Σελίδα 15 από 31 ΠρώτοΠρώτο ... 5101112131415161718192025 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 211 έως 225 από 457

Θέμα: προβλήματα του LC8 adventure

  1. #211
    Καλημέρα,

    Αντιμετωπίζω το εξής στο 950 adventure: Κατα τις πρόσφατες κρύες μέρες, το κόκκινο led στο καντράν (πίεση λαδιού) δεν άναβε κατά το check. Αυτό συνέβαινε είτε η μηχανή ήταν κρύα, είτε ζεστή. Όταν την έβαζα μπροστά, το led αναβοσβηνε για λιγο, ως συνήθως, και ξαναέσβηνε. Τώρα που οι μέρες είναι πιο ζεστές, δεν έχει ξανασυμβεί. Δεν τίθεται θέμα ελλιπής ποσότητας λαδιού μιας και τα τσεκάρω συχνά. Πρέπει να είχε κολλήσει η βαλβίδα( που δίνει ένδειξη στο led.
    Έχει αντιμετωπίσει κανείς σας κάτι παρόμοιο;

  2. #212
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VALES
    Εγγραφή
    16/02/2009
    Μηνύματα
    1.059
    Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο.
    Μήπως θα πρέπει να απευθυνθείς στον μηχανικό σου? Δεν παίζουν με τέτοια πράγματα.

  3. #213
    Έχω μιλήσει φυσικά και με το μηχανικό και μου είπε ότι μάλλον αυτό είναι (βαλβίδα ή αισθητήρας, δε θυμάμαι). Επίσης, εφόσον έχει σταματήσει να το κάνει, δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας (κατά τα λεγόμενα του).
    Ήθελα να ξέρω αν το έχει αντιμετωπίσει και άλλος και τι ήταν τελικά.
    Τέσπα, καλού κακού θα την αλλάξω σύντομα, στο επόμενο προγραμματισμένο σέρβις.

  4. #214
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Elesun
    Έχω μιλήσει φυσικά και με το μηχανικό και μου είπε ότι μάλλον αυτό είναι (βαλβίδα ή αισθητήρας, δε θυμάμαι). Επίσης, εφόσον έχει σταματήσει να το κάνει, δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας (κατά τα λεγόμενα του).
    Ήθελα να ξέρω αν το έχει αντιμετωπίσει και άλλος και τι ήταν τελικά.
    Τέσπα, καλού κακού θα την αλλάξω σύντομα, στο επόμενο προγραμματισμένο σέρβις.

    Εχει συμβει και σε εμενα. ξαφνικα ενα πρωι, κρυο ειναι η αληθεια, μας αφησε χρονος το λαμπακι(αισθητηρας).
    Λαδια ολα κανονικα.
    Πριν απο καμποσο καιρο ειχα αλλαξει και καδενα εκκεντροφορου, και πριν απο περισσοτερο καιρο και τσιμουχα του πρεσοστατη και ανεπιστροφη βαλβιδα.
    Σε συννενοηση με το συνεργειο το ταπωσαμε και εβγαλα εκτος το αισθητηρα(για να γλιτωσω διαρροες στο μελλον).
    Απο οτι εχω καταλαβει και μου εδωσε να καταλαβω και ο μαστορας εκει που εχει τον αισθητηρα ειναι και λιγο "αχρηστος".
    Και τι εννοω, αν πεσει για αποιοδηποτε λογω η πιεση το πρωτο πραγμα που ακους ειναι οι τεντωτηρες, ως υδραυλικοι,(προτου αλλαξω την καδενα εκανε στα χαμηλα που δε ειχε αρκετη πιεση, σαν κουδουνηστρα).
    Τον αισθητηρα τον εχει ακριβως απεναντι απο τον τεντωτηρα αρα διαβαζει την ιδια πιεση.

    αυτα τα ολιγα.

  5. #215

    Ναί αλλά ο τεντωτήρας δεν είναι αισθητήρας

    Δεν θα χρησιμοποιούσα άλλο εξάρτημα για άλλη δουλειά, γιατί όταν κροταλίσει η αλυσίδα θα φθείρεται κιόλας. Δικό σου θέμα βέβαια.
    Αλλά γιατί δεν μπορεί ο μάστοράς σου να κάνει τον αισθητήρα να δουλεύει; μου φαίνεται περίεργο.
    Αλήθεια ποιός είναι ο εν λόγω κύριος; Έχει όνομα;

  6. #216

    Re: Ναί αλλά ο τεντωτήρας δεν είναι αισθητήρας

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
    Δεν θα χρησιμοποιούσα άλλο εξάρτημα για άλλη δουλειά, γιατί όταν κροταλίσει η αλυσίδα θα φθείρεται κιόλας. Δικό σου θέμα βέβαια.
    Αλλά γιατί δεν μπορεί ο μάστοράς σου να κάνει τον αισθητήρα να δουλεύει; μου φαίνεται περίεργο.
    Αλήθεια ποιός είναι ο εν λόγω κύριος; Έχει όνομα;
    Στην προκειμενη περιπτωση δεν νομιζω οτι χρειαζεται να αναφερθει το ονομα.
    Μου προτεινε κατι το δεχτηκα και συνεχιζουμε. (στο στελνω πμ αν επιθυμεις)
    Στην τελικη χασουρα εχει αφου απο οτι εχω καταλαβει δεν ειναι και το πιο αξιοπιστο εξαρτημα(αισθητηρας και τσιμουχα). Αλλαγη γυρω στα 50 ευρω.
    Οσον αφορα το κροταλισμα της καδενας δεν προκειτια να την αφησεις να το κανει για πολυ καιρο ωστε να εχεις φθορα απο αυτο. Οπως θα σε προειδοποιησει ο αισθητηρας,και θα πας κατευθειαν για συνεργειο, ετσι θα γινει και με τον ηχο.

  7. #217

    Re: προβλήματα του LC8 adventure

    Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos
    Έχω παρατηρήσει πως συχνά μπαίνουν χρήστες και φτιάχνουν thread που ξεκινάει κάπως έτσι: “θέλω να πάρω το ****** κτμ αλλά φοβάμαι μη μου τα βαρέσει. Εσείς που τα έχετε τεστάρει πείτε μου τι προβλήματα βγάζουν”

    Οπότε παρακάτω παραθέτω όσα προβλήματα γνωρίζω για το 950-990 adventure


    Συμπλέκτης

    Το μόνο πρόβλημα ΚαΤ’εΜου (αφού όλα τα άλλα είναι μεμονωμένες - συγκεκριμενές περιπτώσεις)
    Ο υδραυλικός συμπλέκτης της magura χαλάει
    Ποιο συγκεκριμένα ραγίζει το έμβολο του

    Δεν πρόκειται να σε αφήσει στην μέση του πουθενά
    Και ο συμπλέκτης προειδοποιεί τον αναβάτη πριν τα φτύσει εντελώς.
    Αρχικά γίνετε ποιο σκληρός και εν συνεχεία αρχίζει και δακρύζει
    Τώρα άμα είσαι σε ταξίδι μακριά απλά συμπληρώνεις υγρά μέχρι να φτάσεις κάπου να το φτιάξεις

    Αυτό το πρόβλημα το βγάζει συνήθως κάθε 20.000χλμ αλλά αυτός ο αριθμός είναι στο περίπου και εξαρτάται από την χρήση.
    Καλύπτεται από την εγγυηση, αλλά έχω ακούσει περιπτώσεις να αλλαχτεί αφιλόκερδος και μετά την λήξη της εγγυησης


    Αντλία νερού

    Τα 10 πρώτα 950 που ήρθαν στην Ελλάδα το 03 είχαν πρόβλημα με την τρόμπα νερού
    Ποιο συγκεκριμένα μια ασφάλεια που υπάρχει μέσα στην αντλία τραυμάτιζε μέρος της που είχε σαν αποτέλεσμα να ελλατόνονται τα διαθέσιμα υγρά ψύξης
    φτιαχτηκαν στην εγγυηση

    Πίσω δισκοπλακα

    Υπάρχουν περιπτώσεις που η πίσω δισκοπλακα έχει ραγίσει από την διαστολή – συστολή.
    edit
    δεν καλύπτεται από την εγγυηση



    Κατανάλωση λαδιού

    Έχουν υπάρξει περιπτώσεις που το μοτερ από μηδεν χιλιομετρα έκαιγε πολύ λάδι
    Σε αυτές τις περιπτώσεις αλλάχτηκε το μοτέρ εξολοκλήρου
    Η επιτρεπόμενη κατανάλωση λαδιού από την ktm είναι 0,3 – 0,5lt/1.000χλμ


    Έχουν ακουστεί περιπτώσεις που ο συμπλέκτης δεν απομωνονει καλά και το κιβώτιο σκληραίνει


    Το καλωδιάκι του ηλεκτρικού κοντέρ

    Ταλαιπωρείται από ένα tai-wrap που το συγκρατεί.
    Ως αποτέλεσμα ισως να κόπει εσωτερικά και όχι εντελώς το καλώδιο και να μην λειτουργούν οι χιλιομετρητες και το ταχύμετρο.
    Αλλάζεται στην εγγυηση αλλα είναι πολύ εύκολη η επισκευή του ακόμα και από μη εξειδικευμένο άτομο (πχ αναβάτης)
    Εγώ απλά αφαιρεσα το συγκεκριμένο tai-wrap


    Το abs των πρωτων 990 ειχε πρόβλημα αδιαβροχοποίησης

    τα μηχανάκια ανακληθήκαν και αποκαταστάθηκε το προβλημα
    Σε περίπτωση που δεν επισκευαστηκε σε καποιο μηχανακι, απλά μπορεί κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις-συνθηκες μπορει να μην λειτουργήσει το abs και ο αναβάτης να έχει συμβατικα φρένα για καποιο χρονικο διαστημα




    Όποιος έχει να συμπληρώσει κάτι που ξέχασα ή δεν γνωρίζω πολύ ευχαρίστως
    Δεν ξερω για τα προβληματα που λες φιλε μου......αλλα το μηχανακι τα ΣΠΑΕΙ......

  8. #218

    Re: Re: προβλήματα του LC8 adventure

    Παρατηρήσεις:
    1) Συμπλέκτης.
    Το κυλινδράκι συνήθως είναι η αιτία γιατί ραγίζει. Έχοντας ζήσει τη ζημιά 5 φορές σε 75χιλ χλμ, σας διαβεβαιώνω οτι τα υγρά φεύγουν σε καμιά δεκαριά χρήσεις του λεβιέ του συμπλέκτη, που μπορεί να συμβούν μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα.
    Η πιό μεγάλη πιθανότητα είναι να σας αφήσει τη στιγμή που χρησιμοποιείτε πολύ το συμπλέκτη και ο κινητήρας είναι πολύ ζεστός (το δεύτερο πληθυντικό γιατί εγώ έχω αντικαταστήσει το συγκεκριμένο εξάρτημα και έχω λύσει το πρόβλημα αυτό. Το αναβαθμισμένο εξάρτημα εμφανίστηκε μετά το 2008, οπότε τα προηγούμενα μοντέλα θα παρουσιάσουν κάποια στιγμή πρόβλημα, συμπεριλαμβανομένου των 990Adv.
    Σύμφωνα με τις δικές μου εμπειρίες, ο συμπλέκτης δεν προειδοποιεί.
    Έχει αναφερθεί και η περίπτωση να χάνει το ο-ρίγκ στο πιστονάκι της εν λόγω τρόμπας. Σε αυτή την περίπτωση, πιθανό να υπάρχει πιό προοδευτική αστοχία, αλλά δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοια αστοχία.
    2) Αντλια νερού
    Η αντλία νερού παρουσιάζει πρόβλημα επειδή η τσιμούχα δεν άντεχε την τριβή με το αξονάκι αλλά ούτε και το αξονάκι άντεχε την τριβή. Το αποτέλεσμα ήταν ότι δημιουργούνταν διαρροή. Εγώ με 950Adv 2003 έφτασα τα 100χιλ χλμ πρίν να έχω πρόβλημα.
    Αναβάθμιση του εξαρτήματος έγινε το 2008, οπότε όσοι έχουν προηγούμενα μοντέλα να το έχουν κατά νού και όχι μόνο οι πρώτοι 10 , ούτε μόνο στα 950. Η βλάβη αυτή δεν σε αφήνει στο δρόμο, αλλά αν συμβεί είναι δύσκολο να επισκευαστεί μακρυά από συνεργείο. Η πιό σίγουρη διάγνωση είναι από την κυματοειδή μορφή του φίλτρου λαδιού (αν αυτό είναι χάρτινο όπως το μανίσιο ). Άλλες ενδείξεις μπορεί να είναι μείωση της στάθμης του ψυκτικού, αυξημένος θόρυβος από την αλυσίδα εκκεντροφόρων, κρέμα στο εσωτερικό του καλύματος του συμπλέκτη και σπάνια λάδια στο ψυκτικό.
    Το αναβαθμισμένο εξάρτημα περιλαμβάνει αξονάκι με διαφορετικό φινίρισμα και τσιμούχα από PTFE. Το 2009 τροποποιήθηκε και η φτερωτή, η φωλιά και το αξονάκι έγινε πιό μακρύ. Να σημειώσω εδώ οτι το μακρύτερο αξονάκι μπαίνει και στα 950 χωρίς αλλαγή φωλιάς και φτερωτής.
    3) Κακή αποσύμπλεξη.
    Από καινούργιο το 950Adv μου παρουσίαζε τράβηγμα στα φανάρια. Μετά από 45χιλ. χλμ η ΚΤΜ αντικατέστησε όλο το σύστημα του συμπλέκτη, δηλ. δισκάκια μεταλλικά και φιμπερένια, τον εντατήρα του συμπλέκτη (clutch booster) και ο συμπλέκτης μου έγινε κανονικός. Το κιβώτιο έγινε ικανοποιητικό. Η αναβάθμιση περιέχει τον ψεκαστήρα λαδιού στο συμπλέκτη και αντικατάσταση της ράβδου που αποσυμπλέκει. Αυτές οι αναβαθμίσεις εντάλθηκαν από το εργοστάσιο στα συνεργεία, αλλά δεν είναι γνωστό αν έγιναν από όλα τα συνεργεία.

  9. #219
    εχω το 990s του 06 με μονο 20000 χλμ η χρηση του ειναι 70% εκτος και 30
    % εντος πολης,φοραει φιλτρο dna και acrapovic τυπικοτατα σερβις και απο πολυ νωρις παραπονα για εντονη μυρωδια καυσαεριων,στο συνεργειο το εχουν μπριζωσει καμποσες φορες μου λεει οτι δεν βρισκει τιποτα.....στα φαναρια οποιος ειναι πισω μου μασστουρωνει κανονικα!τι να κοιταξω ρε γαμωτο????????????
    οι ευθειες υπαρχουν για να ενωνουν τις στροφες!

  10. #220
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sanguini
    εχω το 990s του 06 με μονο 20000 χλμ η χρηση του ειναι 70% εκτος και 30
    % εντος πολης,φοραει φιλτρο dna και acrapovic τυπικοτατα σερβις και απο πολυ νωρις παραπονα για εντονη μυρωδια καυσαεριων,στο συνεργειο το εχουν μπριζωσει καμποσες φορες μου λεει οτι δεν βρισκει τιποτα.....στα φαναρια οποιος ειναι πισω μου μασστουρωνει κανονικα!τι να κοιταξω ρε γαμωτο????????????
    Σου εχουν "περασει" το προγραμμα για τις Akras?
    Αν ναι μαλλον ειναι φυσιολογικο να σου μυριζει λογω του πιο
    πλουσιου μιγματος.
    Δεν ξερω αν με το "μπριζωμα" θα σου το βρουν οσο με ενα
    καυσαναλιτη...
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  11. #221

    Το δικό μου 950 μύριζε από καινούργιο

    Και το 990Adv νομιζω οτι μυρίζει επίσης. Δε νομίζω να είναι σημαντικό. Για σύγκρινέ το με κανένα άλλο...

  12. #222

    Re: προβλήματα του LC8 adventure

    Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos
    Έχω παρατηρήσει πως συχνά μπαίνουν χρήστες και φτιάχνουν thread που ξεκινάει κάπως έτσι: “θέλω να πάρω το ****** κτμ αλλά φοβάμαι μη μου τα βαρέσει. Εσείς που τα έχετε τεστάρει πείτε μου τι προβλήματα βγάζουν”

    Οπότε παρακάτω παραθέτω όσα προβλήματα γνωρίζω για το 950-990 adventure


    Συμπλέκτης

    Το μόνο πρόβλημα ΚαΤ’εΜου (αφού όλα τα άλλα είναι μεμονωμένες - συγκεκριμενές περιπτώσεις)
    Ο υδραυλικός συμπλέκτης της magura χαλάει
    Ποιο συγκεκριμένα ραγίζει το έμβολο του

    Δεν πρόκειται να σε αφήσει στην μέση του πουθενά
    Και ο συμπλέκτης προειδοποιεί τον αναβάτη πριν τα φτύσει εντελώς.
    Αρχικά γίνετε ποιο σκληρός και εν συνεχεία αρχίζει και δακρύζει
    Τώρα άμα είσαι σε ταξίδι μακριά απλά συμπληρώνεις υγρά μέχρι να φτάσεις κάπου να το φτιάξεις

    Αυτό το πρόβλημα το βγάζει συνήθως κάθε 20.000χλμ αλλά αυτός ο αριθμός είναι στο περίπου και εξαρτάται από την χρήση.
    Καλύπτεται από την εγγυηση, αλλά έχω ακούσει περιπτώσεις να αλλαχτεί αφιλόκερδος και μετά την λήξη της εγγυησης


    Αντλία νερού

    Τα 10 πρώτα 950 που ήρθαν στην Ελλάδα το 03 είχαν πρόβλημα με την τρόμπα νερού
    Ποιο συγκεκριμένα μια ασφάλεια που υπάρχει μέσα στην αντλία τραυμάτιζε μέρος της που είχε σαν αποτέλεσμα να ελλατόνονται τα διαθέσιμα υγρά ψύξης
    φτιαχτηκαν στην εγγυηση

    Πίσω δισκοπλακα

    Υπάρχουν περιπτώσεις που η πίσω δισκοπλακα έχει ραγίσει από την διαστολή – συστολή.
    edit
    δεν καλύπτεται από την εγγυηση



    Κατανάλωση λαδιού

    Έχουν υπάρξει περιπτώσεις που το μοτερ από μηδεν χιλιομετρα έκαιγε πολύ λάδι
    Σε αυτές τις περιπτώσεις αλλάχτηκε το μοτέρ εξολοκλήρου
    Η επιτρεπόμενη κατανάλωση λαδιού από την ktm είναι 0,3 – 0,5lt/1.000χλμ


    Έχουν ακουστεί περιπτώσεις που ο συμπλέκτης δεν απομωνονει καλά και το κιβώτιο σκληραίνει


    Το καλωδιάκι του ηλεκτρικού κοντέρ

    Ταλαιπωρείται από ένα tai-wrap που το συγκρατεί.
    Ως αποτέλεσμα ισως να κόπει εσωτερικά και όχι εντελώς το καλώδιο και να μην λειτουργούν οι χιλιομετρητες και το ταχύμετρο.
    Αλλάζεται στην εγγυηση αλλα είναι πολύ εύκολη η επισκευή του ακόμα και από μη εξειδικευμένο άτομο (πχ αναβάτης)
    Εγώ απλά αφαιρεσα το συγκεκριμένο tai-wrap


    Το abs των πρωτων 990 ειχε πρόβλημα αδιαβροχοποίησης

    τα μηχανάκια ανακληθήκαν και αποκαταστάθηκε το προβλημα
    Σε περίπτωση που δεν επισκευαστηκε σε καποιο μηχανακι, απλά μπορεί κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις-συνθηκες μπορει να μην λειτουργήσει το abs και ο αναβάτης να έχει συμβατικα φρένα για καποιο χρονικο διαστημα




    Όποιος έχει να συμπληρώσει κάτι που ξέχασα ή δεν γνωρίζω πολύ ευχαρίστως
    καλησπερα , ειμαι κάτοχος 990 2010 , στα 1600 χλμ με άφησε απο αντλια βενζινης!!!
    ειμαι αρρωστος γιαπωνεζοφιλος αλλα καψουρης με το adventure κ αναρωτιέμαι...μήπως έκανα
    μακακια;!

  13. #223
    φιλε μου στα 1600 χλμ μαλλον δεν φταις εσυ αλλα ουτε η ΚΤΜ , μαλλον προκειται για στοχια υλικου!!!

    Αλλαξε το στην εγγυηση κανε μερικα χλμ κ θα καταλαβειςτο λογο που επελεξες συτο το μηχανακι

  14. #224

    Re: Re: προβλήματα του LC8 adventure

    Αρχικά δημιουργήθηκε από cmantzik
    καλησπερα , ειμαι κάτοχος 990 2010 , στα 1600 χλμ με άφησε απο αντλια βενζινης!!!
    ειμαι αρρωστος γιαπωνεζοφιλος αλλα καψουρης με το adventure κ αναρωτιέμαι...μήπως έκανα
    μακακια;!
    τα 09-10 έχουν βγάλει πάρα πολλά αντλία βενζίνης σε πολύ λίγα χλμ. σαν το δικό σου...

    αστοχία παρτίδας της τρόμπας μάλλον.

    εξαρτάται αν σε ενόχλησε τόσο πολύ.. τότε μάλλον έκανες μαλακία.. ο μόνος που μπορεί να το κρίνει είσαι συ.

    πάντως άν είναι το R και θες να το βάλεις αγγελία ρίξε πμ
    Fuck the universe.

  15. #225
    Η τρόμπα συμπλέκτη χτύπησε στα 50000χμ και 1 εβδομάδα μετά την λήξη της εγγύησης (άτιμος Murphy). Αλλάχτηκε στα πλαίσια εγγύησης καλής θέλησης απο την ΚΤΜ
    Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett

Παρόμοια θέματα

  1. Lc8 Adventure Plastika
    από lc8ergr1 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2006, 11:45
  2. ΚΤΜ-LC8 adventure 950 parts&assecories
    από lc8ergr1 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2006, 09:31
  3. ΚΤΜ-LC8 adventure 950 parts&assecories
    από lc8ergr1 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2006, 09:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF