Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: from enduro to motard

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/05/2008
    Μηνύματα
    489

    from enduro to motard

    http://img192.imageshack.us/img192/1...3716002.th.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    παιδες καλησπερα το παραπανω ειναι το δικο μου και σκεφτομαι ....
    για να αλλαξω τροχους παραγγειλα ηδη φτερο Motard και χουφτες....

    οι τροχοι με ακτινες ποσο πανε?

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    823

    Re: from enduro to motard

    Αρχικά δημιουργήθηκε από apsogos
    http://img192.imageshack.us/img192/1...3716002.th.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    παιδες καλησπερα το παραπανω ειναι το δικο μου και σκεφτομαι ....
    για να αλλαξω τροχους παραγγειλα ηδη φτερο Motard και χουφτες....

    οι τροχοι με ακτινες ποσο πανε?


    στεφανια καινουργια morad υπολογιζε γυρω στα 300 ευρω
    λαστιχα 250-300 ευρω
    ακτινες-καψουλια 70-100 ευρω


    και κεντρα θα χρησιμοποιησεις τα υπαρχοντα
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/05/2008
    Μηνύματα
    489
    συγνωμη δηλαδη θελω 700 ευρω?

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    823
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apsogos
    συγνωμη δηλαδη θελω 700 ευρω?

    αν τα βαλεις ολα καινουργια ναι
    και επισης υπολογισε και κανα 50αρι τα εργατικα του λαστιχα για το πλεξιμο των τροχων


    αν θες κατι ποιο οικονομικο ψαξε για μεταχειρα τροχους κομπλε για ΧΤ κοντα στα 300 ευρω
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/05/2008
    Μηνύματα
    489
    700 ευρω δεν το συζηταω καν.Για μεταχειρο θα κοιταξω...οκ απλα περνω τους καινουριους τροχους με τα λαστιχα και τα περναω πανω ετσι?

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    823
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apsogos
    700 ευρω δεν το συζηταω καν.Για μεταχειρο θα κοιταξω...οκ απλα περνω τους καινουριους τροχους με τα λαστιχα και τα περναω πανω ετσι?


    αν παρεις ετοιμους τροχους κομπλε με κεντρα κλπ
    απλα τους τοποθετεις
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

  7. #7

  8. #8
    Πριν από κανά δίμηνο έψαχνα ζαντολάστιχα μανίσια και τα έκανα ανταλλαγή με τα δικά μου τα μοτάρντ, που ήσουν τότε;
    Λάθος timing μάλλον, θα βρεις σίγουρα μην ανησυχείς.

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/05/2008
    Μηνύματα
    489
    οχι ρε γαμωτο και εμενα ειναι αριστα και τα λαστιχα και οι ζαντες

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apsogos
    οχι ρε γαμωτο και εμενα ειναι αριστα και τα λαστιχα και οι ζαντες


    Μη βιαστείς να κάνεις οτιδήποτε, έχω κάτι υπόψη μου.
    Θα σου στείλω π.μ. σήμερα ή αύριο.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Χωρίς παρεξήγηση, και άμα θέλετε σβήστε το κιόλας, δεν θέλω να χαλάσω το post, αλλά δεν είναι μόνο τα ζαντολάστιχα η διαφορά μεταξύ εντούρο και μοτάρ. Είναι και θέμα αναρτήσεων και στησίματος της μοτοσυκλέτας.

    Χαμηλώνοντας απλά το μπροστινό εξαιτίας της μικρότερης ζάντας επηρεάζεται η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας αρκετά. Σκέψου απλά ότι η διαφορά τιμής μετάξυ των δύο για εργοστασιακό είναι αυξημένη για το μοτάρ, δεν μπορεί να είναι μόνο τα ζαντολάστιχα η διαφορά;
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
    Χωρίς παρεξήγηση, και άμα θέλετε σβήστε το κιόλας, δεν θέλω να χαλάσω το post, αλλά δεν είναι μόνο τα ζαντολάστιχα η διαφορά μεταξύ εντούρο και μοτάρ. Είναι και θέμα αναρτήσεων και στησίματος της μοτοσυκλέτας.

    Χαμηλώνοντας απλά το μπροστινό εξαιτίας της μικρότερης ζάντας επηρεάζεται η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας αρκετά. Σκέψου απλά ότι η διαφορά τιμής μετάξυ των δύο για εργοστασιακό είναι αυξημένη για το μοτάρ, δεν μπορεί να είναι μόνο τα ζαντολάστιχα η διαφορά;


    Μια χαρά στημένο είναι και το ''φτιαχτό'' motard.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
    Μια χαρά στημένο είναι και το ''φτιαχτό'' motard.
    Αν εννοείς ως "φτιαχτό" το μη εργοστασιακό δεν θα διαφωνήσω.

    Με το "μόνο ζαντολάστιχα" διαφωνώ. Και είναι αυτό που έγραψα πριν: χαμηλώνει το μηχανάκι μπροστά, άρα αλλάζει σίγουρα η γεωμετρία. Και ποιος μου λέει ότι θα είναι καλύτερη; Γιατί για να θες να το κάνεις μοτάρ σημαίνει ότι θες να το στρίψεις περισσότερο από το εντούρο, άρα σε ενδιαφέρει η γεωμετρία.
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  14. #14
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
    Αν εννοείς ως "φτιαχτό" το μη εργοστασιακό δεν θα διαφωνήσω.

    Με το "μόνο ζαντολάστιχα" διαφωνώ. Και είναι αυτό που έγραψα πριν: χαμηλώνει το μηχανάκι μπροστά, άρα αλλάζει σίγουρα η γεωμετρία. Και ποιος μου λέει ότι θα είναι καλύτερη; Γιατί για να θες να το κάνεις μοτάρ σημαίνει ότι θες να το στρίψεις περισσότερο από το εντούρο, άρα σε ενδιαφέρει η γεωμετρία.
    Simfono mazi sou alla panta eksartate ti theleis na kaneis kai posa xrimata diathetis

    kanonika to elaxisto stisimo se SM GIA THN PISTA s kai antisouxa lastixa, toylaxiston megalyteri diskoplaka mrosta me ton atoistoixo antaptora tis daganas, diaforetika granazia (poio makrya), diaforetiko setup stis anartiseis kai ena dyo klik xameiloma to mprostino


    vevaia se ena XT600 h metatropi se SM 99% den skopeveis na mpeis pista opote kai mono troxoi mia xara einai
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/10/2005
    Μηνύματα
    281
    βρες ενα καλο μηχανικο (τορναδορο) και παρε οτι 17αρα ζαντα βρεις...

    Εδω ειναι το δικο μου, η ολη μετατροπη μαζι με δισκους και εργατικα στοιχισε 150 ευρω, τα 50 εργατικα.
    Οι ζαντες ηταν απο bandit και μπηκαν πανευκολα!

    http://i270.photobucket.com/albums/j...oTTRd/0062.jpg
    http://i270.photobucket.com/albums/j...oTTRd/0061.jpg
    http://i270.photobucket.com/albums/j...oTTRd/0075.jpg
    http://i270.photobucket.com/albums/j...oTTRd/0071.jpg



Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. From 660 to 990
    από dimzab στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 15/05/2009, 20:08
  2. from Italy to Anogeia
    από Akatanomastos στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2007, 14:58
  3. Ποσοι ειμαστε; (Enduro, Super Motard)
    από OrEsTiS82 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 211
    Τελευταίο μήνυμα: 31/05/2007, 21:21
  4. Aπο enduro σε motard
    από fantacid στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 24/01/2007, 13:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF