καπετάνιε....δεν θα μπορούσες να τα έχεις πει καλύτερα
+1050 (-2) αν είδα καλά![]()
![]()
καπετάνιε....δεν θα μπορούσες να τα έχεις πει καλύτερα
+1050 (-2) αν είδα καλά![]()
![]()
Να διευκρινίσω οτι εννοω προσθήκη γραμμής σε σημείο που πριν δεν υπήρχε σιδηροδρομική σύνδεση. Η γραμμή του αεροδρομίου ειναι μεν καινουρια, αλλα ουσιαστικα "τρεχει" στο ιχνος της παλιας γραμμής του Λαυρεωτικου.Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
[...] Η τελευταία προσθήκη νεας γραμμής στο δίκτυο ήταν το 1957 με το Αμυνταιο-Πτολεμαΐδα-Κοζανη.[...]
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Cap10, εννοείται ότι άλλο σιδηρόδρομος και άλλο ΟΣΕ ( = Οργανισμός Σιδηροδρομικής Εξαθλίωσης). Θέλει όλος ξήλωμα, επισκευή και πέταμα ή χάρισμα για ανταλλακτικάΚάθε άλλη demi λύση απλά θα παρατείνει το πρόβλημα.
Dura lex, sed lex.
Ίσως άσχετο αλλά...
50€ περίπου το Αθήνα-Σαλονίκη με Intercity
60€ περίπου το Λονδίνο-Εδιμβούργο που είναι σχεδόν η ίδια απόσταση (πάνω κάτω 550 χλμ).
Τις ίδιες παροχές υπηρεσιών έχουμε; Τα ίδια τρένα; Ντήζελ ο ένας, ηλεκτρισμό ο άλλος.
![]()
Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)
Είσαι σίγουρος; 80 λιρες πληρωσα το 2004 για Εδιμβουργο απο Kings Cross και μαλιστα λόγω έργων πήγαμε μεσω Newcastle-Carlisle, απο την παλια γραμμή, αλλαζοντας και δυο τρέναΑρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
Ίσως άσχετο αλλά...
50€ περίπου το Αθήνα-Σαλονίκη με Intercity
60€ περίπου το Λονδίνο-Εδιμβούργο που είναι σχεδόν η ίδια απόσταση (πάνω κάτω 550 χλμ).
Τις ίδιες παροχές υπηρεσιών έχουμε; Τα ίδια τρένα; Ντήζελ ο ένας, ηλεκτρισμό ο άλλος.
![]()
(το τελευταίο ντιζελ HST125)
Υποψιν οτι γενικότερα οι σιδηροδρομικές εταιρίες και δή οι κρατικές, δεν ειναι κερδοφόρες, όπως δεν ειναι και οι δημόσιες συγκοινωνίες γενικά. Και οι γερμανικοι DB έχουν χρέη και η SNCF της Γαλλίας.
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Όχι, δεν τον κόβω κιόλας. Έτσά λένε στα site τους αμφότεροι.Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Είσαι σίγουρος;
![]()
Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)
Η οπτική ίνα παράλληλα στις γραμμές υπάρχει ακόμα;
Έχουν περάσει κανένα bit ή αρχίδια;
Origin:London Kings Cross, 11:00
Destination:Edinburgh, 15:19
Date:Thu 22 Jul 2010 Changes:0 Duration:4:19hrs
99,50 λίρες
Live rates at 2010.07.21 09:37:00 UTC
99.50 GBP = 118.300 EUR
Κατι έχει περάσει, μαλιστα μια εποχή σκεφτόταν να το χρησιμοποιήσουν σαν παροχή τηλεφωνίας.Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Η οπτική ίνα παράλληλα στις γραμμές υπάρχει ακόμα;
Έχουν περάσει κανένα bit ή αρχίδια;
Πλέον εγκαθίσταται GSM-R σε όλο το δίκτυο (εαν προσέξεις θα δεις τις κεραίες)
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
round trip (me epistrofi).Αρχικά δημιουργήθηκε από argy_kap
Origin:London Kings Cross, 11:00
Destination:Edinburgh, 15:19
Date:Thu 22 Jul 2010 Changes:0 Duration:4:19hrs
99,50 λίρες
Live rates at 2010.07.21 09:37:00 UTC
99.50 GBP = 118.300 EUR
(ίντα διάολο, αλλουνού British Rail κοιτώ εγώ; )![]()
Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)
δεν είναι return ticket, one way ειναι και μάλιστα το economy fare![]()
Απλά μου φαίνονται εμένα cap.Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Τα πράγματα δεν ειναι τόσο απλά ώστε να λέμε οτι με μια ιδιωτικοποίηση θα σωθούν όλα.
![]()
Πληρώσαμε διπλές γραμμές τούνελ και ηλεκτροδότηση σηματοδότηση, όπου υπάρχει,
αγοράσαμε ότι βγάζει η siemens, κρατάμε το ακριβό και "παθητικό" κομμάτι της επιδομής και δίνουμε το "φιλέτο" της εκμετάλλευσης στον ιδιώτη μαζί με μία επιδότηση του εισιτηρίου από το κράτος.
Ρίχνουμε το φταίξιμο για 10 δις μέχρι τώρα στις υπερωρίες ενός υπαλλήλου, ξεχνάμε να αναφέρουμε ότι τα εξοδα θα συνεχίσουν να τρέχουν με ανάλογους ρυθμούς και είμαστε εντάξει.
Και αυτό τι είναι τότεσές;Αρχικά δημιουργήθηκε από argy_kap
δεν είναι return ticket, one way ειναι και μάλιστα το economy fare![]()
http://www.thetrainline.com/buyticke...mand=TimeTable
super off peak return 108.30 λίρες. Έτσι δε λέει;
?
Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)