Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 38

Θέμα: Ταλαντωση στα +180

  1. #1

    Ταλαντωση στα +180

    Ρε παιδια για δωκετε καμια ιδεα, σε μεγαλες ταχυτητες το μηχανακι ξεκιναει μια ταλαντωση δεξια αριστερα, σαν να κανει ελαφρια οκταρια πχ, με αποτελεσμα να τρομαζω και να κοβω.

    Παιζει να οφειλεται σε πλευρικο ανεμο ? Το εχει παρατηρησει καποιος αλλος με γυμνο μηχανακι ?

    Δεν το κανει παντα αλλα εχω αρχισει να υποψιαζομαι τον μπροστινο τροχο.

    Θενκς

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Αν ηταν στραβος ο εμπρος τροχος, θα ετρεμε το τιμονι.

    Ετσι οπως το περιγραφεις πιστευω οτι σε πλαγιο ανεμο οφειλεται.

    Αυτο δεν πρεπει να ειναι καν ταλαντωση.

  3. #3
    Κ ομως για τα χιλιομετρα που εχω εκεινη τη στιγμη ειναι αρκετα μεγαλη, τοσο ωστε φρεναρω με το πισω φρενο για να μη χασω τον ελεγχο.


    Με τα κυματα αερα που κανουν μπροστινα αυτοκινητα επισης δεν εχει σχεση, μιας και αυτο σκεφθηκα πρωτα

  4. #4
    Αφού τσεκάρεις πιέσεις ελαστηκών και ότι δεν φοράς μπουφάν που "μπαλονιάζει" άσχημα στον αέρα, προφόρτισε αρκετά το πίσω αμορτισέρ και σφίξε (αν υπάρχει) απόσβεση επαναφοράς.
    Αν δεις βελτίωση, άλλαξε αμορτισέρ.

  5. #5
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954

    Re: Ταλαντωση στα +180

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7
    Ρε παιδια για δωκετε καμια ιδεα, σε μεγαλες ταχυτητες το μηχανακι ξεκιναει μια ταλαντωση δεξια αριστερα, σαν να κανει ελαφρια οκταρια πχ, με αποτελεσμα να τρομαζω και να κοβω.
    Πάντως για κάφτης, δουλεύει καλά.

  6. #6
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Εχεις μπαγκαζιερα πανω ?
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
    Εχεις μπαγκαζιερα πανω ?
    οχι οχι... Θα το ξανατσεκαρω καποια στιγμη σε απνοια και θα σας πω.

    Θενκς

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    Τι μηχανακι ειναι?
    Αυτο οφειλετε μαλλον σε λαθος κατανομη βαρους η μετακινηση βαρους πανω στη μοτο απο αερα η λακουβες.
    Να προσεχεις εχω δει πτωση με 190 απο τετοιο λογο με gsx750. σε ευθεια.

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
    Αυτο οφειλετε μαλλον σε λαθος κατανομη βαρους η μετακινηση βαρους πανω στη μοτο απο αερα η λακουβες.
    Να προσεχεις εχω δει πτωση με 190 απο τετοιο λογο με gsx750. σε ευθεια.
    Ή μπορεί να είναι ανάδρομος ο Ερμής.
    Αν κατάλαβε κάποιος κάτι, ας το εξηγείσει να το καταλάβω κι εγώ.

    Καλό θα είναι, σε θέματα ασφάλειας, ακόμα και όταν ξέρουμε τι λέμε, να το διατυπώνουμε σωστά για να το καταλαβαίνουμε όλοι.

    Λάθος κατανομή βάρους πάνω σε μοτοσυκλέτα ΔΕΝ υπάρχει, εκτός και αν την έχουμε φορτωμένη με μπαγκάζια.
    Επίσης, το βάρος ΔΕΝ μετακινήται από τον αέρα. Άλλα πράματα ναι.

  10. #10
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    δοκιμασε να καθεσε τερμα μπροστα στη σελα...και να σφιγγεις το τεποζητο με τα ποδια σου...και να μη βαζεις καθολου δυναμη στο τιμονι...ισα που να το ακουμπας...

  11. #11
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stokos
    Ή μπορεί να είναι ανάδρομος ο Ερμής.
    Αν κατάλαβε κάποιος κάτι, ας το εξηγείσει να το καταλάβω κι εγώ.

    Καλό θα είναι, σε θέματα ασφάλειας, ακόμα και όταν ξέρουμε τι λέμε, να το διατυπώνουμε σωστά για να το καταλαβαίνουμε όλοι.

    Λάθος κατανομή βάρους πάνω σε μοτοσυκλέτα ΔΕΝ υπάρχει, εκτός και αν την έχουμε φορτωμένη με μπαγκάζια.
    Επίσης, το βάρος ΔΕΝ μετακινήται από τον αέρα. Άλλα πράματα ναι.

    μια χαρα τα λεει ο μενελαος...

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    δοκιμασε να καθεσε τερμα μπροστα στη σελα...και να σφιγγεις το τεποζητο με τα ποδια σου...και να μη βαζεις καθολου δυναμη στο τιμονι...ισα που να το ακουμπας...
    Δεν παιζει μετατοπιση βαρους... Δεν ειμαι τοσο ασχετος.
    Ελατηριο τερμα προφορτισμενο καθως ζυγιζω για 2... Χωρις τσαντες κλπ.

    Οταν αποφασιζω να τρεξω τοσο... Ακριβως ετσι οδηγαω, τερμα σκυμενος στην ζελατινα, ΟΧΙ τερμα μπροστα στην σελα αλλα λιγο ποιο πισω ωστε να χωραει μια γροθια αναμεσα στα αρχιδια και το τεποζιτο, και το τιμονι ισα ισα να το ακουμπαω. Τα ποδια εννοειται σφιχτα.

    Το κανει ομως

    :hypnotize

  13. #13
    ____________________ Το avatar του/της G M
    Εγγραφή
    06/05/2006
    Μηνύματα
    206
    εκτος των οσων αναφερθηκαν ενας ακομη λογος ταλαντωσης ειναι το fairing να μην εχει τοποθετηθει σωστα ή να εχουν στραβωσει οι βασεις στηριξης.

  14. #14
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7
    Κ ομως για τα χιλιομετρα που εχω εκεινη τη στιγμη ειναι αρκετα μεγαλη, τοσο ωστε φρεναρω με το πισω φρενο για να μη χασω τον ελεγχο.


    Με τα κυματα αερα που κανουν μπροστινα αυτοκινητα επισης δεν εχει σχεση, μιας και αυτο σκεφθηκα πρωτα
    Το "πισω φρενο για να μη χασω τον ελεγχο" θα το προσπεράσω, αλλά είσαι στα 180+ και έχεις αυτοκίνητα μπροστά, τα οποία δημιουργούν ρεύματα που σε επηρρεάζουν?!
    Life begins at 45°.

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    δοκιμασε να καθεσε τερμα μπροστα στη σελα...και να σφιγγεις το τεποζητο με τα ποδια σου...και να μη βαζεις καθολου δυναμη στο τιμονι...ισα που να το ακουμπας...
    Μάλιστα.
    Του λες δηλαδή να κάνει την γεωμετρία του γρηγορότερη και να αποφορτίσει το αμορτισέρ του. Το έχεις δοκιμάσει φαντάζομαι και στα δικά σου κοσκινίσματα.
    (αν έχεις και χρόνο, προσπάθησε να κάνεις λίγο πιο λιανά αυτά που έγραψε ο Μενέλαος, γιατί, σοβαρά, δεν κατάλαβα τίποτα)



    Πανοπτικέ κάνε ακριβώς το αντίθετο. Κάτσε ΤΕΡΜΑ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΣΕΛΑ. Και στου συνεπιβάτη αν μπορέσεις.
    Αν μειωθεί η ταλάντωση, θες δουλειά με το αμορτισέρ σου, το οποίο απ' ό,τι έχω καταλάβει, πάσχει είτε από μαλακό ελατήριο για τα κιλά σου είτε από ελλειπείς αποσβέσεις. (αυτά αν πρώτα κάνεις αυτά που έγραψα πριν)
    Α, μαζί με τις πιέσεις και την φορά των ελαστικών, κοίτα και το στατικό sag.
    Αυτά. Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Θα περιμένω να μάθω περισσότερα από τον Πάνο.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. crypton x στα 180 cc????
    από Crypton x 150cc στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 18/08/2016, 19:46
  2. Απαντήσεις: 86
    Τελευταίο μήνυμα: 09/08/2011, 03:38
  3. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 24/11/2003, 16:09
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 08:37
  5. Πολλα μπραβο στα παιδια που
    από YZF-R1 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 01:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF