Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 24 από 24

Θέμα: yamaha r1 problima.

  1. #16
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    μ'αρεσεις...ειδες που ειπε οτι εχει ακομη στοπ στον σκελετο και θελεις να τα κανει κομματια...
    Ρε σοβαρά μιλάω...!!!

    Τα R1 τις κάνανε αυτές τις παπαριές με το μανίσιο αμορτισέρ και όσοι βάζανε after market (Ohlins κατά συντριπτική πλειοψηφία...) την πατούσαν γιατί κρατούσανε περίπου τις ίδιες ρυθμίσεις...


    @ nivea for men: (για να μην αρχίσουμε τα Π.Μ. γιατί το θέμα μπορεί να ενδιαφέρει και άλλους..)
    Δεν υπάρχει αργή και γρήγορη προφόρτιση !!
    (μπερδεύεσαι με τις αποσβέσεις)

    " to exo balei apo kouti opos itan kainourgio to amortiser den exo peiraxei tpt."
    Γι αυτό σου λέω ότι θέλει ρύθμιση...

    " sou dinei tin aisthisi i mixani oti paei na kanei souza , dld nomizeis oti o troxos mprosta isa pou akoumpaei to edafos kai mazi kounietai aristera kai dexia. auto to kanei mono tin ora pou mpainei sti ropi "
    Το μηχανάκι "κάθεται" πίσω και ελαφραίνει ο μπροστινός τροχός... Σε συνδυασμό με την αρύθμιστη πισω ανάρτηση (πάει όπου και όπως θέλει στις ανωμαλίες) δεν έχεις καθόλου κατευθυντικότητα..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  2. #17
    ____________________ Το avatar του/της G M
    Εγγραφή
    06/05/2006
    Μηνύματα
    206
    Το δικο μου μαμισιο αμορτισερ του R1 δουλευε μια χαρα - το εργοστασιακο σταμπιλιζατερ ηταν το προβλημα.....

    Το εμπρος θα ελαφρυνει μονο σε αποτομο ανοιγμα - το R1 δεν εχει τρελλο ξεσπασμα οποτε πρεπει να το γαργαλας για να κοσκινισει - σε οτι αφορα την αναρτηση υπαρχουν προτεινομενες ρυθμισεις απο τον κατασκευαστή που μπορεις να βρεις ευκολα απο το site της ohlins.

    To Μatris εχει μπει με δικη του βαση η εχει βιδωθει στο ιδιο σημειο που ηταν το εργοστασιακο??

  3. #18
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Λεω εγω τωρα μηπως σφιγγεις πολυ τα χερια σου και κοσκινιζει το τιμονι τοοοοσο πολυ???
    Ε μαααα....
    Keep spamming!!!:a13:

  4. #19

    r1...

    kalispera... to matris sto mama thesi exei mpei. proxtes piga naupakto. ekana oti mou eipe o oldman sto piso amortiser alla gia na min koroideuo ton eayto mou oti einai entaxei tora....eixe poli kinisi o dromos kai de mafine na to dokimaso. opote exo meinei me tin aporia pali. to timoni den to sfiggo katholou. ento metaxi i epanafora sto ohlins ginetai me mia kolo-rodela pou tin girnas sto kato merso tou..iparxei kana tips na exo pio eukola prosbasi ekei mesa; kai kati allo pou exo xexasei na po, dikabalo me 60 kila atomo de kounaei sxedon katholou. to matris gia na kanei douleia sto problima mou prepei na to exo stin 12kati thesi kai ano... kai pali omos kounaei. to bala car gr aggelia...exo apogoiteyti. tha paro cbr kai tha balo kinitira k5 na isixaso mou fainetai...xaxaxaxa.

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ρε σοβαρά μιλάω...!!!

    Τα R1 τις κάνανε αυτές τις παπαριές με το μανίσιο αμορτισέρ και όσοι βάζανε after market (Ohlins κατά συντριπτική πλειοψηφία...) την πατούσαν γιατί κρατούσανε περίπου τις ίδιες ρυθμίσεις...


    @ nivea for men: (για να μην αρχίσουμε τα Π.Μ. γιατί το θέμα μπορεί να ενδιαφέρει και άλλους..)
    Δεν υπάρχει αργή και γρήγορη προφόρτιση !!
    (μπερδεύεσαι με τις αποσβέσεις)

    " to exo balei apo kouti opos itan kainourgio to amortiser den exo peiraxei tpt."
    Γι αυτό σου λέω ότι θέλει ρύθμιση...

    " sou dinei tin aisthisi i mixani oti paei na kanei souza , dld nomizeis oti o troxos mprosta isa pou akoumpaei to edafos kai mazi kounietai aristera kai dexia. auto to kanei mono tin ora pou mpainei sti ropi "
    Το μηχανάκι "κάθεται" πίσω και ελαφραίνει ο μπροστινός τροχός... Σε συνδυασμό με την αρύθμιστη πισω ανάρτηση (πάει όπου και όπως θέλει στις ανωμαλίες) δεν έχεις καθόλου κατευθυντικότητα..
    μωρε μαζι σου...αλλα τι σε κανει να πιστευεις οτι το να κανει μπετοβεργα το πισω αμορτισερ,θα σωσει την κατασταση?
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #21
    ""..Τα R1 τις κάνανε αυτές τις παπαριές με το μανίσιο αμορτισέρ και όσοι βάζανε after market (Ohlins κατά συντριπτική πλειοψηφία...) την πατούσαν γιατί κρατούσανε περίπου τις ίδιες ρυθμίσεις...""""

    Φιλε τα R1 ειδικα τα 2007-08 μαμα ειναι βραχος μπροστα.Τωρα το 05 ιδιο με του παιδιου το εχω κανει αρκετες φορες βολτα και δεν εχω καταλαβει κατι τετιοιo ( δεν ειναι GSXR K8) ειναι αδικαιολογητο αυτο που κανει σε νορμαλ συνθηκες( εστω απο τις 7000 μεχρι το κοφτη)...
    Μιας και ο oldman γνωριζει απο ρυθμισεις περιμενω να ακουσω αν το προβλημα διορθωθηκε.
    ...εχω βαρεθει να βουλωνω τρυπες...
    ...δεν πληρωνω διοδια

  7. #22
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    μωρε μαζι σου...αλλα τι σε κανει να πιστευεις οτι το να κανει μπετοβεργα το πισω αμορτισερ,θα σωσει την κατασταση?
    Καμιά κατάσταση δεν θα σώσει (αν αναφερόμαστε στο προβλημα του μπροστινού..)

    Απλά, όλο το μηχανάκι θα γίνει πιο "νευρικό" και "σφιχτό" και θα συνηθίσει αυτή την συμπεριφορά (ή θα το πουλήσει να πάρει GSXR ..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Καμιά κατάσταση δεν θα σώσει (αν αναφερόμαστε στο προβλημα του μπροστινού..)

    Απλά, όλο το μηχανάκι θα γίνει πιο "νευρικό" και "σφιχτό" και θα συνηθίσει αυτή την συμπεριφορά (ή θα το πουλήσει να πάρει GSXR ..)

    (ή θα το πουλήσει να πάρει GSXR ..) :

    για να κοσκκιναει ριγανη:rotflmao:
    ...εχω βαρεθει να βουλωνω τρυπες...
    ...δεν πληρωνω διοδια

  9. #24
    θεμα ρυθμισης πισω αναρτησης ειναι αλλα αυτο θα το δεις δοκιμαζωντας τις ρυθμισεις ,βγαλε αρχικα προφορτιση 2 κλικ και με υπομονή ξεκινα μεχρι να το βρεις ...υπαρχουν και χειροτερα που λέγονται καρπυρατερ..


Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha R1 - 06 Termignoni
    από thehulk στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 10/09/2008, 14:18
  2. Yamaha R1 Factory Yamaha Racing
    από anco στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2008, 14:38
  3. Yamaha R1 2006 - model
    από gmakris στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2005, 14:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF