Σελίδα 5 από 10 ΠρώτοΠρώτο 12345678910 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 149

Θέμα: Βελτίωση Κινητήρα 4Τ

  1. #61
    Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider
    μια και εδω εχουμε μπλέξει ολοι με πυρηνικούς επιστήμονες αν μπορώ να πω και εγω ο κατσαβιδάς μια μπούρδα..

    οσες περισσότερες επεμβάσεις τόσο πιο καλά..

    μια και στο 1000 οι όγκοι έχουν διαφορετικές δαστάσεις αντι να κάνει αντικατάσταση όλου του καρμπ μπορεί να πάιξει ανεβάζοντας νούμερα στα ζιγκλέρ...
    πάντως εκεί που σταματάει η θεωρία και αρχίζει η πράξη είναι οταν φορεθούν ολα τα καλούδια και πάρει μπροστά για να ταιριάξουν ολα μαζί...
    ...χμμμμ..λές δηλαδή οτι απλά με μία αλλάγη στα "τζετς" να μου αποφέρουν αυτό που θα ήθελα?..απορώ γιατί επειδή κάνω την οικονομικό-τεχνική μελέτη στο άν τελικά αξίζει να προβώ σε όλη την "μετατροπή" δεδομένου οτι δεν είναι μόνω ο "κυβισμός" αλλά και εξέλιξη στα φρένα και έπεται εννοείται και στην ανάρτηση άρα αν απλά δεν χρειάζομαι αλλάγη καρμπυρατέρ τότε είμαι -1500:hypnotize ..καλόοοο...
    Ξέρεις όταν αρχίζεις μια τέτοια εξέλιξη κανείς δεν μπορεί να σου πεί τι θές-εαν προηγούμενα δεν έχει ξανα ανακατευτεί με το συγκεκριμένο τύπο.
    Διαβάζω και ξαναδιαβάζω για εξελίξεις σε μοτέρ,αλλά κανείς δεν μιλαέι και για κόστος και το πιο σημαντικό το -ΠΟΥ θα τα κάνεις όλα αυτά-.π.χ Κάνε αναζήτηση για "Ροϊκή Εξέλιξη " εδώ ελλάδα και θα δείς τη..αποτελέσματα θα πάρεις.......:hypnotize ..Τεσπα...εμένα με ενδιαφέρουν ΟΛΕΣ οι απόψεις ,γνώμες ,κριτικές...για να καταλήξω κάπου....(.ααα Καλημέρα )
    Φοράτε παντα κράνος αδέρφια!!!

  2. #62
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Η προσωπική μου άποψη για τις εξελίξεις και πειράματα γενικότερα αν δεν έχεις κάποιος ασχοληθεί παλιότερα είναι να γίνονται σε συνεργασία με κάποιους που έχουν αποδεδειγμένη εμπειρία πάνω στη συγκεκριμένη μετατροπή.
    Να έχει ξαναφτιάξει κάποιος με το συγκεκριμένο τρόπο κάποιο μοτέρ και να μην βαδίζεις στα τυφλά γιατί τότε απλά μπορεί να μπεις σε περιπέτειες . Πάντα ο πρωτοπόρος τρώει την κρυάδα σε χρόνο και σε κόστος.
    Δεν λέω τίποτα σχετικά με τα τζετς γιατί απλά δεν το έχω ξανακάνει στο συγκεκριμένο μοντέλο.
    Όσο για το που και από ποιόν γίνονται , πάλι θα πω την δική μου άποψη που δεν ισχύει κατ ανάγκη για όποιον άλλο. Στο προσωπικό χώρο παρέα με σωστά φιλαράκια που να βοηθάν την κατάσταση. Αν αυτό δεν παίζει , που πολύ φυσικό είναι για τα περισσότερα παιδιά εδώ, τότε θα πρέπει να βρεθεί συνεργείο αξιόπιστο. Και χρειάζεται η παρέα όταν κατεβάζεις μοτέρ από ninja 750 για να το κατεβάσεις....
    Σε μονοκύλινδρο δεν τρέχει κάστανο το βολεύεις μόνος σου.....
    και η ζωή συνεχίζεται...

  3. #63
    Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider
    Η προσωπική μου άποψη για τις εξελίξεις και πειράματα γενικότερα αν δεν έχεις κάποιος ασχοληθεί παλιότερα είναι να γίνονται σε συνεργασία με κάποιους που έχουν αποδεδειγμένη εμπειρία πάνω στη συγκεκριμένη μετατροπή.
    Να έχει ξαναφτιάξει κάποιος με το συγκεκριμένο τρόπο κάποιο μοτέρ και να μην βαδίζεις στα τυφλά γιατί τότε απλά μπορεί να μπεις σε περιπέτειες . Πάντα ο πρωτοπόρος τρώει την κρυάδα σε χρόνο και σε κόστος.
    Δεν λέω τίποτα σχετικά με τα τζετς γιατί απλά δεν το έχω ξανακάνει στο συγκεκριμένο μοντέλο.
    Όσο για το που και από ποιόν γίνονται , πάλι θα πω την δική μου άποψη που δεν ισχύει κατ ανάγκη για όποιον άλλο. Στο προσωπικό χώρο παρέα με σωστά φιλαράκια που να βοηθάν την κατάσταση. Αν αυτό δεν παίζει , που πολύ φυσικό είναι για τα περισσότερα παιδιά εδώ, τότε θα πρέπει να βρεθεί συνεργείο αξιόπιστο. Και χρειάζεται η παρέα όταν κατεβάζεις μοτέρ από ninja 750 για να το κατεβάσεις....
    Σε μονοκύλινδρο δεν τρέχει κάστανο το βολεύεις μόνος σου.....
    πάλι με βάζεις σε..απορείες....
    ΟΚ..για τα φρένα,ανάρτηση βάζεις χέρι μόνως..
    Αντε να "παίξεις και με τα "τζετς"...
    όμως όταν φτάνεις για κιτ..πιστόνια.ελλατήρια..και χυτώνια -εκεί δεν φτάνουν τα φιλαράκια..και τα τσιγαράκια...θες κ.α.
    Βασικά...για το μόνω που ψάχνω είναι ενα σοβαρό μηχανικό που θα μου εγγυηθεί οτι η μηχανική μετατροπή(στο κυβισμό) θα είναι αυτό που θέλω....τα άλλα τα κάνω και μόνος..
    Απλά...αυτή η περιβόητη Ροίκή εξέλιξη τείνη να μου γίνει βραχνάς....χρειάζεται δεν χρειάζεται...εκεί κολλάω γιατι πώς να το κάνω το συγκεκριμένο..δεν το κατεχω!...
    Φοράτε παντα κράνος αδέρφια!!!

  4. #64
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    και φυσικά οταν μπαίνεις στο λούκι να κατεβάσεις και να ξηλώσεις ενα τετρακύλινδρο χρειάζεται εξοπλισμός σε εξολκέα εργαλεία ...αλλά πιό σημαντικό ειναι το ευαγγέλιο = manual να το εχεις μάθει απ έξω...
    απο ενα σημείο και μετα είτε τα καλάμια βγάζεις είτε τα πιστόνια είναι ...σχεδόν το ίδιο..
    οσο για τον σοβαρό άνθρωπο δεν περιμένεις να μιλήσει εκείνος για τον εαυτό του ...οι άλλοι θα πούν γι αυτόν..
    η ροική είναι σημαντικό καλούδι αρκεί να γίνει απο συγκεκριμένο ρεκτιφιέ .....και οχι στο χέρι...
    θυμήσου τον Γεώσκυλο τι έπαθε...

    απλά με τις μετατροπές μπαίνεις σε ενα χορο και χορεύεις...αν δεν πάς σε συγκεκριμένο πακέτο που έχει ξαναγίνει..

    τα πάντα είναι θέμα κόστους και χρόνου..
    πόσα μπορείς να σπαταλήσεις και πόσο χρόνο αντέχεις χωρίς να έχεις την κούκλα σου..
    και η ζωή συνεχίζεται...

  5. #65
    Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider
    και φυσικά οταν μπαίνεις στο λούκι να κατεβάσεις και να ξηλώσεις ενα τετρακύλινδρο χρειάζεται εξοπλισμός σε εξολκέα εργαλεία ...αλλά πιό σημαντικό ειναι το ευαγγέλιο = manual να το εχεις μάθει απ έξω...
    απο ενα σημείο και μετα είτε τα καλάμια βγάζεις είτε τα πιστόνια είναι ...σχεδόν το ίδιο..
    οσο για τον σοβαρό άνθρωπο δεν περιμένεις να μιλήσει εκείνος για τον εαυτό του ...οι άλλοι θα πούν γι αυτόν..
    η ροική είναι σημαντικό καλούδι αρκεί να γίνει απο συγκεκριμένο ρεκτιφιέ .....και οχι στο χέρι...
    θυμήσου τον Γεώσκυλο τι έπαθε...

    απλά με τις μετατροπές μπαίνεις σε ενα χορο και χορεύεις...αν δεν πάς σε συγκεκριμένο πακέτο που έχει ξαναγίνει..

    τα πάντα είναι θέμα κόστους και χρόνου..
    πόσα μπορείς να σπαταλήσεις και πόσο χρόνο αντέχεις χωρίς να έχεις την κούκλα σου..

    Με το manual καρά συμφωνό...
    Απλά εδώ μιλάμε για μετατροπή..μη το ξεχνάς.
    Τα εργαλεία (εξολκέα κ.λ.π) άντε και τα αγοράζεις..(εδώ έχω δώσει μια περιουσία...σε αυτό θα κολήσω)...το θέμα ναι θυμάμαι τον Γεώσκυλο και μίλησαμε...αλλά είναι πολύ μακριά ο τύπος ο συγκεκριμένος... και σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει όντως η Ροική...είναι σημαντική ,άν θες όντως να δείς κάποια σημαντική διαφορά
    Αλλά κοτζάμ ΑΤΤΙΚΗ που στο στο ()*()*)()_(_ το κάνουν σωστά????????-και το πιο σημαντικό το ΤΟΝΙΖΩ -σε ποιόν δίνεις 3000-4000 ευρώ...έτσι χαλαρά??
    Φοράτε παντα κράνος αδέρφια!!!

  6. #66
    Ενας Σα(ρα)Μαριτης Το avatar του/της SaraMaritis
    Εγγραφή
    23/07/2004
    Μηνύματα
    484
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    ...απέσυρε και το "ματαιότις"...
    Χεχεχε...το φανταστηκα (οπως λεμε "κατα φαντασιαν ασθενης" ενα πραμα),
    οτι το αυτο το ι, θα "κανει" τελικα τη δουλεια του...:rotflmao:

    (ριχνουμε ενα στρογγυλεμα και)...

    Παμε παλι λοιπον:
    okεϊκ...(βλεπω μια "ματαιοτης") ... :a16:
    :rotflmao: :rotflmao:





    Υγ.Ποσο "ζουν" αραγε τα spam, με τους νεους κανονισμους ???!!!
    "Είμαστε πολλοί...Αλλά είμαστε σκόρπιοι"

  7. #67
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Γουστάρω που έκανα edit το 2 γραμμές ποστάκι που ήταν άσχετο.
    Οσο για το HRC έγινα και το κακό παράδειγμα ε?????????????

  8. #68
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Οσο για το HRC έγινα και το κακό παράδειγμα ε?????????????


    Το εντελώς αντίθετο ρε Στέφανε ...!!!

    Άνθρωπος που αναγνωρίζει ότι μια αύξηση ιπποδύναμης της τάξης του 25% σε ένα μηχανάκι σαν το XR είναι υπερβολική για το συνολικό στήσιμο και την οδήγησή του, ΔΕΝ μπορεί να είναι κακό παράδειγμα !!!

    Και δεν έχω ΤΙΠΟΤΕ με τα XR (άσχετα αν είναι για πέταμα...) ούτε με τους ιδιοκτήτες τους (άσχετα αν επιμένουν να μην τα πετάνε...).

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Ρε γ@μωτ... το ζωνάρι σας το έχετε λυμένο όλοι ???

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #69
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Συμπίεση...!!!

    Ναι ρε, δεν πάτε καθόλου καλά που νομίσατε ότι θα καθήσω Παρασκευή μεσημέρι να ανακατευτώ με λόγους συμπίεσης, πλαναρίσματα καπακιών, πομπέ πιστόνια, ανεβοκατεβάσματα φλαντζών και άλλα τέτοια τρομακτικά και απεχθή.....
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    Πάω για ρακές....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #70
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    με μέλι?
    και η ζωή συνεχίζεται...

  11. #71
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αν πάρουμε 2 έκκεντρα που έχουν το ίδιο μέγιστο βύθισμα βαλβίδας (π.χ. 9mm) αλλά διαφέρουν στην χρονική διάρκεια που κρατάνε τις βαλβίδες ανοιχτές (π.χ. 284 και 312 μοίρες), μπορούμε να δούμε ότι το 284άρι επιτυγχάνει σε μικρότερο διάστημα (π.χ. 6 μοίρες εκκεντροφόρου) ΨΗΛΟΤΕΡΕΣ τιμές επιτάχυνσης της βαλβίδας.
    Στην περίπτωση αυτή το βύθισμα (και η ανύψωση) της βαλβίδας είναι μεγαλύτερη ανά μοίρα εκκεντροφόρου.

    Αντίθετα, το 312άρι ανοίγει πιο "ήπια" την βαλβίδα, ΑΣΧΕΤΑ με το αν διάφορα μειράκια των μετατροπών το θεωρούν πιο "άγριο" !!!!!

    Είναι προφανέστατο :hypnotize ότι με κατάλληλη μορφή του έκκεντρου του 312αριου μπορούμε να πάρουμε τις ίδιες ή και καλύτερες τιμές επιτάχυνσης από αυτές του 284αριου, οπότε κάνουμε τον 312άρη "αγριότατο".

    Αυτό που θέλω να πω, εν ολίγοις, είναι ότι η χρονική διάρκεια ανοίγματος (σε μοίρες στροφαλοφόρου) και το μέγιστο βύθισμα βαλβίδας ΔΕΝ μπορούν (από μόνα τους) να συνθέσουν εικόνα για το πόσο "λυσσασμένος" είναι πραγματικά ο εκκεντροφόρος.

    Και για να μην λέτε ότι αφήνω δουλειές στην μέση, συνεχίζω.....

    Αν μεταβάλλουμε κατά π.χ. 10% τα συμπαραμαρτούντα (διάρκεια ανοίγματος, σκληρότητα ελατηρίων, βαλβίδες, ποτηράκια, πλάκες ρύθμισης διάκενου κ.λ.π.) μπορούμε να δούμε ότι το 312άρι έκκεντρο αυξάνει το όριο στροφών του κινητήρα κατά περίπου 9% (προς τα πάνω), πράγμα που μπορούμε να πετύχουμε και με το 284άρι έκκεντρο με αύξηση της σκληρότητας των ελατηρίων και ταυτόχρονα μείωση των μαζών κατά 10%.

    Εκεί που μάλλον τα χαλάμε είναι ότι η μέγιστη ισχύς αυξάνεται ΜΟΝΟ 2% και παράλληλα η "ελαστικότητα" του κινητήρα ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ στις χαμηλομεσαίες στροφές έως και 20% !!!

    Αν ακόμη σκεφτούμε ότι η αύξηση της ισχύος γίνεται αντιληπτή σε μια περιοχή ΜΟΛΙΣ και μετά βίας 500 στροφών, βλέπουμε ότι η χρησιμοποίηση "άγριου" (ονομαστικά τουλάχιστον) εκκεντροφόρου, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ !!!

    Μην απορήσει κανείς αν βάλει στο μηχανάκι του κάποιον "πολλά υποσχόμενο" εκκεντροφόρο από "βαρύγδουπη" φίρμα και η ΣΥΝΟΛΙΚΗ απόδοση του κινητήρα του θα είναι (επιεικώς) για ΓΕΛΙΑ (ή για κλάματα ...)
    και παμε αποκατω τωρα...

  12. #72
    αν και εχει περασει αρκετος χρονος διστυχος τωρα ειχα λιγο χρονο για να καταλλαβω δυο πραγματα...

    καταρχας να συμφωνησουμε σε δυο πραγματα...

    1. αγριος (ή εστω αγριοτερος) αποκαλητε ο εκεντροφορος που στην πραξη αυξανει το μεγιστο ρυθμο περιστροφης (και κατ επεκταση την αποδωσει εκει)
    2. οταν λες [χρονική διάρκεια που κρατάνε τις βαλβίδες ανοιχτές (π.χ. 284 και 312 μοίρες)] ενοεις πως συνολικα οι βαλβιδες μενουν ανοιχτες (ή μισανοιχτες) για τοσες μηρες (απλο αυτο) αλλα και οτι καθε μια εχει διαθεσημο το μισο ακριβος "χρονο"
    δλδ στον 312 εχουμε 156μηρες (στροφαλου) ανοιχτη την βαλβιδα εισαγωγης και αλλες 156 την βαλβιδα εξαγωγης?? αυτο ειναι το συνηθες στην πραγματικοτητα?



    εχουμε λοιπων δυο εκεντροφορους...

    εναν με (τυπικη/ονομαστικη) διαρκεια 284 μηρες στροφαλοφορου δλδ 142 μηρες εκεντροφορου
    και εναν με (τυπικη/ονομαστικη) διαρκεια 312 μηρες στροφαλοφορου δλδ 156 μηρες εκεντροφορου

    1. αν υποθεσουμε (γιατι αλλιος δεν βγαζουμε ακρη) οτι το μεγιστο βυθισμα ειναι κοινο αλλα και τα εκεντρα εχουν ιδια διαμορφωση (δεν γινετε αλλα ας το αποδεχτουμε) πιο αγριος ειναι αυτος που εχει την μεγαλυτερη διαρκεια μιας και θα εχει το μεγιστο χρονο να βαλει οσο το δυνατο περισσοτερο καυσιμο μεσα στον θαλαμο στις υψιλοτερες στροφες(ο χρονος αλλοστε που θα μηνουν στο πληρες βυθισμα ειναι κοινος λογο ιδιας διαμορφωσης)... σωστα?

    2. αν υποθεσουμε οτι και οι δυο φθανουν τις ιδιες max στροφες για το ιδιο βυθισμα τωτε η διαμορφωση του 284 θα ειναι πιο αποτομη(θα πετυχαινει μεγαλυτερη επιταχηνση της βαλβιδας)...
    ποιος θα αποδηδει την μεγιστη ισχη? ο υπιος 312 ε?

    3. αν τελικα παρουμε την διαμορφωση του αγριου 284 και την αντιγραψουμε στον 312 (κουρεβονατς την ανω κορηφη οστε να μην αλαξει το μεγιστο βυθισμα) αυτος δεν θα ειναι ο πιο αποδωτικος εκεντροφορος αφου θα μενει στο μεγιστο βυθισμα για πιο πολυ ωρα? πιο αγριος τωρα πιος ειναι?

    δλδ αν (υποθετικα παντα) επερνα εναν εκεντροφορο μεγαλης διαρκειας του τροχιζα (λιγο) την κοριφη οστε να γινει τραπεζοειδης και ταυτοχρονα τον εφερνα πιο κονατα στην βαλβιδα οστε να μην αλλαξει το μεγιστο βυθισμα (π.χ. ελατωνοντας το διακενο και τρωγοντας το στρογκιλο μερος του εκεντρου) δεν θα ειχα εναν πιο αποδωτικο εκεντροφορο?

    γινετε στην πραξη αυτο που λεω? φυσικα με πιο σκληρα ελατηρια για να μην ξεφευγει (αναπηδα) η βαλβιδα λογο ορμης και με υπια πεπλατηνση της κοριφης..

    τελος οι μηρες του overlaping δεν πιανονται ος χαρακτιριστικο του πιο αγριου εκεντροφορου??


  13. #73
    (ΑΚΥΡΟ)

  14. #74
    καλυτερα (:rotflmao: ) σχεδια...

    αργοτερα και περιγραφη...



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ekentra.jpg 
Προβολές:	215 
Μέγεθος:	63,3 KB 
ID:	23305

  15. #75
    Παγανιστικόν μέλος Το avatar του/της Κανένας
    Εγγραφή
    24/01/2003
    Μηνύματα
    885
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
    αν και εχει περασει αρκετος χρονος διστυχος τωρα ειχα λιγο χρονο για να καταλλαβω δυο πραγματα...

    καταρχας να συμφωνησουμε σε δυο πραγματα...

    1. αγριος (ή εστω αγριοτερος) αποκαλητε ο εκεντροφορος που στην πραξη αυξανει το μεγιστο ρυθμο περιστροφης (και κατ επεκταση την αποδωσει εκει)
    2. οταν λες [χρονική διάρκεια που κρατάνε τις βαλβίδες ανοιχτές (π.χ. 284 και 312 μοίρες)] ενοεις πως συνολικα οι βαλβιδες μενουν ανοιχτες (ή μισανοιχτες) για τοσες μηρες (απλο αυτο) αλλα και οτι καθε μια εχει διαθεσημο το μισο ακριβος "χρονο"
    δλδ στον 312 εχουμε 156μηρες (στροφαλου) ανοιχτη την βαλβιδα εισαγωγης και αλλες 156 την βαλβιδα εξαγωγης?? αυτο ειναι το συνηθες στην πραγματικοτητα?



    εχουμε λοιπων δυο εκεντροφορους...

    εναν με (τυπικη/ονομαστικη) διαρκεια 284 μηρες στροφαλοφορου δλδ 142 μηρες εκεντροφορου
    και εναν με (τυπικη/ονομαστικη) διαρκεια 312 μηρες στροφαλοφορου δλδ 156 μηρες εκεντροφορου

    1. αν υποθεσουμε (γιατι αλλιος δεν βγαζουμε ακρη) οτι το μεγιστο βυθισμα ειναι κοινο αλλα και τα εκεντρα εχουν ιδια διαμορφωση (δεν γινετε αλλα ας το αποδεχτουμε) πιο αγριος ειναι αυτος που εχει την μεγαλυτερη διαρκεια μιας και θα εχει το μεγιστο χρονο να βαλει οσο το δυνατο περισσοτερο καυσιμο μεσα στον θαλαμο στις υψιλοτερες στροφες(ο χρονος αλλοστε που θα μηνουν στο πληρες βυθισμα ειναι κοινος λογο ιδιας διαμορφωσης)... σωστα?

    2. αν υποθεσουμε οτι και οι δυο φθανουν τις ιδιες max στροφες για το ιδιο βυθισμα τωτε η διαμορφωση του 284 θα ειναι πιο αποτομη(θα πετυχαινει μεγαλυτερη επιταχηνση της βαλβιδας)...
    ποιος θα αποδηδει την μεγιστη ισχη? ο υπιος 312 ε?

    3. αν τελικα παρουμε την διαμορφωση του αγριου 284 και την αντιγραψουμε στον 312 (κουρεβονατς την ανω κορηφη οστε να μην αλαξει το μεγιστο βυθισμα) αυτος δεν θα ειναι ο πιο αποδωτικος εκεντροφορος αφου θα μενει στο μεγιστο βυθισμα για πιο πολυ ωρα? πιο αγριος τωρα πιος ειναι?

    δλδ αν (υποθετικα παντα) επερνα εναν εκεντροφορο μεγαλης διαρκειας του τροχιζα (λιγο) την κοριφη οστε να γινει τραπεζοειδης και ταυτοχρονα τον εφερνα πιο κονατα στην βαλβιδα οστε να μην αλλαξει το μεγιστο βυθισμα (π.χ. ελατωνοντας το διακενο και τρωγοντας το στρογκιλο μερος του εκεντρου) δεν θα ειχα εναν πιο αποδωτικο εκεντροφορο?

    γινετε στην πραξη αυτο που λεω? φυσικα με πιο σκληρα ελατηρια για να μην ξεφευγει (αναπηδα) η βαλβιδα λογο ορμης και με υπια πεπλατηνση της κοριφης..

    τελος οι μηρες του overlaping δεν πιανονται ος χαρακτιριστικο του πιο αγριου εκεντροφορου??


    Ας απαγορεύσει κάποιος στον σονικ 22, να γράφει ανορθόγραφα στα τεχνικά

    Έλεος επιτέλους

    Πάντα αναρωτιέμαι ποιος θα έδινε δουλειά και θα εμπιστευότανε, έναν τόσο ανορθόγραφο άνθρωπο, σε θέματα που έχουν να κάνουν με το αντικείμενο που σπουδάζει

    Και όποιος ξέρει, τηλέφωνο και διεύθυνση των καθηγητών του, να μου τα δώσει, για να μάθω πως ένας τέτοιος άνθρωπος θα πάρει πτυχίο


    Προς σονικ

    έτσι όπως γράφεις κοντεύω να ξεχάσω και αυτά που ξέρω


    Και αφού μας κάνεις την τιμή... να θέλεις να μας μάθεις ανορθογραφία και ασυναρτησία σε τεχνικά θέματα, πήγαινε άνοιξε καινούργιο ποστ

    στα ανέκδοτα

    Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση


Σελίδα 5 από 10 ΠρώτοΠρώτο 12345678910 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. βελτιωση κινητηρα glx
    από teodor78 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/08/2013, 21:19
  2. honda 50c βελτίωση κινητήρα
    από zilow στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2012, 15:45
  3. βελτιωση κινητηρα V
    από BEEF στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2009, 17:07
  4. CBF-600 & βελτίωση κινητήρα
    από ortho στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 16/07/2008, 20:36
  5. Βελτιωση 4Τ κινητηρα
    από anco στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2004, 00:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF