Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 29

Θέμα: TEST RIDE στην Ιταλία των ΒΕΤΑ Enduro RR 2011

  1. #1

    TEST RIDE στην Ιταλία των ΒΕΤΑ Enduro RR 2011

    πηγή: enduro.gr


    Στην παρουσίαση των νέων μοντέλων εντουρο της ΒΕΤΑ που εγινε στην Ιταλία παρεβρεθησαν το εντουρο.γρ και ο Μιχάλης Προβιάς (πρωταθλητης εντουρο)

    παραθετω το αρθρο τους:


    Η Ιταλική Beta μια εταιρεία με μεγάλη ιστορία στο παρελθόν παρουσίασε τις μοτοσυκλέτες Enduro RR 400/450/520, τα νέα μοντέλα για το 2011. Σε ένα πανέμορφο κάστρο του Ιταλικού Βορρά, οι άνθρωποι της Beta μαζί με την εργοστασιακή ομάδα του παγκοσμίου πρωταθλήματος Enduro -Boano Racing- καλωσόρισαν τους δημοσιογράφους που θα οδηγούσαν τα νέα Enduro μοντέλα συν το νέο τετράχρονο 125 κυβικών.

    Από την Ελλάδα το enduro.gr με αναβάτη τον Μιχάλη Προβιά και φωτογράφο τον Δημήτρη Γιουβρή έδωσαν το παρόν!

    Στην όμορφη τοποθεσία του Ιταλικού βορρά τα νέα Beta RR 400, 450 και 520 μας περίμεναν να το οδηγήσουμε. Ο Jarno Boano, της εργοστασιακής ομάδας Beta ανέλαβε να μας ενημερώσει για όλες τις αλλαγές των νέων μοντέλων που θα σας περιγράψουμε παρακάτω.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sober
    Εγγραφή
    05/03/2007
    Μηνύματα
    950
    :wacko:
    Let's ride, ride how we ride ...

    I never did mind about the little things...








  3. #3
    η κουκλαρα απο την Φλωρεντία!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	_mc23620.jpg 
Προβολές:	273 
Μέγεθος:	57,4 KB 
ID:	205014

  4. #4
    αναφερω συνοπτικά τις αλλαγες των μοτοσυκλετων εκτος του κοκκινου πλαισίου!

    RR Enduro 4T 400/450/520
    Model Year 2011

    Τεχνικές αλλαγές
    Πλαίσιο:

    * Νέο πηρούνι Marzocchi Shiver 50 mm με αυξημένη ακαμψία στρέψης, παρέχει καλύτερο έλεγχο κα ακρίβεια στην οδήγηση. Διαφορετικά μεγέθη εμβόλων μέσα στα φυσίγγια του πιρουνιού εξασφαλίζουν καλύτερη κυκλοφορία του λαδιού και προσδίδουν εξαιρετική άνεση και αποτελεσματικότητα όταν το τεραίν γίνεται πιο τεχνικό και οι ταχύτητες υψηλές.

    * Νέες αναθεωρημένες πλάκες πιρουνιού με αυξημένη ακαμψία και μειωμένο βάρος. Τα νέα καβαλέτα - που κατασκευάζονται σε CNC αντί να είναι χυτευτά – επιτρέπουν την τοποθέτηση του τιμονιού σε 6 διαφορετικές θέσεις (2 παραπάνω σε σύγκριση με το μοντέλο του 2010) έτσι ώστε ο κάθε αναβάτης να προσαρμόζει καλύτερα (ή πιο εύκολα) τη θέση οδήγησης στο οδηγικό του στυλ.

    * Nέo αναθεωρημένο πλαίσιο που είναι ελαφρύτερο ενώ συγχρόνως αυξάνει την ευελιξία της μοτοσικλέτας και είναι πιο ισχυρό στα σημεία φόρτισης. Επιπλέον το πλαίσιο ξεχωρίσζει με το νέο του κόκκινο χρώμα: μία παραπομπή στα MX/Enduro Beta της δεκαετίας του 70.

    * Νέα κέντρα τροχών με μειωμένο βάρος και ακόμα μεγαλύτερη αντοχή στη σκληρή χρήση.

    * Νέο ψηφιακό όργανο: συμπαγές και ελαφρύ επιπλέον των κλασσικών λειτουργιών(ταχύτητα, μερικοί-ολικοί χιλιομετρητές, κτλ.) διαθέτει και ένα χρήσιμο ωρόμετρο, απαραίτητο για τη συντήρηση μίας μοτοσικλέτας enduro. Επιπλέον η νέα συσκευή, επιτρέπει την αλλαγή της διαμέτρου του τροχού (από διάσταση enduro σε διάσταση supermotard).

    * Βελτιωμένη μανέτα του συμπλέκτη AJP: νέες φωλιές και πλαστικό κάλυμμα εξασφαλίζουν καλύτερη προστασία από νερά, λάσπες και χώμα και αυξάνουν την αξιοπιστία.

    * Νέα σέλλα: βελτιστοποιημένο σύστημα ταχείας αφαίρεσης – πάντα μέσω του πλευρικού πιεστικού μπουτόν – κάνει τις διαδικασίες συντήρησης (π.χ. φίλτρο αέρα) ακόμα πιο εύκολες και γρήγορες. Ένα νέο κάλυμμα σέλας από διπλό υλικό, διαθέτει αυξημένη αντοχή στις γωνίες. Νέο στυλ και σχέδιο χρωμάτων.


    * Νέο κάλυμμα κουτιού φίλτρου αέρα με βελτιωμένους πείρους ταχείας απασφάλισης, απλοποιούν και επιταχύνουν τις διαδικασίες συντήρησης.

    * Βελτιστοποιημένη ροή κυκλώματος ψύξης παρέχει καλύτερη αποτελεσματικότητα και σταθερότερη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα, γεγονός που αυξάνει τις επιδόσεις.

    * Νέα σχεδίαση γραφικών που σε συνδυασμό με το κόκκινο πλαίσιο, κάνει την εμφάνιση της μοτό ακόμα πιο ξεχωριστή.







    Κινητήρας:

    * Γρανάζι πρωτεύουσας και πλήμνη ελεύθερου τροχασμού: τροποποιημένη θερμική επεξεργασία για αυξημένη ακαμψία.

    * Νέες βίδες για τα γρανάζια της μίζας: διαθέτουν βαφή DLC (Diamond like Coating) για μειωμένες τριβές και αυξημένες ιδιότητες ξηράς λειτουργίας.

    * Τροποποιημένος λόγος μετάδοσης μίζας για βελτιωμένη εκκίνηση.

    * Βελτιωμένα και ενισχυμένα τμήματα συμπλέκτη με ελαχιστοποίηση των ανοχών για βελτιωμένη λειτουργία του συμπλέκτη.

    * Ενισχυμένη καμπάνα συμπλέκτη από νέο κράμα για βελτιωμένη αξιοπιστία

    * Τοποθέτηση ελατηρίου διαφράγματος για ομαλότερη λειτουργία του συμπλέκτη

    * Νέο προφίλ εμβόλου στα RR450 και RR520 για μειωμένες τριβές και φθορές.

    * Νέο ρουλεμάν μπιέλας που διαθέτει περίβλημα με βαφή DLC για βελτιωμένη αξιοπιστία (μόνο στο 520)

    * Νέες ασφάλειες πείρου εμβόλου: νέο σχήα (με γάντζο) αποτρέπουν την περιστροφή της ασφάλειας στις υψηλές στροφές

    * Νέα τσιμουχάκια βαλβίδων για μειωμένη κατανάλωση λαδιού

    * Αναθεωρημένος υδραυλικός τεντωτήρας συστήματος χρονισμού παρέχει μεγαλύτερη ακρίβεια στον έλεγχο της τάσης της καδένας εκκεντροφόρου

    * Νέο πρόγραμμα συντήρησης: αυξημένα διαστήματα σέρβις.

  5. #5
    μηχανάκι για σαλόνια , μηχανάκι και γι'αλώνια!!!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	_pdg0788.jpg 
Προβολές:	270 
Μέγεθος:	87,9 KB 
ID:	205015

  6. #6
    2 μοντελάκια νέα και πολλά υποσχώμενα!

    ενα 125 4Τ

    απο το αρθρο:

    Δίπλα τους περίμενε καρτερικά το ολοκαίνουργιο Beta RR 125 (τετράχρονο) μια μοτοσυκλέτα στην οποία ποντάρει πολλά το Ιταλικό εργοστάσιο. Εξάλλου η αγορά των 8.000 μοτοσυκλετών (τετράχρονα εντουράκια 125 κυβικών) είναι ένα μεγάλο στοίχημα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	_pdg1150.jpg 
Προβολές:	267 
Μέγεθος:	66,2 KB 
ID:	205016

  7. #7
    το μικρό αδερφάκι των RR


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	_3mc2676.jpg 
Προβολές:	266 
Μέγεθος:	66,6 KB 
ID:	205017

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    2 μοντελάκια νέα και πολλά υποσχώμενα!

    το 2ο μοντελάκι είναι ενα μηχανακι ραλλυ!

    απο το 'αρθρο:

    Δείτε αλλά μην ακουμπάτε, το νέο δημιούργημα της Beta σε συνεργασία με την αγωνιστική ομάδα Boano, ένα Beta RR 520 Rally edition, πανέμορφο έτοιμο για αγώνες Rally. Ίσως την επόμενη χρονιά το δούμε στον αγώνα Paris Dakar στην μικρότερη έκδοσή του, σε αυτήν των 450 κυβικών. Πάντως ήταν πανέμορφο, η προσεγμένη λεπτο-δουλειά των Ιταλών ήταν εμφανής παντού. Ελπίζουμε κάποια στιγμή να έρθει και στην Ελλάδα!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	_3mc2894.jpg 
Προβολές:	265 
Μέγεθος:	69,3 KB 
ID:	205018

  9. #9
    όσων αφορά την δοκιμή των μοτοσυκλετών ο Μιχάλης Προβιάς γράφει:

    Beta RR 400

    Ίσως το καλύτερο μοντέλο εκ των τριών για οδηγική απόλαυση και ευχαρίστηση στο βουνό.

    Το 400 δείχνει παιχνιδάκι και οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται κυριολεκτικά με την σκέψη. Η μίζα σε όλα τα μοντέλα πλέον είναι λειτουργική και αν το παρακάνεις σε κάποια στροφή και σβήσεις τον κινητήρα με υπερβολικό φρένο, παίρνει μπροστά αμέσως, σώνοντας την κατάσταση.

    Το 400 προορίζεται περισσότερο προς τον χομπίστα αναβάτη καθώς ακροβατεί επάξια ανάμεσα σε ιδανικό βάρος και ιπποδύναμη για κάποιον που θέλει γκάζι χωρίς όμως να τον τρομάξεις.

    Πραγματικά το ευχαριστήθηκα στα κλειστά δασικά κομμάτια της διαδρομής ενώ στα ποταμάκια και την πιο extreme διαδρομή ήταν έτοιμο σε κάθε στιγμή να σώσει την κατάσταση με λίγο γκάζι και την αναγκαία θέση πάνω στην μοτοσυκλέτα.

    Θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα σε όσους επιθυμούν μια διαφορετική μοτοσυκλέτα ικανή να σταθεί στην γραμμή εκκίνησης ενός αγώνα enduro όσο και να σε συντροφεύσει σε πολλά Σαββατοκύριακα χαλαρού ή εκδρομικού enduro.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	_3mc3319.jpg 
Προβολές:	266 
Μέγεθος:	61,8 KB 
ID:	205019

  10. #10
    για το 4.5 την ναυαρχίδα των κατηγοριων στους αγωνες εντουρο γραφει:

    Beta RR 450

    Το απόλυτο αγωνιστικό εργαλείο.

    Η αρχική σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, αλλά και του νέου κινητήρα έγινε με γνώμονα κυρίως αυτό το μοντέλο.
    Οι αγωνιστικές πινελιές είναι έντονες χωρίς να διαφέρει από το μικρότερο μοντέλο.

    Η παραπάνω δύναμη του κινητήρα είναι αυτή που θα δώσει στον αγωνιζόμενο την δυνατότητα να μειώσει τους χρόνους του στον αγώνα.

    Προχωρώντας λίγο παραπάνω, αν ο αναβάτης του 450 είναι ικανός τότε το πακέτο ιπποδύναμης, αναρτήσεων και βάρους είναι το κατάλληλο εργαλείο για την αγωνιστική οδήγηση.

    Το μπροστινό φρένο της Nissin περίμενα να είναι λίγο πιο δυνατό έχοντας συνηθίσει περισσότερο τα Brembo αλλά δεν είναι πρόβλημα περισσότερο δύναμη συνήθειας.

    Το Beta RR 450 2011 με τις νέες αλλαγές είναι ότι καλύτερο διαθέτει η Ιταλική εταιρεία στην μεσαία κατηγορία και σίγουρα άνω του μέσου όρου συναγωνισμού.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	_pdg0823.jpg 
Προβολές:	262 
Μέγεθος:	89,8 KB 
ID:	205020

  11. #11
    κατηγορία Ε3

    κατηγορία ακομα και καθημερινής μότο ή καλυτερα καθημερινου fun-bike!!!

    απο το αρθρο:

    Beta RR 520

    Άπλετη δύναμη για το μεγαλύτερο μοντέλο, φροντίζει να το δείχνει όπως όλα τα μεγάλα enduro της κατηγορίας.

    Είναι όμως συνάμα τόσο κοντά στα μικρότερα (από άποψη κυβισμού) μοντέλα που δύσκολα το ξεχωρίζεις.
    Μέχρι να πατήσεις τη μίζα και να ανοίξεις το γκάζι, βέβαια γιατί τότε πλημυρίζεις από ενθουσιασμό κολλώντας ένα μόνιμο χαμόγελο!

    Το 520 «καθάριζε» με ευκολία τα μικρά άλματα στην πίστα τύπου motocross και μάζευε πολλά χιλιόμετρα στην ευθεία, σβήνοντας το χαμόγελό σου τόσο γρήγορα όσο πλησίαζε η στροφή.

    Αν και το βαρύτερο εκ των τριών οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων είναι ικανοποιητικές αν και μαλακές.

    Η εξήγηση των ανθρώπων της Beta είναι πως επιθυμούν να ικανοποιήσουν το μέσο όρο των πελατών τους.
    Σε κάθε περίπτωση οι αναρτήσεις δέχονται πληθώρα ρυθμίσεων όπως αρμόζει στα καθαρόαιμα Enduro παραγωγής.

    Το Beta RR 520 θα ήταν το απόλυτο εργαλείο σε αγώνες Rally αλλά και σε αγώνες Enduro κάτω από την επίβλεψη ενός αποφασισμένου αναβάτη.

    Το αστείο είναι πως στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ο εργοστασιακός αναβάτης Mirko Gritti ζητάει περισσότερη δύναμη από το 520!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	_pdg0898.jpg 
Προβολές:	259 
Μέγεθος:	57,4 KB 
ID:	205021

  12. #12
    το μηχανακι για τα πιτσιρίκια μας... για το μέλλον του εντούρο!

    απο το άρθρο:

    Beta RR 125 4T

    H αποκάλυψη!

    Οδηγήσαμε το μικρό τετράχρονο 125 κυβικών, εντελώς νέο μοντέλο σύμφωνα με τους Ιταλούς και πραγματικά μας εντυπωσίασε. Δεν έχει βέβαια την δύναμη των μεγάλων του αδερφών αλλά το μικρό του βάρος σε συνδυασμό με την δύναμή του είναι ικανό να ξυπνήσει το θηρίο κάθε 18χρονου!

    Ειδικά με αυτές τις μοτοσυκλέτες μπορείς να ανοίξεις το γκάζι ακόμη περισσότερο και να αισθάνεσαι πως του πίνεις το αίμα!

    Εμφανισιακά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα αγωνιστικά αδέρφια του, πλαστικά, εξάτμιση σέλα, φανάρι όλα παραπέμπουν στα μεγαλύτερα μοντέλα.

    Ο 125 κυβικών κινητήρας κάνει καλά τη δουλειά του και αν αφαιρεθεί ο απαραίτητος για την νομοθεσία καταλύτης η μοτοσυκλέτα είναι τέλεια για παιχνίδι.

    Σε αγώνες Enduro δεν θα κολλήσει πουθενά, υπάρχει άλλωστε αντίστοιχη κατηγορία στο Ευρωπαικό πρωτάθλημα Enduro.

    Οδηγώντας την με γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων είναι ένα παιχνίδι και θα σε ανταμείψει με το μικρό της βάρος.

    Τι κρίμα που δεν υπάρχει τέτοια κατηγορία στο Ελληνικό πρωτάθλημα!

  13. #13
    οι μετρήσεις και τα δεδομένα του R&D της ΒΕΤΑ πηγάζουν απο τους αγώνες!

    απο το 'άρθρο:

    Μοτοσυκλέτες με προέλευση από το παγκόσμιο πρωτάθλημα Enduro και τους αγώνες Extreme Enduro.

    Όπως κάθε εργοστάσιο που σέβεται τους πελάτες του έτσι και η Beta διατηρεί αγωνιστική ομάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Enduro απ’ όπου προέρχονται οι αλλαγές κάθε χρονιά.

    Η εργοστασιακή ομάδα δοκιμάζει τις αλλαγές που θέλει το εργοστάσιο να περάσει στα νέα μοντέλα, παρέχοντας την κατάλληλη υποδομή για την εξέλιξη των μοτοσυκλετών που καταλήγουν στην αγορά.

    Στους αγώνες Enduro η Beta βρίσκεται στις πρωταγωνιστικές θέσεις με τον άγγλο Dougie Lampkin να κερδίζει τον αγώνα Hellsgate στην Ιταλία στην αρχή της χρονιάς.

  14. #14
    προσπάθεια απο εραστές του εντουρο κι απο επαγγελματιες στην μηχανοκίνηση!

    απο το άρθρο:

    Νέος εισαγωγέας στην Ελλάδα

    Εδώ και λίγους μήνες η εταιρεία “The Fuoristrada” εισάγει τις μοτοσυκλέτες Beta στην Ελλάδα επίσημα, συμμετέχοντας επίσης στο Ελληνικό πρωτάθλημα Enduro και στον αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος Enduro στις Σέρρες, με μια μοτοσυκλέτα RR 520 παραχωρημένη στο περιοδικό ΜΟΤΟ και αναβάτη τον Ανδρέα Γκλαβά.

    Στους λίγους αυτούς μήνες, είδαμε ένα νέο κατάστημα, αρκετά νέα μοντέλα στην Ελλάδα και αγωνιστική αντιπροσώπευση της Ιταλικής εταιρείας.

  15. #15
    κοκπιτ της μοτο για τα ραλλυ!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	_3mc2906_l.jpg 
Προβολές:	254 
Μέγεθος:	45,6 KB 
ID:	205025

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/08/2012, 14:11
  2. test ride KTM 690 enduro
    από TOMASKTM στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2008, 14:14
  3. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2004, 21:17
  4. για την αποβαση στην ιταλια...νεωτερα
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 04/08/2004, 10:53
  5. Απαντήσεις: 99
    Τελευταίο μήνυμα: 18/03/2004, 20:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF