Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 41 από 41

Θέμα: ccm644ds

  1. #31
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    eixa την εντυπωση πως για τους περισσότερους ηταν στην τσεπη!


    Ααααααχ, μεγάλος είναι ο θεός δεν ξέρεις καμμιά φορά τι μπορεί να γίνει.

  2. #32
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
    Ααααααχ, μεγάλος είναι ο θεός δεν ξέρεις καμμιά φορά τι μπορεί να γίνει.

    Εγω ειμαι της πεποιθησης οτι ειναι πολλοι και μικροι, θα δουλεψει αραγε?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #33
    A cold-hearted bastard Το avatar του/της Gares'
    Εγγραφή
    27/07/2005
    Μηνύματα
    432
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    αναμένεται η αντιπροσωπεία να ανακάμψει πολυ συντομα με πολυ γερες βάσεις... πολυ θετικο για μια τοσο αξιολογη εταιρεια
    Μακάρι γιατί τα husky τα πάω πολύ σαν μηχανάκια.Πολύ αξιόλογα και σε καλές τίμες σχετικά.
    Άντε να ειδούμε...

    Yesterday is history.
    Tommorow is mystery.
    But today is a gift.
    That is why it is called the "present"...

  4. #34
    sotris like motoris Το avatar του/της taxydromos
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    3.903
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Ασχετο....(μη βαρατε).....αλλα για το 950 σουπερ εντουρο τι λετε?
    φιλος μου τοχει και πηγαινει 2μερες εκδρομικες ονοφαδες με σκηνη κτλ και στο γυρισμο εθνικη παει με 200..
    απιστευτο μηχανακι αρκει μα μη φοβασαι το γκαζι!
    βεβαια το πισω λαστιχο το αλλαζει καθε μηνα..
    [font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]


    My Dirty Blog!!
    ^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب


    Athenians Enduro Lovers

    Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..

    Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!

    Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
    [color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]

  5. #35
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Ναι, αλλα με μηχανη που να εχει 50+ αλογα τροχο, αξιοπιστη, με καλες αναρτησεις και κιβωτιο που να της επιτρεπει να κινηθει στην εθνικη χωρις να γινεται κομπρεσερ.

    Ασχετο....(μη βαρατε).....αλλα για το 950 σουπερ εντουρο τι λετε?

    eee re Big den ksereis ti theleis leme.......

    thn xrisi thn prosdiorisame, ta xrimata poy theleis na diatheseis????

    giati to 644 metaxeiro to vriskeis konta sto 3ari-4ari(??) kai to 950SE konta sto 10ari e?



    ean den exeis provlima bagdet pane pare ena kenourgio hardcore on-off (690,610, klp klp) alios ena 640 metaxeiro
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  6. #36
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
    eee re Big den ksereis ti theleis leme.......

    Confusion will be my epitaph
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #37
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572
    .
    RIDE MORE TALK LESS

  8. #38
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
    .

    Λοιπόν Γιώργο για το 644 έχουμε και λέμε:



    (+)

    -πολύ καλές αναρτήσεις
    -πολλές χωμάτινες δυνατότητες, μπαίνει και σε μονοπάτι απλά θέλει χέρια
    -γερό μοτέρ, ροπάτο
    -καλά φρένα
    -εξάτμιση scorpion (με τάπα που βγαίνει), καλά περιφερειακά γενικότερα
    -ρεζερβουάρ πλαστικό 13ρι


    (-)

    -δεν φορτώνεται για ταξίδι. Για κάτι παραπάνω θέλει ενίσχυση το υποπλαίσιο.
    -η σέλα του είναι διαστάσεων DRZ, οπότε χρειάζεται βελτιωση.
    -τα ρουλεμάν - αποστάτες στον άξονα του ψαλιδιού διαλύονται γρήγορα αλλά μπαίνουν αλλα πιο καλά του εμπορίου (αποστάτες σε τόρνο)
    -μη εμπορικό, με εταιρία που μια κλείνει μια ανοίγει

  9. #39
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
    Λοιπόν Γιώργο για το 644 έχουμε και λέμε:



    (+)

    -πολύ καλές αναρτήσεις
    -πολλές χωμάτινες δυνατότητες, μπαίνει και σε μονοπάτι απλά θέλει χέρια
    -γερό μοτέρ, ροπάτο
    -καλά φρένα
    -εξάτμιση scorpion (με τάπα που βγαίνει), καλά περιφερειακά γενικότερα
    -ρεζερβουάρ πλαστικό 13ρι


    (-)

    -δεν φορτώνεται για ταξίδι. Για κάτι παραπάνω θέλει ενίσχυση το υποπλαίσιο.
    -η σέλα του είναι διαστάσεων DRZ, οπότε χρειάζεται βελτιωση.
    -τα ρουλεμάν - αποστάτες στον άξονα του ψαλιδιού διαλύονται γρήγορα αλλά μπαίνουν αλλα πιο καλά του εμπορίου (αποστάτες σε τόρνο)
    -μη εμπορικό, με εταιρία που μια κλείνει μια ανοίγει
    γεια σου Κωστη,το κυριοτερο που με απασχολει ειναι τα ανταλλακτικα που θα πρεπει να αγοραζονται απ'εξω.για το φορτωμα εννοεις δικαβαλος φορτωμενος?δεν το βλεπω να το χρησιμοποιω σαν μουλαρι.το θελω για καθημερινο και καμια χωματοεκδρομη.εξατμιση μαλλον remus ειχαν πανω(σιγουρα τα R30).ευχαριστω για τις πληροφοριες ελπιζω να ξαναβρεθουμε για καμια βολτα
    RIDE MORE TALK LESS

  10. #40
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
    γεια σου Κωστη,το κυριοτερο που με απασχολει ειναι τα ανταλλακτικα που θα πρεπει να αγοραζονται απ'εξω.για το φορτωμα εννοεις δικαβαλος φορτωμενος?δεν το βλεπω να το χρησιμοποιω σαν μουλαρι.το θελω για καθημερινο και καμια χωματοεκδρομη.εξατμιση μαλλον remus ειχαν πανω(σιγουρα τα R30).ευχαριστω για τις πληροφοριες ελπιζω να ξαναβρεθουμε για καμια βολτα
    Γιώργο

    Για το φόρτωμα εννοώ ότι δεν κάνει για μεγάλο ταξίδι με πολλά μπαγκάζια. Θα σε πάει "αέρα" π.χ. στα Αγραφα με εξοπλισμό για κάμπινγκ αλλά μέχρι εκεί. Για την χρήση που το θες είναι πολύ καλό.

    Το 404 που είχα φόραγε Scorpion εξάτμιση και είχα την εντύπωση πως και το 644 ενός φίλου φόραγε την ίδια. Δεν είμαι όμως σίγουρος για αυτό.

    Γιατί δεν κοιτάς και για κανα LC 4 ;

  11. #41
    μιας που ξεθαυτηκε το θρεντ να ρωτησω τι ενοειτε οταν λετε οτι εντουρο μηχανακι σε μεγαλη αποσταση στην εθνικη καταπονειται?αν ειναι σκυλι (πχ drz) τι καταπονηση μπορει να υφίσταται?καταλαβαινω οτι δεν ειναι κατασκευασμενη γι αυτη τη χρηση η μοτοσυκλετα αλλα νομιζω οτι καταπονηση αφορα αναβατη κι οχι τοσο το μηχανακι.

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF