Ρε σοβαρά μιλάω...!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
μ'αρεσεις...ειδες που ειπε οτι εχει ακομη στοπ στον σκελετο και θελεις να τα κανει κομματια...![]()
![]()
Τα R1 τις κάνανε αυτές τις παπαριές με το μανίσιο αμορτισέρ και όσοι βάζανε after market (Ohlins κατά συντριπτική πλειοψηφία...) την πατούσαν γιατί κρατούσανε περίπου τις ίδιες ρυθμίσεις...
@ nivea for men: (για να μην αρχίσουμε τα Π.Μ. γιατί το θέμα μπορεί να ενδιαφέρει και άλλους..)
Δεν υπάρχει αργή και γρήγορη προφόρτιση !!
(μπερδεύεσαι με τις αποσβέσεις)
" to exo balei apo kouti opos itan kainourgio to amortiser den exo peiraxei tpt."
Γι αυτό σου λέω ότι θέλει ρύθμιση...
" sou dinei tin aisthisi i mixani oti paei na kanei souza , dld nomizeis oti o troxos mprosta isa pou akoumpaei to edafos kai mazi kounietai aristera kai dexia. auto to kanei mono tin ora pou mpainei sti ropi "
Το μηχανάκι "κάθεται" πίσω και ελαφραίνει ο μπροστινός τροχός... Σε συνδυασμό με την αρύθμιστη πισω ανάρτηση (πάει όπου και όπως θέλει στις ανωμαλίες) δεν έχεις καθόλου κατευθυντικότητα..