγώ το κατάλαβα... Έχεις δίκιο για το μάστορα απλώς θέλω να ακούσω και τις δικές σας γνώμες.
    Υπάρχει περίπτωση να μου άλλαξε την προηγούμενη φορά μόνο το ένα ζευγάρι ο μαστορας;
    Δεν ρωτούσα κιολας...
    Ή να υπάρχει κάποια δυσλειτουργία στο σύστημα και να μην πιάνουν το ίδιο δεξι αριστερο...;

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tsiftis

    Ή να υπάρχει κάποια δυσλειτουργία στο σύστημα και να μην πιάνουν το ίδιο δεξι αριστερο...;

    Δλδ για τι διαφορα μιλαμε?!

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/06/2009
    Μηνύματα
    26
    αρκετα χιλιοστα πάντως... Το άλλο ζευγάρι δουλευόταν κι άλλο πάντως άνετα, αν επιτρεπόταν απο τις περιστάσεις.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tsiftis
    αρκετα χιλιοστα πάντως... Το άλλο ζευγάρι δουλευόταν κι άλλο πάντως άνετα, αν επιτρεπόταν απο τις περιστάσεις.
    Κοιτα οι δαγκανες εχουν μια απειροελαχιστη καθυστερηση στο δαγκωμα,γτ το σωληνακι παει πρωτα στην μια και μετα στην αλλη.Ετσι πατας φρενο,πρωτα δαγκωνει η μια και ελαχιστα μετα η αλλη.Αλλα ειναι απειροελαχιστη η διαφορα.Αυτο αν η συνδεσμολογια ειναι πρωτα το ενα σωληνακι στην μια και μετα στην αλλη.

    Αν απο την τρομπα φευγουν 2 σωληνακια και παει ενα στην καθε δαγκανα τοτε δεν ισχυει το παραπανω και το δαγκωμα ειναι ταυτοχρονο.

    ΑΛΛΑ σε καμια απο τις 2 περιπτωσεις δεν δικαιολογειται ΝΟΜΙΖΩ τοση διαφορα στην φθορα των τακακιων...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της jimmis5
    Εγγραφή
    20/11/2008
    Μηνύματα
    2.116
    Ρε παιδες προφανως η μια δαγκανα με τα αυθαρτα τακακια κολαει και δεν φρεναρει δοκιμασε να την εξαερωσης ξανα αλλιως θελει λυσιμο και βγαλσιμο τα εμβολα νεα τσιμουχακια και θα πυροβολαει μετα.Επισης τα τακακια οταν ειναι καινουργια θελουν καποια κμ για να πατησουν και να δουλευουν σωστα,οταν ειναι καινουργια σαπουνιαζουν και δεν εχεις καλη αισθηση στην μανετα.
    Οι μοτοσυκλέτες δεν εχουν πια ψυχή γιατί οι άνθρωποι δεν εχουν πια ψυχή
    Είτε έχεις είτε δεν έχεις αν δεν σε τρέχουνε μην τρέχεις...
    Αν δεν ξερεις που πας γυρνα πισω!!!

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Eκτός των όσων αναφέρθηκαν ήδη, δεν υπάρχει περίπτωση να εχεις το ίδιο φρενάρισμα που είχες με τα EBC εφ 'οσον επέλεξες να βάλεις Low budget τακάκια.
    Οτι πληρώνεις παίρνεις.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Πάιζει και να έχουν μικρότερο συνολικό πάχος από τα προηγούμενα ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Πάιζει και να έχουν μικρότερο συνολικό πάχος από τα προηγούμενα ...

    eee?


  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    eee?
    Τι δεν κατάλαβες ..???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Τι δεν κατάλαβες ..???

    τι σχεση εχει το παχος απο τα τακακια(που σιγουρα ειανι πιο πολυ απο αθτα που αλλαξε) με τη μαλακη μανετα?


  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    τι σχεση εχει το παχος απο τα τακακια(που σιγουρα ειανι πιο πολυ απο αθτα που αλλαξε) με τη μαλακη μανετα?
    Μεγάλη, αν με το "μαλακή" εννοεί την υποχώρηση της μανέτας στο φρενάρισμα ...

    Η πίεση που εξασκούμε στην μανέτα είναι ανεξέλεγκτη (από πλευράς δύναμης) γιατί αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να μην φάμε ούτε τα μούτρα μας ούτε την γιαγιά με τις σακούλες ΤΩΡΑ ...

    Υ.Γ.
    Κάνε ένα πείραμα με "τελειωμένα" τακάκια πριν τα αλλάξεις:
    Λάδωσέ τα και βγες βόλτα να φρενάρεις και αν δεν ακουμπήσεις την μανέτα στο γκριπ (πράγμα που θα ήτα "αδύνατο" σε άλλη περίπτωση) τα ξαναλέμε...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Καθάρισε τις δαγκάνες. Βγάλε τις, βγάλε τα τακάκια, λύσε τις, βγάλε τα εμβολάκια, καθάρισε τα όλα σωστά με break cleaner και συναρμολόγισε τις πλαι σωστά με την χρήση σωστού λιπαντικού (όχι εκεί που πατάνε βέβαια..).

    Αν δεν ξέρεις να το κάνεις, να στο κάνει ο μηχανικός σου. Προφανώς καποιο - κάποια έμβολα κολλάνε.

  15. #15
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Μεγάλη, αν με το "μαλακή" εννοεί την υποχώρηση της μανέτας στο φρενάρισμα ...

    Η πίεση που εξασκούμε στην μανέτα είναι ανεξέλεγκτη (από πλευράς δύναμης) γιατί αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να μην φάμε ούτε τα μούτρα μας ούτε την γιαγιά με τις σακούλες ΤΩΡΑ ...

    Υ.Γ.
    Κάνε ένα πείραμα με "τελειωμένα" τακάκια πριν τα αλλάξεις:
    Λάδωσέ τα και βγες βόλτα να φρενάρεις και αν δεν ακουμπήσεις την μανέτα στο γκριπ (πράγμα που θα ήτα "αδύνατο" σε άλλη περίπτωση) τα ξαναλέμε...

    ρε θειο...αλλο βαζεις πιο πολυ δυναμη στη μανετα, αλλο ''μαλακωνει'' η μανετα:wacko:

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μανέτα φρένου vs Καθρέπτης αυτοκινήτου
    από Alexander στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 85
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2014, 19:47
  2. Μανέτα φρένου.
    από hristos13gr στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 26/07/2008, 12:09
  3. ΜΑΝΕΤΑ ΦΡΕΝΟΥ ΧΤ660
    από postman στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 26/02/2007, 15:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF