ρωτάω αν έχει αεροελαιόψυκτο, με κάνει quote και απαντάει ναι... που να πάει ο νους μου...
ρωτάω αν έχει αεροελαιόψυκτο, με κάνει quote και απαντάει ναι... που να πάει ο νους μου...
και γω αυτο ειδα αλλα στη φωτο ειδα οτι εχει το αλλο.!!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
ρωτάω αν έχει αεροελαιόψυκτο, με κάνει quote και απαντάει ναι... που να πάει ο νους μου...
GSF 650 N
Το υδρόψυκτο θέλει ρυθμιση βαλβίδων στις 24.000 - 48.000 κμ, και για να γίνει πρέπει να ανοιχτεί καπάκι, φίλερ κλπ όπως αναφέρθηκε. Το κόστος για ρύθμιση βαλβίδων και λαδόξυδα είναι 250 ? σε εξουσιοδοτημένο. Αυτό με τα σωληνάκια (νομίζω) είναι ρύθμιση injection το οποίο δεν μου το έχουν χρεώσει ποτέ.
Όπως τα λες είναι... Απλά μας μπέρδεψε ο ίδιος, λέγοντας ότι έχει το παλιό μοτέρ ενώ έχει το καινούριο. Και τον μπέρδεψε και ο μηχανικός του που του είπε ότι... ελέγχει βαλβίδες ενώ έλεγχε κάτι άλλο. Στο υδρόψυκτο για να βγάλεις τα καπελώτα και να δεις το πάχος τους, πρέπει να βγει και η κεφαλή με τους εκκεντροφόρους νομίζω, αφού τα καπελώτα είναι αποκάτω... Έχει περισσότερη δουλειά από το δικό μου.
σας ζητώ ένα μεγάλο συγνώμη για το λάθος και το μπέρδεμα που έγινε...τώρα είδα τα μηνύματα και έπαθα ένα σοκ...
είναι μοντέλο 08.άρα υδρόψυκτο σωστά? άρα 24000 πρώτη ρύθμιση σε βαλβίδες???
και πάλι συγνώμη![]()
Ναι έτσι είναι...
Απλά και στο δικό σου για να ελεγχθούν οι βαλβίδες θέλει άνοιγμα και λύσιμο η κεφαλή![]()
amyroukai τελικά με δούλεψε ο μάστορης ή όχι???Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Ναι έτσι είναι...
Απλά και στο δικό σου για να ελεγχθούν οι βαλβίδες θέλει άνοιγμα και λύσιμο η κεφαλή![]()
![]()
Αν σου είπε ότι έλεγξε βαλβίδες, είπε ψέμματα γιατί αν δεν λύσεις καπάκι, δεν ελέγχονται. Τα υπόλοιπα που έκανε, αν το μοτέρ σου δουλεύει πιο άνετα μετά τη ρύθμιση, καλά τα έκανε.Αρχικά δημιουργήθηκε από kostaskex
amyroukai τελικά με δούλεψε ο μάστορης ή όχι???![]()
Παντως πρεπει να ειναι το πρωτο Suzuki που χρειαζεται ρυθμιση στις 12000 στα παγκοσμια χρονικα της εταιρειας..![]()
Πριν παρεις το τουφεκι βεβαια και του ζητησεις εξηγησεις βεβαιωσου οτι δεν καταλαβες κατι λαθος αδερφε γιατι στην προσταθεια των μαστορων να στο παιξουν επιστημονες του ΜΙΤ γινονται πολλα....
Το πρώτο υδρόψυκτο Bandit που θέλει κάθε 12.... Όχι γενικότερα κάθε Suzuki... Το δικό μου όντως θέλει κάθε 12000.Αρχικά δημιουργήθηκε από nickald
Παντως πρεπει να ειναι το πρωτο Suzuki που χρειαζεται ρυθμιση στις 12000 στα παγκοσμια χρονικα της εταιρειας..![]()
Πριν παρεις το τουφεκι βεβαια και του ζητησεις εξηγησεις βεβαιωσου οτι δεν καταλαβες κατι λαθος αδερφε γιατι στην προσταθεια των μαστορων να στο παιξουν επιστημονες του ΜΙΤ γινονται πολλα....
Και για το δεύτερο συμφωνώ απόλυτα...
Γεια χαρά. Και $#@%% τα φόρουμς, μπάι δε γουέι!![]()
Σκέφτομαι να αγοράσω ένα Suzuki Bandit (το 650, με το ABS) του '08. Ποια τιμή θεωρείτε ότι είναι λογική για μια τέτοια αγορά?
(Κι αν κανένας πουλάει το δικό του, να το συζητήσουμε!:a31: )
Thanks.
Αντώνης
4000 eurw
Μεταχειρισμένα:
Από 4000 μέχρι 5000 ευρώ τα βλέπω ανάλογα τα χιλιόμετρα.
Καινούργιο:
6000 ευρώ
καινουριο εννωητε εωσ 09 μοντελο ΕΑΝ βρεις πλεον γιατι για το καινουριο 10 μοντελο η τιμη ξεφευγει