Σελίδα 193 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 93143183188189190191192193194195196197198203 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 2.881 έως 2.895 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #2881
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ingenius
    Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο δικό μου όταν βρίσκομαι εν κινήσει με νεκρά (πχ κατηφόρα). Αναγκάζομαι να ελλατώσω αρκετά ώστε να συμπλεξάρω και να κουμπώσω 1η. Δεν έχω τολμήσει ποτέ να βάλω υπερβολική δύναμη ώστε να κουμπώσει 1η σε αυτή την περίπτωση διότι κάτι μου λέει ότι θα πάρω και το μοτέρ στο χέρι.
    Μάλιστα. Άρα είναι φυσιολογικό απότι καταλαβαίνω, φοβόμουν μήπως και υπάρχει κανα προβληματάκι εκεί κάτω.

  2. #2882
    Λόγω του ότι τα γρανάζια έχουν αρκετά μεγάλες ταχύτητες περιστροφής στη συγκεκριμένη φάση, ειδικά οι κοντές σχέσεις (1η-2η) καλό είναι όταν τις επιλέγετε εν κινήσει από νεκρά να χώνετε και μιά καλή γκαζιά... Στην 1η τα 35χαω αντιστοιχούν σε 5000 στροφές αν δεν κάνω λάθος, αν ρολάρεις με ρελαντί είσαι στις 1200, τι περιμένεις να κάνουν τα κακόμοιρα τα συγχρονιζέ... Γρατσουνάνε. Στην αλλαγή 1η-2α υπο φυσιολογικές συνθήκες το μοτέρ "κατεβαίνει" 1000-1500 στροφές, όχι 4000. Τέλος πάντων, αυτό που κάνετε και ο ένας και ο άλλος δεν είναι "φυσιολογική" χρήση μοτοσικλέτας και κιβωτίου... Αν δεν σας συγκινεί το γεγονός ότι η μοτοσικλέτα σας η ίδια σας λέει "ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ, ΑΟΥΤΣ" εγώ τι να πω;

    (συνεχίζω να απορρώ γιατί κάποιος να θέλει να πηγαίνει με 30-40 χιλιόμετρα την ώρα και νεκρά, αλλά τέλος πάντων...)

  3. #2883
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Λόγω του ότι τα γρανάζια έχουν αρκετά μεγάλες ταχύτητες περιστροφής στη συγκεκριμένη φάση, ειδικά οι κοντές σχέσεις (1η-2η) καλό είναι όταν τις επιλέγετε εν κινήσει από νεκρά να χώνετε και μιά καλή γκαζιά... Στην 1η τα 35χαω αντιστοιχούν σε 5000 στροφές αν δεν κάνω λάθος, αν ρολάρεις με ρελαντί είσαι στις 1200, τι περιμένεις να κάνουν τα κακόμοιρα τα συγχρονιζέ... Γρατσουνάνε. Στην αλλαγή 1η-2α υπο φυσιολογικές συνθήκες το μοτέρ "κατεβαίνει" 1000-1500 στροφές, όχι 4000. Τέλος πάντων, αυτό που κάνετε και ο ένας και ο άλλος δεν είναι "φυσιολογική" χρήση μοτοσικλέτας και κιβωτίου... Αν δεν σας συγκινεί το γεγονός ότι η μοτοσικλέτα σας η ίδια σας λέει "ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ, ΑΟΥΤΣ" εγώ τι να πω;

    (συνεχίζω να απορρώ γιατί κάποιος να θέλει να πηγαίνει με 30-40 χιλιόμετρα την ώρα και νεκρά, αλλά τέλος πάντων...)
    +1
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  4. #2884
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Λόγω του ότι τα γρανάζια έχουν αρκετά μεγάλες ταχύτητες περιστροφής στη συγκεκριμένη φάση, ειδικά οι κοντές σχέσεις (1η-2η) καλό είναι όταν τις επιλέγετε εν κινήσει από νεκρά να χώνετε και μιά καλή γκαζιά... Στην 1η τα 35χαω αντιστοιχούν σε 5000 στροφές αν δεν κάνω λάθος, αν ρολάρεις με ρελαντί είσαι στις 1200, τι περιμένεις να κάνουν τα κακόμοιρα τα συγχρονιζέ... Γρατσουνάνε. Στην αλλαγή 1η-2α υπο φυσιολογικές συνθήκες το μοτέρ "κατεβαίνει" 1000-1500 στροφές, όχι 4000. Τέλος πάντων, αυτό που κάνετε και ο ένας και ο άλλος δεν είναι "φυσιολογική" χρήση μοτοσικλέτας και κιβωτίου... Αν δεν σας συγκινεί το γεγονός ότι η μοτοσικλέτα σας η ίδια σας λέει "ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ, ΑΟΥΤΣ" εγώ τι να πω;

    (συνεχίζω να απορρώ γιατί κάποιος να θέλει να πηγαίνει με 30-40 χιλιόμετρα την ώρα και νεκρά, αλλά τέλος πάντων...)
    Δεν το κάνω ποτέ μα ποτέ φίλε αυτό. Δηλαδή το να κινούμαι σε κατηφόρα με νεκρά :hypnotize ! Απλώς έχει τύχει να είμαι σε κατηφόρα και από μ@λακία μου να μην κουμπώσω σωστά από 1η σε δεύτερη και να μπαίνει νεκρά και εκεί έχω καταλάβει τι παίζει με αυτό το θέμα.
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  5. #2885
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ingenius
    Δεν το κάνω ποτέ μα ποτέ φίλε αυτό. Δηλαδή το να κινούμαι σε κατηφόρα με νεκρά :hypnotize ! Απλώς έχει τύχει να είμαι σε κατηφόρα και από μ@λακία μου να μην κουμπώσω σωστά από 1η σε δεύτερη και να μπαίνει νεκρά και εκεί έχω καταλάβει τι παίζει με αυτό το θέμα.
    Όντως αν δεν κάνεις... αποφασιστική κίνηση, μπορεί να μην την πάρει με την πρώτη. Τόσα και τόσα έχουν αντιγράψει αυτοί οι Ιάπωνες, ένα Honda δεν μπορούν να λύσουν και να κοπιάρουν το κιβώτιο; Στο Καβασάκι έχασα τις προάλλες μιά αλλαγή 4η-5η, αυτή να δεις πως πόνεσε όταν ξαναμπήκε...

  6. #2886
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/02/2010
    Μηνύματα
    14
    To βρηκα...αυτα τα καγκελα ψαχνω για την bandit!!! Ποια ειναι τα συγκεκριμενα που αγκαλιαζουν το καπακι? Ξερει κανεις ποσο κοστιζουν?

    http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/829190/

  7. #2887
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dim40
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    356
    φιλε μου αυτα ειναι τα givi και ειναι αχρηστα. τα ειχα εγω οταν πηρα τη μηχανη και σε μια πτωση μου εφαγε το καπακι . οταν πεφτει η μηχανη δε ειναι σε 90 μοιρες γωνια για να προστατεψει το καπακι. στο τρωει στο σημειο που δε καλυπτει μπροστα απο το καγκελο. τωρα εβαλα τα μαμα. που το σιδερο περναει κατω απο το καπακι. βεβαια δε ειχα πτωση (ευτυχως )για να τα δοκιμασω αλλα απο τη προηγουμενη εμπειρια νομιζω οτι καλυπτουν καλυτερα κ περισοτερο.

  8. #2888
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ingenius
    Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο δικό μου όταν βρίσκομαι εν κινήσει με νεκρά (πχ κατηφόρα). Αναγκάζομαι να ελλατώσω αρκετά ώστε να συμπλεξάρω και να κουμπώσω 1η. Δεν έχω τολμήσει ποτέ να βάλω υπερβολική δύναμη ώστε να κουμπώσει 1η σε αυτή την περίπτωση διότι κάτι μου λέει ότι θα πάρω και το μοτέρ στο χέρι.
    Το εχουμε ξαναπει. Παντα ταχυτητα οταν η μηχανη κινειται.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  9. #2889
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos147
    To βρηκα...αυτα τα καγκελα ψαχνω για την bandit!!! Ποια ειναι τα συγκεκριμενα που αγκαλιαζουν το καπακι? Ξερει κανεις ποσο κοστιζουν?

    http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/829190/
    Ναι αυτά είναι Givi... σε πτώσεις εν στάση έχουν γλυτώσει τα καπάκια αλλά και σε τρακάρισμα που είχα πρόσφατα και με σφήνωσαν στο διάζωμα πήραν όλο το ζόρι πάνω τους και δεν έπαθε τίποτα ο κινητήρας.

  10. #2890
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Τσου ρε, βρήκες μια ευκαιρία και την έβαλες, δεν είναι ο κανόνας αυτός, η εξαίρεση είναι... :P

    Να το αφήσεις! :rotflmao:

    Δε με λες παλλλικάρι, η σακούλα από κάτω είναι ντεκόρ;
    Nτεκορ,ναι ναι...
    Δεν την ειχα δει οταν εβγαζα τη foto και μετα βαριομουν να ξαναβγαλω!!
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  11. #2891
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/02/2010
    Μηνύματα
    14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gigenis
    Ναι αυτά είναι Givi... σε πτώσεις εν στάση έχουν γλυτώσει τα καπάκια αλλά και σε τρακάρισμα που είχα πρόσφατα και με σφήνωσαν στο διάζωμα πήραν όλο το ζόρι πάνω τους και δεν έπαθε τίποτα ο κινητήρας.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από dim40
    φιλε μου αυτα ειναι τα givi και ειναι αχρηστα. τα ειχα εγω οταν πηρα τη μηχανη και σε μια πτωση μου εφαγε το καπακι . οταν πεφτει η μηχανη δε ειναι σε 90 μοιρες γωνια για να προστατεψει το καπακι. στο τρωει στο σημειο που δε καλυπτει μπροστα απο το καγκελο. τωρα εβαλα τα μαμα. που το σιδερο περναει κατω απο το καπακι. βεβαια δε ειχα πτωση (ευτυχως )για να τα δοκιμασω αλλα απο τη προηγουμενη εμπειρια νομιζω οτι καλυπτουν καλυτερα κ περισοτερο.
    Tελικα προστατευουν καλυτερα ή οχι? Ποια απο τα δυο να προτιμησω? Μαμα ή givi?

  12. #2892
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    Εγώ έχω άποψη μόνο για τα Givi ο Dim40 έχει δοκιμάσει νομίζω και τα δύο...

  13. #2893
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos147
    Tελικα προστατευουν καλυτερα ή οχι? Ποια απο τα δυο να προτιμησω? Μαμα ή givi?
    Έχοντας δει αποτελέσματα πτώσης Bandit σε κεντρική Αθηναϊκή λεωφόρο με τα μαμά κάγκελα με καμια 120αριά, το κάγκελο φαγώθηκε αρκετά, ίσως και 5mm, το αντίβαρο επίσης... Και έσπασε και ένα φλας. Καπάκια κλπ άθικτα και ελάχιστες γρατσουνιές στο fairing. Η μηχανή δεν έφερε τούμπες, απλά σύρθηκε. Πάντως το μαμά κάγκελο με έπεισε...

  14. #2894
    Ο αναβάτης σώθηκε;

  15. #2895
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gazer
    Ο αναβάτης σώθηκε;
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF