πάλι η βιασύνη του μάρκετινγκ για να πουλήσουν και να βγουν πρωτοπόρες οι εταιρίες ,γίνεται εις βάρος της ασφαλείας και της ψυχικής ηρεμίας των καταναλωτών.
Αν η ΒΜW είχε αργήσει ακόμα για κάποιο χρονικό διάστημα την διάθεση τις μοτοσυκλέτας στην λιανική αγορά και διέθετε τον χρόνο να κάνει εξαντλητικές δοκιμές ώστε να προλάβει τα γεγονότα ,πιστεύεται ότι θα συνέβαινε αυτό;
αφού το εργαλείο παρουσιάζει τέτοια προβλήματα από τώρα,δεν είναι φως φανάρι ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει;