Εδω θα παρακαλουσα να αναγραψουν οι ιδιοκτητες τη μαρκα των ελαστικων τους,ποση διαρκεια χιλιομετρικη ειχαν και κατω απο ποια χρηση.Αυτο θα βοηθησει τα αλλα μελη να μαθουν αυτον τον σημαντικο παραγωντα για την τσεπη τους![]()
Εδω θα παρακαλουσα να αναγραψουν οι ιδιοκτητες τη μαρκα των ελαστικων τους,ποση διαρκεια χιλιομετρικη ειχαν και κατω απο ποια χρηση.Αυτο θα βοηθησει τα αλλα μελη να μαθουν αυτον τον σημαντικο παραγωντα για την τσεπη τους![]()
ΒΤ12
Εχω κανει 10100 χλμ με εντονα ανοιγματα γκαζιου και με πολλα γρηγορα χιλιομετρα στην εθνικη και ακομα εχει λιγο αυλακι στην μεση!
Michellen Anakee στο Transalp.
Τα έβαλα τον Φλεβάρη του 2004 και το πίσω έγινε slick (στο κέντρο του) στο ταξίδι για τον αγώνα της Formula 1 πριν από μερικές μέρες, μετά από περίπου 15.000 km. Το μπροστά έχει ακόμα αυλάκι, αλλά και πολλά σκασίματα από την πολυκαιρία->δείγμα ότι θέλει αλλαγή.
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πας, θα πας εκεί που κοιτάς.
Nothing is Impossible!
Bridgestone BT-10: Στα 9000 ουτε που βλεποντουσαν.
Bridgestone BT-92: Μεχρι τα 9000 χλμ τσουλαγανε αξιοπρεπως, στις 12000 εγιναν πιο τετραγωνα και απο αυτοκινητου. Αλλα ηταν καλο λαστιχακι ποτε δεν με προβληματισε.
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
BT-012 9800 ολλα εθνικη και βολτες γενικα,ακομα κρατανε αλλα οπου να νε ερχεται η ωρα τους !
Υ.Γ Ελπιζω οχι η δικια μου...
Μην υπογραφετε εκει μπορει να χαθει....εδω υπογραψτε στο μπλουζακι μου...θα κανετε φρρρρρρρ να σας ακουσω..φανταστικε τροχονομε.....
24000km με τα trailwings bmw 650gs, παλι τα ιδια εβαλα πριν λιγες μερες![]()
ΑΕΚ
Bridgestone της μανας του (YAMAHA XT)...στα 15000 τελος!!!
στο τελευταιο μηχανακι μου σε ενα χρονο
Brigdestone ΒΤ-12 ~10,000 χλμ (προσεκτικα τα περισσοτερα)
Pirelli Diablo ~7,500 χλμ με 2 track days
Michelin Pilot Power ~6,500 μεχρι σημερα με 3 track days και εχουν ψωμι ακομα (RULEZZZZ)....
T63.
Εχω ξαναγράψει γι αυτό το λάστιχο.
Δεν έχω βάλει καλύτερο στο XR.
Το μακράν καλύτερο κράτημα στην άσφαλτο.
Θέλω τουλάχιστον 3 ζευγάρια το χρόνο δηλ περίπου 4000 χιλ.
Στό χώμα δεν λέει πολλά μιάς και το χώμα οταν πάω είναι λάσπη.
Τώρα φοράω SAHARA.
Εχω μπεί σε κάτι στροφές πολύ εντυπωσιακά παλεύοντας με ανάποδα και με την διάθεση να κατεβάσω πόδι στην εσωτερική.
Το T63 είναι καλύτερο παρά τα τακούνια.
ΠΡΟΣΟΧΗ.
Η εμπειρία μου λέει οτι το καλό λάστιχο είναι ανάλογα με το μηχανάκι που βάζουμε.
Το καλό για το XR δεν είναι απαραίτητα καλό και για το DR ας πούμε.
Είναι απο τις περιπτώσεις που πληρώνεις και μαθαίνεις.
ΜΕ PIRELLI DIABLO CORSA ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ
16.000 ΕΚΔΡΟΜΙΚΑ χλμ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΛΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑ
ΞΑΝΑΦΟΡΕΣΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 6000χλμ ΜΕ ΑΥΤΑ
ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 2 SESSION ΣΕ TRACK DAY, EΧΩ ΠΑΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ
ΑΘΗΝΑ - ΝΑΥΠΑΚΤΟ ΚΑΙ 5-6 ΦΟΡΕΣ ΚΟΝΤΙΝΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ.
ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ ΕΛΛΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ.
T63!Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
T63.
Εχω ξαναγράψει γι αυτό το λάστιχο.
Δεν έχω βάλει καλύτερο στο XR.
Το μακράν καλύτερο κράτημα στην άσφαλτο.
Θέλω τουλάχιστον 3 ζευγάρια το χρόνο δηλ περίπου 4000 χιλ.
Στό χώμα δεν λέει πολλά μιάς και το χώμα οταν πάω είναι λάσπη.
Τώρα φοράω SAHARA.
Εχω μπεί σε κάτι στροφές πολύ εντυπωσιακά παλεύοντας με ανάποδα και με την διάθεση να κατεβάσω πόδι στην εσωτερική.
Το T63 είναι καλύτερο παρά τα τακούνια.
ΠΡΟΣΟΧΗ.
Η εμπειρία μου λέει οτι το καλό λάστιχο είναι ανάλογα με το μηχανάκι που βάζουμε.
Το καλό για το XR δεν είναι απαραίτητα καλό και για το DR ας πούμε.
Είναι απο τις περιπτώσεις που πληρώνεις και μαθαίνεις.
Φοβερο φοβερο φο-βε-ρο λαστιχο!
Πολυ καλο για χωμα και απλα τελειο για on-off και για την ασφαλτο!
Δεν καταλαβαινανε τιποτα,εγερνα οπου ηθελα!
Μετα πηγα και εβαλα κατι pirelli χωρις τακουνια και εφαγα τα μουτρα μου σε μια στροφη,ακομα υπαρχει το σημαδι στο χερι μου...
Σε GSXR600 έχω φτάσει 9200χλμ και έχει ακόμα πάνω τα μαμίσια Bridgestone BT014. Το μπροστά είναι σε καλή προς μέτρια κατάσταση, το πίσω έχει φαγωθεί εντελώς στο κέντρο. Κανονικά ήθελε αλλαγή από τα 7000. Πιστεύω ότι το χάλασα γιατί το ψιλοέλιωνα στην Εθνική όπου έγιναν και τα 7000 από τα 9000 χλμ........
Πάντως πάλι τα ίδια θα βάλω, απλά θα πηγαίνω πολύ πιο χαλαρά σε ΕΟ και ΑΟ.......... Εξάλλου είναι στριφτερά λάστιχα, οχι για τουρισμό..................
![]()
![]()
![]()
Bridgestone TW.23500 and counting.... (αν και τετράγωνο slick πλέον το πίσω) με χρήση απο city commuting μεχρι Μπράλο.
Σοβαρά τώρα: Από τα λάστιχα είμαι πάρα πολυ ευχαριστημένος τόσο που αν τα έβρισκα με δείκτη ταχύτητας V θα τα ξαναέβαζα ευχαρίστως.
THE MORE WE SEE THE MORE WE KNOW...
Eixa to Pirelli scorpion gia 16000km. to lastixaki einai arketa touring. mexri ta 10000-11000 km htan ikanopoihtiko. meta arxise na glistraei eraketa piso kai to timoni na mhn katalabainei pathma kai frenarisma. odhghma grigoro, kai oxi spiniarismata kai kapsimate klp.
Tora exo to BT-014 kai einai h mera me thn nuxta. 4000 km to exo me ton idio ru8mo, to lastixo f8irete omoiomorfa. telio frenarisma, zestenontai arketa grugora kai kolane sthn asfalto.
Πανευτυχής που ξεμπερδέψα με τους Γιαπωνέζους
Δεν μετανιώνω που αγάπησα εσένα μόνο.....
Σε Suzuki SV650S '03:
Με τα Dunlop D220ST L -> έκανα 18.881 μέχρι τα λινά, σε διαδρομες 50-50 εντός (κακής και γυαλιστερής) - εκτός Αθήνας (καλύτερης και πιο άγριας ασφάλτου)
Με τα Dunlop D208ZR -> έκανα 12.499 μέχρι που έχανε το λάστιχο χωρίς να βγούνε τα λινά....![]()
Με τα Pirelli Diablo -> θα δούμε...
Τα πρώτα μαμά λάστιχα Dunlop είχαν μέτρια προς καλή πρόσφηση το πρώτο εξάμηνο, αλλά ήταν πολύ δύσκολο να ζεσταθούν, ήταν καθαρά τουρινκ λάστιχα...
Το δεύτερο πίσω (μπήκε Dunlop επειδή υπήρχαν τα μπροστά...) αν και το έβαλα για μαλακότερη και ποιο sport γόμα , ήταν καλύτερο του άλλου αλλά για λιγότερο χρόνο και πάλι δεν ζεσταινόταν γρήγορα...
Τα Pirelli με το που τα έβαλα και έκανα μια και μοναδική βόλτα... μου φανήκαν άλλο πράμα... θα σας πώ αν τα πατήσω περισσότερο...