Με αυτοκίνητο μου αρέσει και εμένα, με μηχανή είναι λίγο αγχωτικός ο Διόνυσος...
Εγώ έβαλα πάλι Diablo Strada στο Cow-ass-sucky και πάνε καλά και σε αυτό. Αν και δεν πίεσα καθόλου, χαλαρή βόρεια Εύβοια.
Με αυτοκίνητο μου αρέσει και εμένα, με μηχανή είναι λίγο αγχωτικός ο Διόνυσος...
Εγώ έβαλα πάλι Diablo Strada στο Cow-ass-sucky και πάνε καλά και σε αυτό. Αν και δεν πίεσα καθόλου, χαλαρή βόρεια Εύβοια.
Τελικα τα Strada Γιαννη εινια για πασα νοσο και μαλακια. Ειναι αξιοπρεπεστατα για οποιαδηποτε χρηση.Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Με αυτοκίνητο μου αρέσει και εμένα, με μηχανή είναι λίγο αγχωτικός ο Διόνυσος...
Εγώ έβαλα πάλι Diablo Strada στο Cow-ass-sucky και πάνε καλά και σε αυτό. Αν και δεν πίεσα καθόλου, χαλαρή βόρεια Εύβοια.![]()
ΥΓ αντε να πιεσεις λιγακι να παμε και κανα γρηγορο βολτονι![]()
...next thing you know, they'll take my thoughts away...
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
SYM Symphony ST 125
ξεκίνησα δοκιμές αλλά θέλω ακόμα για να πιάσω φόρμα...να'ναι καλά ο Doctor...
Τελικά δεν πρέπει να είναι τίποτα σοβαρό, σβήνει καμια φορά αν το ανάψω και ξεκινήσω κατευθείαν χωρίς να έχει ζεσταθεί ο κινητήρας. Και μάλιστα σβήνει μόνο αν πατάω συμπλέκτη και αυτό τσουλάει μόνο του. Αν δηλαδή πατάω γκάζι είναι οκ.
Λεπτομέρειες. Το μηχανάκι είναι άψογο.
Άρα μάλλον δεν δουλεύει σωστά το αυτόματο τσοκ... Δες το πάντως, δεν είναι καλό να μένει χαλασμένο κάτι στη μοτοσικλέτα, ειδικά αν πρόκειται για κάτι που σου σβήνει το μοτέρ.Αρχικά δημιουργήθηκε από Gazer
σβήνει καμια φορά αν το ανάψω και ξεκινήσω κατευθείαν χωρίς να έχει ζεσταθεί ο κινητήρας. Και μάλιστα σβήνει μόνο αν πατάω συμπλέκτη και αυτό τσουλάει μόνο του. Αν δηλαδή πατάω γκάζι είναι οκ.
Ειμαι Αθηνα . Μολις εφτασα απο Ναυπλιο που φορτωσα τη μηχανη στην οδικη... Το παιρνω απο την αρχη: Πριν καμια 10ρια μερες αλλαξα λαστιχα (angel st σουπερ ντουπερ επιλογη τελικα) και αφου τα εστρωσα εφυγα για διακοπες. Σε καποια απο τις διαδρομες ο σουζουξ με το που το κοντερ εγραψε 170 αρχισε το τσιφτετελι προερχομενο απο το μπροστινο. Το μυαλο μου πηγε σε ζυγοσταθμιση... ανοιξα και αλλο το γκαζακι μπας και περνουσα το οριο συντονισμου αλλα ο σουζουξ χορευε ως αλλη Δαλιδα. Την επομενη και επειτα απο καμια 150ρια χλμ διεκρινα δακρυα λαδιου απο την φλαντζα της δεξια μπουκαλας(15 αυγουστου). Ειπα υπομονη αυριο ξεκιναω ηρεμα ηρεμα για αθηνα και παμε στο μαστορη να μου το σιαξει και να συνεχισω τας διακοπας. Ο σουζουξ ομως ειχε αντιθετη αποψη. Ειχε κανει λαδοφραπε και ολα τα λαδια ειχαν κανει δισκοφρενο και ζαντα λαδωτηρι. Επεσε τηλεφωνο σε οδικη η μηχανη βρισκεται Αθηνα και αυριο παω συνεργειο να δω τι παιζει. Ειμαι εντος εγγυησης οποτε ολα καλα. Ειχα κωλο που δεν εκανε πλατς η μπουκαλα κατα το ταξιδι γιατι θα ειχαμε ευτραπελα. Ειδομεν....
Παρατηρησεις ευπροσδεκτες!![]()
...next thing you know, they'll take my thoughts away...
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
SYM Symphony ST 125
Όλα τα μηχανάκια είναι καλά, μέχρι απόδειξης του εναντίου...Αρχικά δημιουργήθηκε από cosgili
...
Παρατηρησεις ευπροσδεκτες!![]()
![]()
![]()
Χμμμ
Περιεργο και ενδιαφερον ταυτοχρονα
Οταν μαθεις το πορισμα ριξε μια ενημερωση να δουμε τι διαολος ηταν...
Θα προστεθει και αυτο στις ζημιες που βγαζουν τα Bandit μεχρι τα 100000χλμ μαζι με τον διακοπτη του σταντ μαλλον![]()
Ο pektis έχει κοντά 80000, εγώ δυστυχώς κόλλησα στις 60,000 και ούτε δάκρυ! Θα το γενικεύσετε επειδή ΕΝΑ μηχανάκι είχε αστοχία στο λαστιχάκι που σφραγίζει το πηρούνι; Για να σοβαρευόμαστε...
εγω ειμαι στα 46000 και μεχρι στιγμης εχω αλλαξει 2 ζευγαρια τακακια πισω αλυσιδογραναζα και 2 σετ λαστιχα. αυτα. οσο αφορα τη διαροη απο το καπακι των βαλβιδων κυριος υπευθηνος ειναι ο μηχανικος και μονο και μην πει κανεις οτι παω χαλαρα γιατι η καταναλωση μου αγγιζει τα 8 λιτρα ανα 100 χλμ εκτος απο το τελευταιο γεμισμα που παω εως 140 για να τσεκαρω τη καταναλωση
GSF 650 N
με 12 ευρώ αλλάζεις όλες τις φλάντζες αλλά θέλει πολύ προσοχή να μην παρασφίγγονται οι βίδες της κεφαλής γιατί είναι μαλακό το σίδερο και χαλάει το σπείρωμα.Αρχικά δημιουργήθηκε από K5_N
οσο αφορα τη διαροη απο το καπακι των βαλβιδων κυριος υπευθηνος ειναι ο μηχανικος και μονο
46000 και μόνο δύο τακάκια πίσω; Κανένα μπροστινό; Ένα σετ αλυσιδογράναζα; ΜΟΝΟ δύο ζευγάρια λάστιχα;
ΠΑΣ ΧΑΛΑΡΑ ΡΕ ΨΕΥΤΗ :rotflmao:![]()
Πολυ παραξενο αυτο με την μπουκαλα. Συνηθως δεν πετανε τα λαδια τοσο ξαφνικα και γρηγορα. Στην αρχη δακρυζουν και σιγα σιγα αυξανει η διαροη.
Μηπως χτυπηθηκε καπως, εκανε γρεζι και χαλασε τα seals ?
Μηπως του τραβηξες καμια σουζα και το εσκασες κατω αγαρμπα ?![]()
![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Την πρωτη μερα απλα ειχε δακρισει. Την δευτερη και επειτα απο ακινησια ειχε βγαλει πολυ λαδι σε σημειο να κανει λιμνουλα πανω στη ζαντα και το μπροστα φτερο. Την Παρασκευη την παιρνω απο το συνεργειο και θα ενημερωσω για την κατασταση του ασθενηΑρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Πολυ παραξενο αυτο με την μπουκαλα. Συνηθως δεν πετανε τα λαδια τοσο ξαφνικα και γρηγορα. Στην αρχη δακρυζουν και σιγα σιγα αυξανει η διαροη.
Μηπως χτυπηθηκε καπως, εκανε γρεζι και χαλασε τα seals ?
Μηπως του τραβηξες καμια σουζα και το εσκασες κατω αγαρμπα ?![]()
![]()
ΥΓ. οσο για τη σουζα μια φορα την εχω σηκωσει αλλα επειδη πονεσε η ψυχη μου στο κατεβα δεν το ξανακανω... απαπα κακα πραματα![]()
...next thing you know, they'll take my thoughts away...
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
SYM Symphony ST 125
Με το καλο να την παραλαβεις. Κοιτα να μαθεις ομως πως εγινε γιατι ειμαστε και περιεργοιΑρχικά δημιουργήθηκε από cosgili
Την πρωτη μερα απλα ειχε δακρισει. Την δευτερη και επειτα απο ακινησια ειχε βγαλει πολυ λαδι σε σημειο να κανει λιμνουλα πανω στη ζαντα και το μπροστα φτερο. Την Παρασκευη την παιρνω απο το συνεργειο και θα ενημερωσω για την κατασταση του ασθενη
ΥΓ. οσο για τη σουζα μια φορα την εχω σηκωσει αλλα επειδη πονεσε η ψυχη μου στο κατεβα δεν το ξανακανω... απαπα κακα πραματα![]()
![]()
![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
το τεστ καταναλωσης ελαβε τελος. οπως ειπα και χθες η οδηγηση μου ηταν εως 140 χλμ την ωρα και τα ειχε ολα και πολη και εθνικη και ανηφορες και πολυ χαμηλες ταχυτητες.
εκανα 307 χλμ και εκαψα 15,65 λιτρα.
ειμαι υπερ ευχαριστημενος και αυτο γιατι
το μηχανακι ειναι γυμνο
ειναι 5 χρονων
εχει καρμπυρατερ που ακομη δεν τα εχω καθαρισει
εχει εξατμηση και φιλτρο ελευθερας
αν το πιεσω βεβαια τα νουμερα αλλαζουν και πολυ μαλιστα.
γιαννη το να κινουμε με 140+ μονο χαλαρα δεν ειναι και οταν καιω 7+λιτρα/100χλμ μην κοιτας τις τελευταιες μερες που τσεκαριζα τη καταναλωση απλα δεν το πιεζω το μηχανακι στις κοντες σχεσεις και αυτο εχει σαν αποτελεσμα τη μακροζωια στα λαστιχα και στα γραναζια οσο για τα φρενα τι να πω εντος πολης κατεβαζω και καμια ταχυτητα για να σταματησω και ναι εκει παω χαλαρα πρωτα για την ασφαλεια μου και μετα για ολα τα αλλα. παντως ειμαι και γω περιεργος να δω ποσο θα κρατησουν και οσο φρεναρουν δε θα τα αλλαξω. εννωειται οτι τα ελεγχω τακτικα
gosgili δεν ξερω αν η βλαβη σου οφειλεται σε αστοχια υλικου η σε κακο χειρισμο αλλα η σουζες με το συγκεκριμενο μηχανακι καλο ειναι να αποφευγοντε (εκτος και αν μπορεις να το κατεβασεις γλυκα γλυκα) γιατι ειναι βαρι μηχανακι και το πιρουνι αδυνατο περιμενουμε βεβαια τα αποτελεσματα του συνεργειου.
GSF 650 N