για να μην το κουραζουμε αλλο...
δεν φταιει το λιπαντικο...πες αυτο στον μαστορα κι αν το αμφισβητει φερτον εδω,να ξεβρακωθει...
για να μην το κουραζουμε αλλο...
δεν φταιει το λιπαντικο...πες αυτο στον μαστορα κι αν το αμφισβητει φερτον εδω,να ξεβρακωθει...
frankly my dear, i dont give a damn...
Άμα σκάσει μύτη στείλε ένα που μου να κάνω προμήθειες...Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
δεν φταιει το λιπαντικο...πες αυτο στον μαστορα κι αν το αμφισβητει φερτον εδω,να ξεβρακωθει...
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
δε ξερω τι με κανει παντως και τα 2 καιγαν γαμω το λαδι .
εσυ αποψη απο που?
μιλας για ενα μηχανακι πριν σαραντα χρονια τουρκικα και αεροψυκτο εδω λεμε για υδροψυκτο και παλι αθηνα-θεσσαλινοκη να εκανε το μοτερ ηταν κουκουρουκου..............οκ ειπαμε σε 5000 χλμ να καψει 1-1.5 λιτρο κα;ι τερμα γκαζι αλλα απο οτι καταλαβαινω ο τυπος ηταν μηχανη για κλασσικη ρουτινα και οχι αναρχια σε εισαγωγικα παντα..........
Ο ανθρωπος ειναι θνητος στους φοβους του & αθανατος στις επιθυμιες του..
+600Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
λοιπόν... κάτοχος ΧΤ660Χ εδώ και 3 περίπου χρόνια..
Εμπειρικά το μηχανάκι δεν καίει πάνω απο 400ml ανά service (5-10.000km) τσεκαρισμένο κάθε φορά που αλλάζαμε λάδια. Δεν το πάω βέβαια συνέχεια τάπα... αλλά έχει τις στιγμές του.
Επιμένω πως είναι υπερβολικό αυτό με την κατανάλωση τόσου λιπαντικού.. θα πρέπει να έχει φάει τρελό ζόρι το μοτέρ και να είναι φοβερά κακοσυντηρημένο.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, η ευθύνη είναι του ιδιοκτήτη όπως και να έχει καθώς ο έλεγχος στάθμης είναι καθαρά δική του δουλειά. Ακόμα και μετά απο το service , ειδικά αν έχει αλλάξει και φίλτρο , ξαναελέγχεις λιπαντικό και συμπληρώνεις.
Gandalf
εχω δει μηχανη με 90000 χλμ με χρηση παπακι και λογικα καποιες φορες σε υψηλες στροφες και καει το πολυ 300 ml αρα τα υπολοιπα ειναι λογια του αερα...........
Ο ανθρωπος ειναι θνητος στους φοβους του & αθανατος στις επιθυμιες του..
Ρε παιδιά είναι όλα τα λάδια για όλες τις θερμοκρασίες? Το 10-40 που του έβαλε καλοκαιριάτικα για τι θερμοκρασίες είναι? Δεν είναι λίγο "λεπτό" για μονοκύλινδρο μέσα στο κατακαλόκαιρο?
Για την Ελλάδα 20-50 χειμώνα καλοκαίρι δεν είναι υπερβολικό. 10-40 όμως μέσα στο κατακαλόκαιρο για μονοκύλινδρο μηχανάκι που κάνει πολλά και δύσκολα χλμ δεν είναι λίγο?
Λίγο ταλαιπωρημένος να είναι ο κινητήρας (που μάλλον θα είναι αφού είναι 5ετίας και κάνει τόσα χλμ), λίγο το "λεπτό" λαδάκι που του έβαλε, λίγο παραπάνω να το ζόρισε ο ιδιοκτήτης...
και σοβαρό πρόβλημα να μην είχε, το απέκτησε. Ποιος βάζει 10-40 σε μονοκύλινδρο με τέτοιες θερμοκρασίες? Δεν είναι υπερβολικό?
![]()
Sent from me using a computer.
Εσυ το λες αλλα ποιος το ακουει?Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Ρε παιδιά είναι όλα τα λάδια για όλες τις θερμοκρασίες? Το 10-40 που του έβαλε καλοκαιριάτικα για τι θερμοκρασίες είναι? Δεν είναι λίγο "λεπτό" για μονοκύλινδρο μέσα στο κατακαλόκαιρο?
Για την Ελλάδα 20-50 χειμώνα καλοκαίρι δεν είναι υπερβολικό. 10-40 όμως μέσα στο κατακαλόκαιρο για μονοκύλινδρο μηχανάκι που κάνει πολλά και δύσκολα χλμ δεν είναι λίγο?
Λίγο ταλαιπωρημένος να είναι ο κινητήρας (που μάλλον θα είναι αφού είναι 5ετίας και κάνει τόσα χλμ), λίγο το "λεπτό" λαδάκι που του έβαλε, λίγο παραπάνω να το ζόρισε ο ιδιοκτήτης...
και σοβαρό πρόβλημα να μην είχε, το απέκτησε. Ποιος βάζει 10-40 σε μονοκύλινδρο με τέτοιες θερμοκρασίες? Δεν είναι υπερβολικό?
![]()
Οι περισσοτεροι βαζουν σουπερ ντουπερ συνθετικα/λεπτα λαδια κτλ νομιζοντας οτι κανουν καλο....
Παντος ακομη και να εκαιγε ΤΟΣΟ λαδι φταιει ο ιδιοκτητης που δεν το καταλαβε (ελεος ολα πρεπει να βαρουσαν μεσα)
Θα το στρωσω που θα παει..
Τελικά τι έγινε με αυτή την ιστορία? Τι έδειξε η νεκροψία?
Sent from me using a computer.