Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 20 από 20

Θέμα: from enduro to motard

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    809
    με ενα κλικ σφιξιμο στην αναρτηση θα ναι ακομα καλυτερα
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 2stroker
    με ενα κλικ σφιξιμο στην αναρτηση θα ναι ακομα καλυτερα


    Ακριβώς έτσι, για απλές βολτούλες και όχι βέβαια για σοβαρή motard οδήγηση.

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
    Ακριβώς έτσι, για απλές βολτούλες και όχι βέβαια για σοβαρή motard οδήγηση.
    +1000
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

  4. #19
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/06/2010
    Μηνύματα
    173
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gmeles
    βρες ενα καλο μηχανικο (τορναδορο) και παρε οτι 17αρα ζαντα βρεις...

    Εδω ειναι το δικο μου, η ολη μετατροπη μαζι με δισκους και εργατικα στοιχισε 150 ευρω, τα 50 εργατικα.
    Οι ζαντες ηταν απο bandit και μπηκαν πανευκολα!

    http://i270.photobucket.com/albums/j...oTTRd/0062.jpg
    http://i270.photobucket.com/albums/j...oTTRd/0061.jpg
    http://i270.photobucket.com/albums/j...oTTRd/0075.jpg
    http://i270.photobucket.com/albums/j...oTTRd/0071.jpg


    me ενδιαφερει παρα πολυ το θεμα με τις ζαντες...θελεις να μου πεις τι εκανες και πως???

  5. #20
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/10/2005
    Μηνύματα
    281
    Αρχικά δημιουργήθηκε από redfantomas
    me ενδιαφερει παρα πολυ το θεμα με τις ζαντες...θελεις να μου πεις τι εκανες και πως???
    κατ'αρχας πρεπει να βρεις τις ζαντες. εγω τις βρηκα απο ενα παλικαρι, εδω μεσα στο φορουμ, που πουλουσε ενα bandit κολλημενο για 400ευρω και αγορασα μονο τις ζαντες του.

    απο κει και μετα πας σε ενα μηχανικο να στις βαλει. το τι ακριβως θα χρειαστει δεν μπορω να στο πω γιατι εξαρταται 1)απο το μηχανακι το οποιο προερχονται οι ζαντες και 2) απο το μηχανακι στο οποιο θα μπουν.

    ενδεικτικα για το δικο μου που οι ζαντες ηταν απο bandit χρειαστηκαν τα εξης:

    η μπροστα ζαντα μπηκε κουτι (κ@λοφαρδια φουλ) και το μονο που χρειαστηκα ηταν τα ρουλεμαν!
    η πισω ηθελε φαγωμα στο κεντρο γιατι του bandit ηταν ποιο πλατυ. φαγωθηκε λοιπον στο κεντρο ωστε οταν μπαινει να ειναι στην ευθεια η αλυσιδα απο την μια και ο δισκος απο την αλλη.
    επισης, παντα για την πισω ζαντα, η δισκοπλακα μου δεν εκανε οποτε εφτιαξα μια βαση ωστε να μπει πανω στην ζαντα, επισης στον τορνο η βαση.
    τελος, χρειαστηκε ενας αποστατης για την μπροστα ζαντα ωστε να μπει ο 320αρης δισκος.

    για ολα τα παραπανω πληρωσα 50 ευρω εργασια.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. From 660 to 990
    από dimzab στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 15/05/2009, 20:08
  2. from Italy to Anogeia
    από Akatanomastos στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2007, 14:58
  3. Ποσοι ειμαστε; (Enduro, Super Motard)
    από OrEsTiS82 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 211
    Τελευταίο μήνυμα: 31/05/2007, 21:21
  4. Aπο enduro σε motard
    από fantacid στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 24/01/2007, 13:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF