Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 90

Θέμα: Η Ducati εκτός SBK για το 2011!!!

  1. #61
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    @@ Μπλε..

    H ντουκατι θα πρέπει να στηριχθει σε ενα μοντελο εμπορικά πρώτα για να βουτηξει στα βαθιά που αναφέρετε.... με ενα ηδη επιβαρυμενο αγωνιστικο τμημα με την ελευση Ροσσι και τις απαιτησεις του, σε αυτες τις οικονομικα δυσκολες εποχές που δεν σηκώνουν πειράματα....;

    Το νεο μουλτι και το μονστερ δεν βλεπω να την σηκώνουνε, στο πεδιο V4 ή L4 τους προλαβε η απρίλια, να δω ανθρακονηματινο πλαισιο στους ελληνικους δρομους και τι αλλο στον κοσμο....

    κανα καπελακι V46 ισως σωσει τα προσχήματα....

    και αν οντως εχουν ακουσει το καμπανακι που βαρεσε η BMW τα ιαπωνικα εργοστάσια μονο στρωμενος με ροδοπεταλα δεν θα ειναι ο δρομος για την καινουργια ναυαρχίδα που λετε....

    για κανα λουκετο, ή μεταβιβαση σε καμια HD ευκολα.......
    Ban 'em all

  2. #62
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    η ντουκατι τα παει πολυ καλα εμπορικα πλεον...το χαηπερ πουλαει σαν τρελο...το μουλτι επισης...20 χιλιαρικα μηχανακι και ηδη το βλεπω καθε τρεις και λιγο...σε συνδιασμο με εσοδα που θα εχει απο την ελευση ροσσι λογω διαφημισεων...

    παντως το ρισκο της με το μοτερ που παει να βγαλει ειανι μεγαλο...ηδη το 1198 ηταν πολυ πιεσμενο μιας και ηταν στα ιδια επιπεδα ιπποδυναμης με τα ιαπωνικα...

  3. #63
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    η ντουκατι τα παει πολυ καλα εμπορικα πλεον...το χαηπερ πουλαει σαν τρελο...το μουλτι επισης...20 χιλιαρικα μηχανακι και ηδη το βλεπω καθε τρεις και λιγο...σε συνδιασμο με εσοδα που θα εχει απο την ελευση ροσσι λογω διαφημισεων...

    παντως το ρισκο της με το μοτερ που παει να βγαλει ειανι μεγαλο...ηδη το 1198 ηταν πολυ πιεσμενο μιας και ηταν στα ιδια επιπεδα ιπποδυναμης με τα ιαπωνικα...
    Ναι οκ..

    σε λιγο ολα αυτα που βλεπεις καθε 3 και λιγο θα ναι στις μαντρες των τραπεζων που θα τα χουνε κατασχέσει ..

    μερικοί δεν εχουνε καταλαβει ακομα που βαδιζουμε κ πανε και αγοράζουνε μοτο για καθε μέρα με 20 κ.

    και μη μου πει κανενας πως το περνουν απο καυλα..γιατι κανα δυο που εχω πετυχει ουτε να αλλάξουν ταχυτητα δε μπορουν καλα καλα..και το πηρανε γιατι ναι πιο μουρη απο το 1200..το bmw.

  4. #64
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    Ναι οκ..

    σε λιγο ολα αυτα που βλεπεις καθε 3 και λιγο θα ναι στις μαντρες των τραπεζων που θα τα χουνε κατασχέσει ..

    μερικοί δεν εχουνε καταλαβει ακομα που βαδιζουμε κ πανε και αγοράζουνε μοτο για καθε μέρα με 20 κ.

    και μη μου πει κανενας πως το περνουν απο καυλα..γιατι κανα δυο που εχω πετυχει ουτε να αλλάξουν ταχυτητα δε μπορουν καλα καλα..και το πηρανε γιατι ναι πιο μουρη απο το 1200..το bmw.

    to oti einai βλαμενοι και πανε και σκανε 20,000 σε μοτο ειναι ενα αλλο θεμα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  5. #65
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    κανα καπελακι V46 ισως σωσει τα προσχήματα....
    Κυπελλάκι είναι το σωστό
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #66
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    η ντουκατι τα παει πολυ καλα εμπορικα πλεον...το χαηπερ πουλαει σαν τρελο...το μουλτι επισης...20 χιλιαρικα μηχανακι και ηδη το βλεπω καθε τρεις και λιγο...σε συνδιασμο με εσοδα που θα εχει απο την ελευση ροσσι λογω διαφημισεων...
    Αυτο το συμπερασμα το βγαζεις απο το κεφάλι σου;

    Διοτι με μεσο ορο 20 μηχανακια ταξινομησεις ανα μηνα στην Ελλάδα τουλάχιστον (α' εξαμηνο 2010), δεν βλέπω την φρενίτιδα που ισχυρίζεσαι....

    και το ξαναλέω, μεχρι και περσι το συγκριτικο πλεονέκτημα στα SS και οχι μονο εναντι των αλλων εκτός απο την σημαία L2, ήταν ακριβώς και οι νικες/πρωταθληματα τoy WSBK.... απο την στιγμή που γινει μουσαϊκό o L2... δεν βλεπω κάτι τις το ανταγωνιστικο.....
    Ban 'em all

  7. #67
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    Αυτο το συμπερασμα το βγαζεις απο το κεφάλι σου;

    Διοτι με μεσο ορο 20 μηχανακια ταξινομησεις ανα μηνα στην Ελλάδα τουλάχιστον (α' εξαμηνο 2010), δεν βλέπω την φρενίτιδα που ισχυρίζεσαι....

    και το ξαναλέω, μεχρι και περσι το συγκριτικο πλεονέκτημα στα SS και οχι μονο εναντι των αλλων εκτός απο την σημαία L2, ήταν ακριβώς και οι νικες/πρωταθληματα τoy WSBK.... απο την στιγμή που γινει μουσαϊκό o L2... δεν βλεπω κάτι τις το ανταγωνιστικο.....

    ayto to στηριζω στην τρεχουσα πραγματικοτητα παγκοσμιως...τωρα μην ψαχνεις επισημα στοιχεια μην κοροιδευομαστε μεταξυ μας...

  8. #68
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    ayto to στηριζω στην τρεχουσα πραγματικοτητα παγκοσμιως...τωρα μην ψαχνεις επισημα στοιχεια μην κοροιδευομαστε μεταξυ μας...
    aka κεφαλι σου δηλαδη... διοτι εγω σου εδωσα επισημο στοιχειο του συνδεσμου εισαγωγεων
    Ban 'em all

  9. #69
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    aka κεφαλι σου δηλαδη... διοτι εγω σου εδωσα επισημο στοιχειο του συνδεσμου εισαγωγεων

    καλα οκ

  10. #70
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    καλα οκ
    Τα αποτελέσματα της ducati παγκοσμίως πάντως δεν ήταν και ότι καλύτερο. Δεν βγαίνει άκρη στο τι έκανε το 2010 μετά την εξαγορά της από την PERFORMANCE MOTORCYCLES SPA, αλλά τα στοιχεία του 2009 έδειχναν σημαντική κάμψη. Ιδίως στην Αμερική που είναι και η μεγαλύτερη αγορά της, η μείωση πωλήσεων έφτανε το -50%.

    Ducati cuts production and salaries

    By Vincent Boland in Milan

    Published: August 11 2009 20:16 | Last updated: August 11 2009 20:16

    Ducati, the Italian motorcycle maker, is cutting production this year and senior executives have taken a pay cut as the downturn shrinks the market for luxury models.

    Along with other Italian luxury goods makers, Ducati is feeling the pinch as customers reduce spending on high-end goods such as the top-of-the-range motorbikes the company makes.

    Gabriele Del Torchio, chief executive of Ducati, said in an interview with the Financial Times that the market for luxury bikes had probably shrunk by about 30 per cent in the six months to the end of June.

    The decline was most evident in the US, where he estimated that sales had fallen roughly 50 per cent.

    A Ducati bike costs between ?8,000 ($11,300) and ?38,000 depending on the model.

    Mr Del Torchio said the mid-price range of bikes was the bracket affected most by the recession.

    “I don’t see signs of recovery before the spring of next year,” he said.

    Ducati’s main markets are the US and Italy, which between them account for about half of sales and revenues.

    An estimated 80 per cent of Ducati’s US customers used credit finance to buy bikes, and “it’s very difficult to get credit”, he said, speaking at Ducati’s manufacturing plant on the outskirts of Bologna.

    He expressed confidence in Ducati’s financial performance.

    The company, which is controlled by InvestIndustrial, an Italian private equity firm, had revenues of ?470m in 2008 and made earnings before interest, tax, depreciation and amortisation of ?76.5m.

    He said revenues in 2009 would be close to ?400m, though he hoped the ebitda margin would be higher this year than last.

    Senior executives at Ducati have taken a 10 per cent cut in their pay and will not receive any bonuses because of the decline, while Mr Del Torchio said he had taken a 20 per cent pay cut.

    Mr Del Torchio said Ducati’s objective in 2009 was to reduce its inventory – the stock of motorbikes held at the plant and by dealers – while production was reduced to about 34,000 bikes. Last year it sold 42,800 bikes.

    “The biggest risk is to push rather than pull. I’m not pushing sales,” he said.

    At the same time, the decline in the market for luxury bikes was allowing Ducati to raise its market share from about 5.5 per cent to roughly 7 per cent.

    Ducati’s distinctive red bikes – other colours are available – are a fixture not just on the roads but at racing tracks.

    Racing is central to the company’s image among the ducatisti.

    Mr Del Torchio said Ducati invested about 10 per cent of its annual revenues in its racing business, and there was a direct relationship between winning races and sales of bikes.

    Μιας και η κρίση δεν έχει ξεπεραστεί, χλωμό το κόβω να πούλαγε σαν τρελλή Multi.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #71
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    αυτο που εβαλες βυρωνα ειανι η μιση αληθεια

    μιας και ενεκα οικονομικης κρισης...ολοι πλεον πουλανε λιγοτερο...πτωση και στη ντουκατι, πολυ μικροτερη απο των υπολοιπων...και νομιζω αυξηση για το 2010...

    καπου ειχα βρει σχετικο κειμενο, αλλα ηταν και ξενο, και δε θυμαμαι που ηταν...μολις το βρω θα το ποσταρω...

  12. #72
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Σιγουρα ολες οι εταιριες εχουνε προβλημα.... εδω η μαμα σουζούκι εχει αρει την υποστήριξη της κοφτά απο τα μισα της σεζον (και με αναβατη ικανοτατο φετος να παιξει μπαλα-πρωταθλημα βλεπε Χασλαμ) ακομα και στο Μοτοτζιπι αλλα οι πωλησεις της δεν εχουν και τόση σχέση με την αγωνιστική της ταυτοτητα οσο της Ντουκάτι.... αυτο εξεταζουμε... και σιγουρα ειναι πλήγμα για το άθλημα οποιαδηποτε αποχη....

    αλλο αυτο ομως και αλλο το παραμυθι της απλής αναδιανομης πορων που ισχυριζονται στην κοκκινη εταιρια προς οφελος του R&D μελλοντικων μοντέλων .....
    Ban 'em all

  13. #73
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak

    αλλο αυτο ομως και αλλο το παραμυθι της απλής αναδιανομης πορων που ισχυριζονται στην κοκκινη εταιρια προς οφελος του R&D μελλοντικων μοντέλων .....

    αυτο ειναι παπαρια σιγουρα...η πραγματικοτητα ειναι οτι βλεπει πως το 1198 δε παει οπως θελει...και αφου δε μπορει να ειναι ανταγωνιστικη αποσυρεται...και ετοιμαζει ολοκαινουριο sbk...το οποιο θα παρουσιασει το 2012 συμφωνα με αυτα που λενε...και ειανι απιθανο να βγαλει ενα εντελως καινουριο και επαναστατικο sbk και να μη το ριξει στο πρωταθλημα...ειδωμεν...

  14. #74
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak


    και αν οντως εχουν ακουσει το καμπανακι που βαρεσε η BMW
    you're my hero...

    βασικα ,εγω θα περιμενω τα επισημα specs για να σχολιασω...αν κανουν το τραγικο λαθος να ακολουθησουν την οδο που αναφερουν ,θα χουμε παρτυ...

    το μονο καλο της υποθεσης ειναι ,οτι ποτε δεν κατηγορησε κανεις την ducati για αξιοπιστια,οποτε δεν θα σκασουν κιολας αν γινεται χριστουγεννιατικο δεντρο...:rotflmao:
    frankly my dear, i dont give a damn...

  15. #75
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    εγω ειμαι ασχετος και δεν ξερω απο ιπποδυναμεις και πως βγαινουν-μπορουν να βγουν αλογα...

    εσυ λες πως δεν γινεται να εχει 200 κατω ενα δικυλινδρο V90 1000 επειδη...???
    ναι και το rcv 300

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 45
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2010, 21:41
  2. Απαντήσεις: 59
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2010, 04:41
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2010, 14:21
  4. Nέο Ducati Hypermotard 796 για το 2010
    από makis206 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2009, 11:21
  5. Απαντήσεις: 49
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2008, 09:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF