Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Μία απορία μου

  1. #1

    Μία απορία μου

    Η τελευταία μου τέτοιου είδους, απλά θέλω να ξέρω τι ισχύει.
    Για έναν άπειρο οδηγό (γενικά μιλάω, όχι για μένα) μία R1, ή μια GSXR 1000, είναι το ίδιο επικίνδυνη και δυσκολοδήγητη, από μία hayabusa? Και αν ισχύει αυτό, γιατί συμβαίνει? Παίζει ρόλο το αρκετά μεγαλύτερο βάρος της hayabusa, ή η ροπή της από πολύ χαμηλά, ή όπως πέφτεις σαν αρχάριος με μία R1, το ίδιο εύκολα πέφτεις και από μία hayabusa?
    Το γκάζι και η ροπή είναι σχεδόν παρόμοια σε αυτές τις 3 μοτοσυκλέτες, ή η hayabusa έχει περισσότερο δύναμη, μεγαλύτερη επιτάχυνση και περισσότερο ροπή?

    YΓ. Επειδή δεν θέλω να ξεκινήσετε πάλι εικασίες, σημειώνω πως είναι απλά μία απορία μου και πως έχω καταλήξει να ξεκινήσω από κάτι "μικρό" στην αρχή, για να μάθω να οδηγώ, αλλά και για να με προφυλάξω από τα χειρότερα. Η απορία μου αυτή απλά υπάρχει εδώ και καιρό στο μυαλό μου και εσείς μπορείτε να μου την λύσετε.
    Πάντοτε κράνος παιδιά. Από την στιγμή που ανεβαίνουμε στην μηχανή και πατάμε την μίζα, μέχρι την στιγμή που κατεβαίνουμε. ΠΑΝΤΑ

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bentouza
    Εγγραφή
    17/06/2006
    Μηνύματα
    739
    χοντρα χοντρα μια η αλλη ειναι. (πρεπει) να μαζευουν χιλιομετρα ακαριαια, σπανε την προσφρυση πανευκολα, τα φρενα ειναι πολυ δυνατα και οι αναρτησεις σκληρες (αρα χανεις προσφρυση ευκολοτερα οσο χειροτερος ειναι ο δρομος). το busa ειναι πιο βαρυ και πιο μακρυ (χειροτερο υποτιθεται για την πολη). νομιζω σαν αρχαριος δεν θα δεις διαφορα εκτος των πιο μαζεμενων διαστασεων κ βαρους των SS.
    κανε ενα ψαξιμο εχει απειρες τετοιες ερωτησεις.

  3. #3
    pure Kefalonian Mad-ness Το avatar του/της Madkefalonian
    Εγγραφή
    26/04/2009
    Μηνύματα
    60
    R1 εχω.Hayabusa εχω οδηγησει και εντος και εκτος Αθηνων.
    Αν το μυαλο σου κοβει και δεν στιβεις το γκαζι μεχρι να το μαθεις,η διαφορα μεταξυ τους ειναι το βαρος.Κατα τα αλλα καμια διαφορα.
    Αν ανοιγεις ασυστολα γκαζι χωρις να το εχεις μαθει με τη R1 εχεις 100%πιθανοτητα να φας τα μουτρα σου ενω με τη Busa 150%...
    Της μηχανής μου σαν μουγκρίζει το μοτέρ,νοιώθω στα σύννεφα ωραίος καμικάζι...

  4. #4
    Μοτοσυκλετιστής Το avatar του/της dimr1
    Εγγραφή
    19/08/2009
    Μηνύματα
    161
    Ας πούμε ότι θέλεις να μάθεις σκοποβολή, σημάδι, ξέρεις ο στόχος με τους ομόκεντρους κύκλους στα χ μέτρα απέναντι σου κτλ. Ρωτάς λοιπόν με τι να αρχίσω?
    ΑΚ47, ούζι ή Μ60, λέμε τώρα?

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimr1
    Ας πούμε ότι θέλεις να μάθεις σκοποβολή, σημάδι, ξέρεις ο στόχος με τους ομόκεντρους κύκλους στα χ μέτρα απέναντι σου κτλ. Ρωτάς λοιπόν με τι να αρχίσω?
    ΑΚ47, ούζι ή Μ60, λέμε τώρα?
    Όχι, δεν ρωτάω με τι να αρχίσω. Μία απορία μου είναι απλά για να δω αν είναι το ίδιο δύσκολη η οδήγηση ενός αρχαρίου με ένα ss, συγκριτικά με μια hayabusa. Ίδια ιπποδύναμη, αλλά διαφορετική ροπή, βάρος. Επίσης έχω ακούσει από πολλούς κατόχους R1, πως είναι "ψώφια" χαμηλά και μετά τις 7000 "τρελαίνεται", ενώ η hayabusa, ότι σχέση και αν έχεις, ακόμα και χαμηλές στροφές να έχει, φεύγει κατευθείαν. Αυτό παίζει κάποιο ρόλο πχ, εφόσον μία R1 στην αρχή, μέχρι να την μάθει κάποιος, την δουλεύει χαμηλά, απ' ότι να έχεις μια μηχανή σαν την busa, που λίγο να ανοίξεις το γκάζι ή θα σπινιάρει, ή θα επιταχύνει απότομα?
    Πάντοτε κράνος παιδιά. Από την στιγμή που ανεβαίνουμε στην μηχανή και πατάμε την μίζα, μέχρι την στιγμή που κατεβαίνουμε. ΠΑΝΤΑ

  6. #6
    Μοτοσυκλετιστής Το avatar του/της dimr1
    Εγγραφή
    19/08/2009
    Μηνύματα
    161
    Το R1 από 2009 και μετά έχει κι αυτό πολύ γεμάτη τη χαμηλομεσαία περιοχή, σε γυαλισμένους δρόμους σπινιάρει για πλάκα. Τα άλλα χιλιάρια και τα παλιότερα R1 είναι πιο φιλικά σε αυτές τις στροφές κινητήρα που θα χρησιμοποιήσει ο κάθε οδηγός. Το Hayabusa είναι κάπου στη μέση.
    Η γνώμη μου είναι ότι αγοράζοντας κάποιος ένα όπλο που δεν μπορεί να διαχειριστεί στην ουσία αλλά να χρησιμοποιήσει ένα ελάχιστο μέρος των δυνατοτήτων του σε κινητήρα και κράτημα, κινδυνεύει αλλά και χαραμίζεται αυτός και η μηχανή. Ιδίως αυτός γιατί δεν θα πιάσει το νόημα της μηχανής αλλά θα μείνει στη φιγούρα κυκλοφορώντας σαν χεσμένος. Οι μηχανές δεν είναι ηλεκτρικά ψυγεία και τηλεοράσεις.

  7. #7
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Το δύσκολο για έναν αρχάριο είναι να οδηγήσει οποιαδήποτε μοτο...
    Το ακόμα πιο δυσκολο είναι να καταλάβει πόσο ΕΥΚΟΛΟ είναι να χάσει τη ζωή του από αυτή.

  8. #8
    pure Kefalonian Mad-ness Το avatar του/της Madkefalonian
    Εγγραφή
    26/04/2009
    Μηνύματα
    60
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    Το δύσκολο για έναν αρχάριο είναι να οδηγήσει οποιαδήποτε μοτο...
    Το ακόμα πιο δυσκολο είναι να καταλάβει πόσο ΕΥΚΟΛΟ είναι να χάσει τη ζωή του από αυτή.
    +1

    Στο θεμα μας παντως,καμια δεν ειναι ευκολη και για καποιον που εχει μηδενικη εμπειρια και σιγουρα θα φαει τα μουτρα του.
    Της μηχανής μου σαν μουγκρίζει το μοτέρ,νοιώθω στα σύννεφα ωραίος καμικάζι...

Παρόμοια θέματα

  1. ΛΥΣΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ...ΓΙΑΤΙ ΚΟΛΛΗΣΕ
    από nikos force στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2007, 15:40
  2. Μια απορία (χωρίς .....βήχα)
    από Asotos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 21/06/2006, 10:18
  3. ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΜΕΓΑΛΗ....
    από HELLSPIRIT στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 30/11/2005, 08:30
  4. ΕΧω Μια Απορια!!!
    από HELLSPIRIT στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2005, 09:14
  5. Μια απορία...
    από milaber στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2004, 06:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF