Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 25 από 25

Θέμα: Gsxf 1250

  1. #16
    κοκορετσι μελος Το avatar του/της intruder
    Εγγραφή
    16/08/2009
    Μηνύματα
    648
    Μηπως ξερει κανεις εαν το παρουμε απεξω η παραεισαγωγης τι γινεται με το manual(θα ειναι στα ελληνικα) το book service κ την εγγυηση?

  2. #17
    Τα καλύτερα έρχονται Το avatar του/της christostr
    Εγγραφή
    08/08/2009
    Μηνύματα
    552
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Live rates at 2010.06.09 05:44:00 UTC

    7,000.00 GBP = 8,453.51 EUR (Γερμανία 9590 ευρώ)

    Πόσο πάνε άραγε έξοδα πινακίδες κλπ; Από παλιότερα που έβλεπα για μεταχειρισμένα ήταν περίπου στο χιλιάρικο. Αν είναι τα ίδια και για τα καινούρια, με 9500 περίπου "καθαρίζει" όποιος το θέλει. Και τα 2500 καραμέλες...
    Νομίζω ότι για τα καινούργια τα φτιάχνουν έτσι που έρχεται μία η άλλη
    Φεύγω... πάω ταξίδι να επισκευτώ τον εαυτό μου...

  3. #18
    κοκορετσι μελος Το avatar του/της intruder
    Εγγραφή
    16/08/2009
    Μηνύματα
    648
    επιτελους.......μετα απο χρονια αναμονης .....ΤΟ ΠΗΡΑ!!!!!
    σημερα το μεσημερι κεχω κανει τα πρωτα 250 χλμ!!!!αψογο κατεμε μου ρθε τρελα μιλαμε απτα πρωτα μετρα.μου ειπαν εχω την τυχη να ειναι το πρωτο στην ελλαδα γιατι δεν εχει βγει ακομα προς πωληση απτα κεντρικα.καλα ως εδω γιατι εχω προβλημα με το να βρω σχαρα για top case k πλαινα καγκελα.....
    καλα χλμ σε ολους........

  4. #19
    Μελος Συμμοριας Το avatar του/της K5_N
    Εγγραφή
    13/06/2009
    Μηνύματα
    178
    Αρχικά δημιουργήθηκε από intruder
    επιτελους.......μετα απο χρονια αναμονης .....ΤΟ ΠΗΡΑ!!!!!
    σημερα το μεσημερι κεχω κανει τα πρωτα 250 χλμ!!!!αψογο κατεμε μου ρθε τρελα μιλαμε απτα πρωτα μετρα.μου ειπαν εχω την τυχη να ειναι το πρωτο στην ελλαδα γιατι δεν εχει βγει ακομα προς πωληση απτα κεντρικα.καλα ως εδω γιατι εχω προβλημα με το να βρω σχαρα για top case k πλαινα καγκελα.....
    καλα χλμ σε ολους........
    καλα χιλιομετρα και σε σενα παντα ορθιος.
    GSF 650 N

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από intruder
    ...εχω την τυχη να ειναι το πρωτο στην ελλαδα ...
    Πήρες αυτό των... 12000 ευρώ; Με 'γειά, καλές βόλτες και αγρατσούνιστο!

  6. #21
    κοκορετσι μελος Το avatar του/της intruder
    Εγγραφή
    16/08/2009
    Μηνύματα
    648
    δεν τρελαθηκα ειπαμε αυτο των 12000 ειναι για ελλαδα.....
    ....τα αλλα 2500 καραμελες που λεγαμε..... εεεεεεε δεν ηταν 2500 ηταν λιγο λιγοτερα αλλα οκ.το ψαχνα απο καιρο το πραμα εφαγα τον κοσμο ολο αλλα ακρη βρικα να το φερω απεξω κ ευτυχως γιατι την αλλη βδομαδα ανεβενει κ ο φπα αρα γλιτωσα κ 220 κατι ευρω επιπλεον

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Με γεια και παντα ορθιος
    Και που εισαι, να το προσεχεις γιατι μαλλον θα ειναι το μοναδικο κομματι που θα κυκλοφορει στην Ελλαδα :rotflmao:

  8. #23
    Αν δεν σε πειράζει, θα μπορούσες να μας πεις, το έφερες μόνος σου ή μέσω εταιρίας και από ποιά αγορά εξωτερικού και πόσο πήγαν οι φόροι;

    Αν δεν αλλάξει η τιμολογιακή πολιτική, μας βλέπω αρκετούς που θα την ψάξουμε έτσι στο μέλλον...

  9. #24
    κοκορετσι μελος Το avatar του/της intruder
    Εγγραφή
    16/08/2009
    Μηνύματα
    648
    καταρχην σας ευχαριστω.... οχι μονος μου θα ηταν λιγο δυσκολο να το φερω επειδη ουτε τις γνωσεις ειχα απτα τελωνεια ουτε να συνενοηθω ουτε χρονο να ασχοληθω.....εαν το φερνα μονοσ θα κερδιζα αλλα 1000 που πηρε ο εισαγωγεας σαν κερδος απο μενα.επειδη τα χαρτια απτο τελωνιο τα πηρα εγω για να βγαλω πινακιδα στην δικια μου πολη ειδα τι γραφουν ακριβως τι πληρωσε ο τυπος.εγω η συμφωνια που ειχα κανει απτην αρχη ηταν 1000 ευρω παραπανω απο οτι πληρωσε ο εισαγωγεας.(δεν με ενοιαζε στην τελικη ασ εβγαζε κ 5000 αν μπορουσε εμεις καναμε συμφωνια κ ηταν κ εξηπηρετικοτατος αφου ειπαμε για 2 βδομαδες κ η μηχανη ηρθε ακριβωσ σε 2 βδομαδες + 2 μερες για να εκτελωνιστει.)η εισαγωγη εγινε απο ολλανδια η γερμανια θα κοιταξω οτν εχω τα χαρτια μαζι κ ισχυει 2 χρονια εγγυηση απτην suzuki .to mono kako to manual που δεν ειναι στα ελληνικα

    το κακο ειναι τα αλλα 2% του φπα απο αρχες του μηνα.επισης με ειπε οτι η suzuki επειδη τα μηχανακια ειναι made in japan λογω του γιεν θα παρουν οι τιμες πολυ την ανηφορα ενω αν κατασκευαζοταν πχ made in spain τα πραγματα θα ηταν διαφορετικα.οποιος θελεο βοηθεια παραπανω ευχαριστωσ με πμ

  10. #25
    κοκορετσι μελος Το avatar του/της intruder
    Εγγραφή
    16/08/2009
    Μηνύματα
    648
    ...κ μετα απο 6000 χλμ ηρθε η ωρα να πουμε οτι ενα καλο τεστ drive εγινε αφου για περιπου 4500 χλμ ταξιδευα καθημερινα σε ολους τους δρομους- ατελειωτες ευθειες (autobahn-autostrada) στροφιλικια ολων των ειδων-passo μεσα σε πολεις επαρχιακους(ολα αυτα σε οδοστρωμα ευρωπαικων προδιαγραφων κ σε δρομους πιο ανωμαλους ελληνικου επαρχιακου δικτυου των ορεινων χωριων της πινδου(κ λιγο χωμα).ολα αυτα δικαβαλος με 65 κιλα αποσκευες.ταξιδι μονος μου δεν εχω παει ακομα.πιστευω οτι αυτα που θα γραφουν παρακατω ειναι χρησιμα για οποιον θελει ενα πραγματικα τουριστικο μοντελο.καταρχην εχω παθει πλακα με την καταναλωση αφου εαν κινησε ΕΩς ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟς ΤΩΝ στρωφων (5000) η καταναλωση γινεται εως κ 4,5 λιτρα/100 χλμ.όυτε bmw νε ηταν.η μηχανη μπορει να παρει απειρες αποσκευες.οαερας με αλλαγμενη ζελατινε κατα 10 εκ ψηλοτερη (εγω εβαλα ermax) παλευεται ανετα μεχρι τα +180 χλμ.απο κει κ περα λιγο σκυψιμο χρειαζεται.ταξιδευεις ανετα για ωρες σε ταχυτες των 180-190 σε ανοιχτο δρομο κ η προστασια απο βροχη εαν σκυψεις λιγο ειναι ικανοποιητικη.τα πλαινα φεριγκ κανουν κ εδω δουλεια.σε δρομου με στροφες η ταχυτητες αλλαζουν σπανια καθως με μια 2-4 περνας ολοκληρα passo με στροφες 180 μοιρων κ αποτομη ανηφορικη κλιση.μεσα στην στην πολη ειναι ενα απλα ανετο μηχανακι με μοναδικο μειονεκτιμα στις μανουβρες κ σε ταχυτες παρα πολυ χαμηλες λογω του μεγαλου βαρους του.στο χωμα οντως ειναι δυσκολη λογω του βαρους της κ των ελαστικων τηε.πιστεω οτι με εαν μαλακοσεις τις αναρτησεις κ βαλεις κ κανα τακουνι χωματινο θα ειναι κατι σαν v storm η varadero:rotflmao: γενικα πιτευω πιστευω οτι ειναι μια μοτοσυκλετα μεγαλων τουριστικων δυνατοτητων χωρις να υστερει σε τιποτα το αξιολογο στα μεγαθηρια yamaha fjr- bmw 1200 rt/st/s-kawasaki zzr 1400 cbr 1100 xx.triump st εκτος απο την δυναμη στα ψηλα +240 που εκει ο κινητηρας αρχιζει να δειχνει την ελλειψη ιππων αισθητα(φρενα αναρτησεις κτλ μου ειναι δυσκολο να συγκρινω σαφως θα υπαρχουν κ καλυτερα αλλα την δουλεια τους μια χαρα την κανουν).ενα διαφορικο θα ηταν καλοδεχουμενο αντι της αλυσιδας.ενα πολυ καλο συνολο που δυστυχως για την ελληνικη αγορα θα αδικιθει λογω της τιμης του πιστεςυω.αυτα συνοπτικα οτι αλλο μου ρθει το γραφω παρακατω

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. SUZUKI BANDIT 1250 S...
    από kalant στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 291
    Τελευταίο μήνυμα: 01/04/2014, 07:36
  2. Καταναλωση Bandit 1250;
    από Ληστης στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 69
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2013, 00:16
  3. Τεστ 50.000 χλμ. για το Bandit 1250
    από PortisHead στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 07/01/2010, 16:03
  4. V-Roehr 1250 SC:Στην παραγωγή το 2008!
    από BlaSen στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 09/10/2008, 01:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF