Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 92

Θέμα: Ρύθμιση αναρτήσεων νέου Tenere 660

  1. #1
    Αυτεξούσιο μέλος Το avatar του/της Αμφίσημος
    Εγγραφή
    21/06/2010
    Μηνύματα
    269

    Ρύθμιση αναρτήσεων νέου Tenere 660

    Καλησπέρα σε όλους.

    Κάτοχος του εν λόγου Tenere (2008) έφτασε η ώρα να το φορτώσω δικάβαλο (κι όμως) με τα σχετικά του μπαγκάζια.
    Απο τη μάνα του το μηχανάκι είναι μαλακό με μέτρια αναρτησόνια (έτσι λένε - δεν τα εχω εξαντλήσει ακόμα) και το μόνο που ρύθμισα είναι 3.5 στροφές πιο σκληρό το μπροστινό του (προφόρτιση - δεν έχει και τίποτ'άλλο)
    Το θέμα μου είναι πως ήρθε η ώρα να φύγω δικάβαλος με λίγα μπαγκάζια και δεν ξέρω τι ακριβώς να κάνω με το πίσω αμορτισέρ ή αν χρειάζεται να πειράξω ξανά το μπροστινό.
    Έβαλα δικάβαλο σήμερα για τεστ ενα φίλο κανα 80άρι κιλά και το μηχανάκι πιτάρισε αισθητά πίσω.
    Είμαι 75kg, ο συνεπιβάτης 55kg και τα μπαγκάζια το πολύ 25kg.
    Τι διάλο να κάνω;
    Γενικότερα κάθε φορά που είμαι μονοκάβαλος ή δικάβαλος θα πρέπει να αλλάζω τις ρυθμίσεις;
    (αν είναι να περάσω ενα σετάκι άλλεν και γερμανικά στο μπρελόκ)

    Και ναι οταν μου περισσέψουν θα βάλω άλλες (αλήθεια τί

    Ευχαριστώ προκαταβολικά.

  2. #2
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Όταν ταξιδεύω μόνος αλλά τριβάλιτσος με φουλ φορτίο μπορεί να δώσω και 4 με 5 πίσω.
    Δικάβαλος και φουλ φορτίο η πίσω είναι στο τέρμα.

    Μην αγχώνεσαι όμως. Αν θέλει κι άλλο προφόρτιση η πίσω θα αισθάνεσαι το τιμόνι ελαφρύ και στις πολύ μικρές ταχύτητες θα ψαρεύει έντονα. Γενικά μη την λυπάσαι την πίσω προφόρτιση όταν βάζεις βάρος. Καλύτερα λίγο πιο σφιχτή, παρά μαλακή και ελαφρύ μπροστινό.

    Στο εμπρός να προφορτίζεις όσο λιγότερο γίνεται γιατί αν το παρακάνεις θα επαναφέρει πιο άτσαλα και απότομα στις κοφτές ανωμαλίες και τα χτυπήματα, αφού δεν έχει ρύθμιση για την απόσβεση επαναφοράς. 2 εως 4 στροφές νομίζω πως είναι αρκετές ακόμα και για πλήρη φορτίο. (Μα ποιος μπακάλης βάζει προφόρτιση ελατηρίου χωρίς απόσβεση επαναφοράς?)

    Γενικά όταν φορτώνουμε το μηχανάκι η πίσω ανάρτηση τουλάχιστον θα πρέπει να ρυθμίζεται ανάλογα με το βάρος του φορτίου. Αυτό δεν το αποφεύγεις. Αν σου τη σπάει ή βαριέσαι βάλε υδραυλική προφόρτιση που κάνει την διαδικασία πιο εύκολη.
    Φυσικά μπορείς να τα αφήσεις έτσι και για κάθε μέρα αλλά τότε θα πρέπει να βάλεις πιο "χοντρό" λαδάκι στην εμπρός ανάρτηση για να μην επαναφέρει απότομα.

    Πληροφοριακά οι αναρτήσεις σε όλα τα μηχανάκια ρυθμίζονται για αναβάτες 70 έως 75 κιλών, εκτός από τα bmw που είναι ρυθμισμένες για 80, 85 αν θυμάμαι καλά.
    Επιπλέων μετά από τα 10.000 με 15.000 χλμ (ανάλογα και με τη χρήση) οι αναρτήσεις του tenere sagάρουν (σας άρεσε η λέξη?) αρκετά.
    Γενικά μην μπεις στη διαδικασία να ασχοληθείς με στατικό και δυναμικό sag με αυτές τις αναρτήσεις. Θα χάσεις τη μπάλα. Μπορείς όμως να ακολουθήσεις μια πιο μπακαλίστικη διαδικασία η οποία σου δείχνει τουλάχιστον αν έχεις κάνει χοντρή πατάτα. Πατάς με δύναμη το πατητήρι και παρακολουθείς αν το μηχανάκι βυθίζεται ομοιόμορφα.
    Sent from me using a computer.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Πίσω θέλει τουλάχιστον +2 κλικ η προφόρτιση απλά και μόνο για αναβάτη "λογικού" βάρους...Δικάβαλλος και (ή) φορτωμένος σίγουρα θα εκτιμήσει + 1 ή +2 ακόμα...

  4. #4
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Πίσω θέλει τουλάχιστον +2 κλικ η προφόρτιση απλά και μόνο για αναβάτη "λογικού" βάρους...Δικάβαλλος και (ή) φορτωμένος σίγουρα θα εκτιμήσει + 1 ή +2 ακόμα...
    Ναι σωστά. Συμφωνώ. Ακόμα και εγώ που είμαι 75 την έχω πάντα +2 για κάθε μέρα.
    Sent from me using a computer.

  5. #5
    Αυτεξούσιο μέλος Το avatar του/της Αμφίσημος
    Εγγραφή
    21/06/2010
    Μηνύματα
    269

    Mάλιστα....

    Ευχαριστώ παιδιά!

    Μπροστά το'χω μόνιμα στις 3.5 στροφές σκληρότερο και πίσω θα το κάνω 4 κλικ.
    Με τι είδους εργαλείο το κάνω; Κάβουρα κι έτσι; Βασικά όπως είδα έχει κάτι σκαλάκια (σα τα αμορτισέρια του παπιού θυμίζει) λέγοντας 4 κλικ εννούμε προς τα πάνω, δηλαδή να την συμπιέσω σωστά;
    Ελπίζω να μη κάνω καμιά μακακία και τσαϊστώ στο ίσωμα!

    Τέλος αν έχετε καμιά γενικότερη συμβουλή για το εν λόγω όχημα είναι ευπρόσδεκτη...

    Ευχαριστιόμαστε!

  6. #6
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Κάτω απ' τη σέλα, στα εργαλεία που έχει στην υποδοχή μπροστά απ' το ρεζερβουάρ θα βρεις το κατάλληλο εργαλείο μαζί με την προέκτασή του.
    Θα την γυρίσεις απ' τη μεριά που σφίγγει το ελατήριο.
    Από το εργοστάσιο είναι στο δεύτερο σκαλάκι. Αν δουλεύεις το εμπρός +3.5 στροφές να έχεις και το πίσω στο + 4 απ' την εργοστασιακή ρύθμιση. Δλδ στο 5 σκαλάκι.
    Αν όταν τη φορτώσεις νιώθεις το τιμόνι σου να ψαρεύει σφίξε πίσω στο τέρμα. 7 έχει νομίζω.
    Sent from me using a computer.

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Αμφίσημος
    3.5 στροφές πιο σκληρό το μπροστινό του (προφόρτιση)
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Στο εμπρός να προφορτίζεις όσο λιγότερο γίνεται γιατί αν το παρακάνεις θα επαναφέρει πιο άτσαλα και απότομα στις κοφτές ανωμαλίες και τα χτυπήματα, αφού δεν έχει ρύθμιση για την απόσβεση επαναφοράς.
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Αμφίσημος
    3.5 στροφές σκληρότερο
    Δεν έχει τέλος αυτό το πανηγύρι ....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Αυτεξούσιο μέλος Το avatar του/της Αμφίσημος
    Εγγραφή
    21/06/2010
    Μηνύματα
    269

    Έτσι

    Ωραιότατα!

    Μια χαρά εύκολο ήταν! (άλλη φορά θα φοράω γαντάκι γιατί έκανα το πληκτρολόγιο χάλια)
    Ευχαριστώ πολύ παιδιά και specially you DAZ.

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Αμφίσημος
    Ωραιότατα!
    Μια χαρά εύκολο ήταν!
    Αν έχεις την ευγενή καλωσύνη, μΕ λες και εμένα πως κατάφερες να σκληρήνεις το ελατήριο (ή οτιδήποτε άλλο) από την προφόρτιση ..???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.819
    Oldman εκει εσυ ε? Επεσαν αναδουλειες στα τεχνικα και σου λειψανε απαντησεις???...Εισαι και σε ηλικια που δεν θα σηκωσεις ευκολα καποια πραγματα που παιζει να ακουσεις..Αλλα απο την αλλη εχουμε καιρο να δουμε ανανεωση στο θρεντ με τις κουβεντες μεγαλων ανδρων...
    Quod me nutrit... me destruit.....

  11. #11
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αν έχεις την ευγενή καλωσύνη, μΕ λες και εμένα πως κατάφερες να σκληρήνεις το ελατήριο (ή οτιδήποτε άλλο) από την προφόρτιση ..???
    μαγικά.....

    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Απλά περιμένω να μου πούνε πως διάολο καταφέραν και σκληρήναν τις αναρτήσεις τους ...

    Αλλιώς ή φεύγει αύτανδρο ή πάει στα ΧΤ όπου μπορούν να παπαρολογούν όσο γουστάρουν !!!



    Υ.Γ.
    Όσοι μπερδεύουν την πλάκα με την ακρίβεια, αργά ή γρήγορα θα πέσουν (και θα χτυπήσουν ...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Ρε "μεγάλε άνθρωπε"...

    Δεν σκλήρηνε την ανάρτησή του ο άνθρωπος... Προφόρτιση έσφιξε που την χρειάζεται το μηχανάκι...Άμα τύχει τσέκαρε το καινούργιο Τενερέ...Έρχεται με εντελώς ανεπαρκή προφόρτιση από μαμά...Άμα το σηκώσεις από το στάντ η ανάρτηση κατεδαφίζεται από μόνη της...

    Μόλις γράψει και μερικά χιλιόμετρα το ελατήριο το πράγμα χειροτερεύει ακόμα περισσότερο...Θέλει τουλάχιστον 2 κλικ σφίξιμο (σε βαριούς ή δικάβαλλους το διπλάσιο) απλά και μόνο για να έρθει στα ίσια της... Μόλις το κάνεις αμέσως συνέρχεται και δουλεέυει καλύτερα....Τουλάχιστον εγώ αυτό του είπα για την πίσω ανάρτηση (χωρίς φυσικά να κάτσω να εξηγάω τα αυτονοήτα) και αυτό έκανε...Εδώ που τα λέμε δεν μπορεί να κάνει και τίποτε άλλο μιας και το αμορτισέρ δεν ρυθμίζει και τίποτε άλλο...
    Τώρα τα υπόλοιπα είναι για να βρισκόμαστε σε δουλειά...

  14. #14
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Θέλει τουλάχιστον 2 κλικ σφίξιμο (σε βαριούς ή δικάβαλλους το διπλάσιο) απλά και μόνο για να έρθει στα ίσια της...

    Να μη σου πω τέρμα σφίξιμο......... .....

    άσε που μετά από κάνα-δυο χιλ/χλμ πάλι σώβρακο θα γίνει, αλλά .......νάχαμε να λέγαμε.....


    edit: Τέρμα σφιγμένο , η μηχανή παίρνει κάνα-δυο πόντους προς τα πάνω ......κοίτας μην πάθεις κάμιά πλάκα στο πρώτο φανάρι αδερφέ....!!!!!
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Δεν σκλήρηνε την ανάρτησή του ο άνθρωπος...
    Μου πέρασε μια τέτοια υποψία, είναι η αλήθεια ...


    Αλλά διαβάζοντας συνέχεια για "σκλήρυνση" ελατηρίων και αναρτήσεων μέσω προφόρτισης, πείστηκα ότι γίνεται !!
    (και απλά ρωτάω τον τρόπο..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha XTZ tenere 660... Άραγε.. -->
    από Antwnis στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 31/05/2010, 06:10
  2. ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ Lc8;
    από panos26 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2006, 13:11
  3. ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ Vfr800 06
    από X_NR750 στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 31/07/2006, 11:35
  4. Ρυθμιση Αναρτησεων cbr 600f
    από gv_gr στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 30/10/2005, 20:47
  5. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2005, 13:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF