Δε ξερω, εγω κρινω απο αυτα που διαβαζω.μιλαμε για '90-'00 μενελαε,την 10ετια που η ducati εκανε περιπατο...μια χαρα στεκει λοιπον αυτον που λεω...και αν δεν απατωμαι,η διαφορα κιλων ηταν ακομη και 20 υπερ των δικυλινδρων μια εποχη... να φτασουν τα αλογα των Ι4 εν σειρα δεν προκειται να γινει ποτε...αλλωστε δεν χρειαζεται...η υπεροχη των V2 παντοτε,ηταν στην επιταχυνση στις εξοδους... αλλωστε πολλες φορες τα ντουκατι ηταν πισω σε ισχυ ακομη κι οταν τα τζαπαν ηταν 750cc και τα ντουκατι 955...επισης το 1997 το rc45 750cc εβγαζε 185 κατω οταν το 996 ηταν 174... ο λογος που δεν μπορουν να ξεπερασουν τα 194 κατω απο 1200 cc, ειναι το οτι ειναι αχρηστοι κουταλιανοι... σκεψου οτι το 2002 η honda εβγαζε,αξιοπιστα, απο 1000 cc, με το VTR 1000 SP2 185 ροδα και μαλιστα στον τελευταιο αγωνα που κρινοταν το πρωταθλημα μεταξυ bayliss και edwards, εβγαλαν 205... στο καλο και να μας γραφουν.
Στο τελευταιο ΜΟΤΟ νομιζω εχει συνεντευξη για τη ducati στα sbk και λεει διαφορα πραγματα και τεχνικα αλλα και μεγαλο παραπονο οτι οι κανονισμοι ειναι αδικοι.
Και λεει οτι αυτο δε φαινεται επειδη κανουν μεγαλη προσπαθεια αλλα αν μπει η KTM θα εχει κι αυτξ προβλημα.....