Σελίδα 186 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 86136176181182183184185186187188189190191196 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 2.776 έως 2.790 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #2776
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Ρυθμιση βαλβιδες στις 12??

    Για ανεβασε αναλυτικα την χρεωση να δουμε τι μας περιμενει

  2. #2777
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/04/2010
    Μηνύματα
    106
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nickald
    Ρυθμιση βαλβιδες στις 12??

    Για ανεβασε αναλυτικα την χρεωση να δουμε τι μας περιμενει
    αναλυτικά δεν μπορώ γιατί τιμολόγιο θα πάρω τη δευτέρα

    στο περίπου όμως

    μπουζί 12 ευρώ επί 4 48 ευρώ
    φίλτρο κν 70 ευρώ
    λαδια 54 ευρω
    δυναμόμετρο και χαρτογράφηση 50 ευρώ

    έβαλε και 4 σωληνάκια με ένα μπουκάλι σαν ορό και έβλεπε τους παλμούς της καρδιάς του και είχε αρρυθμίες η μια βαλβιδούλα...

  3. #2778
    Αερο(ελαιό)ψυκτο έχεις; Αν ναι τότε σωστή η χρέωση για επίσημο συνεργείο. Αυτό με τα σωληνάκια θυμίζει συγχρονισμό καρμπιρατέρ. Τις βαλβίδες τις μετράς αλλιώς... Δυναμόμετρο δεν κατάλαβα γιατί ανέβηκε.

  4. #2779
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/04/2010
    Μηνύματα
    106
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Αερο(ελαιό)ψυκτο έχεις; Αν ναι τότε σωστή η χρέωση για επίσημο συνεργείο. Αυτό με τα σωληνάκια θυμίζει συγχρονισμό καρμπιρατέρ. Τις βαλβίδες τις μετράς αλλιώς... Δυναμόμετρο δεν κατάλαβα γιατί ανέβηκε.
    ναι.

    πως τις μετράνε τις βαλβίδες???

    ανέβηκε για να γίνει χαρτογράφηση και σωστή ρύθμιση καύσιμου διότι μετά την τοποθέτηση του τελικού το μηχανάκι δεν έφτανε ούτε 220...

  5. #2780
    Μελος Συμμοριας Το avatar του/της K5_N
    Εγγραφή
    13/06/2009
    Μηνύματα
    178
    εδω εχουμε θεμα. ρυθμηση καυσιμου πως γινετε χωρις κιτ καρμπυρατερ. ο αερας μονο δε φτανει για σωστη ρυθμηση και αλλη ρυθμηση δεν υπαρχει
    GSF 650 N

  6. #2781
    Μελος Συμμοριας Το avatar του/της K5_N
    Εγγραφή
    13/06/2009
    Μηνύματα
    178
    οι δε βαλβιδες μετριουνται με το φιλερ σε ολα τα μοντελα και χρειαζεται να βγει το καπακι (ητα)
    GSF 650 N

  7. #2782
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/04/2010
    Μηνύματα
    106
    Αρχικά δημιουργήθηκε από K5_N
    οι δε βαλβιδες μετριουνται με το φιλερ σε ολα τα μοντελα και χρειαζεται να βγει το καπακι (ητα)

    καπάκι???άστο δεν θέλω να το σκέφτομαι...ακόμα....

  8. #2783
    Μελος Συμμοριας Το avatar του/της K5_N
    Εγγραφή
    13/06/2009
    Μηνύματα
    178
    μα στις 12000 το αεροελαιοψυχτο θελει ετσι και αλλιως αυτη τη δουλεια.
    GSF 650 N

  9. #2784
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/04/2010
    Μηνύματα
    106
    κάτσε γιατί μπερδευτήκαμε λίγο .όταν λες καπάκι ???κινητήρα???

  10. #2785
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostaskex
    καπάκι???άστο δεν θέλω να το σκέφτομαι...ακόμα....

    Λοιπόν... Φίλε μου καλέ και αγαπημένε... Σε δούλεψαν. Εξηγώ:


    Κάθε 12000 το παλιό καλό αεροελαιόψυκτο μοτέρ μας θέλει ρύθμιση βαλβίδες. Υπάρχει ΜΟΝΟ ένας τρόπος να μετρηθούν: Ανοίγεις το καπάκι της κεφαλής, ανοίγεις το πλαϊνό καπάκι μπροστά από το πεντάλ του φρένου, με κλειδί γυρνάς το στροφαλοφόρο σε κάποιες θέσεις όπως γράφει το manual και με φιλεράκι μετράς το διάκενο ανάμεσα σε βαλβίδες και ωστήρια. Αν θέλεις, να βρεθούμε κάποια στιγμή να σου δώσω το pdf με το manual του αεροελαιόψυκτου (αγγλικά) να τα δεις όλα.

    Αυτό με τα σωληνάκια ήταν ο συγχρονισμός των καρμπιρατέρ, απαραίτητος για σταθερό ρελαντί. Και να μην γίνει, δεν τρέχει τίποτα.

    "ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ" στο δικό μας δεν γίνεται διότι απλά δεν έχει ψεκασμό με χάρτες αλλά καρμπιρατέρ. Ίσως να πείραξε τις βελόνες για να το κάνει λίγο πιο πλούσιο, αφού ελεύθερη εξάτμιση και φίλτρο σημαίνει περισσότερο αέρα στους κυλίνδρους άρα ανάγκη για πιο πολύ βενζίνη προκειμένου να μην χαλάει η αναλογία καύσης.

    Κοινώς... Οι βαλβίδες σου δεν έγιναν, τόσο απλά. Το καλό είναι ότι ακόμα και να του πίνεις το αίμα όπως εγώ, δεν φεύγουν πολύ, μπορεί και να μην ήθελαν. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να μην τις ελέγξει ο μάστουρας. Μάλλον καταλαβαίνω, βαριόταν να το ανοίξει.

    Αν δεν το σκίζεις, δεν πειράζει, αν και η πρώτη ρύθμιση σίγουρα θα έχει τις περισσότερες ανοχές και είναι μάλλον καίρια... Αλλά θα προτείνω (με κίνδυνο να μου καταλογίσετε διαφήμιση) να πας είτε στον Παύλο Κούζουνα (ή Κουζουνά δεν έμαθα που τονίζεται) εξουσιοδοτημένο στο Χαλάνδρι γιατί η δουλειά του είναι άριστη και δεν κοροϊδεύει τον κόσμο ή στον συμφορουμίτη Bikenest στη Νίκαια που δεν είναι εξουσιοδοτημένος αλλά ότι έφτιαξε το έκανε μπροστά μου και σωστά. Και εκεί που πήγες, μην ξαναπατήσεις. Και πες και ποιός ήταν να μην πάει και κανένας άλλος από εμάς εδώ...

  11. #2786
    Να και πως είναι το ανοιχτό μοτέρ για τη ρύθμιση... Μία μέρα πριν μου το κάνει καινούριο ο "παππούς"


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	15042010035.jpg 
Προβολές:	188 
Μέγεθος:	93,5 KB 
ID:	201263

  12. #2787
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2009
    Μηνύματα
    892
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Να και πως είναι το ανοιχτό μοτέρ για τη ρύθμιση... Μία μέρα πριν μου το κάνει καινούριο ο "παππούς"
    ωραίος ο παππους
    Εγω αυτον θα προτιμησω οταν ερθει εκείνη η δυσκολή ωρα!

  13. #2788
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
    ωραίος ο παππους
    Εγω αυτον θα προτιμησω οταν ερθει εκείνη η δυσκολή ωρα!
    Ναι ε; Να ψάχνεις τότε για κεραμιδί Focus Station Wagon που κοιμούνται στη μεσαία λωρίδα της Αττικής οδού και πετάγονται αριστερά μόλις φτάσεις δίπλα τους...

    Δεν εννοούσα τον Νώντα αλλά το μλκ που με τσάκισε...

  14. #2789
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2009
    Μηνύματα
    892
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικe 77
    ωραίος ο παππους
    Εγω αυτον θα προτιμησω οταν ερθει εκείνη η δυσκολή ωρα!
    δυσκολη ωρα αναφερομουνα στα οσα λεγατε πριν..
    την δικη σου περιπτωση δεν θελω να την σκεφτομαι...
    για κανεναν!

  15. #2790
    Μελος Συμμοριας Το avatar του/της K5_N
    Εγγραφή
    13/06/2009
    Μηνύματα
    178
    γιαννη ο φιλος εχει το υδροψυκτο οποτε τσαμπα γραφουμε.
    GSF 650 N

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF