Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 90

Θέμα: Η Ducati εκτός SBK για το 2011!!!

  1. #31
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.394
    μιλαμε για '90-'00 μενελαε,την 10ετια που η ducati εκανε περιπατο...μια χαρα στεκει λοιπον αυτον που λεω...και αν δεν απατωμαι,η διαφορα κιλων ηταν ακομη και 20 υπερ των δικυλινδρων μια εποχη... να φτασουν τα αλογα των Ι4 εν σειρα δεν προκειται να γινει ποτε...αλλωστε δεν χρειαζεται...η υπεροχη των V2 παντοτε,ηταν στην επιταχυνση στις εξοδους... αλλωστε πολλες φορες τα ντουκατι ηταν πισω σε ισχυ ακομη κι οταν τα τζαπαν ηταν 750cc και τα ντουκατι 955...επισης το 1997 το rc45 750cc εβγαζε 185 κατω οταν το 996 ηταν 174... ο λογος που δεν μπορουν να ξεπερασουν τα 194 κατω απο 1200 cc, ειναι το οτι ειναι αχρηστοι κουταλιανοι... σκεψου οτι το 2002 η honda εβγαζε,αξιοπιστα, απο 1000 cc, με το VTR 1000 SP2 185 ροδα και μαλιστα στον τελευταιο αγωνα που κρινοταν το πρωταθλημα μεταξυ bayliss και edwards, εβγαλαν 205... στο καλο και να μας γραφουν.
    Δε ξερω, εγω κρινω απο αυτα που διαβαζω.
    Στο τελευταιο ΜΟΤΟ νομιζω εχει συνεντευξη για τη ducati στα sbk και λεει διαφορα πραγματα και τεχνικα αλλα και μεγαλο παραπονο οτι οι κανονισμοι ειναι αδικοι.
    Και λεει οτι αυτο δε φαινεται επειδη κανουν μεγαλη προσπαθεια αλλα αν μπει η KTM θα εχει κι αυτξ προβλημα.....

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    επισης το 1997 το rc45 750cc εβγαζε 185 κατω

    :a07: :a07: :a07: :a07:

    ειχα κοψει το αποκομα απο το περιοδικο που το "ανελυε" (το καλο, το αγωνιστικο, δανεισμενο αρθρο) και το ειχα κολλησει στο γραφειο μου...

    σε αυτα τα χρωματα...



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rc45-99.jpg 
Προβολές:	333 
Μέγεθος:	44,5 KB 
ID:	207876

  3. #33
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    :a07: :a07: :a07: :a07:

    ειχα κοψει το αποκομα απο το περιοδικο που το "ανελυε" (το καλο, το αγωνιστικο, δανεισμενο αρθρο) και το ειχα κολλησει στο γραφειο μου...

    σε αυτα τα χρωματα...
    μην ξυνεις πληγες ρε κωλοπαιδο...να χαρεις δηλαδη...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    μην ξυνεις πληγες ρε κωλοπαιδο...να χαρεις δηλαδη...

    γ@μησε με ρε μαστορα...

    2 μηχανακια ειχα στο γραφειο μου οταν ημουν πιτσιρικας...

    το ενα ηταν αυτο και το αλλο ηταν το CBR1100XX οταν πρωτοβγηκε και εσπασε την 300αρα μετρημενο με ηλεκτρονικα μεσα σε μια οβαλ πιστα (ουτε που θυμαμαι ποια ηταν)....

    και τα 2 Ηonda οπως καταλαβαινεις...πως εγινε και εμπλεξα με kawasaki δεν μπορω να καταλαβω...αλλα απο τοτε που τις εκαναν user friendly, κατι εσπασε μεσα μου...

  5. #35
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister


    ο λογος που δεν μπορουν να ξεπερασουν τα 194 κατω απο 1200 cc, ειναι το οτι ειναι αχρηστοι κουταλιανοι...


    αν και φαινεται καθαρα τι θες να πεις απο το παρακατω,θα ηθελα ομως να γινεις ποιο σαφης....

    σκεψου οτι το 2002 η honda εβγαζε,αξιοπιστα, απο 1000 cc, με το VTR 1000 SP2 185 ροδα και μαλιστα στον τελευταιο αγωνα που κρινοταν το πρωταθλημα μεταξυ bayliss και edwards, εβγαλαν 205...

    στο καλο και να μας γραφουν...
    αρα ,ειχα δικιο που σε παρεξηγησα...

  6. #36
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    αρα ,ειχα δικιο που σε παρεξηγησα...
    δεν σε πολυκαταλαβαινω αλλα οκ...οπως το δει κανεις...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  7. #37
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    δεν σε πολυκαταλαβαινω αλλα οκ...οπως το δει κανεις...

    ρε παιδι μου μου ειπες παραπανω οτι παρεξηγησα...και ο λογος ηταν οτι σου ειπα πιο πανω οτι μαλλον θες ενα πρωταθλημα χωρις ντουκατι...

    και υστερα λες

    quote:
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister



    στο καλο και να μας γραφουν...

    οποτε επεσα μεσα?

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Είναι δύο πράγματα που δεν καταλαβαίνω:

    Πρώτον, οι κανονισμοί βολεύουν τα δικύλινδρα (κοινώς την Ducati). Όλοι οι άλλοι (Honda, Yamaha κλπ) το βλέπουν αυτό αλλά κανένας δεν λέει ότι ξέρετε κύριοι εμείς έτσι δεν τρέχουμε, ή αλλάζουν ή φεύγουμε και κόψτε το λαιμό σας.
    Ταυτόχρονα, η Ducati υποστηρίζει ότι πρέπει να έχει αυτή την διαφορά γιατί δεν γίνεται αλλιώς και όταν λένε ότι δεν θα επιτρέψουν την διαφορά +200cc απειλεί η Ducati ότι θα αποχωρήσει (!!), και ω του θαύματος το δέχονται.
    Άρα ή έχουν βάση αυτά που λέει η Ducati ή έχει βρει κορόιδα και τους δουλεύει κανονικά. Ό,τι και από τα δύο να συμβαίνει μαγκιά της.


    Δεύτερον, κάθεται η Honda και κάνει το μεγάλο βήμα να φτιάξει το VTR μιας και οι κανονισμοί βολεύουν, που αντικειμενικά είναι ρίσκο να χτυπήσεις την Ducati που εξελίσει τόσα χρόνια αυτόν τον τύπο κινητήρα. Αλλά το κάνει και τα καταφέρνει.
    Γιατί δεν συνεχίζει την εξέλιξη του VTR, αφού πάει τόσο καλά και από την πρώτη χρονιά χτυπάει τη Ducati στα ίσια, αλλά τον εγκαταλείπει και χρησιμοποιεί τα CBR τα οποία "αδικούνται" από τους κανονισμούς;
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  9. #39
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Γιατι δεν διαβαζετε λιγο την ιστορια των SBK....;

    Σε ολα σας τα ερωτηματα λειπει ο παραγοντας «εμπορικη διαχειριση» οπου και ηταν βασικος στην επικρατηση των αγωνων αυτων εναντι των αλλων (ΤΤ, κλπ)..., εκεινος δε διαμορφωνε και τους κανονισμους οπως κυβικα, μονομαρκα, διαταξεις κλπ κλπ εκτος απο τις γνωστες ευρωπαικες στοες...
    Ban 'em all

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Δηλαδή την Honda την συνέφερε να πουλάει cbr αντί για vtr;; Ok.

    Τότε γιατί γκρινιάζουν; Γιατί σίγουρα πουλιούνται περισσότερα cbr από ότι 1198...

    Υ.Γ.: έχεις πουθενά κάτι που να λέει για την ιστορία; Γιατί μαζεμένα πράγματα δεν βρίσκω. Γιατί έχει σημασία και το ποιος έβγαινε 2ος-3ος πέραν του πρώτου, αν και όλοι τον πρώτο θυμούνται.
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  11. #41
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    μιλαμε για '90-'00 μενελαε,την 10ετια που η ducati εκανε περιπατο...μια χαρα στεκει λοιπον αυτον που λεω...και αν δεν απατωμαι,η διαφορα κιλων ηταν ακομη και 20 υπερ των δικυλινδρων μια εποχη...

    να φτασουν τα αλογα των Ι4 εν σειρα δεν προκειται να γινει ποτε...αλλωστε δεν χρειαζεται...η υπεροχη των V2 παντοτε,ηταν στην επιταχυνση στις εξοδους...

    αλλωστε πολλες φορες τα ντουκατι ηταν πισω σε ισχυ ακομη κι οταν τα τζαπαν ηταν 750cc και τα ντουκατι 955...επισης το 1997 το rc45 750cc εβγαζε 185 κατω οταν το 996 ηταν 174...

    ο λογος που δεν μπορουν να ξεπερασουν τα 194 κατω απο 1200 cc, ειναι το οτι ειναι αχρηστοι κουταλιανοι...

    σκεψου οτι το 2002 η honda εβγαζε,αξιοπιστα, απο 1000 cc, με το VTR 1000 SP2 185 ροδα και μαλιστα στον τελευταιο αγωνα που κρινοταν το πρωταθλημα μεταξυ bayliss και edwards, εβγαλαν 205...

    στο καλο και να μας γραφουν...
    Και εσυ που ξερεις για τις ιπποδυναμεις???

    Κανενας δεν εχει επισημα data ουτε ο οδηγος.

    205 απο 2 κυλινδρους δεν γινεται.....που να εχει τον θεο μεσα στους κυλινδρους...και απο 1000κυβικα.

    Και ασε να λενε οτι θελουν.

    185 αλογα ειναι μια off the record, και εκει σταματησαν.

  12. #42
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.394
    Επισης ειχα διαβασει οτι το δικυλινδρο εβγαζε ως 195 αλογα ενω το αντιστοιχο τετρακυλινδρο ως 215 ευκολα πραγμα που εκανε λεει το haga να δυσκολευεται πολυ να κρατηθει κοντα στην ευθεια με αποτελεσμα και μπροστα να περναγε να επρεπε να κανει διαφορα για να κρατηθει γιατι τα υπολοιπα τον περναγαν στην ευθεια....

  13. #43
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Λοιποοοοον....
    Το θεμα ειναι ως εξης

    Αποσυρεται για τα επομενα 1-2 χρονια γιατι θελουν να χρησιμοποιησουν την ομαδα του SB σε μια εντελως νεα μοτο που σχεδιαζουν.
    Εντελως νεα σημαινει κατα +80% οτι η Ducati θα γινει ΚΑΙ εμπορικη 4 κυλινδρη!!
    Στα SB οτι ηταν να γινει απο μερος της εταιριας εγινε,το μηχανημα πιο τουμπανο ΔΕΝ γινεται γιατι ειναι και οι κανονισμοι των SB γιαυτο τον λογω τα 2Κ ειναι στα 1200κκ και τα 4Κ στα 1000κκ ομως επειδη η τεχνολογια προχωρα και ο συναγωνισμος το ιδιο ετσι και η Ducati αποφασισε να κινηθει με αυτον τον τροπο.

    Οσο αναφορα τον Ροσσι και οτι μπορει να τους εβαλε "μεσα" οικονομικα,δεν ισχυει γιατι τελευταια εγινε γνωστο οτι ειχε ερθει σε συνεννοηση με τους ανθρωπους της Ντουκατι απο τα τελη του 2009.Οποτε η εταιρια γνωρηζε τι εξοδα εχει.

    Ο Ροσσι μαλλον γιαυτον το λογω πηγε στην Ducati καθοσων ειναι πολυ φιλος και με τον Πρετσιοζι (τον αρχημηχανικο και project manager -αυτος που ειναι σε αναπηρηκη καρεκλα στα μποξ της Ντουκατι-) και με αυτον τον τροπο θα συμβαλλει ο Ροσσι στην αναπτυξη- εξελιξη της νεας μηχανης κ κινητηρα που θελουν να ετοιμασουν + οτι θα ανεβουν οι πωλησεις λογω Ροσσι.
    Οπως ειπε ο ιδιος ο Ροσσι για την Μ1 πριν 15 μερες...την πηρα απο το 0 και την εκανα την καλητερη μηχανη που υπαρχει (κατα την γνωμη του)

    Με λιγα λογια η Ducati εχει παρει ενα παρα πολυ μεγαλο ρισκο πουυ αν της βγει...θα ειναι το top over the top .
    Αν δεν της βγει....
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  14. #44
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.639
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    γ@μησε με ρε μαστορα...

    2 μηχανακια ειχα στο γραφειο μου οταν ημουν πιτσιρικας...

    το ενα ηταν αυτο και το αλλο ηταν το CBR1100XX οταν πρωτοβγηκε και εσπασε την 300αρα μετρημενο με ηλεκτρονικα μεσα σε μια οβαλ πιστα (ουτε που θυμαμαι ποια ηταν)....
    Ρε Σταύρε......λάθος μηχανάκι είχες στο γραφείο σου :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Το μηχανάκι που τα έκανε αυτά (300 σε οβάλ πίστα) ήταν ένα βελτιωμένο και ελαφρομένο NR750 με οδηγό τον Lorris Capirossi το μακρινό 1993 :wacko:
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  15. #45
    Αρχικά δημιουργήθηκε από anco
    Και εσυ που ξερεις για τις ιπποδυναμεις???

    Κανενας δεν εχει επισημα data ουτε ο οδηγος.

    205 απο 2 κυλινδρους δεν γινεται.....που να εχει τον θεο μεσα στους κυλινδρους...και απο 1000κυβικα.

    Και ασε να λενε οτι θελουν.

    185 αλογα ειναι μια off the record, και εκει σταματησαν.
    εγω ειμαι ασχετος και δεν ξερω απο ιπποδυναμεις και πως βγαινουν-μπορουν να βγουν αλογα...

    εσυ λες πως δεν γινεται να εχει 200 κατω ενα δικυλινδρο V90 1000 επειδη...???
    frankly my dear, i dont give a damn...

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 45
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2010, 21:41
  2. Απαντήσεις: 59
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2010, 04:41
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2010, 14:21
  4. Nέο Ducati Hypermotard 796 για το 2010
    από makis206 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2009, 11:21
  5. Απαντήσεις: 49
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2008, 09:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF