Σελίδα 16 από 26 ΠρώτοΠρώτο ... 61112131415161718192021 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 226 έως 240 από 379

Θέμα: Κόλλημα κινητήρα S1000RR

  1. #226
    sniper έγραψε...

    "Nαι αλλά τώρα κολλάνε οι κινητήρες της bmw...."
    -------------------------------------------------------

    Πάντα κολλούσαν κινητήρες, συνέβαιναν και χειρότερα...
    Απλά τότε .. Δεν υπήρχε Internet..

    Η άμεση επικοινωνία , είναι όπλο του καταναλωτή.
    Τά όπλα όμως απαιτούν ορθή χρήση.
    Κάποιος πόσταρε μια στραβή μπιέλα, αυτό απο μόνο του δημιουργεί λάθος εντυπώσεις,
    Με τον Rein.. δεν μπορώ να διαφωνήσω , αλλά ούτε και να συμφωνήσω.
    Για τους υπόλοιπους που εκφράζουν διάφορες εικασίες για τα αίτια, τι να πώ? Απο υποθέσεις δεν προκύπτουν ασφαλή συμπεράσματα.
    Το γεγονός είναι ότι "έσκασε" ένα μοτέρ. Κάτω απο ποιές συνθήκες ? Εχουν "σκάσει" κι άλλα ? Πόσα ?
    Που ? Απο την ίδια αιτία ?
    Η εταιρία πήρε το(α) "σπασμένο(α)" για να το(α) μελετήσει , και το(α) αντικατέστησε με καινούργιο(α), σίγουρα οφείλει εξηγήσεις, Τι άλλο κατα τη γνώμη σας έπρεπε να κάνει?
    Ποιά εταιρία μπορεί να εγγυηθεί την απροβληματιστη λειτουργία ενός μηχανικού συνόλου ? Ούτε καν η NASA.
    Ξέρω ότι "παίζω" τον δικηγόρο του διαβόλου (διάβολος η bmw εν προκειμένω) αυτό που πραγματικά θέλω όμως να επισημάνω είναι πως δεν πρέπει καμμιά εμπιστοσύνη στα "σίδερα" που καβαλάμε με 200+ km/h , ειδικά σε δημόσιους δρόμους. (Αμάρτημα στο οποίο ενίοτε υποκύπτω παρα τα γεροντάματα).




    ΥΓ1. Για τον terens.
    Εσυ ο ... κολλημένος... με την ΑΕΚ , βλέπεις το δικό μου κόλλημα ?
    Μου θυμίζεις την καμήλα και την καμπούρα της..
    Α και κάτι ακόμα... Να τον ακούς τον μπαμπά σου..

    ΥΓ2.
    Τι έγινε πρωί-πρωί σήμερα ρε? Ολοι το ίδιο όνειρο βλέπαμε?

  2. #227
    papoy Το avatar του/της Viking
    Εγγραφή
    07/04/2008
    Μηνύματα
    694
    Αρχικά δημιουργήθηκε από takis-kk

    Πάντα κολλούσαν κινητήρες, συνέβαιναν και χειρότερα...
    Απλά τότε .. Δεν υπήρχε Internet..

    Η άμεση επικοινωνία , είναι όπλο του καταναλωτή.
    Τά όπλα όμως απαιτούν ορθή χρήση.
    Κάποιος πόσταρε μια στραβή μπιέλα, αυτό απο μόνο του δημιουργεί λάθος εντυπώσεις,
    Με τον Rein.. δεν μπορώ να διαφωνήσω , αλλά ούτε και να συμφωνήσω.
    Για τους υπόλοιπους που εκφράζουν διάφορες εικασίες για τα αίτια, τι να πώ? Απο υποθέσεις δεν προκύπτουν ασφαλή συμπεράσματα.
    Το γεγονός είναι ότι "έσκασε" ένα μοτέρ. Κάτω απο ποιές συνθήκες ? Εχουν "σκάσει" κι άλλα ? Πόσα ?
    Που ? Απο την ίδια αιτία ?
    Η εταιρία πήρε το(α) "σπασμένο(α)" για να το(α) μελετήσει , και το(α) αντικατέστησε με καινούργιο(α), σίγουρα οφείλει εξηγήσεις, Τι άλλο κατα τη γνώμη σας έπρεπε να κάνει?
    Ποιά εταιρία μπορεί να εγγυηθεί την απροβληματιστη λειτουργία ενός μηχανικού συνόλου ? Ούτε καν η NASA.
    Ξέρω ότι "παίζω" τον δικηγόρο του διαβόλου (διάβολος η bmw εν προκειμένω) αυτό που πραγματικά θέλω όμως να επισημάνω είναι πως δεν πρέπει καμμιά εμπιστοσύνη στα "σίδερα" που καβαλάμε με 200+ km/h , ειδικά σε δημόσιους δρόμους. (Αμάρτημα στο οποίο ενίοτε υποκύπτω παρα τα γεροντάματα).
    :a19:

  3. #228
    Αρχικά δημιουργήθηκε από takis-kk
    sniper έγραψε...

    "Nαι αλλά τώρα κολλάνε οι κινητήρες της bmw...."
    -------------------------------------------------------

    Πάντα κολλούσαν κινητήρες, συνέβαιναν και χειρότερα...
    Απλά τότε .. Δεν υπήρχε Internet..

    Η άμεση επικοινωνία , είναι όπλο του καταναλωτή.
    Τά όπλα όμως απαιτούν ορθή χρήση.
    Κάποιος πόσταρε μια στραβή μπιέλα, αυτό απο μόνο του δημιουργεί λάθος εντυπώσεις,
    Με τον Rein.. δεν μπορώ να διαφωνήσω , αλλά ούτε και να συμφωνήσω.
    Για τους υπόλοιπους που εκφράζουν διάφορες εικασίες για τα αίτια, τι να πώ? Απο υποθέσεις δεν προκύπτουν ασφαλή συμπεράσματα.
    Το γεγονός είναι ότι "έσκασε" ένα μοτέρ. Κάτω απο ποιές συνθήκες ? Εχουν "σκάσει" κι άλλα ? Πόσα ?
    Που ? Απο την ίδια αιτία ?
    Η εταιρία πήρε το(α) "σπασμένο(α)" για να το(α) μελετήσει , και το(α) αντικατέστησε με καινούργιο(α), σίγουρα οφείλει εξηγήσεις, Τι άλλο κατα τη γνώμη σας έπρεπε να κάνει?
    Ποιά εταιρία μπορεί να εγγυηθεί την απροβληματιστη λειτουργία ενός μηχανικού συνόλου ? Ούτε καν η NASA.
    Ξέρω ότι "παίζω" τον δικηγόρο του διαβόλου (διάβολος η bmw εν προκειμένω) αυτό που πραγματικά θέλω όμως να επισημάνω είναι πως δεν πρέπει καμμιά εμπιστοσύνη στα "σίδερα" που καβαλάμε με 200+ km/h , ειδικά σε δημόσιους δρόμους. (Αμάρτημα στο οποίο ενίοτε υποκύπτω παρα τα γεροντάματα).

    σαφεστατα και δεν υπηρχε ιντερνετ ,αλλα υπηρχαν τηλεφωνα,κεφετεριες,περιοδικα...οταν ενα καινουριο μηχανακι εβγαινε στην αγορα και γινοταν χριστουγεννιατικο δεντρο το μαθαιναμε κι επισης το σχολιαζαμε...

    η διαφορα με τοτε ειναι η αμεσοτητα της πληροφορησης...τωρα κραζουμε αμεσως,τοτε κραζαμε μετα απο ενα μηνα...

    χειροτερα ειπες? δεν νομιζω...εκτος εαν , με το χειροτερα, εννοεις την πολιτικη των εταιρειων,χωρις τους τωρινους ποιοτικους ελεγχους πριν την παραγωγη,χωρις ανακλησεις κλπ μια και "τοτε" απλα "ζουσαμε" με τα οποια προβληματα και προσπαθουσαμε να βρουμε ακρη μονοι μας...

    ενα μοτερ? κανεις πλακα τωρα...6-7 εχουν σκασει τεκμηριωμενα στην ελλαδα και ακουγεται για αλλα τοσα σε συνολικο αριθμο περιπου 30-40 το πολυ πωλησεων...

    εξωτερικο το τεκμηριο ειναι περιπου 8% της παραγωγης και ανεβαινει καθημερινα...

    εν ετη 2010 δεν μπορει μια εταιρεια να εγγυηθει την απροβληματιστη λειτουργια ενος μηχανικου συνολου?

    δεν πιστευω οτι το εγραψες αυτο...

    δεν μιλαμε για εταιρεια με μηδενικο τεχνολογικο,οικονομικο κι οτι αλλο θες υποβαθρο...μιλαμε για μια εταιρεια με 100 χρονια πειρα στην κατασκευη σπορ κινητηρων,με χαωδεις πωλησεις στον πλανητη κι ενα απο τα μεγαλυτερα r&d παγκοσμιως, η οποια στην συγκεκριμενη περιπτωση ειχε και 5 χρονια στην διαθεση της για το ολο πονημα...

    σαφεστατα και μπορει και ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να εγγυηθει το προϊον της,ειδικα οταν ειναι ενα προϊον που εχει αμεση σχεση με ανθρωπινες ζωες...

    φυσικα μιλαμε για μαζικη παραγωγη η οποια δικαιολογει καποιες αστοχιες...καποιες αστοχιες ξερεις οτι μεταφραζεται σε μερικες μοναδες /χιλιαδα...

    οχι το χαλι αυτο...

    τι θα μπορουσε να κανει η εταιρεια?

    ανακληση εφ' οσον κινδυνευουν οι αναβατες...δεν μιλαμε για καταναλωση λαδιων,προβληματικους συμπλεκτες κλπ...μιλαμε για φρακαρισμενα μοτερ...

    για ποιον λογο γινεται αυτο?

    στα @@ μου οπως και στα @@ τα δικα σου και του εκαστοτε αγοραστη...αυτο που ενδιαφερει ειναι να φτιαχτει...αλλα μεχρι να να γινει αυτο ,να μην τηρειται σιγη ιχθυος απο την εταιρεια...η αν ειναι να τηρηθει,να σταματησει τις πωλησεις μεχρι να βρεθει λυση...

    θα μου πεις δεν την συμφερει? επισης στα @@ μου...οταν το διαφημιζε ως το καλυτερο-ασφαλεστερο-γρηγοροτερο μηχανακι του κοσμου και ετρεχαν ολοι να τα σκασουν μην και δεν προλαβουν το γλυκο ηταν καλα ε?

    ασε με σε παρακαλω με τους απαραδεκτους...

    εικασιες?

    νομιζεις οτι τυχαια εγραψα εγω πριν κατι μηνες οτι θα υπαρξει προβλημα?

    και απο πλευρας αποδοσης αλλα και αξιοπιστιας?

    ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ σκαμπαζει τα βασικα απο μηχανολογια κι εχει και πειρα στους Ι4 το εβλεπε...

    νομιζεις οτι ειναι τυχαιο που και οι τεσσερις μεγαλοι ιαπωνες κατασκευαστες ακολουθουν συγκεκριμενο σχεδιαστικο σκεπτικο στα υψηλης αποδοσης Ι4 τους?

    οχι...πολυ απλα ξερουν τι δουλευει και το εξελισουν εδω και 10 τουλαχιστον χρονια...

    οταν λεμε δουλευει εννοουμε ευρεια καθημερινη χρηση κι οχι περιβαλλον εξειδικευμενο οπως και χρηση...

    αν ηθελε να προσφερει κατι τετοιο η bmw ας το ελεγε...

    οποιος ξεφευγει απο την πεπατημενη πρεπει να ειναι σε θεση να υποστει-επωμιστει και τις τυχουσες συνεπειες...

    εδω ολοκληρη yamaha αλλαξε γεωμετρια κινητηρα (crosplane στροφαλος) και την πρωτη χρονια επασχε απο πλευρας αξιοπιστιας,οπως και αποδοσης...

    κι εκει το ειχα "μαντεψει" επακριβως και στο θεμα αποδοσης,οπως και αξιοπιστιας,μηνες πριν,(υπαρχουν και γραπτα ντοκουμεντα για τους απιστους), αλλα δεν ειδα καποιον να με "κραζει" γι αυτο...

    βεβαια καμια σχεση τα δυο μηχανακια μια και το R1 παθαινε πολυ συγκεκριμενη ζημια κι επιπροσθετως η yamaha δεν ειχε την ηλιθιοτητα να το ριξει στην αγορα με 20 αλογα πανω...

    τυχαιο...? δεν νομιζω...

    υ.γ.

    τελικα εγω πρεπει να γινω χαρτοριχτρα μια και στις προβλεψεις ειμαι μανουλα...η ειμαι ο θεος της μηχανολογιας...η ισως δεν ειμαι κομπλεξαρισμενος που εθελοτυφλει,αλλα μπορει να κρινει αντικειμενικα κατι και δεν φοβαται να σπασει τα μουτρα του εαν κανει λαθος...

    αν καποια στιγμη ξεπερασετε το θεμα "reinmeister" και θελησετε να συζητησουμε σοβαρα-μηχανολογικα,εκτενεστερα, το γιατι το bmw ειναι,για την ωρα, σκουπιδι και η μητρικη εταιρεια για κλωτσιες,εδω ειμαστε...

    αν συνεχισετε το υπολοιπο βιολι με την παρτη μου...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  4. #229
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    το διαολο γινεται με τους καινουργιους κινητηρες ρπμ??


    διαβαζα τωρα το ebike του ιουνιου και επσεα πανω σ'αυτο και το εβαλα εδω πιο πολυ για να δειξω 1) οτι και αλλες εταιρεις κανουν μ@λακιες και 2) μαλλον εχουν αγχωθει και θελουν να βγαζουν γρηγορα τις μοτοσυκλετες χωρις πολλα τεστ και αυτο μονο καλο δεν ειναι για μας....

  5. #230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    το διαολο γινεται με τους καινουργιους κινητηρες ρπμ??


    διαβαζα τωρα το ebike του ιουνιου και επσεα πανω σ'αυτο και το εβαλα εδω πιο πολυ για να δειξω 1) οτι και αλλες εταιρεις κανουν μ@λακιες και 2) μαλλον εχουν αγχωθει και θελουν να βγαζουν γρηγορα τις μοτοσυκλετες χωρις πολλα τεστ και αυτο μονο καλο δεν ειναι για μας....

    μα αυτό ακριβώς είναι το ζήτημα Σταύρο! όλες οι εταιρείες κάνουν μαλακίες. Ανακλήσεις πάντα γίνονταν και θα συνεχίσουν να γίνονται και αυτό είναι το ζητούμενο απο μια σοβαρή εταιρεία που σέβεται τους πελάτες της. Διαπιστώνεις τη γκάφα που έκανες, την παραδέχεσαι και ανακοινώνεις ανάκληση πριν πάρεις στο λαιμό σου κάποιον ανυποψίαστο πελάτη.

    στην περίπτωση του superduperγαμώότικινείται BMW, καμία ανάκληση δεν έχει γίνει, καμία παραδοχή σφάλματος. αυτό σχολιάζουμε και κατακρίνουμε στις προηγούμενες σελίδες.

    η αντιμετώπιση του στυλ: σκάστα μας (γιατί ο έλικας κοστίζει), τράβα κάνε το κομμάτι σου κι αν δε σκοτωθείς, έλα και θα σου αλλάξουμε μοτέρ, δε γαμιέται, είμαστε large είναι τουλάχιστον απαράδεκτη απο μια εταιρεία σαν την BMW.
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  6. #231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
    Με 20 χιλιάρικα κατάθεση δεν μπορεί πλέον να γυρίσει την πλάτη.
    Θα συμφωνήσω όμως απόλυτα στη βιασύνη αγοράς ενός πρωτοκυκλφόρητου μοντέλου.






    ENNOEITAI OTI ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΟΥ..........



    Αύτόν πού τήν έφαγε,άλλά αύτόν πού.........ΘΑ, ή πρόκειται νά πάρει...!!!
    Ό άλλος ό κακομοίρης, πρέπει νά τό παλέψει.......









  7. #232
    Αρχικά δημιουργήθηκε από deusXT
    νομιζω ότι είναι 6 μηνες για κινητά 2 χρόνια για ακινητα. τη διαδικασία δε τη ξερω αλλά το διάστημα ειναι 6 μηνες


    ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ, ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΗΚΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ...........



    Στήν περίπτωση μας είναι 90 ήμέρες........







  8. #233
    Αρχικά δημιουργήθηκε από takis-kk
    sniper έγραψε...

    "Nαι αλλά τώρα κολλάνε οι κινητήρες της bmw...."
    -------------------------------------------------------

    Πάντα κολλούσαν κινητήρες, συνέβαιναν και χειρότερα...
    Απλά τότε .. Δεν υπήρχε Internet..

    Η άμεση επικοινωνία , είναι όπλο του καταναλωτή.
    Τά όπλα όμως απαιτούν ορθή χρήση.
    Κάποιος πόσταρε μια στραβή μπιέλα, αυτό απο μόνο του δημιουργεί λάθος εντυπώσεις,
    Με τον Rein.. δεν μπορώ να διαφωνήσω , αλλά ούτε και να συμφωνήσω.
    Για τους υπόλοιπους που εκφράζουν διάφορες εικασίες για τα αίτια, τι να πώ? Απο υποθέσεις δεν προκύπτουν ασφαλή συμπεράσματα.
    Το γεγονός είναι ότι "έσκασε" ένα μοτέρ. Κάτω απο ποιές συνθήκες ? Εχουν "σκάσει" κι άλλα ? Πόσα ?
    Που ? Απο την ίδια αιτία ?
    Η εταιρία πήρε το(α) "σπασμένο(α)" για να το(α) μελετήσει , και το(α) αντικατέστησε με καινούργιο(α), σίγουρα οφείλει εξηγήσεις, Τι άλλο κατα τη γνώμη σας έπρεπε να κάνει?
    Ποιά εταιρία μπορεί να εγγυηθεί την απροβληματιστη λειτουργία ενός μηχανικού συνόλου ? Ούτε καν η NASA.
    Ξέρω ότι "παίζω" τον δικηγόρο του διαβόλου (διάβολος η bmw εν προκειμένω) αυτό που πραγματικά θέλω όμως να επισημάνω είναι πως δεν πρέπει καμμιά εμπιστοσύνη στα "σίδερα" που καβαλάμε με 200+ km/h , ειδικά σε δημόσιους δρόμους. (Αμάρτημα στο οποίο ενίοτε υποκύπτω παρα τα γεροντάματα).




    ΥΓ1. Για τον terens.
    Εσυ ο ... κολλημένος... με την ΑΕΚ , βλέπεις το δικό μου κόλλημα ?
    Μου θυμίζεις την καμήλα και την καμπούρα της..
    Α και κάτι ακόμα... Να τον ακούς τον μπαμπά σου..

    ΥΓ2.
    Τι έγινε πρωί-πρωί σήμερα ρε? Ολοι το ίδιο όνειρο βλέπαμε?



    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ............ΓΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΚΟΥΒΕΝΤΑ




    Ή όποία είναι καί άλλου έπιπέδου.........
    Νομίζω πώς πρώτος άποκάλεσες όλους έμάς πού βλέπουμε τά μοτέρ νά κάνουν ΜΠΑΜ.....
    κολλημένους .
    Έγώ άπλά ρώτησα,..........
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.............έκτός άπό μοτέρια πού σκάνε...???
    Γιά νά πειστεί ....???
    Άς κρατήσουμε τήν κουβέντα έκεί πού πρέπει, καί όχι έκεί πού μάς βολεύει ή
    μάς συμφέρει....!!!
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.........ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ.................
    ΚΑΙ Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ.....!!!


    Έδώ όμως μιλάμε γιά σπασμένα μοτέρ και διαβλέπω μιά πρεμούρα............
    νά δικαιολογήσουμε τ'άδικαιολόγητα.....!!!!
    Καί μιά άφελή ίσοπέδωση τού όλα χαλάνε όλα σπάνε.......
    ΟΧΙ ΦΙΛΕ...........ΜΕΡΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΣΠΑΣΕΙΣ...........πρέπει νά τό παλέψεις πολύ.
    Καί πάλι γιά καμμιά καμπάνα θ'άκούσεις άπό τήν πολλή σούζα.
    ΟΧΙ.........μέ 140 περπατώντας.........μετά άπό 4000 χιλιόμετρα όλοκαίνουργιο.
    Άντε πάνε δώσε 20 χιλιαρικάκια έσύ καί περίμενε τό ΜΠΑΜ.....



    Όσο γιά τό τί έπρεπε νά κάνει ή έταιρεία...........ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟ.......!!!


    ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ.............ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ,.................ΝΑ ΕΙΧΕ....!!!



    Τώρα ότι καί νά κάνει, κάποιοι κλαίνε.
    Νομίζω όμως πώς θά κλάψει καί αύτή ,καί μάλιστα μέ μαύρο δάκρυ......!!!


    ΟΙ ΤΑΡΖΑΝΙΕΣ..............ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ



    Όσο καί νά κυκλοφοράνε τύποι σάν έσένα πού προσπαθούν νά μάς πείσουν ότι
    δέν έγινε καί τίποτε ,πάντα όλα έσπαγαν άλλά δέν τό μαθαίναμε........ ........ΑΦΕΛΕΙΑ.....!!!
    Λές καί ζούσαμε στόν Άρη.........
    Θητεία άπό τό 1970 στό χώρο............φτάνει...??






  9. #234
    Τύποι σαν κι εμενα.. Δεν προσβάλλουν.
    Τυποι σαν κι εσενα .. Στερουνται χιούμορ.

    Τέλος .

  10. #235
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    μα αυτό ακριβώς είναι το ζήτημα Σταύρο! όλες οι εταιρείες κάνουν μαλακίες. Ανακλήσεις πάντα γίνονταν και θα συνεχίσουν να γίνονται και αυτό είναι το ζητούμενο απο μια σοβαρή εταιρεία που σέβεται τους πελάτες της. Διαπιστώνεις τη γκάφα που έκανες, την παραδέχεσαι και ανακοινώνεις ανάκληση πριν πάρεις στο λαιμό σου κάποιον ανυποψίαστο πελάτη.

    στην περίπτωση του superduperγαμώότικινείται BMW, καμία ανάκληση δεν έχει γίνει, καμία παραδοχή σφάλματος. αυτό σχολιάζουμε και κατακρίνουμε στις προηγούμενες σελίδες.

    η αντιμετώπιση του στυλ: σκάστα μας (γιατί ο έλικας κοστίζει), τράβα κάνε το κομμάτι σου κι αν δε σκοτωθείς, έλα και θα σου αλλάξουμε μοτέρ, δε γαμιέται, είμαστε large είναι τουλάχιστον απαράδεκτη απο μια εταιρεία σαν την BMW.

    ναι, το ειπαμε και πριν. απαραδεκτη η συμπεριφορα της εταιρειας.



  11. #236
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    ...η αντιμετώπιση του στυλ: σκάστα μας (γιατί ο έλικας κοστίζει), τράβα κάνε το κομμάτι σου κι αν δε σκοτωθείς, έλα και θα σου αλλάξουμε μοτέρ, δε γαμιέται, είμαστε large είναι τουλάχιστον απαράδεκτη απο μια εταιρεία σαν την BMW....
    Συνεπώνυμε pap,
    όταν γράφω κι εγώ τα ίδια, χαρακτηρίζομαι αβίαστα υπερβολικός και κομπλεξικός, από ορ(K)ισμένους οπαδούς της εν λόγω μάρκας...


    Εσύ ρε διάολε, πώς την γλυτώνεις έτσι...?

    Είσαι πιό όμορφο από μένα δηλαδήΣ..?

    Ή πιό γλυκοτΣ...?



  12. #237
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/10/2009
    Μηνύματα
    26
    Ευχαριστώ όλους τους φίλους για τη συμπαράσταση και τις συμβουλές. Είμαι από την αρχή σε επαφή με δικηγόρο (πολύ καλό και μηχανόβιο), έχουμε ήδη γράψει εξώδικο το οποίο φεύγει μέσα στην εβδομάδα, πιθανά μεταφρασμένο επίσημα πάει και στη Γερμανία και βέβαια δεν έχω παραλάβει το μηχανάκι.
    Ρίξτε μια ματιά σε αυτό:

    http://www.s1000rrforum.com/forum/bm...-failures.html

  13. #238
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    View Poll Results: Has your RR engine blown up?


    yes

    no



    Maybe we need a "Not yet" category!



  14. #239
    Μπορεί μια εταιρία σαν την BMW στο σύνολό της να ΕΙΝΑΙ κολοσσός και μπλα μπλα με χρόνια στην πλάτη της κατασκευής κινητήρων και R&D κτλ αλλα δεν αφορα την μοτοσυκλετα σε αυτήν την κατηγορία!
    Και για να μην μπερδευόμαστε ,άλλο η μότο άλλο το snowmobile και άλλο το jet ski και ας έχουν φαινομενικά τον ίδιο κινητήρα.
    Άλλοι είναι αυτοί που σχεδιάζουν τον αντίστοιχο κινητήρα κάθε φορά και άλλοι αυτοί που τον εξελίσσουν ,μην τα βάζουμε στην ίδια σούπα .
    Τα γεγονός είναι ότι η BMW βιάστηκε να μπει στην κατηγορία δυναμικά και έκανε λάθη ,το μότο δεν εξελίχθηκε ''ως έπρεπε'' και για να Mologαριστει ''έπρεπε''να κατασκευαστούν πολιτικά μότο και να γίνουν πωλήσεις .
    Το εργοστασιακό αγωνιστικό έχει ώρες λειτουργίας και τυχών τέτοιου είδους προβλήματα δεν τα βλέπουν ποτέ μιας και αντικαταστούν τα περισσότερα εξαρτήματα.

    Η πολιτική αντιμετώπισης των'' παράπλευρων απωλειών'' που είχαν προβλέψει είναι ακαταλόγιστη και κατακριτέα σε κάθε επίπεδο .... και πριν πει ο καθένας την γνώμη του ,καλύτερα είναι να σκεφτεί αυτόν στην θέση του αναβάτη με σπασμένη μότο .
    Σχεδιαστικά το μοτέρ ..έχει θέματα που λύνονται ,όχι όμως στην πλάτη του καταναλωτή.
    Τεχνικά είναι αδύνατο να δεις τέτοιο πρόβλημα σε τόσο λίγο χρόνο διαχείρισης κινητήρα όπως έκανε η ΒΜW μιας και οι συνθήκες οδήγησης και λειτουργίας είναι διαφορετικές ,αρκέστηκε λοιπόν στις εντολές του marketing και βγήκε έξω με το S1000RR .
    Aς μην κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας λοιπόν ,...η BMW κάνει τα πρώτα της βήματα στην κατηγορία των SS και σκοπός της ήταν να μην χάσει το τρένο της αγοράς ,χέστηκε για τα λεφτουδάκια του κάθε κ@υλωμενου ιδιώτη που γκρινιάζει... Ωστόσο αλλάζει και κινητήρα ως όφειλε μέσα στις προϋποθέσεις των υποχρεώσεων που έχει ως κατασκευάστρια εταιρεία.
    Άλλο το αν το παιχνίδι αυτό έχει τίτλο ''τζογαρωντας''
    Τώρα αν θέλω να έχει προπέλα στο Fairing η όχι ..είναι θέμα προσωπικό ,αισθητικής ..όπως θέλει ο καθένας ας το ονομάσει.
    Οδηγικά όμως το μότο γ@μει ...κακά τα ψέματα,αναφέρομαι στην πίστα μιας και στον δρόμο δεν με αφορά και δεν θα κυκλοφορούσα με SS.

  15. #240
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από izzy
    Μπορεί μια εταιρία σαν την BMW στο σύνολό της να ΕΙΝΑΙ κολοσσός και μπλα μπλα με χρόνια στην πλάτη της κατασκευής κινητήρων και R&D κτλ αλλα δεν αφορα την μοτοσυκλετα σε αυτήν την κατηγορία!
    Και για να μην μπερδευόμαστε ,άλλο η μότο άλλο το snowmobile και άλλο το jet ski και ας έχουν φαινομενικά τον ίδιο κινητήρα.
    Άλλοι είναι αυτοί που σχεδιάζουν τον αντίστοιχο κινητήρα κάθε φορά και άλλοι αυτοί που τον εξελίσσουν ,μην τα βάζουμε στην ίδια σούπα .
    Τα γεγονός είναι ότι η BMW βιάστηκε να μπει στην κατηγορία δυναμικά και έκανε λάθη ,το μότο δεν εξελίχθηκε ''ως έπρεπε'' και για να Mologαριστει ''έπρεπε''να κατασκευαστούν πολιτικά μότο και να γίνουν πωλήσεις .
    Το εργοστασιακό αγωνιστικό έχει ώρες λειτουργίας και τυχών τέτοιου είδους προβλήματα δεν τα βλέπουν ποτέ μιας και αντικαταστούν τα περισσότερα εξαρτήματα.

    Η πολιτική αντιμετώπισης των'' παράπλευρων απωλειών'' που είχαν προβλέψει είναι ακαταλόγιστη και κατακριτέα σε κάθε επίπεδο .... και πριν πει ο καθένας την γνώμη του ,καλύτερα είναι να σκεφτεί αυτόν στην θέση του αναβάτη με σπασμένη μότο .
    Σχεδιαστικά το μοτέρ ..έχει θέματα που λύνονται ,όχι όμως στην πλάτη του καταναλωτή.
    Τεχνικά είναι αδύνατο να δεις τέτοιο πρόβλημα σε τόσο λίγο χρόνο διαχείρισης κινητήρα όπως έκανε η ΒΜW μιας και οι συνθήκες οδήγησης και λειτουργίας είναι διαφορετικές ,αρκέστηκε λοιπόν στις εντολές του marketing και βγήκε έξω με το S1000RR .
    Aς μην κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας λοιπόν ,...η BMW κάνει τα πρώτα της βήματα στην κατηγορία των SS και σκοπός της ήταν να μην χάσει το τρένο της αγοράς ,χέστηκε για τα λεφτουδάκια του κάθε κ@υλωμενου ιδιώτη που γκρινιάζει... Ωστόσο αλλάζει και κινητήρα ως όφειλε μέσα στις προϋποθέσεις των υποχρεώσεων που έχει ως κατασκευάστρια εταιρεία.
    Άλλο το αν το παιχνίδι αυτό έχει τίτλο ''τζογαρωντας''
    Τώρα αν θέλω να έχει προπέλα στο Fairing η όχι ..είναι θέμα προσωπικό ,αισθητικής ..όπως θέλει ο καθένας ας το ονομάσει.
    Οδηγικά όμως το μότο γ@μει ...κακά τα ψέματα,αναφέρομαι στην πίστα μιας και στον δρόμο δεν με αφορά και δεν θα κυκλοφορούσα με SS.

    Δηλαδη με αλλα λογια, εισαι σιγουρος οτι το προβλημα εχει να κανει με σχεδιασμο και οχι ποιοτικο ελεγχο.











    Την σιγουρια αυτη που τη βρηκες?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 16 από 26 ΠρώτοΠρώτο ... 61112131415161718192021 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΚΟΛΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ F800GS ΣΤΑ 29850km
    από gidimitropoulos στο forum BMW
    Απαντήσεις: 304
    Τελευταίο μήνυμα: 07/01/2018, 00:42
  2. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2004, 21:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF