Αγόρασα ktm rc8 από μαγαζι και μαλλον ειναι χτυπημένο, μπορώ να κάνω τιποτα? Όποιος φίλος ξέρει κάτι ας ενημερώση!!! Ευχαριστώ...
pm: πολύ κούτσουρο ρε παίδες!!!![]()
Αγόρασα ktm rc8 από μαγαζι και μαλλον ειναι χτυπημένο, μπορώ να κάνω τιποτα? Όποιος φίλος ξέρει κάτι ας ενημερώση!!! Ευχαριστώ...
pm: πολύ κούτσουρο ρε παίδες!!!![]()
αφού είναι από μαγαζί έχεις εγγύηση.
Άρα: ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΠΙΣΩ
τι ζημια εχει?ειναι στραβο?η απλως εχει πεσειι κατω και εχει κολληθει ενα πλαστικο
ξεχασες να απαντησεις και στην ερωτηση του alexΑρχικά δημιουργήθηκε από afrikanos
sorry!!!
Ξεχασα να γραψω οτι ειναι μεταχειρισμενο!!!!!![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Alex
Δεν έχει κατι στραβό αλλά ΟΛΕΣ οι βιδες στα φαίρινκ και αυτές που είναι στο λαιμό της μηχανής είναι πειραγμένες εώς χαλασμένες. Έπειτα πρόσεξα ότι έχει ανοιχτεί η αντλία νερού - έχει φρεσκες φλαντζόκολες - τα παραφλού ήταν κατεβασμένα κατω από το miniumum τα συμπλήρωσα την Πέμπτη και Σάββατο πρωί ξανασυμπλήρωσα, λίγο. Έκανα 500 χλμ σήμερα τα κοιταξα και ειναι ενταξει. τσίμπισε και λίγα λαδακια χωρίς ιδιέτερο σφιξιμο στο δρόμο...
Κοίτα αν οι βίδες είναι πειραγμένες/χαλασμένες δεν σημαίνει ότι έχει φάει σαβούρα το μοτόρι.
Μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να έλυσε τα φαίρινγκ μαλακωδώς, ξέρω γω...
τα άλλα θέματα που έθιξες δεν μπορώ να καταλάβω το σχέση έχουν με το αν μπορεί να είναι χτυπημένο το μηχανάκι.
Για τσέκαρε χαμηλά το φαίρινγκ,το κάτω μέρος των μαρσπιέ,τις μπότες του πηρουνιού.
επίσης πήγαινε σε μια άδεια ευθεία χαλαρά με 80 χλμ/ωρα και άσε τα χέρια σου από το τιμόνι.
Να δεις να πάει ευθεία το μηχανάκι ή όχι.
Άλλη λύση είναι με τον αριθμό πλαισίου να απευθυνθείς στην KTM Hellas για να μάθεις το ιστορικό της μηχανής σου.
Αν έχει κάνει τίποτα ανακλήσεις,αλλαγές σε εξαρτήματα,διαστήματα σέρβις,τον πρώτο ιδιοκτήτη κτλ κτλ
αν ομως εχει γινει καποια αλλαγη εκτως εγγυησης η αυτη δε το ειχε αναλαβει τοτε δε θα μαθεις πραμα απο την ΚΤΜ.
τιποτα ανυσηχητικο μονο το λαδι που λες οτι καιει. ρωτα κανεναν αλλο με rc8
Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650
αριθμό πλαισίου και μια βόλτα απο κάποιο εξουσιοδοτημένο να δεις αν τουλάχιστον έχει αλλαχθεί τίποτα περίεργο, τουλάχιστον αν αυτό έχιε γίνει μέσα σε εξουσιοδοτημένο KTM
Αλλά ρε φίλε , συγνώμη κιόλας, αλλά πήρες μεταχειρισμένο χωρίς να το δεις;;;Και δεν εννοώ να το δείς εσύ, εννοώ κάποιος μηχανικός που σίγουρα αν έχει γίνει κάτι χοντρό στην μηχανή θα μπορέσει να το αντιληφθει.
Πόσο μάλλον όταν αυτά που λες και με ένα απλό περιμετρικό έλεγχο φαίνονται και σίγουρα σου προκαλούν περιέργεια- πονοκέφαλο για να σκεφτείς το οτιδήποτε.Και επομένως να το ελεγξεί ο μηχανικός και πιο διεξοδικά
Φίλε billk.
Τη μηχανή την πήρε βασικά ο αδερφός μου και μου την έδωσε στα νεύρα γιατί την πήρε πολύ βιαστικά, για να καταλάβεις ούτε manual, ούτε βιβλίο service,ούτε καν 2ο κλειδί και υποτίθεται ότι έχει 2500 χλμ και το βασικό αυτό που λες, να το δει κανένας μηχανικός άσε που είναι η πρώτη του μοτο. Εγώ βασικά έχω την αφρικανούλα μου και είμαι OK. Απλά ψάχνομε τώρα γι αυτόν.
Δε βλέπω κάτι στραβό εκτός από τις φλατζόκολες.
Το κουστούμι θα είναι έτσι γιατί βάλε- βγάλε τα πολυεστερικά (για πίστα) στο τέλος
κατέστρεψε τις βίδες!
Λαδάκι καίει φυσικά.Ktm είναι και V2.Κανένα πρόβλημα.
Και λίγο παραφλού αν θέλει συμπλήρωμα και αυτό φυσιολογικό είναι μέσα στο καλοκαίρι.