http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=165427&cid=8
Κατι αντιστοιχο για μηχανες εχει ακουσει καποιος ?
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=165427&cid=8
Κατι αντιστοιχο για μηχανες εχει ακουσει καποιος ?
Έχεις δεί πως είναι το (πρόσθετο) ρεζερβουάρ αερίου σε αυτοκίνητο;
Τεχνικά μπορεί και να γίνεται, αν κυκλοφορείς με μια φιάλη αερίου στην πλάτη![]()
Ειναι σαν θερμοσιφωνο.Εχει διαφορα μεγεθη παντως και ειναι απολυτα ασφαλες.Αρχικά δημιουργήθηκε από George20vt
Έχεις δεί πως είναι το (πρόσθετο) ρεζερβουάρ αερίου σε αυτοκίνητο;
Τεχνικά μπορεί και να γίνεται, αν κυκλοφορείς με μια φιάλη αερίου στην πλάτη![]()
Τα προβληματα ειναι αλλα.Ο κινητηρας δουλευει "ξερα" και δεν λιπαινονται ολα τα σημεια του οπως με την βενζινη.Επισης ειναι καλο οταν ξεκινας το πρωι να ξεκινας με βενζινη και μετα να γυριζεις στο αεριο.Το ιδιο κι οταν παρκαρεις οριστικα.
Η ιπποδυναμη του αυτοκινητου πεφτει αρκετα κι αν χρησιμοποιεις κλιματισμο κλαφτα χαραλαμπε.
Η οικονομια του ομως αντισταθμιζει τα παραπανω.
Επισης το παληο ντεποζιτο της βενζινης μπορεις να το βγαλεις και να βαλεις ενα πολυ μικροτερο πλαστικο.Ετσι αφαιρεις λιγο απο το βαρος του ντεποζιτου αεριου.
Η ολη μετατροπη δεν ειναι δυσκολη.
«Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»
Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)
http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related
Ο κινητήρας ξεκινάει παντα με τη βενζίνη και μετα γυρναει στο υγραέριο, για τους λόγους που είπες Χρηστο.Αρχικά δημιουργήθηκε από the who
Ειναι σαν θερμοσιφωνο.Εχει διαφορα μεγεθη παντως και ειναι απολυτα ασφαλες.
Τα προβληματα ειναι αλλα.Ο κινητηρας δουλευει "ξερα" και δεν λιπαινονται ολα τα σημεια του οπως με την βενζινη.Επισης ειναι καλο οταν ξεκινας το πρωι να ξεκινας με βενζινη και μετα να γυριζεις στο αεριο.Το ιδιο κι οταν παρκαρεις οριστικα.
Η ιπποδυναμη του αυτοκινητου πεφτει αρκετα κι αν χρησιμοποιεις κλιματισμο κλαφτα χαραλαμπε.
Η οικονομια του ομως αντισταθμιζει τα παραπανω.
Επισης το παληο ντεποζιτο της βενζινης μπορεις να το βγαλεις και να βαλεις ενα πολυ μικροτερο πλαστικο.Ετσι αφαιρεις λιγο απο το βαρος του ντεποζιτου αεριου.
Η ολη μετατροπη δεν ειναι δυσκολη.
Τα κιτ πλέον ειναι έτοιμα για πολλα μοντέλα. Φίλος αγορασε το skoda yeti και ειναι στην αναμονή απο τον Μάιο για να κάνει τη μετατροπή, γινεται χαμος. Φυσικά, οι περισσότεροι πελάτες ειναι αυτοι με τα SUV![]()
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Ειναι εφικτο,αλλα θα καταργησεις τον χωρο πισω στην μπακγαζερια σου.
Στο εξωτερικο το εχουν κανει μερικες μηχανες και βαλανε το ρεζερβουαρ πισω στην μπαγκαζερια.
Φυσικα αμα εχεις μηχανη σπορ τουρινγ με τριπλετες πισω δεν σε νοιαζει και πολυ..
Αλλη λυση το βλεπω λιγο δυσκολο για τις μηχανες..
"Sir, we are surrounded!"
"Excellent, so we can attack in every direction!"
Οι καινούργιες δεξαμενές έχουν σχήμα ρόδας και μπαίνουν στη θέση της ρεζέρβας. Το ξεκίνημα δεν ισχύει για όλα τα αυτοκινητα. Σε κάποια απλά ΠΡΕΠΕΙ να ξεκινήσεις με βενζίνη. Οι περισότερες εταιρείες παράγουν τα περισότερα μοντέλα με εργοστασιακό σύστημα. Η μόνη που πήγε να τα φέρει στην Ελλάδα, αλλά σε λάθος χρόνο, ήταν η Fiat. Τώρα και η Subaru διαφημίζει πώληση μοντέλων με εργοστασιακό σύστημα γκαζιού.![]()
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
Καπου ακουσα οτι υπερθερμαινονται οι βαλβιδες αν το δουλευεις κ με τα δυο, με αλλα λογια πρεπει να ειναι σεταρισμενο το μοτερ σε ενα καυσιμο. (στα αμαξια)
Σε μηχανες φανταζομαι θα ειναι πολυ ποιο δυσκολο... αφου ανεβαζουν κ παραπανω στροφες ???
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
![]()
![]()
![]()
πως κρατηθηκε ορθιος ο τυπος με την μηχανη?
το λεωφορειο χωρεψε καλαματιανο.....
http://www.ygraeriokinisi.gr/
Προκειμένου για αυτοκίνητο αξίζει με 1000!
Ειδικά αν κάνεις πολλά χλμ κάνεις απόσβεση σε 4-5 χρόνια καθότι μια μετατροπή αξίζει 1200-2000 ευρωπαικά και η τιμή του υγραερίου είναι το ήμιση της βενζίνης.
Η καύση του αερίου δεν αφήνει κατάλοιπα, η ιπποδύναμη δεν πέφτει στους σύγχρονους κινητήρες (urban myth) και, ναι, υπάρχει λίστα αναμονής 2-3 μήνες τουλάχιστον. Υπάρχουν φιάλες που έχουν τον όγκο της ρεζέρβας ανάγκης (καταργείς τη ρεζέρβα με κιτ επισκευής ελαστικών και μίνι τρόμπα και όλα οκ στο πορ-μπαγκάζ) και υπάρχουν στο σύστημα και ένα κάρο ασφάλειες αν τρακάρεις.
Ξαναγράφω, η μετατροπή αξίζει με 1000.
![]()
Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
http://www.ygraeriokinisi.gr/
Προκειμένου για αυτοκίνητο αξίζει με 1000!
Ειδικά αν κάνεις πολλά χλμ κάνεις απόσβεση σε 4-5 χρόνια καθότι μια μετατροπή αξίζει 1200-2000 ευρωπαικά και η τιμή του υγραερίου είναι το ήμιση της βενζίνης.
Η καύση του αερίου δεν αφήνει κατάλοιπα, η ιπποδύναμη δεν πέφτει στους σύγχρονους κινητήρες (urban myth) και, ναι, υπάρχει λίστα αναμονής 2-3 μήνες τουλάχιστον. Υπάρχουν φιάλες που έχουν τον όγκο της ρεζέρβας ανάγκης (καταργείς τη ρεζέρβα με κιτ επισκευής ελαστικών και μίνι τρόμπα και όλα οκ στο πορ-μπαγκάζ) και υπάρχουν στο σύστημα και ένα κάρο ασφάλειες αν τρακάρεις.
Ξαναγράφω, η μετατροπή αξίζει με 1000.
![]()
στελιο ετσι οπως το λες με ψηνεις να κανω την μετατροπη στο ταξι ρε φιλε,αφου σαν επαγγελματια θα μου γλυτωσει πολλα ?...
πρατηριο που βρισκουμε ομως στην κορινθια...πρεπει να ψαχτω...![]()
![]()
Eδώ είναι ένα θέμα, μάγκα...Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
πρατηριο που βρισκουμε ομως στην κορινθια...πρεπει να ψαχτω...![]()
![]()
Σκέψου ότι ολόκληρη Κρήτη έχει 2-3 πρατήρια με υγραέριο. Πιστεύω ότι αν πάρεις ένα τηλ στο site της υγραεριοκίνησης θα σου πούνε ποιός πουλά εκεί κοντά.
![]()
Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)
μηπως ομως η μετατροπη ενος ντιζελ κινητηρα σε υγραεριο δεν ειναι εφικτη ,λογω της διαφορετικης διαδικασιας αναφλεξης του κινητηρα?
ή παιζει να συμβαινει αυτο που ειπε καποιος παραπανω,για εκκινηση με ντιζελ και εν συνεχεια πορεια με υγραεριο?
Πάρε τηλ στην υγραεριοκίνηση. Θα σου πούνε υπεύθυνα.Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
μηπως ομως η μετατροπη ενος ντιζελ κινητηρα σε υγραεριο δεν ειναι εφικτη ,λογω της διαφορετικης διαδικασιας αναφλεξης του κινητηρα?
ή παιζει να συμβαινει αυτο που ειπε καποιος παραπανω,για εκκινηση με ντιζελ και εν συνεχεια πορεια με υγραεριο?
![]()
Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)
μιας και γραφω απο το iphone δεν μπορω να σας πω και παρα πολλα ...
εχω ενα Grand Cherokee του 2001 και του εχω υγραεριο εδω και 3 χρονια περιπου..
εβαζα απο οταν η τιμη του υγραεριου ειχε €0.29 και η βενζινη ειχε 0.75 ...
εχω κανει ηδη 100.000κμ με το υγραεριο και σας πληροφορω οτι πια κινουμε σχεδον το ιδιο με το opel astra 1.4 του πατερα μου ( λογο της τιμης της βενζινης και λογο του οτι το αμαξι μου εχει μια καταναλωση της ταξης των 15λιτρων/ 100κμ μεσο ορο !!!!!)
περισσοτερες λεπτομερειες και εντυπωσεις απο εμενα αλλα και απο αλλους φιλους μπορειτε να δειτε εδω :
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-9037.html
οτι αλλο θελετε να ρωτησετε μπορω να σας απαντησω.....
«Αυτούς που χόρευαν τους είπαν τρελούς εκείνοι που δεν μπορούσαν να ακούσουν την μουσική»