Σελίδα 18 από 22 ΠρώτοΠρώτο ... 813141516171819202122 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 256 έως 270 από 326

Θέμα: Για πέτε, ποιός φταίει εδώ?

  1. #256
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.326
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
    Το ότι σε είδαν και δεν πίστευαν ότι πας γρήγορα σημαίνει ότι πήγαινες πολύ πάνω από τ όριο ταχύτητας άρα εφταιγες.
    Μάλιστα. Δηλαδή ο σωστός οδηγός οδηγεί με τον ΚΟΚ σαν ευαγγέλιο και μπορεί να σκοτώσει οποιονδήποτε τον παραβεί. Έχετε απόλυτο δίκιο.

    Μου θυμίζετε κάτι τύπους που πάνε τέρμα αριστερή με 120 και δεν αφήνουν ποτέ κανέναν να κινηθεί πιο γρήγορα γιατί ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΡΙΟ.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    ρε λες για προβλημα..λες οτι εκτιθομαι και οτι αλλο.

    σε ποιον τα λες ολα αυτα σε μενα?ηρθες εδω να μου πεις οτι εχω προβλημα και εκτιθομαι σε ποιον?
    σου λεω το κοκ και εκτιθομαι κιολας?

    ΝΟΜΙΖΕΙς οτι επειδη καβαλησες μια μοτο θα κινεισαι οπως θες και θα φταινε οι αλλοι?
    Έθεσα ένα ξεκάθαρο παράδειγμα με κάθε λεπτομέρεια. "Έπαιξες" με το δικό μου παράδειγμα αλλάζοντας ΟΛΑ τα δεδομένα, προς υπεράσπιση του αυτοκινητιστή, προσπαθώντας να υποβαθμίσεις το δικό μου. Και επέμενες ότι είναι ακριβώς το ίδιο, ενώ απλά ΔΕΝ είναι. Ε βαρέθηκα να κάψω έστω μια θερμίδα εξηγώντας. Είναι ξεκάθαρο, ξαναλέω. Εκτίθεσαι σε αυτούς που σε διαβάζουν γιατί είσαι άκυρος εξ αρχής.

    Τον ΚΟΚ τον ξέρω πολύ καλά και πιθανότατα έχω περισσότερες ώρες οδήγησης σε αυτοκίνητο από τους περισσότερους (αν όχι όλους) εδώ μέσα. Μαθήματα οδήγησης, παιδείας, ηθικής στα παιδιά σας. Δεν έχω προκαλέσει ΠΟΤΕ ατύχημα ή τραυματισμό. Δε μου έχει καν κορνάρει ποτέ μοτοσυκλετιστής. Ακόμα και αυτοί που με περνούν με 300.

    Όχι δε νομίζω ότι πάντα φταίνει οι άλλοι. Απλά ξέρω πότε φταίω και δεν είναι συχνά. Δε θα κινηθώ ποτέ με 200 χωρίς να είμαι σίγουρος ότι είμαι 100% ορατός. Αν τώρα, πλησιάζοντας στα 10 μέτρα, με κλείσουν και με σκοτώσουν, η δική μου λογική λέει ότι δεν είναι δικό μου το λάθος. Η δική σας (και ο ΚΟΚ) μπορούν να λένε ότι θέλουν. Εγώ οδηγώ και επιζώ χάρη στη δική μου.
    Life begins at 45°.

  2. #257
    Κάτι θα σκεφθώ Το avatar του/της sergiosm
    Εγγραφή
    01/05/2007
    Μηνύματα
    1.297
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    τεκμηριωσε το.
    Λοιπόν:

    1) Το αυτοκίνητο βρίσκεται σε διασταυρωση με σκοπό να στρίψει αριστερά.
    Άρα πρέπει να ελέγξει ότι οι δύο λωρίδες είναι ελεύθερες. Σωστά;

    Σωστά.

    Αν προσέξεις θα δεις ότι στο 0.09 η μηχανή προσπερνά ένα ασημί αυτοκίνητο (αν πρόλαβα να δω νομίζω ότι είναι punto) πριν την στροφή.

    Το επόμενο αυτοκίνητο μετά το punto είναι το κόκκινο το οποίο εκείνη τη στιγμή (περίπου) περνά μπροστά από το polo.

    Άρα τη στιγμή εκείνη ( που θυμίζω η μηχανή είναι ΠΡΙΝ την στροφή ) η μηχανή ΔΕΝ βρίσκετια στο οπτικό πεδίο του polo.

    Αντίθετα για το polo ο δρόμος είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.


    Τί πιο φυσικό λοιπόν από το να ξεκινήσει να βγαίνει.

    Η μηχανή εντωπεταξύ πηγαίνει με 200 - 240 χλμ/ώρα άρα καλύπτει την απόσταση εξαιρετικά γρήγορα.


    Από κει και πέρα είναι γεγονός ότι το polo θα μπορούσε να αντιδράσει καλύτερα και να αφήσει περισσότερο χώρο στη μηχανή.

    Όμως αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι το polo έκανε τα προβλεπόμενα ενώ αντίθετα η μηχανή όχι.


  3. #258
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    τι?
    ρεδε παιζω τιποτα οδηγω και τα δυο οχηματα και ξερω τι συμβαινει.
    παω στο δρμο και ελεγχω και ξεκιναω προσπεραση με βαση τον κοκ .
    αν εσυ πας με 200 να κοψεις γκε γκε?γιατι αν δε κοψεις εγω που νομιμα ξεκινησα προσπεραση θα βρεθω στο δρομο σου πιο συντομα απο τι ΥΠΟΛΟΓΙΣΑ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙΣ!!διαβασες ποτε τον κοκ?
    τον ξερεις ?γιατι πας με 200?
    +100
    συμφωνω...μεχρι πριν ενα χρονο ειχα απειροελάχιστη εμπειρια με αυτοκινητα και οδηγωντας μηχανη αρκετα χρονια ειχα την πεποίθηση οτι παντα ο αυτοκινητακια φταιει σε τετοιες καταστασεις...

    μερικα ταξιδια οδηγώντας αυτοκίνητο με εκαναν να αντιληφθω ποσο δυσκολο ειναι να προβλεψεις καταστασεις μεσα απο ενα κουτι...με μονη βοηθεια μερικους καθρεφτες που πρεπει αν τους κοιτας σαν να εχεις 40 ματια...
    η ελευθερια αντιληψης που σου δινει μια μηχανη δεν συγκρινεται με την αντιληψη ενω οδηγας ενα αυτοκινητο...ειναι απειρως δυσκολοτερο σε ενα αυτοκινητο ....

    επισης καταλαβα ποσο λιγο ορατοι ειμαστε...ειδιαιτερα οταν τρεχουμε...

    πηγαινοντας με 160 σε ανοικτή καμπή στη Ε.0. στο ύψος της Λαρισας κοιταζω καθρεφτη κεντρικο και αριστερό (οχι για να αλλαξω λωριδα απλα να δω τι παιζει πισω μου....απλή συνηθεια απο τη μηχανη....)...
    δεν βλεπω τιποτα...
    μεσα σε 2 με 3 το πολύ δευτερόλεπτα με εχει προσπερασει ενα SS με τα οσα...
    η αληθεια ειναι οτι τρομοκρατηθηκα για το ποσο ευκολο ειναι να κατσει η στραβη οταν οδηγωντας μηχανη αναπτυσεις τρελες ταχυτητες...

    στο βιντεακι και εγω αποδίδω το κυριο φταιξιμο στον μηχανοβιο....
    ο δρομος ειναι επαρχιακός με σχετικά μεγάλη κίνηση, παρκινγκ με σταθμο οπου συνηθιζεται να σταθμευει κοσμος και αυτος περναει απο μπροστά στο όριο....
    ειναι σαν να περνας απο ενα στενο των Εξαρχειων με 100 χιλιομετρα...και να περιμενεις ο αλλος που βγαινει απο το στενο να σε δει...
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  4. #259
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzERR
    Μάλιστα. Δηλαδή ο σωστός οδηγός οδηγεί με τον ΚΟΚ σαν ευαγγέλιο και μπορεί να σκοτώσει οποιονδήποτε τον παραβεί. Έχετε απόλυτο δίκιο.

    Μου θυμίζετε κάτι τύπους που πάνε τέρμα αριστερή με 120 και δεν αφήνουν ποτέ κανέναν να κινηθεί πιο γρήγορα γιατί ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΡΙΟ.
    ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ.
    δε βλεπω να τον ξερεις τον κοκ..


    Έθεσα ένα ξεκάθαρο παράδειγμα με κάθε λεπτομέρεια. "Έπαιξες" με το δικό μου παράδειγμα αλλάζοντας ΟΛΑ τα δεδομένα, προς υπεράσπιση του αυτοκινητιστή, προσπαθώντας να υποβαθμίσεις το δικό μου. Και επέμενες ότι είναι ακριβώς το ίδιο, ενώ απλά ΔΕΝ είναι. Ε βαρέθηκα να κάψω έστω μια θερμίδα εξηγώντας. Είναι ξεκάθαρο, ξαναλέω. Εκτίθεσαι σε αυτούς που σε διαβάζουν γιατί είσαι άκυρος εξ αρχής.

    Τον ΚΟΚ τον ξέρω πολύ καλά και πιθανότατα έχω περισσότερες ώρες οδήγησης σε αυτοκίνητο από τους περισσότερους (αν όχι όλους) εδώ μέσα. Μαθήματα οδήγησης, παιδείας, ηθικής στα παιδιά σας. Δεν έχω προκαλέσει ΠΟΤΕ ατύχημα ή τραυματισμό. Δε μου έχει καν κορνάρει ποτέ μοτοσυκλετιστής. Ακόμα και αυτοί που με περνούν με 300.

    Όχι δε νομίζω ότι πάντα φταίνει οι άλλοι. Απλά ξέρω πότε φταίω και δεν είναι συχνά. Δε θα κινηθώ ποτέ με 200 χωρίς να είμαι σίγουρος ότι είμαι 100% ορατός. Αν τώρα, πλησιάζοντας στα 10 μέτρα, με κλείσουν και με σκοτώσουν, η δική μου λογική λέει ότι δεν είναι δικό μου το λάθος. Η δική σας (και ο ΚΟΚ) μπορούν να λένε ότι θέλουν. Εγώ οδηγώ και επιζώ χάρη στη δική μου.
    εσυ μου εθεσες ενα παραδειγμα λοιπον οπου ενα πιθικι σε ειδε στην αρριστερη και εκοψε να μπει στη λωριδα σου για σε κοψει.

    τα αλλα που λες δε με αφορου καν εισαι οδηγαρα και πας με 200 αρα παρανομεις και δε σηκωνει αλλη κουβεντα το θεμα για το ποιος αλλος φταιει αν πεσεις και σκοτωθεις.

  5. #260
    Εκδικητικό μέλος Το avatar του/της John Steed
    Εγγραφή
    05/03/2010
    Μηνύματα
    1.913
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    σου θυμιζω αυτο


    Πωπωωω....

    Μου σηκώθηκε η τρίχα....

    Η υπερβολική ταχύτητα αυτήκαθεαυτή δεν είναι υπεύθυνη για τα ατυχήματα, εκτός εάν πχ δεν αντέξει το μηχανάκι, φύγει καμμία ρόδα, διαλύσει κανένα λάστιχο γιατί δεν είναι φτιαγμένο για υψηλές ταχύτητες κλπ.

    Η υπερβολική ταχύτητα σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες οδηγούν στο ατύχημα ή στο δυστύχημα.

    Αυτοί οι άλλοι παράγοντες περιλαμβάνουν και τους υπόλοιπους γύρω μας, το οδόστρομα, τα εμπόδια κτλ.

    Πολλά πράγματα είναι τύχη, αλλά ας μην βασίζουμε τα πράγματα σε μία ξεπερασμένη θεότητα....
    "Qu ils mangent de la brioche"

  6. #261
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
    Λοιπόν:

    1) Το αυτοκίνητο βρίσκεται σε διασταυρωση με σκοπό να στρίψει αριστερά.
    Άρα πρέπει να ελέγξει ότι οι δύο λωρίδες είναι ελεύθερες. Σωστά;

    Σωστά.

    Αν προσέξεις θα δεις ότι στο 0.09 η μηχανή προσπερνά ένα ασημί αυτοκίνητο (αν πρόλαβα να δω νομίζω ότι είναι punto) πριν την στροφή.

    Το επόμενο αυτοκίνητο μετά το punto είναι το κόκκινο το οποίο εκείνη τη στιγμή (περίπου) περνά μπροστά από το polo.

    Άρα τη στιγμή εκείνη ( που θυμίζω η μηχανή είναι ΠΡΙΝ την στροφή ) η μηχανή ΔΕΝ βρίσκετια στο οπτικό πεδίο του polo.

    Αντίθετα για το polo ο δρόμος είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.


    Τί πιο φυσικό λοιπόν από το να ξεκινήσει να βγαίνει.

    Η μηχανή εντωπεταξύ πηγαίνει με 200 - 240 χλμ/ώρα άρα καλύπτει την απόσταση εξαιρετικά γρήγορα.


    Από κει και πέρα είναι γεγονός ότι το polo θα μπορούσε να αντιδράσει καλύτερα και να αφήσει περισσότερο χώρο στη μηχανή.

    Όμως αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι το polo έκανε τα προβλεπόμενα ενώ αντίθετα η μηχανή όχι.


    αν το παγωσεις στο 0:14 θα δεις οτι το αυτοκινητο δεν εχει καν βγει στον κεντρικο δρομο οταν η μηχανη ειναι ακριβως στην ευθεια και πληρως ορατη απο το αμαξι.
    οταν λοιπον βγαινει στο αντιθετο ρευμα απ'αυτο που κινειται η μηχανη και το κλεινει, δεν ελεγχει αν ερχεται καποιος απο το ρευμα στο οποιο παει να μπει. και στην συγκεκριμενη περιπτωση ερχοταν η μηχανη.


    η μηχανη στο 0:12 ειχε 241, στο 0:14 ειχε 163 οπου επεσε στα 47 στο 0:19.

    νομιζω οτι φταιει το αμαξι, διοτι εκοψε τον δρομο χωρις να κοιταξει το ρευμα στο οποιο ηθελε να παει. μαλλον κοιταγε μονο το ρευμα που εκοβε πρωτο.

    edit: αν ξερεις καποιος να μας πει ποση ειναι η αποσταση των κολωνων της ΔΕΗ γιατι απο το σημειο που ισιωνει ο δρομος στο 0:12 εγω μετρησα εφτα μεχρι εκει που βγηκε το αμαξι. για να βρουμε την αποσταση της ευθειας.

  7. #262
    http://www.youtube.com/watch?v=8o-u0RFtyGY

    Αυτό φυσικά ισχύει μόνο όταν και η μοτοσυκλέτα κινείται σε νόμιμες ταχύτητες αλλιώς πρέπει να έχεις μάτια εκεί που έχεις τα αυτιά για να δεις τον άλλο που πάει με 300 ώστε να μην γυρνάς καθόλου το κεφάλι και χάνεις χρόνο.
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  8. #263
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.326
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    edit: αν ξερεις καποιος να μας πει ποση ειναι η αποσταση των κολωνων της ΔΕΗ γιατι απο το σημειο που ισιωνει ο δρομος στο 0:12 εγω μετρησα εφτα μεχρι εκει που βγηκε το αμαξι. για να βρουμε την αποσταση της ευθειας.
    Νομίζω δεν έχεις καταλάβει τι λένε οι Δικαστές εδώ μέσα. ΟΣΗ και να είναι η ευθεία, ασχέτως αν κοίταξε ο αυτοκινητιστής ή όχι, ο μοτοσυκλετιστής είχε 200+ στο κοντέρ άρα φταίει. Τέλος. Το λέει ο ΚΟΚ.
    Life begins at 45°.

  9. #264
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzERR
    Νομίζω δεν έχεις καταλάβει τι λένε οι Δικαστές εδώ μέσα. ΟΣΗ και να είναι η ευθεία, ασχέτως αν κοίταξε ο αυτοκινητιστής ή όχι, ο μοτοσυκλετιστής είχε 200+ στο κοντέρ άρα φταίει. Τέλος. Το λέει ο ΚΟΚ.
    Αστείε. Το αμάξι θα πρέπει να κοιτάει επ άπειρον κάθε μεριά του δρόμου γιατί μέχρι να γυρίσει από την μια στην άλλη και να δει κάθε φορά θα προλαβαίνει να έρθει και κάποιος από εσάς τους "Μοτοσυκλετιστές"
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  10. #265
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzERR
    Νομίζω δεν έχεις καταλάβει τι λένε οι Δικαστές εδώ μέσα. ΟΣΗ και να είναι η ευθεία, ασχέτως αν κοίταξε ο αυτοκινητιστής ή όχι, ο μοτοσυκλετιστής είχε 200+ στο κοντέρ άρα φταίει. Τέλος. Το λέει ο ΚΟΚ.
    αλλο να εχεις 200 σε ενα δρομο που ολοι πανε με 120+ ...πχ σε μια ευθεια στην Ε.Ο.
    ..και αλλο να εχεις 200 σε ενα δρομο που όλοι πανε με 60, εχει συχνες στασεις, διασταυρώσεις, ενα ρευμα κυκλοφοριας αρα περιορισμενες διεξοδους αποφυγης ατυχηματος , στροφες=περιορισμενη ορατοτητα κτλ κτλ...
    αυτο πιστευω οτι εννοουν και οι φιλοι παραπανω...
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  11. #266
    Κάτι θα σκεφθώ Το avatar του/της sergiosm
    Εγγραφή
    01/05/2007
    Μηνύματα
    1.297
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    αν το παγωσεις στο 0:14 θα δεις οτι το αυτοκινητο δεν εχει καν βγει στον κεντρικο δρομο οταν η μηχανη ειναι ακριβως στην ευθεια και πληρως ορατη απο το αμαξι.
    οταν λοιπον βγαινει στο αντιθετο ρευμα απ'αυτο που κινειται η μηχανη και το κλεινει, δεν ελεγχει αν ερχεται καποιος απο το ρευμα στο οποιο παει να μπει. και στην συγκεκριμενη περιπτωση ερχοταν η μηχανη.


    η μηχανη στο 0:12 ειχε 241, στο 0:14 ειχε 163 οπου επεσε στα 47 στο 0:19.

    νομιζω οτι φταιει το αμαξι, διοτι εκοψε τον δρομο χωρις να κοιταξει το ρευμα στο οποιο ηθελε να παει. μαλλον κοιταγε μονο το ρευμα που εκοβε πρωτο.

    edit: αν ξερεις καποιος να μας πει ποση ειναι η αποσταση των κολωνων της ΔΕΗ γιατι απο το σημειο που ισιωνει ο δρομος στο 0:12 εγω μετρησα εφτα μεχρι εκει που βγηκε το αμαξι. για να βρουμε την αποσταση της ευθειας.

    Που ξέρεις όμως ότι ο/η οδηγός του αυτοκινήτου δεν έλεγχξε στο 0:11 οπότε η μηχανή ΔΕΝ ήταν ορατή;

    Μέχρι το 0:12 η μηχανή επιτάχυνε άρα κάλυπτε συνεχώς μεγαλύτερη απόσταση σε μικρότερο χρόνο.

    Και το γεγονός ότι η μηχανή άρχισε να φρενάρει στην κορυφή της στροφής σημαίνει ότι εκείνη τη στιγμή (δηλαδή όταν η μηχανή βρέθηκε στην κορυφή της στροφής) το αυτοκίνητο ήταν σε κίνηση.
    Γεγονός που συνηγορεί υπερ του ενδεχόμενου ο/η οδηγός του να έλεγξε στο 0:11. Και φυσικά να ΜΗΝ είδε τίποτα, γιατί ΤΟΤΕ δεν υπήρχε και τίποτα


  12. #267
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.326
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
    αλλο να εχεις 200 σε ενα δρομο που ολοι πανε με 120+ ...πχ σε μια ευθεια στην Ε.Ο.
    ..και αλλο να εχεις 200 σε ενα δρομο που όλοι πανε με 60, εχει συχνες στασεις, διασταυρώσεις, ενα ρευμα κυκλοφοριας αρα περιορισμενες διεξοδους αποφυγης ατυχηματος , στροφες=περιορισμενη ορατοτητα κτλ κτλ...
    αυτο πιστευω οτι εννοουν και οι φιλοι παραπανω...
    Μαζί σου. Αλλά δε λένε αυτό (το οποίο θα θεωρούσα απολύτως λογικό). Λένε ακριβώς αυτό που έγραψα στο προηγούμενο ποστ.
    Life begins at 45°.

  13. #268
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
    Που ξέρεις όμως ότι ο/η οδηγός του αυτοκινήτου δεν έλεγχξε στο 0:11 οπότε η μηχανή ΔΕΝ ήταν ορατή;

    Μέχρι το 0:12 η μηχανή επιτάχυνε άρα κάλυπτε συνεχώς μεγαλύτερη απόσταση σε μικρότερο χρόνο.

    Και το γεγονός ότι η μηχανή άρχισε να φρενάρει στην κορυφή της στροφής σημαίνει ότι εκείνη τη στιγμή (δηλαδή όταν η μηχανή βρέθηκε στην κορυφή της στροφής) το αυτοκίνητο ήταν σε κίνηση.
    Γεγονός που συνηγορεί υπερ του ενδεχόμενου ο/η οδηγός του να έλεγξε στο 0:11. Και φυσικά να ΜΗΝ είδε τίποτα, γιατί ΤΟΤΕ δεν υπήρχε και τίποτα

    Σεργιε ακομα και να ελεγξε στο 0:11 (το οποιο ειναι καθαρα θεωρητικο και δεν το πιστευω) ελεγξε στο ρευμα το οποιο ηταν να μπει.(στο αντιθετο δλδ απο αυτο που κινουταν η μηχανη).

    εχει υποχρεωση οταν ειναι να μπει στο αλλο ρευμα να ΞΑΝΑελεγξει για να δει αν ερχεται κανενας. μεχρι και αυτοκινητο θα μπορουσε να ερχεται με λιγο λιγοτερα χλμ και να γινοταν κεντα, γιατι σιγα μην προλαβαινε το αμαξι να επιβραδυνει σε τοσο λιγα μετρα με το ABS.

    επισης το μηχανακι δεν φρεναρε στην κορυφη της στροφης. απλα εκλεισε το γκαζι. αυτο σημαινει οτι ο οδηγος την ψιλιαστηκε την δουλεια. μπορει να ηταν και εντσικτωδως επειδη πλησιαζε σε κομβο.

    παντως φταιει το αμαξι οπως και να το δεις.

    αν ειχε κοιταξει πριν μπει στο ρευμα που κινουταν η μηχανη θα τον ειχε δει. ειχε καμποσες δεκαδες (μπορει και εκατονταδα) μετρα...

  14. #269
    Ρε παιδιά!

    Μιλάτε μερικοί και έχετε την εντύπωση ότι όλοι όσοι οδηγούν αυτοκίνητο έχουν οδηγήσει και μηχανή και έχουν τη σούπερ ντούπερ αντίληψη σας περί χρόνου και χώρου.

    Επίσης θεωρείτε ότι εφόσον εσείς είστε σωστοί στις προτεραιότητες, την αντίληψη κτλ., παρόλο που πάτε με όσα επειδή το "έχετε", οι "κουτάκηδες" θα φταίνε σχεδόν πάντα αν γίνει η στραβή γιατί δεν έχουν ρανταρ στο αμάξι και μάτια μύγας για να δούνε τον επερχόμενο πύρ(κ)αυλο που πλησιάζει.

    Στο βιντεάκι του Μπράλου, ο βαλεντίνος παρόλο που έχει πέσει σε σωρεία παραβάσεων (υπερβολική ταχύτητα, παραβίαση διπλής, παράνομη προσπέραση), κάποιοι τα ρίχνετε στο κουτί γιατί και καλά δεν έλεγξε. Μα τόσο κοντόφθαλμοι είστε;

  15. #270
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mparmpanik
    Εγγραφή
    20/05/2009
    Μηνύματα
    171
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzERR
    Φανταστικό σενάριο. Αθηνών-Κορίνθου. Κατεβαίνω με 200 (δε σου βάζω παραπάνω) στην αριστερή λωρίδα. Αυτοκίνητο στην αμέσως δεξιά της, με 80 χ.α.ώ., χωρίς προφανή λόγο, ενώ με βλέπει στους καθρέπτες του, θεωρεί ότι είναι γρήγορος και άνετος και χώνεται αριστερά. Τρακάρουμε επειδή ΠΡΟΦΑΝΩΣ έκανε λάθος. Εγώ είμαι πάνω από το όριο. Εκείνος αλλάζει λωρίδα. Πιστεύετε ότι φταίω? Συνυπαίτιος? Απλή ερώτηση. Δε χρειάζεται άλλη συζήτηση μετά από αυτό.
    ποιος παει στα θυμαρακια?

Παρόμοια θέματα

  1. Ποιος φταίει;
    από sergiosm στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2008, 16:39
  2. Δήλωση ατυχήματος.... Ποιός φταίει????
    από ermiss στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 13/05/2008, 10:36
  3. ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑNΗΓΥΡΙΑ ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΜΠΑΙΝΩ
    από NAKANO-1100 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2007, 08:07
  4. Για ΡιΧτε Ενα Βλεφαρο Εδω!!!
    από maintenance στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 06/05/2005, 16:15
  5. ποιος πιγκουίνος εδώ να δεις
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2004, 22:44

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF