Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 34 από 34

Θέμα: καταναλώσεις μότο

  1. #31
    Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
    Αυτό που σου λέω ισχύει γιατί στην βόλτα ήταν και ο αδερφός μου (george88) που έχει και αυτός GSR 2009,σαν το δικό μου αλλά σε άλλο χρώμα και κάψαμε ακριβώς τα ίδια...Πρώτη φορά ήταν που οδηγούσα τόσο smooth,συνήθως παίζει στα 7,5-8lt αν το πάω όπως πρέπει (αλλαγές στις 10.000+ , κατεβάσματα χωρίς λόγο για να ακούω το μοτέρ κτλ ).Δοκίμασέ το,κάνε ένα φουλάρισμα και οδήγα εκτός πόλης με τέτοιους ρυθμούς,θα εκπλαγείς,εγώ πάντα με ένα ρεζερβουάρ έβγαζα 170-180km και τώρα έβγαλα 230,έπαθα πλάκα...Έτσι μας βλέπω να οδηγάμε από δω και πέρα γιατί η βενζίνη δεν παλεύεται



    Υ.Γ Για αστική χρήση δεν έχω εμπειρία μιας που μένω στο κέντρο στη Λάρισα και πάω παντού με τα πόδια αλλά λογικό είναι να σου βγάζει τόσο λίγο με σταμάτα ξεκίνα στα φανάρια συνέχεια και άσκοπη λειτουργία στο ρελαντί
    Ηρακλη, παιζει να εχει σημασια το οτι το δικο σου ειναι 2009 μοντελο, ενω του παιδιου ειναι 2006!
    Θυμαμαι οτι και το δικο μου ειχε αρκετα μεγαλη καταναλωση. Σε ταξιδι εκαιγε το ιδιο με ενα Hornet 2006 με ζιγκλερ και ακραποβιτς!
    Το τριπλακι τωρα ειναι πιο οικονομικο, αλλα απο την αλλη πρεπει να εχει αλλαξει και ο τροπος οδηγησης μου. Ειδικα μετα το ατυχημα
    Μπαινω στο merge...
    "Γιαννη αφησε τον δικο μου"
    εχει λιακαδα μα εδω θυμιζει μπορα,
    μου αρκει που 3 λεπτα οι ουρανοι ειναι δικοι μου
    κ εσυ εχθρε εισαι KILL ΑΠΟ ΩΡΑ

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
    ---------------------------------------------
    Professor Einstein, does New York stop by this train?

  2. #32
    Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
    Για αστική χρήση δεν έχω εμπειρία μιας που μένω στο κέντρο στη Λάρισα και πάω παντού με τα πόδια αλλά λογικό είναι να σου βγάζει τόσο λίγο με σταμάτα ξεκίνα στα φανάρια συνέχεια και άσκοπη λειτουργία στο ρελαντί

    Α,δεν ξέρεις τι χάνεις

  3. #33
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
    Ηρακλη, παιζει να εχει σημασια το οτι το δικο σου ειναι 2009 μοντελο, ενω του παιδιου ειναι 2006!
    Θυμαμαι οτι και το δικο μου ειχε αρκετα μεγαλη καταναλωση. Σε ταξιδι εκαιγε το ιδιο με ενα Hornet 2006 με ζιγκλερ και ακραποβιτς!
    Το τριπλακι τωρα ειναι πιο οικονομικο, αλλα απο την αλλη πρεπει να εχει αλλαξει και ο τροπος οδηγησης μου. Ειδικα μετα το ατυχημα


    Ίσως να είναι και αυτό Γιώργο αν και δεν ξέρω τί αλλαγές έχει στον ψεκασμό το Κ6 σε σχέση με το Κ9.Όσο για το Triple σε επιβεβαιώνω ότι όντως καίει λιγότερο από το GSR,το οδηγάω τακτικά λόγω του κολλητού αλλά όχι τρελές διαφορές και αυτό λόγω του ότι δεν χρειάζεται τις αλλαγές ταχυτήτων του GSR,σπέρνει από χαμηλά και έχει και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ νομίζω 17,5 lt αντί για 16,5 του GSR
    Fortis Fortuna Adiuvat

  4. #34
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mats8282
    Α,δεν ξέρεις τι χάνεις


    Το έχω κυκλοφορήσει μερικές φορές στην πόλη αλλά πραγματικά το λυπάμαι ειδικά το καλοκαίρι να το βλέπω να δουλεύει συνέχεια το βεντιλατέρ,άσε που μέσα στην πόλη γίνεται το 90% των ατυχημάτων,οπότε καλύτερα με τα πόδια
    Fortis Fortuna Adiuvat

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2015, 15:16
  2. Συναγερμός ΜΟΤΟ
    από smavrid στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2004, 20:05
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2003, 14:13
  4. Ιδρυση Νεασ ΛεσΧησ Μοτο...
    από parji στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2003, 15:02
  5. Καλημερα Σε Ολο Το Μοτο...............
    από sozos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 13:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF