Σελίδα 3 από 26 ΠρώτοΠρώτο 1234567813 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 379

Θέμα: Κόλλημα κινητήρα S1000RR

  1. #31
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    πάλι η βιασύνη του μάρκετινγκ για να πουλήσουν και να βγουν πρωτοπόρες οι εταιρίες ,γίνεται εις βάρος της ασφαλείας και της ψυχικής ηρεμίας των καταναλωτών.
    Αν η ΒΜW είχε αργήσει ακόμα για κάποιο χρονικό διάστημα την διάθεση τις μοτοσυκλέτας στην λιανική αγορά και διέθετε τον χρόνο να κάνει εξαντλητικές δοκιμές ώστε να προλάβει τα γεγονότα ,πιστεύεται ότι θα συνέβαινε αυτό;
    αφού το εργαλείο παρουσιάζει τέτοια προβλήματα από τώρα,δεν είναι φως φανάρι ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει;

  2. #32
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/10/2009
    Μηνύματα
    26
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Άλλο αυτό.

    Εδώ μιλάμε για το οτι εσύ χαρακτήρισες αίσχος και απαράδεκτο αυτό που έκανε η ελληνική αντιπροσωπεια. Μα τί άλλο να κάνει;

    Κόλλησε ο κινητήρας, τον αντικατέστησε στην εγγυηση ως όφειλε. Δηλαδή στα gsxr που κοβόταν το πλαίσιο, εάν έβγαινε μια ανακοινωση που εξηγούσε την αιτία με όρους αντοχής υλικών θα ήταν καλύτερα;

    Η αντιπροσωπεία κανει αυτό που μπορεί σε αυτό το στάδιο, πιθανότατα ΔΕΝ γνωρίζουν την αιτία, ακολουθουν τις οδηγίες του κεντρικου - δεν έχουν κι άλλες επιλογές και σιγουρα δεν μπορούν να αυτοσχεδιάσουν εκδίδοντας μια localle ανακοινωση...

    Απο εκεί και πέρα, ο καθένας μας αξιολογεί το συμβάν και πράττει αναλόγως
    Προφανώς έγραψα απευθείας στα κεντρικά και τελικά μου απάντησε η αντιπροσωπεία με μήνυμα σαν μου είχε καεί πρόωρα το φλας.

    Το κοριτσάκι που υπέγραφε μάλλον δεν κατάλαβε ποτέ ότι το μήνυμα ήταν πρακτικά ειρωνικό:

    "Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

    Καταρχάς θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η BMW Hellas, ως θυγατρική της BMW Motorrad, χειρίζεται όλες τις περιπτώσεις αιτημάτων και παραπόνων που εκφράζουν οι πελάτες μας και αφορούν τη χώρα μας.

    Σχετικά με τη βλάβη που μας αναφέρετε στην επιστολή σας, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι θα αντικατασταθεί ο κινητήρας της μοτοσικλέτας σας στο πλαίσιο της εργοστασιακής εγγύησης, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για εσάς.

    Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να εκφράσουμε τη λύπη μας για την αναστάτωση και το χρόνο που σπαταλήσατε για τα θέματα που μας αναφέρετε στο e-mail σας. Σας διαβεβαιώνουμε ότι η ικανοποίηση των πελατών από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει η BMW, έχει μεγάλη σημασία για εμάς.

    Παραμένουμε στη διάθεσή σας."

  3. #33
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/10/2009
    Μηνύματα
    26
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Φιλαράκι, το patch το είχες βάλει;


    Οχι. Φαντάζομαι μιλάς για το πρώτο patch. Βγήκε αφού το είχα στρώσει και απλά το έπαιρνες με τον κόφτη χαμηλότερα - δε σε καλούσαν για να το βάλουν.

  4. #34
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από aanas
    Προφανώς ....

    "Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

    Καταρχάς θα θέλαμε .....

    Σχετικά με τη βλάβη που μας αναφέρετε ....


    Σε κάθε περίπτωση, ..... Σας διαβεβαιώνουμε ότι η ικανοποίηση των πελατών από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει η BMW, έχει μεγάλη σημασία για εμάς.

    Παραμένουμε στη διάθεσή σας."
    Ε στείλε απάντηση "Έλα εδώ να σου βάλω ένα πιστόνι στον !@#!@ να δεις ικανοποίηση"...

    Να δούμε τι θα απαντήσει ένας απο τους κορυφαίους κατασκευαστές
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #35
    φτου φτου φτου μακρια απο μας και τη ρενα μου, δεν θα κάτσω να κρίνω ή να κοροϊδέψω την οποιαδήποτε εταιρεία αλλά έχουμε για ακόμα μια φορά επιβεβαίωση του γνωστού κανόνα της αγοράς που λέει ποτέ να μην αγοράζουμε κάτι εντελώς καινούργιο και αδοκίμαστο.
    Σίγουρα θα βρούνε τι φταίει και θα το διορθώσουν στις επόμενες παρτίδες, μόνο μη θρηνήσουμε κανένα θύμα μέχρι τότε.

  6. #36
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Άλλο αυτό.

    Εδώ μιλάμε για το οτι εσύ χαρακτήρισες αίσχος και απαράδεκτο αυτό που έκανε η ελληνική αντιπροσωπεια. Μα τί άλλο να κάνει;

    Κόλλησε ο κινητήρας, τον αντικατέστησε στην εγγυηση ως όφειλε. Δηλαδή στα gsxr που κοβόταν το πλαίσιο, εάν έβγαινε μια ανακοινωση που εξηγούσε την αιτία με όρους αντοχής υλικών θα ήταν καλύτερα;

    Η αντιπροσωπεία κανει αυτό που μπορεί σε αυτό το στάδιο, πιθανότατα ΔΕΝ γνωρίζουν την αιτία, ακολουθουν τις οδηγίες του κεντρικου - δεν έχουν κι άλλες επιλογές και σιγουρα δεν μπορούν να αυτοσχεδιάσουν εκδίδοντας μια localle ανακοινωση...

    Απο εκεί και πέρα, ο καθένας μας αξιολογεί το συμβάν και πράττει αναλόγως
    Ρε καπ, δεν διαφωνούμε.
    Να σου πω ότι πολύ λίγο θα σκοτιζόταν ο κάτοχος GSXR για τον λόγο που κόπηκε το πλαίσιο, αρκεί να έχει γλυτώσει από τα χειρότερα και να είναι σίγουρος ότι αυτό που έφταιγε διορθώθηκε στο καινούργιο. Αλλιώς με τι καρδιά να ξανακαβαλήσεις? Να'χεις τέτοια μηχανή και να φοβάσαι να την ανοίξεις?
    Η αντιπροσωπεία από τη μία έπραξε σωστώς αντικαθιστώντας τον κινητήρα, απο την άλλη όμως άφησε τον πελάτη της με την απορία αν θα ξαναγίνει το ίδιο με τον καινούργιο.
    Και μιλάμε για μοτοσυκλέτα.
    Και με τόσους ίππους...
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  7. #37
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Το τίμημα του πρώτου. Περαστικά στο φιλαράκι...έμπλεξες κολλητέ...



    Έπρεπε να κάνεις υπομονή δυό χρονάκια, πρώτα.



    Στο κ1200 κολλητού μου κάρφωσε βαλβίδες αδικαιολόγητα. Του επισκευάσανε το μοτέρ με καινούργια αντ/κά -σχεδόν-άμεσα.

    Τον ΠΙΕΣΑ να μάθει το γιατί. Ποτέ δεν του είπαν.
    Στο ίδιο συνεργείο, δίπλα ακριβώς, το ίδιο μηχανάκι με το ίδιο πρόβλημα.
    Ρωτώντας έμαθε από μασημένα λόγια, ψύθιρους κάτω από μουστάκια, ότι έχουν συμβεί καμποσα παρόμοια περιστατικά.

    ΓΙΑΤΙ..? δεν ξέρουν...έτσι τουλάστιχον, λένε.


    ΡΕ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.

  8. #38
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/10/2009
    Μηνύματα
    26
    Σύμπτωση;

    I just learned from a German forum that BMW will start to install a heavier crankshaft into the S1000RR. It is argued that it will permit better acceleration characteristics and that this is a result from findings at the race track (i.e., BMW racing division). Personally, I wonder if there might be another reason for that. The news was revealed during the BMW Motorrad Days in Garmisch, Germany, which took place last weekend.
    See BMW Motorrad International
    It's not official but comes from a so-called "reliable source"--most likely a BMW official attending the BMW Days event--where the new colors for 2011were also displayed.

    I thought, I share this with you.

    The German thread is found at S1000RR-Forum - www.S1000RR.de/Forum/ - www.S1RR.de - S 1000 RR • Thema anzeigen - Grund des veränderten Laufverhaltens der aktuellen S1000RR

    Αν παραείμαι παρανοϊκός είμαι σίγουρος ότι θα μου το πείτε!

  9. #39
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Ιδέα μου είναι ή τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί πολύ οι περιπτώσεις να βγαίνει καινούργιο όχημα στην αγορά και να έχει προβληματάκια/προβληματάρες; Εκτός του σαφώς μικρότερου χρόνου εξέλιξης μοντέλων σε σχέση με παλιότερα, μήπως οι εταιρείες έχουν ξεχάσει τι πάει να πει πραγματικό τεστ και τα κάνουν όλα με προσομοιώσεις για να γλυτώνουν λεφτά;


    Άσχετο: Αν οι software engineers αρχίσουν να κάνουν στα embedded των μοτοσυκλετών ό,τι κάνουν στους υπολογιστές/X-Box κτλ και αρχίζουμε να χρειαζόμαστε patch για να διορθώσει προηγούμενο patch, ζήτω που καήκαμε.

    Άσχετο και κρύο: Άμα έχεις S1000RR και την τουβλιάσεις, μετατρέπεται αυτόματα σε K100;......

  10. #40
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Αρχικά δημιουργήθηκε από aanas
    Αν παραείμαι παρανοϊκός είμαι σίγουρος ότι θα μου το πείτε!
    [/B]
    Το πρόβλημα ξερεις ποιο ειναι; Οτι δεν εισαι σιγουρος αν εχει πραγματικα διορθωθει το πρόβλημα ή αν συνεχίζεις να εισαι crash test dummie της καθε εταιρίας.... πριν λιγο ειδα και για ενα τουρκικο που έσκασε....

    ή ψαχτο οσο μπορείς με την εταιρία ή καλοπούλητο.... (και μεγαλο κριμα βεβαια για το μοντελο ετσι...)
    Ban 'em all

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ermisVFR
    Εγγραφή
    25/08/2006
    Μηνύματα
    728
    Μάλλον η γερμανική μηχανολογία είναι υπερεκτιμημένη και οι Γερμανοί το εκμεταλλεύονται αυτό στο έπακρο.

    Φίλος μου αγόρασε στην Ελβετία το Κ1300S. Αρχικά, του χάλασαν όλοι οι διακόπτες τους οποίους αλλάξανε. Μετά η μπαταρία.

    Από την αρχή έκαιγε λάδια. Όταν κατέβηκε στη Ελλάδα, στα 800χλμ μέχρι την Πάτρα χρειάστηκε 750ml λάδι. Η συμπεριφορά αυτή συνεχίστηκε και του αλλάξανε τον κινητήρα (στην Ελβετία). Ξανακατέβηκε στην Ελλάδα πριν από 15 μέρες. Ξανά στην Πάτρα χρειάστηκε 500ml λάδι. Τώρα του λένε ότι ίσως δεν του βάλανε καινούργιες κυλινδροκεφαλές αλλά κρατήσανε τις παλιές....

    Σε κάτι ορεινές διαδρομές που το ζορίσαμε αρκετά τα φρένα υπερθερμάνθηκαν και σταμάτησαν να λειτουργούν! Η αντιπροσωπία εδώ του είπε ότι δεν φταίει κάτι συγκεκριμένο αλλά απλά το ότι το ζόρισε!

    Μάλλον ο κατασκευαστής το έκανε πολύ πιο σύνθετο από ότι αντέχει η τιμή του.
    Wo Es war, soll Ich werden

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock

    Η αντιπροσωπεία κανει αυτό που μπορεί σε αυτό το στάδιο, πιθανότατα ΔΕΝ γνωρίζουν την αιτία, ακολουθουν τις οδηγίες του κεντρικου - δεν έχουν κι άλλες επιλογές και σιγουρα δεν μπορούν να αυτοσχεδιάσουν εκδίδοντας μια localle ανακοινωση...

    Απο εκεί και πέρα, ο καθένας μας αξιολογεί το συμβάν και πράττει αναλόγως
    Η αντιπροσωπεία όντως δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο...

    Οι Γερμανοί όμως την στιγμή που έχουν αρκετά κρούσματα και δεν έχουν βρεί το γιατί έπρεπε ΑΜΕΣΩΣ να παγώσουν τις πωλήσεις και τουλάχιστον να προειδοποιήσουν τους ιδιοκτήτες για την πιθανότητα να απάσει ο κινητήρας.
    Γιατί μιλάμε για μια αστοχία που εύκολα γίνεται δυνητικά ΠΟΛΥ επικίνδυνη...Φαντάζομαι ότι ένα σπάσιμο με 200 χιλιόμετρα είναι μια επώδυνη εμπειρία...
    Σφυρίζοντας απλώς αδιάφορα κινδυνεύουν έτσι και συμβεί κανένα ατύχημα εξ' αιτίας τέτοιας αστοχίας να φάνε ένα ακασμό μηνύσεις και αγωγές και να καταλήξουν να πληρώνουν εκατομμύρια σε αποζημιώσεις και να ζητάνε κλαίγοντας δημοσίως συγγνώμη όπως η ΤΟΥΟΤΑ...

  13. #43
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #44
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    http://www.moto.gr/forums/showthread...hreadid=100745 :a13:




    Τυχαιο; Δε νομιζω....


    Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
    Marie Curie

  15. #45
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Γειά σου φίλε. Μερικές απορίες σχετικά με το περιστατικό:

    1. Σε ποιά κατάσταση βρισκόταν το μηχανάκι σου όταν έγινε το περιστατικό:

    -τα σέρβις είχαν γίνει κανονικά και προβλεπόμενα?
    -το έστρωσες σωστά και σύμφωνα με τον κατασκευαστή?


    2. Κάτω από ποιές συνθήκες έγινε το περιστατικό?
    - την συγκεκριμένη στιγμή πίεζες? είχες ψηλές στροφές στον κινητήρα?
    - είχε ζέστη? θερμοκρασία κινητήρα?

    Διευκρινίζω: ΤΙΠΟΤΑ από τα πιο πάνω δεν δικαιολογεί να κολλήσει καινούργιος κινητήρας. Ρωτάω για χάρην συζήτησης.
    Chris

Σελίδα 3 από 26 ΠρώτοΠρώτο 1234567813 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΚΟΛΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ F800GS ΣΤΑ 29850km
    από gidimitropoulos στο forum BMW
    Απαντήσεις: 304
    Τελευταίο μήνυμα: 07/01/2018, 00:42
  2. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2004, 21:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF