Καλημέρα παιδιά.Σκέφτομαι να το αγοράσω.Τί ξέρετε για το συγκεκριμένο παπάκι;Αξιόπιστο ή πατάτα;
Καλημέρα παιδιά.Σκέφτομαι να το αγοράσω.Τί ξέρετε για το συγκεκριμένο παπάκι;Αξιόπιστο ή πατάτα;
Πάντα όρθιοι.
Sex is like hacking.You get in,you get out and you hope you didn't leave something behind that can be traced back to you.
DINAMIK! (το ξερω οτι καποιος πινει πολυ στη Modenas ... αλλα ετσι το ονομασαν)
σε 7500 χλμ σκισιμο μονο οι μπουκαλες μπροστα παρεδωσαν πνευμα (πεταξαν το λαδι) αυτο πρεπει να εχει σχεση με τη βαρβαρη χρηση και τα 90+ κιλα μου
δε βλεπω να υποφερει τιποτα αλλο... αρα ειναι αξιοπιστο (βαζω και καλο λαδακι να ειμαι σιγουρος)
+πολυ γκαζι
+6 ταχυτο-συμπλεκτης
+δυνατα φρενα
-στραβωνει η εμπρος ζαντα σε καλες λακουβες...
-καιει αρκετα (για παπι) και εχει μικρο ντεποζιτο
-η μπροστα αναρτηση εφτυσε το λαδι (θα φτιαχτει μεσα στην εγγυηση)
κατα τα αλλα σκυλος... οπως επιβαλει το ονομα MODENAS
Thanks.Μάλλον θα το χτυπήσω.
Πάντα όρθιοι.
Sex is like hacking.You get in,you get out and you hope you didn't leave something behind that can be traced back to you.
Εγώ γιατί νομίζω οτι κυκλοφορεί;Υπάρχει και άλλο παπί με τέτοια μάσκα;
Πάντα όρθιοι.
Sex is like hacking.You get in,you get out and you hope you didn't leave something behind that can be traced back to you.
Overall Length 1935 mm
Overall Width 640 mm
Overall Height 965 mm
Wheel Base 1280 mm
Road Clearance 120 mm
Dry Weight 98 mm
Fuel Tank Capacity 4.6 L
Fuel Consumption n/a
Front Tyre 70/90-17 38P
Rear Tyre 80/90-17 44P
Max. Power 12.5 kW @ 9,000 rpm
Max. Torque 14.1 N-m @ 8,000 rpm
Engine
Type 2-stroke, single cylinder
Bore X Stroke 54.0 x 51.8 mm
Displacement 118 cc
Compression Ratio 7.3 : 1
Carburetor Mikuni VM22
Ignition System DC-CDI
Starting System Kick starter
Cooling System Air cooled
Lubrication Force feed lubrication
Transmission
Type 6-speed return
Clutch Wet, multi disc
Primary Reduction Ratio 3.043 (70/23)
Final Reduction Ratio 2.785 (39/14
Driving System Chain
Chassis
Type Pipe backbone
Front Suspension Telescopic
Rear Suspension Swing Arm, Mono-shock
Front Brake Disc
Rear Brake Disc
Electrical System
Battery 12V 3Ah
υπαρχει ενα Honda που λεγεται Nova νομιζωΑρχικά δημιουργήθηκε από toyota
Εγώ γιατί νομίζω οτι κυκλοφορεί;Υπάρχει και άλλο παπί με τέτοια μάσκα;
Τι ιδιαιτερότητες έχει σαν δίχρονο σε σχέση με τα απλά παπιά;Τι πρέπει να προσέχω;
Πάντα όρθιοι.
Sex is like hacking.You get in,you get out and you hope you didn't leave something behind that can be traced back to you.
-να βαζεις παντα καλο ακριβο 2Τ λαδι (συνθετικο!)Αρχικά δημιουργήθηκε από toyota
Τι ιδιαιτερότητες έχει σαν δίχρονο σε σχέση με τα απλά παπιά;Τι πρέπει να προσέχω;
-να μη πας συνεχεια "σπασμενος" για καμια ωρα ας πουμε...
-να μη φρεναρεις με το κινητηρα (γι'αυτο εχει το μεγαλυτερο δισκο σε παπι μπροστα και δισκο ΚΑΙ πισω)
http://www.gorgolis.gr/Dinamik.htm
http://www.modenas.com.my/motorcycles.asp?id=46
To yamaha JR120 η παποκυνηγος οταν ειχε βγει μοιαζει με την παραπανω φωτο...
Λοιπον εγω οσο το ειχα
Δεν μου αρεσαν τα εξης
Μανιβελα (μοντ2004 και μανιβελα?)
Πισω δισκοφρενο (υπερβολη για παπι και μπλοκαρει με την σκεψη)
Αδυναμες ζαντες (στραβωνουν σε καλες λακουβες)
Δεν εχεις εμπιστοσυνη στο μηχανακι πανω απο 100χλμ/ωρα
Μου αρεσαν ομως τα εξης
Φοβερος κινητηρας (απιστευτη δυναμη για παπι και εχει κοφτη στα 120 τουλαχιστον το δικο μου, αν τον βγαλεις δεν θα εχεις κοντερ αλλα η τελικη ανεβαινει και αλλο)
Πολυ ωραια και ποιοτικη κατασκευη
Σινιαλο
Ελαφρυ
Καλη καταναλωση (εμενα δεν εκαιγε πολυ και μου φανηκε περιεργο )
Φοβερα οργανακια για παπι
Για την συντηρηση τωρα
Το μηχανακι ειναι ενα κλασσικο αεροψυκτο διχρονο 125 το οποιο σημαινει ευκολα και φθηνα service (ακομα και πιστονι να θελεις να αλλαξεις με 4 βιδακια εχεις φτασει στα καρτερ)
Μπουζακι καθε 3-4000 χλμ (αναλογα την ποιοτητα μπορει να θελει και πιο νωρις)
Καλο λαδακι και βενζινη
Και εισαι ετοιμος....
![]()
Αυτο ειναι απλοΑρχικά δημιουργήθηκε από idi
[B]-να βαζεις παντα καλο ακριβο λαδι (συνθετικο!)
-
-να μη φρεναρεις με το κινητηρα (γι'αυτο εχει το μεγαλυτερο δισκο σε παπι μπροστα και δισκο ΚΑΙ πισω)
ΔΕΝ πρεπει να φρεναρεις με τον κινητηρα οπως σε ενα τετραχρονο
γιατι...
Η γκαζιερα σου εχει 2 ντιζες
1 παει στο καρμπ και η αλλη στην τρομπα λαδιου
Οσο τραβας το γκαζι τοσο τραβας και την τρομπα οποτε αναλογα τις στροφες που εχει το μηχανακι ριχνει και το αναλογο λαδι...
Αν κατεβεις μια κατηφορα ας πουμε με κλειστο γκαζι και το μηχανακι φρεναρει με τον κινητηρα (οσο φρεναρει ενα διχρονο) τοτε ο κινητηρας ανεβαζει στροφες αλλα το λαδι παραμενει φτωχο γιατι εσυ εχεις κλειστο το γκαζι
Αρα ελλιπη λιπανση και κινδυνος να αρπαξει το μηχανακι...
Honda Nova SonicΑρχικά δημιουργήθηκε από idi
υπαρχει ενα Honda που λεγεται Nova νομιζω
Πάρτε κι ένα game του τύπου "βρές τις διαφορές"
http://www.aphonda.co.th/product/sonic/media/game.htm
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
βασικο που ξεχασα...ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΙΖΑ...![]()
Ευκολη η μανιβέλα ή θα κάνω πόδι body builder;
Πάντα όρθιοι.
Sex is like hacking.You get in,you get out and you hope you didn't leave something behind that can be traced back to you.