εκτιμω παρα πολυ τη προσφορα για βοηθεια αλλα τακτοποιηθηκε στο συνεργειο...ευχαριστω πολυ
εκτιμω παρα πολυ τη προσφορα για βοηθεια αλλα τακτοποιηθηκε στο συνεργειο...ευχαριστω πολυ
εισαι σιγουρος?Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
εκτιμω παρα πολυ τη προσφορα για βοηθεια αλλα τακτοποιηθηκε στο συνεργειο...ευχαριστω πολυ
![]()
απλα μερικες φορες ποτε δεν ξερεις...
γεια σας παιδια...εχει απομεινει κανενας ενεργος brosakias στο φορουμ?
εχω καποιες απορειες....
αρχικα θελω να μαθω αν η μαχανη των 400 κυβικων καλυπτεται απο το διπλωμα Α΄κατηγοριας...
επειτα θελω να μαθω τι ακριβως ειναι αυτο το θεμα της προφωρτισης...νομιζα πως δεν ειχαμε τετοια αναρτηση εμεις...βεβαια τωρα που το εμαθα χαρηκα!!!
να ξερετε οτι ειμαι αδαης με τα θεματα των "μηχανων" γιατι μεχρι τωρα ημουν με παπακια...(εχω κι ενα crypton X)
ευχαριστω...![]()
![]()
ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΑ...ΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΜΦΙΒΑΛΩ...
Καλώς τον! Καλωσήρθες!!Αρχικά δημιουργήθηκε από koursaros123
γεια σας παιδια...εχει απομεινει κανενας ενεργος brosakias στο φορουμ?
εχω καποιες απορειες....
αρχικα θελω να μαθω αν η μαχανη των 400 κυβικων καλυπτεται απο το διπλωμα Α΄κατηγοριας...
επειτα θελω να μαθω τι ακριβως ειναι αυτο το θεμα της προφωρτισης...νομιζα πως δεν ειχαμε τετοια αναρτηση εμεις...βεβαια τωρα που το εμαθα χαρηκα!!!
να ξερετε οτι ειμαι αδαης με τα θεματα των "μηχανων" γιατι μεχρι τωρα ημουν με παπακια...(εχω κι ενα crypton X)
ευχαριστω...![]()
![]()
![]()
Ναι είμαστε ενεργοί! Και όλο και μαζευόμαστε περισσότεροι!
Για το δίπλωμα που λες απ' ό,τι ξέρω σε καλύπτει μιας και ο περιορισμός είναι μέχρι 33,5 άλογα και το 400 βγάζει 33 (κάπου έχω δει να γράφεται ότι βγάζει 37 αλλά πιστεύω είναι υπεραισιόδοξα).
Η προφόρτιση που λες δεν είναι τίποτα τρομερό. Απλά το πίσω αμορτισέρ έχει ένα δαχτιλίδι που το περιστρέφεις και συμπιέζεις το ελατήριο. Τώρα το γιατί θέλουμε να έχουμε ήδη προσυμπιεσμένο (προφορτισμένο) λίγο το ελατήριο της ανάρτησης είναι ΠΟΛΥ μεγάλη κουβέντα. Άμα θες να διαβάσεις για αναρτήσεις, προφορτίσεις, αποσβέσεις κλπ υπάρχει στα τεχνικά ένα θέμα που τα εξηγεί όλα αυτά και σου λέει πως να ρυθμίσεις σωστά την προφόρτιση στο μηχανάκι σου.
Δυστυχώς δεν έχουμε ρύθμιση προφόρτισης στο μπροστινό... έκαναν οικονομία στις τάπες...
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
παντως μην το ψαξεις και πολυ γιατι στο μπρος αν εχεις της ΜΑΜΑ αναρτησεις μπρος-πισω τοτε με την αυξηση της προφορτησης πισω απλα μειωνεις το φιανομενο ακουμπαωκαιξυνωακομακαιστιςευθειες.![]()
![]()
σχεδον ολα τα μπρος λογο ηλικιας εχουν "κλασμενη" πισω αναρτηση.
και μπροστα ανεκαθεν ηταν μαλακο αν δεν εχουν γινει και τα καλυτερα σερβις αστο....
για μπροστα μπορει να σου μιλησει ο georgio ο οποιος εχει λυσει μπροστινο και εκανε αναβαθμισεις.
τωρα το διπλωμα...
εχω α1 διπλωμα.
οδηγαω τωρα κοντα 2 χρονια.
οσες φορες με σταματησαν δεν μου ειπαν τπτ.
παντως ο νομος ειναι απλα gtp.
εχει πολλαααα κενα ετσι οπως ειναι γραμμενος.
και μπορεις να τον παρερμηνευσεις προς οφελος σου.
ενα απλα παραδειγμα ειναι οτι δεν λεει αν η μοτο πρεπει να ειναι γεματη η οχι οταν μετραμε το βαρος της.
η που μετραμε την ιπποδυναμη?τροχο?αξονα?
το μπρος ειναι καπου αναμεσα σε ολα αυτα.
τα παραπανω παντως τα εχω βρει απο ψαξιμο.δεν ειναι πληροφοριες 100% εγκυρες.
οποτε παντα δικο σου το ρισκο![]()
και ενα τελευταιο.
οσο και αν εψαξα δεν βρηκα ενα επισημο εγραφο το οποιο θα μπορουσε να χρησημοποιηθει εναντιον μου η υπερ μου που να αναφερει τα χαρακτηριστικα του κατασκευαστη.
καλως ορισες στην brosοπαρεα μας!!![]()
δάσκαλος οδήγησης με είπε ότι είναι το μόνο 400άρι που καλύπτεται( δεν δεχόταν ότι υπήρχε το όριο kw/kg ). Σε πολλές σελίδες 33 ύππους το χω βρει.![]()
Get your motor running..
δεν ειμαι ,απλα πρεπει να δινεις ευκαιριες και μου φανηκε ο συγκεκριμενος οτι ειναι σωστος εν αντιθεση με τον προηγουμενο που με 'εραψε' πραγματικα.Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
εισαι σιγουρος?
![]()
απλα μερικες φορες ποτε δεν ξερεις...
Μου ειχε χρεωσει για επισκευη μπροστινου καλαμιου που εχανε λαδι, αντικατασταση ρουλεμαν τιμονιου ,λοδια και φιλτρο λαδιου και αερα ...400 ευρα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
δεν ειμαι ,απλα πρεπει να δινεις ευκαιριες και μου φανηκε ο συγκεκριμενος οτι ειναι σωστος εν αντιθεση με τον προηγουμενο που με 'εραψε' πραγματικα.
Μου ειχε χρεωσει για επισκευη μπροστινου καλαμιου που εχανε λαδι, αντικατασταση ρουλεμαν τιμονιου ,λοδια και φιλτρο λαδιου και αερα ...400 ευρα.![]()
![]()
Τα αναλώσιμα για αυτά πρέπει να είναι περίπου 150 ευρώ αν τα έκανε όλα αυτά σωστά (πχ αλλαγή τσιμούχες και λάδια και στα δύο καλάμια). Τώρα το τι χρέωσε εργασία... Για μένα πάνω από 10 ευρώ η αλλαγή λάδια-φίλτρα είναι ντροπή. Το πιο δύσκολο είναι το φίλτρο αέρα γιατί πρέπει να βγάλεις το ρεζερβουάρ (2 βίδες).
Για τα καλάμια και τα ρουλεμάν εντάξει ήθελε 200+ ευρώ εργασία για αυτά; Μάστορας είναι, συνεργείο έχει, να του πήραν πάνω από 2 ώρες; Εγώ τα έκανα στο πεζοδρόμιο...
Τεσπα, δες τον καινούργιο άμα είναι σωστός και κάτσε σε αυτόν, άμα δεν έχεις τη δυνατότητα να κάνεις πράγματα μόνος σου (χρόνο, χώρο, εργαλεία).
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
(χρόνο, χώρο, εργαλεία).![]()
αφου μπορει ο georgio να δουλεψει στο πεζοδρομιο την ωρα που περνανε πιπινια μπροστα του μπορει ο καθενας!!
edit: 400e πηρα ΟΛΟΚΛΗΡΟ το μπροστινο μου...
σε χρεωσε παρα πολλα νομιζω...![]()
![]()
με εσκισε ,το γνωριζω καλα.....πρωτα και τελευταια του ηταν ,και πηγα και συστημενος...γιαυτο μαλλον.
Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
![]()
με εσκισε ,το γνωριζω καλα.....πρωτα και τελευταια του ηταν ,και πηγα και συστημενος...γιαυτο μαλλον.
μάλλον στημένος πήγες και το εκμεταλλεύτικε.
Get your motor running..
επειδη μου εχουν μπει ψυλοι στα αυτια ,αν δεν εχει αλλαχτει το τεταρτο μπουζι που περιγραφεται πιο πανω , πως θα μπορουσα να το καταλαβω ? Με αρρυθμιες ή ασταθιες στο ρελαντι ?Σβύσιμο στο ρελαντι ?μαυρο καπνο απο εξατμιση λογω κακης καυσης ? Αν βγαλω τη πιπα θα καταλαβω αραγε αν ειναι καινουργιο?
ανεετααα...Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
επειδη μου εχουν μπει ψυλοι στα αυτια ,αν δεν εχει αλλαχτει το τεταρτο μπουζι που περιγραφεται πιο πανω , πως θα μπορουσα να το καταλαβω ? Με αρρυθμιες ή ασταθιες στο ρελαντι ?Σβύσιμο στο ρελαντι ?μαυρο καπνο απο εξατμιση λογω κακης καυσης ? Αν βγαλω τη πιπα θα καταλαβω αραγε αν ειναι καινουργιο?
αλλα ειναι δυσκολο να το δεις γιατι ειναι χωμενο.βγαλε την πιπα και προσπαθησε να δεις την κατασταση του.
αν εχει βρομες,ποσο γυαλιζει το μεταλικο μερος.
και αν το βγαλεις το μπουζι θα καταλαβεις εννοειται αν ειναι η οχι καινουριο και θα εχεις ΚΑΙ αποδειξεις....
απο την λειτουργια του μοτερ ειναι καπως δυσκολο εκτος και αν εχει πει το ποιημα εδω και καιρο και πας με ενα μπουζι.
Μήπως σου χρέωσε και τον αέρα στα λάστιχα;Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
δεν ειμαι ,απλα πρεπει να δινεις ευκαιριες και μου φανηκε ο συγκεκριμενος οτι ειναι σωστος εν αντιθεση με τον προηγουμενο που με 'εραψε' πραγματικα.
Μου ειχε χρεωσει για επισκευη μπροστινου καλαμιου που εχανε λαδι, αντικατασταση ρουλεμαν τιμονιου ,λοδια και φιλτρο λαδιου και αερα ...400 ευρα.
![]()
![]()
![]()
Honda CB 400 Super Four
Honda CBR 400 RR
Honda CB 250 Classic
Yamaha Super Tennere
Kawasaki ZZR 600
Yamaha TDM 850
Honda Bros 400
Honda Transalp 650
Yamaha TDM 850
...and So Must Go On...
...και τον καφε που τον κερασα επισης