Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 77

Θέμα: f 800 gs γενικα...μιας και περπατησε λιγο παραπανω

  1. #16

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: f 800 gs γενικα...μιας και περπατησε λιγο παραπανω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Και δικιο εχεις. Αλλα μια και ζητησες γνωμες ειπα την δικια μου, η οποια εχει να κανει με το οτι ειναι πανακριβη η ατιμη χωρις να το αξιζει. Στο κατω κατω 11000+ εδωσες...Οτι μπορεις να την ευχαριστηθεις παντως, σαφως και μπορεις και σου ευχομαι να το κανεις και με το παραπανω!
    να εισαι καλα drbig
    αλλα ακουστε κατι που μου ειπε ενας γνωστος..δουλευε στην bmw ολα του τα χρονια κι αυτος κι η γυναικα του μεταναστης γερμανια δηλαδη τελος παντων η bmw κανει καθε χρονο καπου στο μαιο εναν απολογισμο η διοικηση με τους μετοχους μου λεει οτι πηρε μερος 4-5 χρονιες και καθε χρονια ειχανε το ιδιο ερωτημα οι μετοχοι....γιατι βγαζουμε μηχανες χωρις να εχουμε κερδη και η απαντηση.....τα μηχανακια τα βγαζουμε μονο και μονο για γοητρο καπως ετσι....τα κερδη τα εχουμε απο τα αυτοκινητα....... δεν ξερω απλα μεταφερω την κουβεντα μας κι οπως μου τα ειπε!!!

  2. #17
    Είναι η πιο πρόσφατη... Το avatar του/της stavrouliasp
    Εγγραφή
    20/01/2006
    Μηνύματα
    1.977
    :a53:

  3. #18

    Re: Re: Re: Re: f 800 gs γενικα...μιας και περπατησε λιγο παραπανω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Υποθετω μιλας για μηχανακια που βγαινουν ακομα καινουργια, (γιατι αλλιως εχει ενα ο μπαχτσες που γ@μ@ει).
    Ο μπαχτσές έχει πολλά που γαμάνε αλλά φαίνεσαι παιδάκι που το κατέχει το άθλημα.
    Για να ακούσω ...

  4. #19
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Re: Re: Re: Re: f 800 gs γενικα...μιας και περπατησε λιγο παραπανω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από stokos
    Ο μπαχτσές έχει πολλά που γαμάνε αλλά φαίνεσαι παιδάκι που το κατέχει το άθλημα.
    Για να ακούσω ...
    The swiss army knife of motorcycles
    http://www.dailymotion.com/video/x74...-cure-for_auto

    Ενα απο τα πολλα πραγματα που δεν αναφερονται στο βιντεο (και δεν μπορει να υποθεσει καποιος που δεν το εχει καβαλησει) ειναι η εντυπωσιακη πολυχρηστικοτητα του οπως και το πως κινειται και στριβει στην ασφαλτο. Μετα απο 6000 χιλιομετρα μαζι, το μονο του μελανο σημειο ειναι οτι καθε 200χλμ πρεπει να σταματαω για βενζινη. [Θα μπορουσα να γραφω ολη μερα αλλα το θρεντ εχει αλλο σκοπο]
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #20

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: f 800 gs γενικα...μιας και περπατησε λιγο παραπανω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    [Θα μπορουσα να γραφω ολη μερα αλλα το θρεντ εχει αλλο σκοπο]
    Έτσι κι αλλιώς θα πέσει σπαμ. Ε, ας το κάνουμε επικοδομητικό.
    Το 950 είναι πολύ καλό αλλά είναι too much για την φιλοσοφία μου. (έτσι λέμε τα χέρια καμμιά φορά ... )
    Σίγουρα έχει έναν εξαιρετικό fun factor λόγω γκαζιού, αλλά δεν νομίζω να υπάρχει κάτι που κάνει και που δεν μπορεί να το κάνει ένα XR 650 L πχ. (οκ, αυτό δεν ταξιδεύει) Άσε που το τελευταίο μπορεί να μπει και σε κανένα μονοπάτι. Το πρόβλημα είναι ότι δεν βγαίνει πια.
    Επίσης, έχει τα φόντα (το 950) να εκπληρώσει το 50-50 που οφείλει να έχει ένα on-off. Κάτι που δεν έχει κανένα άλλο σήμερα. Τουλάχιστον δεν με έρχεται τώρα στο μυαλό. Ίσως μόνο κανένα μονοκύλιδνρο αλλά θα με πεις, το Τενερέ το 660 είναι ... βαρύτερο από το 950. Σα να έχεις δίκιο, αλλά ... θα επανέλθω.
    Ύστερα, είναι και θέμα απαιτήσεων, υποχωρήσεων και τσέπης: τα Ελβετικά σουγιαδάκια είναι πανάκριβα.
    Αυτός ο πούστης ο μπαχτσές .... πολύ ξεραΐλα τελευταία. Λες να πάρω κανέναν μπίγκουλα;

  6. #21

    Re: Re: Re: Re: Re: f 800 gs γενικα...μιας και περπατησε λιγο παραπανω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από stokos
    Ο μπαχτσές έχει πολλά που γαμάνε αλλά φαίνεσαι παιδάκι που το κατέχει το άθλημα.
    Για να ακούσω ...
    ρε παλικαρια ενταξει πολλα ακουγονται αλλα αμα δεν ειναι αυτο το μοτορι on off τοτες τι ειναι?
    Salida Off-road 2enero2010.wmv

    BMW f800 GS jumping at the stevenson rally

    TT Twalcom F800 GS Motorally

    BMW F800GS

  7. #22

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: f 800 gs γενικα...μιας και περπατησε λιγο παραπανω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από argirisf800gs
    ρε παλικαρια ενταξει πολλα ακουγονται αλλα αμα δεν ειναι αυτο το μοτορι on off τοτες τι ειναι?
    Salida Off-road 2enero2010.wmv

    BMW f800 GS jumping at the stevenson rally

    TT Twalcom F800 GS Motorally

    BMW F800GS
    <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yIseD-4q4UQ&amp;hl=el_GR&amp;fs=1?rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yIseD-4q4UQ&amp;hl=el_GR&amp;fs=1?rel=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

  8. #23
    @@ κι άλλο ένα @ Το avatar του/της Konti
    Εγγραφή
    04/08/2005
    Μηνύματα
    494

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: f 800 gs γενικα...μιας και περπατησε λιγο παραπανω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από argirisf800gs
    ρε παλικαρια ενταξει πολλα ακουγονται αλλα αμα δεν ειναι αυτο το μοτορι on off τοτες τι ειναι?
    Salida Off-road 2enero2010.wmv

    BMW f800 GS jumping at the stevenson rally

    TT Twalcom F800 GS Motorally

    BMW F800GS
    Μήπως αυτο?:

    http://www.youtube.com/watch?v=FNeQu...eature=related

    Βέβαια αυτο εχει ενα κάρο βελτιώσεις επάνω του, bitubo μπρός-πίσω... τελικό τιτανίου, απο ανοξείδωτο ατσάλι λαιμούς-χωρίς καταλύτη- (το τελικό πάντως είναι super και αρκετά ποιοτικό και στα μισα-και βάλε- λεφτά απ'την akrap, έχει και εναν ήχο...... ) ε...και πιο ελεύθερο φιλτράκι και τίποτα γρανάζια!!!

    Μιλάμε για 2,800 με 3000ευρώ βάση τιμοκαταλόγου Twalcom! Δεν είναι και λίγα!!!

    Εγω πάντως οταν ψαχνόμουνα για να αλλάξω μοτο, είχα κολλήσει στο 990R, έρωτας τρελός....και μοτο πριόνι , δε μασάει πουθενά! Αλλα βάλε το ότι δεν εχω αλλο μεταφορικό και θα τα έκανα όλα μ'αυτο, δουλειά-super market-βόλτες όλα.....(το 800αρι το εχω 4 μήνες και εχω 7,600χλμ)... ε! Δεν είναι και το καλύτερο του να το έχεις μεσ' την πόλη αυτο θέλει γκάζια! Βάλε και τα 15700? (του R) ή τα 13700? του απλού που με τα διάφορα έξοδα πάει το μεν 16000? και το δε 14000?, έκανα πίσω και διάλεξα την αμέσως επόμενη διαθέσιμη επιλογή (βάση αναγκών και επιθυμιών) το 800αρι! Το οποίο στο βουνό με εξέπληξε ευχάριστα..... Εχει αρκετή ροπή! Ωραία θέση οδήγησης και δεν το αισθάνεσαι τόσο βαρύ όσο φαίνεται...μπορω να πω ότι το αισθάνομαι πιο ελαφρύ κι απ'το dakaraki (δεν είναι αλλα το αισθάνομαι... το τονίζω... ).

    Βέβαια με χαλούσαν κάποια πράγματα επάνω του αλλα με τις κατάλληλες παρεμβάσεις το έφερα σχεδόν στα μέτρα μου! Το μόνο που θα ήθελα θα ηταν λίγο καλύτερο μπροστινό, ακόμα βέβαια είναι ok, αλλα μετά απο κάποια χλμ....! Οπότε με ελατήρια νομίζω λύνεται κάπως το θέμα! Εξάλου δεν είμαι και ο Stefano Sacchini...

    Αλλα αν θέλεις κάτι πιο extreme υπάρχει λύση στα 400? όπως στη φώτο.....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	getimage.php.png 
Προβολές:	316 
Μέγεθος:	42,2 KB 
ID:	203227
    ΤΕΛΟΣ


  9. #24
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: f 800 gs γενικα...μιας και περπατησε λιγο παραπανω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από argirisf800gs
    ρε παλικαρια ενταξει πολλα ακουγονται αλλα αμα δεν ειναι αυτο το μοτορι on off τοτες τι ειναι?
    Salida Off-road 2enero2010.wmv

    BMW f800 GS jumping at the stevenson rally

    TT Twalcom F800 GS Motorally

    BMW F800GS

    To Twalcom F800 GS εχει μονο σκελετο και κινητηρα απο το μαμα μηχανακι, ολα τ'αλλα ειναι αλλαγμενα και κοστιζουν μουτσο ντηναριο.

    http://www.youtube.com/user/YOGOI#p/a/u/2/oVGry7-gZkg
    Και σκεψου οτι το SE ειναι και καμια 20αρια κιλα ελαφρυτερο απο το ADV...

    Γενικα, μην υποτιμας τον παραγοντα 'αισθηση', που δεν φαινεται στα νουμερα και εκει ειναι ολα τα λεφτα...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #25
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: f 800 gs γενικα...μιας και περπατησε λιγο παραπανω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Konti
    Μήπως αυτο?:

    http://www.youtube.com/watch?v=FNeQu...eature=related

    Βέβαια αυτο εχει ενα κάρο βελτιώσεις επάνω του, bitubo μπρός-πίσω... τελικό τιτανίου, απο ανοξείδωτο ατσάλι λαιμούς-χωρίς καταλύτη- (το τελικό πάντως είναι super και αρκετά ποιοτικό και στα μισα-και βάλε- λεφτά απ'την akrap, έχει και εναν ήχο...... ) ε...και πιο ελεύθερο φιλτράκι και τίποτα γρανάζια!!!

    Μιλάμε για 2,800 με 3000ευρώ βάση τιμοκαταλόγου Twalcom! Δεν είναι και λίγα!!!

    Εγω πάντως οταν ψαχνόμουνα για να αλλάξω μοτο, είχα κολλήσει στο 990R, έρωτας τρελός....και μοτο πριόνι , δε μασάει πουθενά! Αλλα βάλε το ότι δεν εχω αλλο μεταφορικό και θα τα έκανα όλα μ'αυτο, δουλειά-super market-βόλτες όλα.....(το 800αρι το εχω 4 μήνες και εχω 7,600χλμ)... ε! Δεν είναι και το καλύτερο του να το έχεις μεσ' την πόλη αυτο θέλει γκάζια! Βάλε και τα 15700? (του R) ή τα 13700? του απλού που με τα διάφορα έξοδα πάει το μεν 16000? και το δε 14000?, έκανα πίσω και διάλεξα την αμέσως επόμενη διαθέσιμη επιλογή (βάση αναγκών και επιθυμιών) το 800αρι! Το οποίο στο βουνό με εξέπληξε ευχάριστα..... Εχει αρκετή ροπή! Ωραία θέση οδήγησης και δεν το αισθάνεσαι τόσο βαρύ όσο φαίνεται...μπορω να πω ότι το αισθάνομαι πιο ελαφρύ κι απ'το dakaraki (δεν είναι αλλα το αισθάνομαι... το τονίζω... ).

    Βέβαια με χαλούσαν κάποια πράγματα επάνω του αλλα με τις κατάλληλες παρεμβάσεις το έφερα σχεδόν στα μέτρα μου! Το μόνο που θα ήθελα θα ηταν λίγο καλύτερο μπροστινό, ακόμα βέβαια είναι ok, αλλα μετά απο κάποια χλμ....! Οπότε με ελατήρια νομίζω λύνεται κάπως το θέμα! Εξάλου δεν είμαι και ο Stefano Sacchini...

    Αλλα αν θέλεις κάτι πιο extreme υπάρχει λύση στα 400? όπως στη φώτο.....

    Το 950SE ειχε 11000 το δεκεμβρη που μας περασε (μαζι με το τραβελ-πακ, δηλ εξατμισεις, τσαντες κλπ) και ειναι μαμα αυτο που το twalcom δεν ειναι μετα απο 3000 (τουλαχιστο σε πλαισιο, κινητηρα, βαρος).
    Απορω πως αυτη η μηχανη δεν κεντρισε ποτε το ενδιαφερον του καταναλωτη. Ειλικρινα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #26
    @@ κι άλλο ένα @ Το avatar του/της Konti
    Εγγραφή
    04/08/2005
    Μηνύματα
    494
    Καλά ναι και λίγα είπα 3000?, βάλε τίποτα tune up, άλλες ζάντες (excel), υδραβλικό συμπλέκτη....και αλλα πολλά πολλά...... μιλάμε για 5000 με 6000 ευρώ!!! Ε! Αντε γεια!
    ΤΕΛΟΣ


  12. #27
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: f 800 gs γενικα...μιας και περπατησε λιγο παραπανω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από stokos
    ...αλλά είναι too much για την φιλοσοφία μου. (έτσι λέμε τα χέρια καμμιά φορά ... )
    .
    .
    .
    .

    Αυτός ο πούστης ο μπαχτσές .... πολύ ξεραΐλα τελευταία. Λες να πάρω κανέναν μπίγκουλα;
    ριχτο στη κολτσινα οσο ειναι καιρος... :rotflmao:
    Ban 'em all

  13. #28
    @@ κι άλλο ένα @ Το avatar του/της Konti
    Εγγραφή
    04/08/2005
    Μηνύματα
    494

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: f 800 gs γενικα...μιας και περπατησε λιγο παραπανω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Το 950SE ειχε 11000 το δεκεμβρη που μας περασε (μαζι με το τραβελ-πακ, δηλ εξατμισεις, τσαντες κλπ) και ειναι μαμα αυτο που το twalcom δεν ειναι μετα απο 3000 (τουλαχιστο σε πλαισιο, κινητηρα, βαρος).
    Απορω πως αυτη η μηχανη δεν κεντρισε ποτε το ενδιαφερον του καταναλωτη. Ειλικρινα.
    Το 950 είναι πολύ ωραία μοτο! Το είχα δοκιμάσει πριν 2 χρόνια και είχα εντυπωσιαστεί πραγματικά!!!! Μου άρεσε τρελά!!!! Αλλα υπάρχει θέμα στην καθημερινή χρήση και στο ταξίδι!

    Το 950 SE είναι καθαρά μια travel enduro μηχανή! Εγω τουλάχιστον δεν μπορούσα να δώσω 11000? για μια μοτο που δε θα μπορούσα να τα κάνω όλα! Γιατι ούτε αμάξι εχω ούτε αλλο μηχανάκι! Μ'αυτο ταξίδια, μ'αυτο όλα!!! Και δυστυχώς δε μπορώ να είμαι στο βουνό τόσο συχνά...
    ΤΕΛΟΣ


  14. #29
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: f 800 gs γενικα...μιας και περπατησε λιγο παραπανω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από stokos
    Έτσι κι αλλιώς θα πέσει σπαμ. Ε, ας το κάνουμε επικοδομητικό.
    Το 950 είναι πολύ καλό αλλά είναι too much για την φιλοσοφία μου. (έτσι λέμε τα χέρια καμμιά φορά ... )
    Σίγουρα έχει έναν εξαιρετικό fun factor λόγω γκαζιού, αλλά δεν νομίζω να υπάρχει κάτι που κάνει και που δεν μπορεί να το κάνει ένα XR 650 L πχ. (οκ, αυτό δεν ταξιδεύει) Άσε που το τελευταίο μπορεί να μπει και σε κανένα μονοπάτι. Το πρόβλημα είναι ότι δεν βγαίνει πια.
    Επίσης, έχει τα φόντα (το 950) να εκπληρώσει το 50-50 που οφείλει να έχει ένα on-off. Κάτι που δεν έχει κανένα άλλο σήμερα. Τουλάχιστον δεν με έρχεται τώρα στο μυαλό. Ίσως μόνο κανένα μονοκύλιδνρο αλλά θα με πεις, το Τενερέ το 660 είναι ... βαρύτερο από το 950. Σα να έχεις δίκιο, αλλά ... θα επανέλθω.
    Ύστερα, είναι και θέμα απαιτήσεων, υποχωρήσεων και τσέπης: τα Ελβετικά σουγιαδάκια είναι πανάκριβα.
    Αυτός ο πούστης ο μπαχτσές .... πολύ ξεραΐλα τελευταία. Λες να πάρω κανέναν μπίγκουλα;
    Και εγω αυτης της φιλοσοφιας ημουνα και απο τοτε που πηρα το 950 τον μπιγκουλα μου ουτε να τον δω θε θελω (και εχω δυο!)
    Μην καταπιεζεις την καυλα που μπορει να σου βγαλει μια μηχανη σε καθε μετρο που κυλαει. Η ζωη ειναι μικρη και δεν αξιζει, ειδικα για ενα μηχανοβιο.
    Το XR650L ειναι weapon of choice για ταξιδια στο τριτο κοσμο. Αλλα αλλη η καυλα της ποιοτητας και αλλη η καυλα της ελειψης βαρους. Εδω που ζουμε προτιμω το πρωτο ειδος.

    Παρεπιπτοντως, τα 950/990 adv δε θα τα επαιρνα γιατι δε θελω το παραπανω βαρος σε σχεση με το SE ουτε και το λυσε δεσε των πλαστικων.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #30
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: f 800 gs γενικα...μιας και περπατησε λιγο παραπανω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Konti

    Το 950 SE είναι καθαρά μια travel enduro μηχανή! Εγω τουλάχιστον δεν μπορούσα να δώσω 11000? για μια μοτο που δε θα μπορούσα να τα κάνω όλα! Γιατι ούτε αμάξι εχω ούτε αλλο μηχανάκι! Μ'αυτο ταξίδια, μ'αυτο όλα!!! Και δυστυχώς δε μπορώ να είμαι στο βουνό τόσο συχνά...
    Εδω δεν εχεις δικιο. Αν σε ικανοποιει ταχυτητα ταξιδιου μεχρι 150κμ/ω (με μικρο ανεμοθραυστη) τοτε το SE σε καλυπτει παντου. Στην ασφαλτο δεν παιζεται σε σχεση με οτιδηποτε εχει 21 τροχο μπροστα. Και η σελλα του ειναι αρκετα καλλιτερη απο του F800. Χανει μονο σε αυτονομια, αλλα με 600 ευρα εχεις 30λιτρο τεποζιτο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Λοιπόν μιας και είναι επίκαιρο
    από DUKASII στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 92
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2010, 15:16
  2. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 15/11/2004, 10:16
  3. και μιας και το πρώτο μου...
    από frapes στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2004, 15:33
  4. μιας και εχουμε εκλογες....
    από Skoydoy στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2004, 22:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF