Επειδή το ψάχνεις το θέμα στα τεχνικά όπως και γω. Μήπως το έχεις ψάξει και πρακτικά δοκιμάζοντας το?Αρχικά δημιουργήθηκε από arazw.ara.zw
To m5 είναι ο αντικαταστάτης του m3 στη supersport κατηγορία της metzeler.Η ίδια τα κατατάσει εκέι όχι εγώ!!!!!!
ΔΕΝ είναι δίγομο αλλά έχει την τεχνολογία interact.Ο ατσάλινος σκελετός του ελαστικού είναι χορδισμένος με διαφορετική τάση στο κέντρο και τα πλαινά του ελαστικού αλλά η γόμα είναι μία!!
Η διαφορετική τάση του σκελετού σε κάθς σημείο του ελαστικού δίνει διαφορετικά χαρακτηρηστικά στη γόμα και είναι η απάντηση της metzeler στη τεχνολογία με διαφορετικές γόμες όλων των άλλων κατασκευαστών!!!
Για το Μ5 λέω επειδή με ενδιαφέρει και μένα. Τι πλεονεκτήματα έχει η ενιαία γόμα αλλά με διαφορετική παραμόρφωση λόγω σκληρότητας σκελετού από τις 2 γόμες? Ψήνεται καλύτερα ξέρω γω και έιναι πιο σταθερή λόγω συνέχειας?