Μην μΕ θυμώνεις εμένα ....Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
![]()
![]()
(προσωπικά βάζω μόνιμα την παλιά ροδέλα - αλλά δεν το συνιστώ σε κανέναν..)![]()
Μην μΕ θυμώνεις εμένα ....Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
![]()
![]()
(προσωπικά βάζω μόνιμα την παλιά ροδέλα - αλλά δεν το συνιστώ σε κανέναν..)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Λογικα ζεστο, μετα κρυωνει και συστελλεται η τρυπα και κουμπωνει καλα.Αρχικά δημιουργήθηκε από samoure
Ερωτηση για να μην ανοιγω νεο θεμα μιας και ειμαστε στα τεχνικα και μιλαμε για λαδια...
Ξερω οτι η βιδα που εχει το καρτερ για να φευγει το λαδι, κοβεται στο δεσιμο αν βαλεις πολυ δυναμη, γι'αυτο το λογο εγω την βιδωσα σφιχτα μεχρι ενα σημειο και μετα απο μια βολτα ειδα οτι υπαρχει μια ψιλοδιαρροη απο εκεινο το σημειο...
Η ερωτηση ειναι αυτη η βιδα καλο ειναι να σφιχτει με:
α)κρυο μοτερ
β)ζεστο μοτερ
γ)δεν εχει σημασια![]()
Αν βάλεις την ίδια -και λογικό είναι γιατί κοστίζουν χρυσάφι- βάλτην ανάποδα.
Κανονικά πρέπει σε κάθε αλλαγή να βάζεις καινούργια. Αλλά είπαμε, είναι πανάκριβες...
ΒΑΝopticon, μαζέψου...Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7
Λογικα ζεστο, μετα κρυωνει και συστελλεται η τρυπα και κουμπωνει καλα.![]()
Φαντάζομαι οτι της κάνεις ανόπτηση ε? Πονηρούλη!Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Μην μΕ θυμώνεις εμένα ....
(προσωπικά βάζω μόνιμα την παλιά ροδέλα - αλλά δεν το συνιστώ σε κανέναν..)![]()
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Την πέταξες πάλι. :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7
Λογικα ζεστο, μετα κρυωνει και συστελλεται η τρυπα και κουμπωνει καλα.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Τα 'μαθες καλά τα Ελληνικά εκεί στο Bolton....Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
η 'στεγάνωση' είναι το αντίθετο της εκκένωσης?![]()
![]()
(προφανώς ξενυχτούσες πάνω από τα βιβλία στο Little Red Rooster..)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Θερμική μετά χειρόσφυρας ...Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Φαντάζομαι οτι της κάνεις ανόπτηση ε? Πονηρούλη!![]()
![]()
(της χώνω κανα δυό γερές με την ματσόλα - για να λέω ότι τηρώ το πρωτόκολλο ..)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
εεε στους κ.κ. να υπενθυμισω οτι εδω διπλα επαιζε ενα νηματακι σχετικα με μια βιδα η οποια παλιο@#$%#@$ και παλιοχαρακτηρας που ηταν δεν εβγαινε...
οποτε (ερχεται το συμπερασμα...) αφηστε τις οξυγονοκολλησεις, ανασκολοπησεις και λοιπες βαγβαγες διεργασιες περι σφιξιματος της ταπας του (γ)καρτερ.
@ Tpap το φιλτρο δεν το γεμαμε ποτε πριν το τοποθετησουμε. η διαδικασια απλη και σαφης
βιδωνουμε, ριχνουμε, αναβουμε, περιμενουμε, μετραμε
Η κρίση της μέσης ηλικίας ξεκινά στα 35.
Θα πάρεις το ροποκλειδάκι σου θα δεις τι ορίζει ο κατασκευαστής, θα επανατοποθετήσεις την τάπα με το κατάλληλο τσιμουχάκι και θα κάνεις παιχνίδι. Δε σφίγγεις χύμα "όσο πάει" όπως κάνουν πολλοί μάστορες, γιατί στο επόμενο σερβις μάλλον θα ταλαιπωρηθείς. Ο δικός μου μάστορας έτσι κάνει και όλα μια χαρά!Αρχικά δημιουργήθηκε από samoure
Ερωτηση για να μην ανοιγω νεο θεμα μιας και ειμαστε στα τεχνικα και μιλαμε για λαδια...
Ξερω οτι η βιδα που εχει το καρτερ για να φευγει το λαδι, κοβεται στο δεσιμο αν βαλεις πολυ δυναμη, γι'αυτο το λογο εγω την βιδωσα σφιχτα μεχρι ενα σημειο και μετα απο μια βολτα ειδα οτι υπαρχει μια ψιλοδιαρροη απο εκεινο το σημειο...
Η ερωτηση ειναι αυτη η βιδα καλο ειναι να σφιχτει με:
α)κρυο μοτερ
β)ζεστο μοτερ
γ)δεν εχει σημασια![]()
![]()
Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.
Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
"Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."
Στον 5 απάντησα, ο 10 ανταποκρίθηκε.Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmy10
@ Tpap το φιλτρο δεν το γεμαμε ποτε πριν το τοποθετησουμε. η διαδικασια απλη και σαφης
βιδωνουμε, ριχνουμε, αναβουμε, περιμενουμε, μετραμεΧουατέβα.
α. θές να μΕ πείς και γιατί δεν το γΕμάμε..?
β. όσο χρόνο γεμίζει ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ πώς λιπαίνεται..?
γ. έτσι γράφει το μάνιουαλ...?
δ. λές ότι αφού περιμένεις μετά μετράς. Τι ακριβώς..? πόσες μπιέλες έχουν περάσει από τα κάρτερ..?
ετσι ειμαστε εμεις... σαν τη Μαφια χτυπας εναν, βγαινουν 5
Α! και επειδη ειμαι σχετικος στο αθλημα
το λεπον...
Α. δεν το γεμαμε γιατι στο 80% των περιπτωσεων που το φιλτρο μπαινει στο πλαι θα το χυσουμε κατω (το λαδι, ε)
Β. Το μοτερ λιπαινεται με το φιλμ που ηδη εχει (ο κινητηρας δεν στραγγιζει ποτε απο λαδι). Αλλωστε αν θυμαμαι καλα το λαδι στην διαδρομη του προς τα κατω περνα απο ορισμενα σουληνακια οποτε δεν εχει προβλημα να λειτουργησει για λιγα δευτερολεπτα με μειωμενη ποσοτητα λιπαντικου.
Γ. Χροοονια τωρα
Δ. Μετρας 10 δευτερα να γεμισει το φιλτρο με λαδι και να σβησει το λαμπακι χαμηλης πιεσης λαδιου. (αλλωστε, γιατι να περασουν οι μπιελες απο το καρτερ????)
Η κρίση της μέσης ηλικίας ξεκινά στα 35.
Γ. άμα το γράφει το μανουάλι, καλώς. (προσωπικά δεν θα το έκανα ποτέ αυτό -σε δικό μου τουλάΣτιΧον μηχανάκι).Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmy10
Γ. Χροοονια τωρα
Δ. (αλλωστε, γιατι να περασουν οι μπιελες απο το καρτερ????)
Δ. έμ, γιατί άραγεΣ..????![]()
"γεροντα" μιλας με γριφους...
πες ντε γιατι θεωρεις οτι θα περασουν ?
Η κρίση της μέσης ηλικίας ξεκινά στα 35.
E.Tπαπ, σταματα επιτελους να αλλοιωνεις λεξεις ασκοπα:o![]()