Τό είδες επίσης ότι οι λέξεις "όχι" "κάνεις" και "λάθος" είναι links , έτσι δεν είναι;
Και πάλι, σε ευχαριστώ που ασχολείσαι!
Τό είδες επίσης ότι οι λέξεις "όχι" "κάνεις" και "λάθος" είναι links , έτσι δεν είναι;
Και πάλι, σε ευχαριστώ που ασχολείσαι!
Ναι τα είδα τα links...
Όσο για τα διαφορικά αυτά, μπορούν να διαχειριστούν ΜΕΧΡΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΥΓΓΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΣΟ ΡΟΠΗΣ. Το πιο πιθανό είναι να το χαλάσεις κι αυτό και να το κάνεις να πατινάρει συνεχώς ή να φάει τις κάσες του εσωτερικά.
Το inferno μου είναι ένα τυπικό 1/8 buggy με μήκος 497mm.
Και ναι, ξέρω πολλά αμάξια με 4.40 μέτρα μήκος.
Και άν είναι buggy μπορεί να είναι και λίγο πιο μεγάλο από τα on-road αλλά η κλίμακα είναι κλίμακα, εκεί που διαφέρουν είναι στο μετατρόχιο και μεταξίονο. Οι τροχοί σου στη φωτό φαίνονται τυπικοί για 1/10.
Οι ρυθμίσεις είναι πολύ σημαντικές στο στήσιμο του αυτοκινήτου και είναι πολλές για να τις θυμάσαι απέξω.
Ρίξε μια γρήγορη ματιά σε setting data εργοστασιακών ομάδων εδώ:
http://www.kyosho.co.jp/web/download...1127_kanai.pdf
Α! και για το compressor που "δε κάνει δουλειά" εδώ:
http://rbinnovations.com/catalog/pro...roducts_id/144
Καλό ψάξιμο με τις μοντίφες που ετοιμάζεις...![]()
![]()
NO BOOTS,
NO JACKETS,
NO HELMETS,
JUST BALLS.
οπότε, μπορείς να καταλάβεις γιατί θα πάρω slipper clutch μαζί με το 2τάχυτο...Ναι τα είδα τα links...Εε... slipper clutch δεν είναι διαφορικό... είναι συμπλέκτης που γλιστράει άμα πάει να περάσει ροπή πάνω από κάποιο όριο που εσύ ρυθμίζεις (όσο σου επιτρέπει)...Όσο για τα διαφορικά αυτά, μπορούν να διαχειριστούν ΜΕΧΡΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΥΓΓΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΣΟ ΡΟΠΗΣ. Το πιο πιθανό είναι να το χαλάσεις κι αυτό και να το κάνεις να πατινάρει συνεχώς ή να φάει τις κάσες του εσωτερικά.περιέργως, το buggy μου είναι μεγαλύτερο από on road αμαξάκι 1/10 ΑΛΛΑ αν το on road αμαξάκι βάλει το καπάκι, είναι μικρότερο... Φυσικά, όμως, όπως λες και συ, σημασία έχει το μεταξόνιο και το μετατρόχιο (και γενικότερα, η γεωμετρία των μηχανικών μερών... όχι το σχήμα του καπακιού!)Και άν είναι buggy μπορεί να είναι και λίγο πιο μεγάλο από τα on-road αλλά η κλίμακα είναι κλίμακα, εκεί που διαφέρουν είναι στο μετατρόχιο και μεταξίονο. Οι τροχοί σου στη φωτό φαίνονται τυπικοί για 1/10.Μην είσαι τόσο βέβαιος... έχεις ιδέα του πόσες ρυθμίσεις έχει μια μητρική και ένα pc γενικότερα;Οι ρυθμίσεις είναι πολύ σημαντικές στο στήσιμο του αυτοκινήτου και είναι πολλές για να τις θυμάσαι απέξω.Με συγχωρείς, έκανα λάθος. Όταν μίλησες για compressor το μυαλό μου λανθασμένα πήγε σε turbo... Ένα compressor δε ξέρω τι κάνει, ακόμα. Θα το κοιτάξω και θα σου πω. Πάντως αν κρίνω από τα όσα ξέρω μέχρι τώρα, δεν είναι καλή επιλογή, για βελτίωση επιδόσεων.Α! και για το compressor που "δε κάνει δουλειά" εδώ:να'σαι καλά φιλαράκι!!! Ψήνεσαι καμιά φορά να βρεθούμε;Καλό ψάξιμο με τις μοντίφες που ετοιμάζεις...
telika pio lathos apo olus einai o titlos..
den tha eprepe na leei kourabies alla
ΤΣΟΥΡΕΚΙΑΑΑΑΑΑ!!!
![]()
:hypnotize
κανα μελομακαρονο παιζει!? :rotflmao:
"Whatever you do, don't forget to RECYCLE! Ride your bike again & again!"
Δεν ζητησα εκτενη περιγραφη για το τι γινεται.Μια γενικη περιγραφη των πραγματων,τιποτα παραπανω,ωστε να παρω μια πρωτη ιδεα για το ολο θεμα.Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Μεγάλο κεφάλαιο θέλεις να ανοίξουμε μέσα σε μοτοσυκλετιστικό forum και θα μας κράξουν!!!
Ψάξε λίγο στο internet, διάβασε και κανένα περιοδικό (κυκλοφορούν ελληνικά και ξένα), μπες σε κανένα μοντελιστικό forum και γενικά ψάξου και λίγο μόνος σου!
Δεν νομιζω πως μεσα απο ενα τοπικ,θα επηρεαστει τοσο πολυ ολοκληρο το φορουμ.
Ευχαριστω παντως!
No Fear
Μη σε ενοχλεί η απάντηση του φίλου xxxristos... (Αρχικά δημιουργήθηκε από Fear_No
Δεν ζητησα εκτενη περιγραφη για το τι γινεται.Μια γενικη περιγραφη των πραγματων,τιποτα παραπανω,ωστε να παρω μια πρωτη ιδεα για το ολο θεμα.
Δεν νομιζω πως μεσα απο ενα τοπικ,θα επηρεαστει τοσο πολυ ολοκληρο το φορουμ.
Ευχαριστω παντως!![]()
) γιατί έτσι είναι. Πρόκειται για τεράστιο κεφάλαιο. Τα επιβατικά αυτοκίνητα δεν είναι ιδιαίτερα πιό περίπλοκα από τα αμαξάκια αυτά... Να φανταστείς ότι γω, ενώ πριν μου λέγαν "φλατζα" και τους κοίταγα σα χάνος, τώρα ανυπομονώ την πρώτη μου ανακατασκευή του μοτέρ! Και στο επιβατικό που έχουμε, ανοίγω το καπό και μου φαίνεται γνώριμο...
anakataskeui moter...:rotflmao: :rotflmao:
δλδ θα ξεβιδωσει 4 βιδες και θα ειναι μεσα στον στροφαλοθαλαμο..
θα ξεβιδωσει και αλες 6 και θα εχει βγει και ο κιλινδρος...
οσο για τα αναλωσημα η μπιελα και ο στροφαλος ειναι δυο λαμακια παχους 2mm και ελαχιστου μηκους
το δε πιστονι δεν εχει καν ελατηρια και μoιαζει με τραπεζακι για playmobyl...
[Και στο επιβατικό που έχουμε, ανοίγω το καπό και μου φαίνεται γνώριμο...]
ελα ρε εχεις φτιαξει επιβατηγο για... κατσαριδες???και εχει και καπο??
![]()
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
και φυσικα ολα αυτα τα λεω απο κακια και μονο...
![]()
![]()
![]()
Για τις κακίες που λες... ότι δήθεν ο κινητήρας που έχει το αμαξάκι είναι ασήμαντος και απλοικός... ένα θα σου πω...
50.000 rpm.
οχι 50.000rpm...![]()
![]()
35.000 den pires ton kalo akoma...![]()
![]()
![]()
αλλα θα σου πω κατι που μου ειπε ενας μαστορας...
[τι να μου λες για υπερστροφιες και μαλακιες...
κατσε να ρυθμισεις αντλια πετρελαιου με πιεση καυσιμου στα 20bar και μετα ελα να μπου πεις για μαστοριλικια...]
καλα και τα 35Krpm αλλα αμα δεν εισε μεσα (ή πανω) στο οχημα τι να το κανω??
τεσπα... οπως ειπα ηθελα να γινω κακος...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()