Σελίδα 192 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 92142182187188189190191192193194195196197202 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 2.866 έως 2.880 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #2866
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/02/2010
    Μηνύματα
    14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Και στο Bandit μόνο μιά χειροποίητη σαν παλιάς βέσπας που πήρα από το mpf στην Καλλιθέα με κάλυψε. Τσολιάς και στα 200, αλλά με μπόλικους στροβιλισμούς. Δεν είναι τα street μηχανάκια για το μπόι μας... Και έχουμε το ίδιο περίπου.
    Απο mpf φιμε εχω βαλει και στο νεξους αλλά σε ταξιδι δεν με καλυψε καθολου οποτε πηρα ενα προσθετο airflow της givi και εβαλα και καπως εκοψε αλλά ειναι πολυ ασχημο!!! Οσο για το bandit θα ηθελα κατι που να μου κοβει τον πολυ αερα ωστε να ειμαι ορθιος μεχρι τα 160χαω...μετα απο εκει δεν με πειραζει εαν χρειαζεται να σκυβω!!!

    Επίσης απο τωρα σκεφτομαι τι εξτρα θα του βαλω με το που θα το παρω, οποτε θα ηθελα εαν καποιος ξερει που μπορω να τα βρω και ποσο...λοιπον έλεγα να του βαλω:
    -εμπρος εξτρα φτερο στο πισω μερος του υπαρχοντος
    -πισω φτερο γιατι απ οτι βλεπω δεν εχει
    -καγκελα μηχανης για προστασια απο πτωση (εκεινα που αγκαλιαζουν το καπακι ποια ειναι;)
    -μπαγκαζιερα που να χωραει δυο κρανη (τωρα εχω την καπα 46λιτρων)
    -άλλη ζελατινα
    -τελικο εξατμισης

  2. #2867
    To θέμα φίλε μου είναι πως όλα αυτά έχουν συζητηθεί ξανά και ξανά... Πρέπει λίγο να ψάξεις και τα threads μόνος σου για να μην λέμε κάθε φορά τα ίδια με κάθε νέο ιδιοκτήτη bandit...

    Το "extenda fenda" όπως το λένε οι Άγγλοι για το εμπρός φτερό, υπάρχει στο www.justbandits.com και στο banditmania επίσης. Για όλα αυτά που ζητάς έχει πολλά μαγαζιά σε διάφορες τιμές, αλλά τι σου αρέσει και πόσα θα δώσεις...; Αυτό εσύ το αποφασίζεις...

  3. #2868
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2009
    Μηνύματα
    892
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gazer





    3. Εν κινήσει, από νεκρό σε δευτέρα δεν έχετε πρόβλημα; Ακούγεται ένας ήχος, τραντάζεται το πόδι και αν η ταχύτητα είναι άνω των 40-45 δεν μπαίνει καν (κάνει σαν κομπρεσέρ). Συμβαίνει σε όλους αυτό ή πρέπει να το κοιτάξω; (κανένα άλλο πρόβλημα με τις ταχύτητες, μόνο αυτό, αν είναι πρόβλημα)
    Aπο παλαιοτερη εμπειρια με suzuki σε σχεση με το honda που ειχε ακομη πιο
    παλια τα suzuki εχουν ενα θεματακι με το κιβωτιο κοπαναει πολυ!
    το honda οσες φορες αλλαζες ταχυτητες ηταν πολυ γλυκο!
    σου ελεγε καντο οσες φορες θελεις...
    οταν αργοτερα πηρα ενα bandit v400 ξενερωσα!!!!
    τα ιδια κανει και το 650 οπως περιπου τα περιγραφεις!!!
    σε συνομιλια που ειχα με αλλο συμφορουμιτη με Sv ειχε το ιδιο προβλημα!
    τυχαιο δεν νομιζω!
    παντως εχω παρατηρησει οτι το κιβωτιο ζοριζεται πιο πολυ μες στη πολη
    ειδικα αυτο με την νεκρα το εχω παρατηρησει οταν ζεσταθει πολυ μεσα στη πολη
    οταν βγαινεις παραεξω στρωνει το κιβωτιο...
    Προβλημα δεν υφισταται γιατι και το παλιο bandit το ειχα 10 χρονια ετσι...

    4. Η ζελατίνα MRA vario-touring καλύπτει άνθρωπο με ύψος 1.80?
    οπως σου ειπε κι ο Αμυρου σε αυτο το υψος δε σε καλυπτει σχεδον τιποτα!
    εκτος της μοντιφας που εχει κανει αυτος η οποια ειναι παγκοσμια προτωτυπια αστο!
    με τη μαμησια πας ανετα μεχρι τα 150!
    με μια αφτερμαρκετ εχεις σιγουρα καλλυτερη προστασια μεχρι τα 180
    αλλα στα 200+ πρεπει να εισαι σκυφτος συνεχεια λογω των στροβιλισμων!!!!

  4. #2869
    Κοίταξε, εξαρτάται το τι ζητάει ο κάθε ένας. Όντας ΕΝΤΕΛΩΣ άσχετος με μηχανή όταν αγόρασα το Bandit πίστευα ότι με μιά ζελατίνα θα είναι σαν να μπαίνεις σε αυτοκίνητο... Τελικά είδα, αλλάζοντας τρεις ζελατίνες, ότι καμμιά δεν "καλύπτει" σε τέτοιο βαθμό που να μην τρως αέρα στο ταξίδι. Απλά η τελευταία που ήταν και... 20 εκατοστά πιο ψηλή από την "μαμά" έστελνε τον αέρα στη βάση του κράνους περίπου, οπότε ο κορμός μου ήταν καλυμμένος, δεν με ενοχλούσαν μυγάκια, βροχή κλπ και τελικά έχοντας συνηθίσει και την ανεμοπίεση στο κεφάλι, ήμουν ακόμα και στα 200+ πολύ άνετος αφού δεν με τράβαγε πίσω και δεν ήταν ανάγκη να κρατιέμαι από το τιμόνι. Δεν παίζει ο παράγοντας "σκύψιμο" σε καμμία ταχύτητα στο δρόμο. Αν πάω μια Χαλκιδική για ΣΚ δεν θέλω να πάω και να έχω πάθει κύφωση!

    Στα 160 που λέμε πάντως η MRA/Suzuki με το φρύδι μιά χαρά δουλειά κάνει.

  5. #2870
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Μια που εχω την μεγαλη ζελατινα της μαμας στο Λησταρχο μου να σου πω οτι στο υψος σου (μας) δεν κανει τιποτα

    Απλα σου στελνει τον αερα στα μουτρα και το κρανος κανει βολτες.

    Αυτη με το φρυδι (vario η καπως ετς ναουμ) διαβασα οτι σπαει καπως το ρευμα και δεν το νιωθεις.


    Προσωπικα στην πρωτη ευκαιρια θα βαλω ξανα την μικρη γιατι παρατηρησα οτι οσο μεγαλυτερη ειναι τοσο πιο πολλες ταλαντωσεις βγαζει (λογικο) και σε κατι στροφες που μπηκα με πολλαααα νομιζα οτι θα ξεκολλήσει. Το προβλημα δεν ειναι βεβαια οτι θα ξεκολλησει αλλα οτι την κοιταζα και δεν προσεχα που παω (αν με πιανεις :P)


    Προτασεις για αφτερμαρκετ απειρες... ορεξη και φραγκα να εχεις και μπορεις να ξοδεψεις αλλη μια μηχανη πανω στην μηχανη.

  6. #2871
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nickald
    ...σε κατι στροφες που μπηκα με πολλαααα νομιζα οτι θα ξεκολλήσει.
    Μόνο σε στροφές το είχες το θέμα;



    Νίκο,
    Προσωπικά έχω βάλει την βάλει την ΕμΑρΕι βάριο-κτλ, αλλά δεν έχω βρεί καμμία θέση στο φρυδάκι που να βολεύει απόλυτα. Εννοώ πως στις χαμηλότερες ρυθμίσεις ο αέρας "σκάει" στο στέρνο μέχρι χαμηλά στον λαιμό με συνέπεια να πρέπει να κρατιέσαι-τραβιέσαι από το τιμόνι, και στις υψηλότερες ρυθμίσεις αρκετούς στροβιλισμούς (και θόρυβο) στο κράνος.
    Έχω προτιμήσει το δεύτερο, που σε συνδυασμό με ωτασπίδες, κάνει τα πράγματα "ανθρώπινα".

    Σε αναφορά των προστατευτικών κάγκελων, προτείνω ανεπιφύλακτα αυτά που δίνει η Σουζούκι. Προστατεύουν όλο το μοτέρ και όχι μόνο... (σχόλιο εκ πείρας)

    Τέλος, ένα σχόλιο για την εξάτμιση. Μην ψαρώνεις με μάρκες (που συνήθως είναι κ πανάκριβες), διότι απλά δεν έχουν να προσφέρουν κάτι παραπάνω.
    Βρες μια που να σου αρέσει οπτικά, καλό θα είναι να την έχεις ακούσει σε κάποιο (για να τσεκάρεις κ τον ήχο της) και βούρ!
    Προσωπικά έχω βάλει την πιο φθηνή που βρήκα στο δίκτυο και εκτός του ότι είναι από τις πιο όμορφες (υποκειμενικό), έχει υπέροχο ήχο (κοινώς ομολογούμενο).
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  7. #2872
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Οχι γενικα το κανει οταν δεχεται μεγαλες πιεσεις


    Απλα εκεινη τη στιγμη το παρατηρησα.... λαθος timing one might say

  8. #2873
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/02/2010
    Μηνύματα
    14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
    Μόνο σε στροφές το είχες το θέμα;



    Νίκο,
    Προσωπικά έχω βάλει την βάλει την ΕμΑρΕι βάριο-κτλ, αλλά δεν έχω βρεί καμμία θέση στο φρυδάκι που να βολεύει απόλυτα. Εννοώ πως στις χαμηλότερες ρυθμίσεις ο αέρας "σκάει" στο στέρνο μέχρι χαμηλά στον λαιμό με συνέπεια να πρέπει να κρατιέσαι-τραβιέσαι από το τιμόνι, και στις υψηλότερες ρυθμίσεις αρκετούς στροβιλισμούς (και θόρυβο) στο κράνος.
    Έχω προτιμήσει το δεύτερο, που σε συνδυασμό με ωτασπίδες, κάνει τα πράγματα "ανθρώπινα".

    Σε αναφορά των προστατευτικών κάγκελων, προτείνω ανεπιφύλακτα αυτά που δίνει η Σουζούκι. Προστατεύουν όλο το μοτέρ και όχι μόνο... (σχόλιο εκ πείρας)

    Τέλος, ένα σχόλιο για την εξάτμιση. Μην ψαρώνεις με μάρκες (που συνήθως είναι κ πανάκριβες), διότι απλά δεν έχουν να προσφέρουν κάτι παραπάνω.
    Βρες μια που να σου αρέσει οπτικά, καλό θα είναι να την έχεις ακούσει σε κάποιο (για να τσεκάρεις κ τον ήχο της) και βούρ!
    Προσωπικά έχω βάλει την πιο φθηνή που βρήκα στο δίκτυο και εκτός του ότι είναι από τις πιο όμορφες (υποκειμενικό), έχει υπέροχο ήχο (κοινώς ομολογούμενο).
    Εχω αρχισει να διαβαζω ολοκληρο το τοπικ απο την αρχη για να μαθαινω μερικα πραγματα!!! Ειμαι στην σελιδα 50 και εχω αλλες 150 σελιδες ακομη...
    Για την MRA VARIO δηλαδη δεν εχετε καλη αποψη; Γιατι εγω αυτη έλεγα να παρω μιας και εχω ακουσει πολυ καλα λογια απο άλλα forum για άλλες μηχανες...ειμαι και 1,87 γ@μωτο!!!
    Για τα καγκελα εχω δει 3 διαφορετικες εκδοχες σε φωτογραφιες στο νετ και μονο μια απο αυτες πιστευω οτι παρεχει καλη προστασια στο μοτερ μιας και τα άλλα περνουνε γυρω απο το καπακι στα αριστερα ενω αυτη ειναι μια που το αγκαλιαζει...αμα βρω φωτο θα ποσταρω!! Ξερετε ποια ειναι αυτη;
    Οσο για την εξατμιση δεν ειμαι κολλημενος με καποια συγκεκριμενη μαρκα απλά εχω ακουσει στο youtube καποιες bandit με αλλαγμενο τελικο και ο ηχος ειναι αλλού!!!! Εσυ ποια εχεις και ποσο κοστισε; Την προτινεις; (Η yoshi ή h akrapa ποσο κοστιζουν;;)

  9. #2874
    1,93 εγώ κ μην περιμένεις κ τρελλή προστασία στο ύψος μας από ένα μηχανάκι σαν τον Ληστή. Από τις διαθέσιμες ζελατίνες *νομίζω* ότι η ΕμΑρΕϊ είναι η καλύτερη. Για καστομιά, ο Αμυρουκαϊ είναι μάλλον ο σωστός άνθρωπας να μιλήσεις.
    Σε αναφορά των προστατευτικών.... το μαμά, αγκαλιάζει το μοτέρ και ματαλέω, σε πτώση που βίωσα όχι μόνο μου έσωσε το μοτέρ, αλλά και το υπόλοιπο μηχανάκι (με την αρωγή της εξάτμισης).

    Την εξάτμα την αναφέρω (πρόσφατα) κάπου μέσα στο θρεντ, οπότε αφού το διαβάζεις, θα το δεις.
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  10. #2875
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Παντως για εξατμα ψαξου αποξω


    στην ελλαδα τσουζει.

  11. #2876
    Το κυριότερο με τις εξατμίσεις όπως δεκάδες φορές έχουμε πει... Είναι ότι διαφέρουν μόνο αισθητικά και στο σηματάκι, αφού όλες είναι διάτρητη σωλήνα μέσα, μονωτικό, κάλυμμα εξάτμισης απ'έξω... Οπότε όπως είπε και ο DrEvil παίρνεις την φτηνότερη δυνατή που σου αρέσει στο μάτι. Καλές οι μάρκες, αλλά το μόνο που πληρώνεις στην ουσία είναι το αυτοκόλλητο. Μην αρχίσετε τα περί ποιότητας κατασκευής, γιατί και 5 χρόνια να κρατήσει η "no name" σε σχέση με την μάρκα που πιθανόν να κρατήσει τα διπλά (αν όντως έχει καλύτερα υλικά) οι περισσότεροι δεν θα έχουν πια το μηχανάκι στα χέρια τους... Και θα έχεις πληρώσει.... 150-200 ευρώ αντί 600.

    edit: Επίσης, θα μου επιτρέψετε, καλό το ebay και το "έξω" αλλά έχει και Ελληνικές προτάσεις αξιοπρεπέστατες, δύο κατασκευαστές στον Πειραιά, την raceguns και racetech. Δεν είναι κακό να ρίξει μιά ματιά και εκεί.

  12. #2877
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Το κυριότερο με τις εξατμίσεις όπως δεκάδες φορές έχουμε πει... Είναι ότι διαφέρουν μόνο αισθητικά και στο σηματάκι, αφού όλες είναι διάτρητη σωλήνα μέσα, μονωτικό, κάλυμμα εξάτμισης απ'έξω... Οπότε όπως είπε και ο DrEvil παίρνεις την φτηνότερη δυνατή που σου αρέσει στο μάτι. Καλές οι μάρκες, αλλά το μόνο που πληρώνεις στην ουσία είναι το αυτοκόλλητο. Μην αρχίσετε τα περί ποιότητας κατασκευής, γιατί και 5 χρόνια να κρατήσει η "no name" σε σχέση με την μάρκα που πιθανόν να κρατήσει τα διπλά (αν όντως έχει καλύτερα υλικά) οι περισσότεροι δεν θα έχουν πια το μηχανάκι στα χέρια τους... Και θα έχεις πληρώσει.... 150-200 ευρώ αντί 600.

    edit: Επίσης, θα μου επιτρέψετε, καλό το ebay και το "έξω" αλλά έχει και Ελληνικές προτάσεις αξιοπρεπέστατες, δύο κατασκευαστές στον Πειραιά, την raceguns και racetech. Δεν είναι κακό να ρίξει μιά ματιά και εκεί.
    Aμυρου 150 ευρωπουλα...να τ΄αφησω??! :wacko:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Εικόνα0198.jpg 
Προβολές:	164 
Μέγεθος:	93,0 KB 
ID:	204305
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  13. #2878
    Τσου ρε, βρήκες μια ευκαιρία και την έβαλες, δεν είναι ο κανόνας αυτός, η εξαίρεση είναι... :P

    Να το αφήσεις! :rotflmao:

    Δε με λες παλλλικάρι, η σακούλα από κάτω είναι ντεκόρ;

  14. #2879
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Περίεργο μου ακούγεται αυτό... Να υποθέσω ότι συμπλεξάρεις κιόλας, έτσι; Αν ναι, δεν θα έπρεπε να σε δυσκολεύει. Ένα γερό "κλονκ" το κάνει πάντως.
    Ναι συμπλεξάρω.
    Πχ κατεβαίνω μια κατηφόρα με 35+ km/h. Θα πατήσω συμπλέκτη και αμέσως ανέβασμα σε 2. Δεν θα μπει ποτέ η 2η. Θα ακουστεί ένας ήχος σαν αυτό (12 sec και μετά) http://www.youtube.com/watch?v=pOymF3R71bI θα χτυπήσει στο πόδι μου και ταχύτητα δεν θα μπει εκτός αν το πιέσω πολύ και διαλύσω τα πάντα εκεί πέρα.

    (το ίδιο ισχύει και για Ν --> 1η σε ταχύτηες άνω των 30-35)
    (οι αλλαγές μεταξύ των ταχυτήτων γίνονται κανονικά, μόνο από N προς ταχύτητα συμβαίνει αυτό και μόνο εν κινήσει)

    Φώτα!

  15. #2880
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gazer
    Ναι συμπλεξάρω.
    Πχ κατεβαίνω μια κατηφόρα με 35+ km/h. Θα πατήσω συμπλέκτη και αμέσως ανέβασμα σε 2. Δεν θα μπει ποτέ η 2η. Θα ακουστεί ένας ήχος σαν αυτό (12 sec και μετά) http://www.youtube.com/watch?v=pOymF3R71bI θα χτυπήσει στο πόδι μου και ταχύτητα δεν θα μπει εκτός αν το πιέσω πολύ και διαλύσω τα πάντα εκεί πέρα.

    (το ίδιο ισχύει και για Ν --> 1η σε ταχύτηες άνω των 30-35)
    (οι αλλαγές μεταξύ των ταχυτήτων γίνονται κανονικά, μόνο από N προς ταχύτητα συμβαίνει αυτό και μόνο εν κινήσει)

    Φώτα!
    Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο δικό μου όταν βρίσκομαι εν κινήσει με νεκρά (πχ κατηφόρα). Αναγκάζομαι να ελλατώσω αρκετά ώστε να συμπλεξάρω και να κουμπώσω 1η. Δεν έχω τολμήσει ποτέ να βάλω υπερβολική δύναμη ώστε να κουμπώσει 1η σε αυτή την περίπτωση διότι κάτι μου λέει ότι θα πάρω και το μοτέρ στο χέρι.
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF