Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 39

Θέμα: Αέρας στα Πηρούνια....

  1. #16
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από wrenchfzr
    παιδια να καταλαβαινομαστε.λες oldman οτι οι τσιμουχες δεν βρισκονται σε μεγαλη πιεση και απαντω οτι στην συγκεκριμενη στιγμη οποια και αν ειναι αυτη κατα την διαδρομη του πειρουνιου η πιεση σε ολα τα εξαρτηματα του πειρουνιου ειναι ιδια αρα οι τσιμουχες σαν το πιο ευαισθητο εξαρτημα ειναι και το πιο ευαλωτο αρα η ενοια εκλασαν οι τσιμουχες ειναι δυνατη.



    Κοίτα, αν συνεχίσουμε τα "εγώ λέω" και "εσύ λες", μάλλον δεν θα βγάλουμε άκρη.

    Είπα δύο φορές ότι οι τσιμούχες ΔΕΝ δέχονται την πίεση που αναπτύσεται μεταξύ εμβόλου - λαδιού - αέρα - τάπας (και το εξήγησα: στο πίσω μέρος του εμβόλου ΔΕΝ αναπτύσεται πίεση ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΛΛΟΙΩΣ, γ@μωτ..???).

    Έχεις κάθε δικαίωμα να επιμένεις στο αντίθετο, αλλά υποθέτω ότι το όλο ζήτημα θα σταματήσει εδώ πλέον !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  2. #17
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696


    Ψηλέ, δεν σε κατάλαβα και δεν με κατάλαβες (κάτι σαν κ@λος ένα πράγμα....).

    Αυτό που λέω για τον αέρα είναι ότι είναι συμπιεστός (αν αμφιβάλουμε και γι'αυτό, κόβουμε παρτίδες...) και σαν τέτοιος έχει συμπεριφορά ανάλογη ενός ελατηρίου.

    Το ότι δεν υπάρχουν διαγράμματα ελαστικότητας και προοδευτικότητας του αέρα, δεν του αφαιρεί την παραπάνω ιδιότητα.

    Το ελατήριο και ο αέρας δουλεύουν ΜΑΖΙ (είτε το θέλουμε, είτε όχι...), οπότε οι όποιες μεταβολές σε ένα από τα δύο, επηρρεάζουν την ΣΥΝΟΛΙΚΗ συμπεριφορά της ανάρτησης.

    Μην πετιέσαι σαν π@υτσα και μιλάς για "κλειδωμένες" αναρτήσεις και την επικινδυνότητά τους, γιατί το όλον θέμα το έχω επισημάνει και τονίσει άπειρες φορές !!!

    Αυτό που πρέπει να ακολουθούμε ευλαβικά είναι η συνιστώμενη από τον κατασκευαστή πίεση αέρα στα πηρούνια (συνήθως μηδενική...).

    Αν πρόσεξες στο αρχικό post (πράγμα που ΔΕΝ το κάνεις ποτέ..., απλά πετιέσαι στην μέση μιας συζήτησης και σολάρεις....) είπα ότι τα προτεινόμενα είναι ένας τρόπος να εξαντλήσουμε τις δυνατότητες της ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ανάρτησής μας πριν περάσουμε σε (ακριβές) αντικαταστάσεις !!!

    .
    .
    .
    .
    .Δεν σε μαλώνω, αλλά ώρες - ώρες, ΕΙΣΑΙ μ@λακούλης !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #18
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan


    Ψηλέ, δεν σε κατάλαβα και δεν με κατάλαβες (κάτι σαν κ@λος ένα πράγμα....).

    Αυτό που λέω για τον αέρα είναι ότι είναι συμπιεστός (αν αμφιβάλουμε και γι'αυτό, κόβουμε παρτίδες...) και σαν τέτοιος έχει συμπεριφορά ανάλογη ενός ελατηρίου.

    Το ότι δεν υπάρχουν διαγράμματα ελαστικότητας και προοδευτικότητας του αέρα, δεν του αφαιρεί την παραπάνω ιδιότητα.

    Το ελατήριο και ο αέρας δουλεύουν ΜΑΖΙ (είτε το θέλουμε, είτε όχι...), οπότε οι όποιες μεταβολές σε ένα από τα δύο, επηρρεάζουν την ΣΥΝΟΛΙΚΗ συμπεριφορά της ανάρτησης.

    Μην πετιέσαι σαν π@υτσα και μιλάς για "κλειδωμένες" αναρτήσεις και την επικινδυνότητά τους, γιατί το όλον θέμα το έχω επισημάνει και τονίσει άπειρες φορές !!!

    Αυτό που πρέπει να ακολουθούμε ευλαβικά είναι η συνιστώμενη από τον κατασκευαστή πίεση αέρα στα πηρούνια (συνήθως μηδενική...).

    Αν πρόσεξες στο αρχικό post (πράγμα που ΔΕΝ το κάνεις ποτέ..., απλά πετιέσαι στην μέση μιας συζήτησης και σολάρεις....) είπα ότι τα προτεινόμενα είναι ένας τρόπος να εξαντλήσουμε τις δυνατότητες της ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ανάρτησής μας πριν περάσουμε σε (ακριβές) αντικαταστάσεις !!!

    .
    .
    .
    .
    .Δεν σε μαλώνω, αλλά ώρες - ώρες, ΕΙΣΑΙ μ@λακούλης !!!

    Θα έπρεπε να αντιμετωπίζεις όποιον σου απευθύνει το λόγο με μεγαλύτερο σεβασμό και χωρίς ύβρεις αν θέλεις να πιστεύεις ότι συζητάς...
    ειδικά...
    όταν όμως από αυτά που γράφεις κάποιοι μπορεί να τα εκλάβουν σαν οδηγίες ...

    καλύτερο θα ήταν να προσέχεις πως εκφράζεσαι για να μην υπάρχουν παρερμηνείες...

    το αν έχουμε αντίθετη άποψη καλό θα είναι να αντιληφθείς ότι δεν βρίσκεται σε προσωπικό επίπεδο αλλά στον τρόπο που αντιμετωπίζουμε ένα συγκεκριμένο θέμα...
    και επιτέλους επέτρεψέ μου να διαφωνώ ..

    Το ότι δεν υπάρχουν διαγράμματα ελαστικότητας και προοδευτικότητας του αέρα, δεν του αφαιρεί την παραπάνω ιδιότητα.

    τον κάνει όμως επικίνδυνο και ανεπιθύμητο αν ξεφύγουμε από τις προτεινόμενες από τον κατασκευαστή υποδείξεις...

    όσο αναφορά για τους χαρακτηρισμούς σου...
    καλύτερα να προσπαθείς να διαμορφώσεις προσωπική άποψη μόνος σου για τους άλλους παρα να επηρεάζεσαι...

    κρίμα ολντ.
    και η ζωή συνεχίζεται...

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Λοιπόν ο αέρας έχει συμπεριφορά παρα πολύ προοδευτικού ελατηρίου.
    Μπορεί πολύ εύκολα να υπολογιστεί η δύναμη αυτού του ελατηρίου (υπάρχουν στην αγορά και αμορτισέρ χωρίς ελατήρια) αλλά δεν είναι επί του παρόντος και δεν έχει και σημασία.

    Η μεταβολή της στάθμης του λαδιού είναι πολύ σημαντικό εργαλείο ειδικά στα χωμάτινα και αναφέρεται και στα βιβλία κατασκευαστή.
    Το θέμα είναι οτι οι παραπάνω μεταβολές επηρεάζουν την λειτουργία πρός το τέλος της διαδρομής, και οχι στο πόσο καλά διαβάζει το πηρούνι.
    Οι μεταβολές στον "αέρα" ακριβώς επειδή είναι πολύ προοδευτικός είναι συνήθως μικρές (το πολύ 2 εκ απο max σε min) και επιφέρουν τεράστιες αλλαγές στην συμπεριφορά της μηχανής, οπότε οποιαδήποτε προβλήματα έχεται με τσιμούχα είναι απο άλλο λόγο.
    (πιο πιθανό είναι να μην ξέρεται να μοντάρεται μπροστινό τροχό, η να έχει μπιμπικιάσει το καλάμι σας)

    Ασχετο αλλά επί του θέματος, όταν αλλάζεται ελατήρια μπροστά με aftermarket και σε περίπτωση που το κάνεται μόνοι σας η στον κυρ Μήτσο και οχι σε αναρτησά, προσοχή στην φορά που μπαίνει το ελατήριο και στην ποσότητα λαδιού που προτείνει ο κατασκευαστής των ελατηρίων (πλέον) και οχι ο κατασκευαστής της μοτοσυκλέτας.
    Αν θέλει ας το εξηγήσει άλλος το γιατί εγώ σχολάω (καλό ΣΚ)

  5. #20
    για την ιστορια ...
    ο αερας ειναι (περιπου) 20.000 φορες πιο συμπιεστος απο τα υγρα...

    το προβλημα με τον αερα ειναι οτι οταν θερμενετε θελει να αυξησει πολυ τον ογκο που καταλλαμβανει και αν δεν μπορει (λογο ακλονητων τοιχωματων) ανεβαζει πολυ πιεση..

    για αυτον τον λογο δεν μας αφηνει και ο κατασκευαστης να φουσκωσουμε πολυ τις αναρτησεις...
    η συμπεριφορα της αναρτησης (λογο της "αναρτησης" που προσφερει ο αερας αυτος) θα ειναι εντελος διαφορετικη οταν αυτη θα ειναι ζεστη και οταν θα ειναι κρυα...

    με αλλα λογια θα σκληρενει (η πρωτηνος σωστα ρυθμισμενη) αναρτηση μας οταν θα θερμενετε...

    αρα αν εχουμε μια πολυ "μαλακη" αναρτηση το να βαλουμε λιγο παραπανω πιεση αερα στην μπουκαλα ωστε να σκληρηνει δεν ειναι και οτι πιο επικυνδυνο. ειδικα αν μιλαμε για χωματερα εντουρακια π.χ. DT ()

    αυτη η πιεση εφαρμοζετε σε ολο το υδραυλικο συστημα αρα δεν ειναι λογικο να πουμε οτι οταν ζεσταθει το πηρουνι θα τρεχει περισσοτερο λαδυ απο τις ΕΙΔΗ ΧΑΛΑΣΜΕΝΕΣ τσιμουχες μας? δεν ειναι?


    ελπιζω ξανα, να τα λεω σωστα...

  6. #21
    Παλαιουρας :) Το avatar του/της Lazio
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    548
    αν αυξησω λιγακι την ποσοτητα λαδιου που σημαινει λιγοτερος αερας στο πηρουνι
    μπορει να εχω περισσοτερες αναπηδησεις μπροστα?....με ενδιαφερει μεσα στη στροφη κυριως μη φαω τα μουτρα μου :a020: :a020:

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165
    φιλε σονικ να πουμε μερικα πραγματα για τον αερα.αν μειωσουμε ,υποθετικα,τον αερα τελειως τοτε το μπροστινο θα ειναι τον μισο χρονο στον αερα ,μεχρι να κατεβει ολο το μπροστινο αφου δεν θα υποχωρει.αρα αν μειωσουμε το κενο λγοτερο το προβλημα δεν θα ερθει αμεσως αλλα κατα το τελος της διαδρομης .ποιος θελει να γλυστρα το μπροστινο του οταν φρεναρει αποτομα η οταν πευτει σε σαμαρι η εχει λακουβες,σημεια οπου η διαδρομη πλησιαζει στο τελος της.αρ ο αερας ειναι επιθιμιτος αλλαπρεπει να ειναι το υδραυλικο του αμορτισερ παντα καλημενο απο λαδι ακομα και σε αναπηδησεις.αρα ο κατασκευαστης βαζει αρκετο αλλα οχι γεματο .γιατι ολοι σχεδον οι κατασκευαστες εχουν περιπου 150μμ air chamber;το διαγραμμα στο τελος της διαδρομης οταν μειωνεται ο χωρος του αερα γινεται κατακορυφο
    wrench

  8. #23
    αν και καπου σε χανω (μαλον λογο διατυπωσης) φιλε wrench νομιζω οτι κατι δεν εχεις καταλλαβει...

    ο αερας προσφερει επιπλεον αναρτηση... δεν καταργει το μεταλλικο ελατηριο...
    κανονικα δεν θα επρεπε να μας απασχολει ο αερας τοσο πολυ
    θα επρεπε απλα να βαλουμε πιο σκληρα ελατηρια ή εστω ελατηρια με πιο εντονη "διαβαθμιση συμπιεστοτητας" (πιο σκληρα προς το τελος της διαδρομης και φυσικα δεν το λεω τεχνικος σωστα αλλα τεσπα..)

    τωρα αν καταλαβα καλα λες οτι αν δεν ειχαμε καθολου (ή ελαχιστο αερα) μεσα στην αναρτηση αυτη θα τερματιζε και θα χωροπηδαγε...

    για το αν θα τερματιζε δεν ξερω αλλα θα εφτιαχνε με ενα πιο "σκληρο" ελατηριο
    για τις αναπηδησεις (στον αερα ο τροχος δλδ) θα εφτεγε το λαδυ και οι ρυθμισεις ταχυτητας συμπιεσης και επαναφορας...



    κοιτα ποσος προβληματισμος για λιγο αερα...
    τελικα μπορει και να ειχε δικιο ο φιλος να απορει τι αερα να βαλει στα λαστιχα...


  9. #24
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165
    ρε oldman ακου να δεις ο τροπος που συμπεριφερεσαι ειναι περιεργος οταν ανοιγεις διαλογο δεν τον κλεινεις εσυ απο ευγενια.ξερεις τι ειναι αυτο;
    wrench

  10. #25
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165
    φιλε σονικ.οταν η μπουκαλα ειναι μεχρι πανω λαδι συμπιεζεται ;το αναφερα για να δειξω οτι οσο μειωνεται ο αερας τοσο πλησιαζει το κλειδωμα της αναρτησης.δεν παρεξηγουμαι αν θελεις να διακοψουμε εγινε,απλα νομιζω οτι καποιοι παρακολουθουν και ισως ξεκαθαριζουν οι αποριες γιαυτο το φτηνο αεριο.και κατι αλλο(αμετανοητος)οταν μειωνουμε το κενο του αερα θεωριτικα χρειαζεται λογω ταχυτερης επαναφορας πυκνοτερο λαδι για μειωση της ταχυτητας επαναφορας.αυτου του ειδους ειναι τα προβληματα του αερα και οταν ζεσταθει δουλευει με μεγαλυτερη πιεση ενω λογω θερμοκρασιας το λαδι γινεται λεπτοτερο με συνεπια οι ρυθμισεις πανε στο διαολο
    wrench

  11. #26
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από wrenchfzr
    ρε oldman ακου να δεις ο τροπος που συμπεριφερεσαι ειναι περιεργος οταν ανοιγεις διαλογο δεν τον κλεινεις εσυ απο ευγενια.ξερεις τι ειναι αυτο;
    Άντε ρε φιλαράκι, να μην τον κλείσω τον διάλογο και να φάμε καμιά 50αριά posts ακόμη με το αν οι τσιμούχες δέχονται την πίεση του εμβόλου ή όχι.....

    Αν θεωρείς "διάλογο" το ότι ενώ προσπαθώ να εξηγήσω κάποια πράγματα με διατύπωση όσο το δυνατό απλούστερη, πετάγεσαι με ένα "δεν γίνεται έτσι" και χωρίς να εξηγείς οτιδήποτε άλλο περιμένεις να γίνει δεκτή η άποψή σου, τότε μάλλον έχουμε διαφορετική αντίληψη περί του διαλόγου...

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #27
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από wrenchfzr
    ....αν μειωσουμε ,υποθετικα,τον αερα τελειως τοτε το μπροστινο θα ειναι τον μισο χρονο στον αερα ,μεχρι να κατεβει ολο το μπροστινο αφου δεν θα υποχωρει....
    :hypnotize

    Τώρα φταίω εγώ ???

    Εδώ έχουμε φτάσει προ ανατριχιαστικών παραλογισμών (άποψή μου....).

    Η ταχύτητα "υποχώρησης" του μπροστινού εξαρτάται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από το ιξώδες του λαδιού σε συνδυασμό με την διάμετρο των βαλβίδων.
    .
    .
    .
    .
    .
    .Είδατε πόσο ευγενικά το είπα ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #28
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider
    ...όσο αναφορά για τους χαρακτηρισμούς σου...
    καλύτερα να προσπαθείς να διαμορφώσεις προσωπική άποψη μόνος σου για τους άλλους παρα να επηρεάζεσαι...
    κρίμα ολντ.
    Διαμόρφωσα πλέον προσωπική άποψη, καλέ μου, γι'αυτό και την εξέφρασα....
    .
    .
    .
    .
    .
    Εγώ πάλι θα σ'αγαπάω, να το ξέρεις !!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Και ακόμα μια παρατήρηση.

    Το φούσκομα του καλαμιού και το υψος του λαδιού είναι εντελώς διαφορετικά.
    Το να βάλουμε επιπλέον αέρα (απο τον οριζόμενο απο τον κατασκευαστή) στο μπροστινό είναι προφόρτηση.
    Μεταβάλει το ύψος της μηχανής οχι τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης.
    Η μεταβολή του ύψους του λαδιού μεταβάλει τα χαρακτηριστικά του ελατηρίου ας πούμε.
    βάζοντας περισσότερο λάδι σκληραίνουμε το ελατήριο στο τέλος της διαδρομής, αποφεύγοντας τερματίσματα.

  15. #30
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165
    λοιπον για να τελειωνουμε εχεις δικιο σε ολα old man
    wrench

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αέρας στα λάστιχα
    από paulopoulos στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2009, 13:34
  2. αερας στα πηρουνια?
    από DrBig στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2009, 15:50
  3. Επιζήμιος ο αέρας στα λάστιχα
    από DUKASII στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 11/06/2007, 04:17
  4. Γδαρσίματα στα πηρούνια
    από kaps στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2006, 11:43
  5. Αέρας στα λάστιχα
    από sniper στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 14/11/2004, 12:18

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF