To 2010 το cbf1000 κατασκευάζεται στην Ιταλία. Ή πιο σωστά τα τελευταία χρόνια...συναρμολογείται εκεί και μόνον ο κινητήρας έρχεται έτοιμος.
Ορίστε πως...http://www.youtube.com/watch?v=jrnHIVPv_9I
To 2010 το cbf1000 κατασκευάζεται στην Ιταλία. Ή πιο σωστά τα τελευταία χρόνια...συναρμολογείται εκεί και μόνον ο κινητήρας έρχεται έτοιμος.
Ορίστε πως...http://www.youtube.com/watch?v=jrnHIVPv_9I
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
εχω ακουσει οτι οι τιμες ανταλλακτικών των cbf ειναι πανακριβες ισχυει κατι τετοιο ?
update
στα 20.000 χλμ πλεον,με ηλιο και βροχη,ολα τουριστικα μιας και για την πολη εχω ενα pcx.
στο μηχανακι μπηκαν εξ αρχης μαμα πλαϊνες βαλιτσες,δεικτης ενδειξης σχεσεων και ξενον φωτα.
επισης λαστιχα dunlop στα 3.000χλμ.
καλα για τουρισμο,αλλα την επομενη θα προτιμησω τη γνωστη ποιοτητα των bridgestone.
κατω απ τις 6.000 στροφες που κινουμαι συνηθως(= μεχρι 150χλμ ταχυτητα ταξιδιου) η καταναλωση ειναι (μονο) 5,5 λιτρα για καθε 100 χλμ και με το 20αρι τεποζιτο επιτυγχανει πολυ καλη αυτονομια.
ανταλλακτικα φανταζομαι θα ειναι ακριβα σε περιπτωση πτωσης.
τα αναλωσιμα παντως στα σερβις δεν ειναι,ασε που ειναι αραια.
το μονο που αλλαζω καθε 5.000 χλμ ειναι τα λαδια κ ανα δευτερη αλλαγη το φιλτρο.
επι τη ευκαιρια αν κι εχω αλλαξει πολλες μαρκες στα μηχανακια μου,για πρωτη φορα εβαλα agip τωρα, και οι πρωτες εντυπωσεις ειναι θετικοτατες.
τουλαχιστον στο cbf ειναι τα καλυτερα που εχω δοκιμασει μεταξυ των honda,yamalube,motul.
http://img99.imageshack.us/img99/558/05102010227.jpg
http://img151.imageshack.us/img151/1038/07102010293.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/7346/07102010290.jpg
http://img243.imageshack.us/img243/9033/07102010294.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/8210/04102010220.jpg
http://s430.photobucket.com/albums/q...urrent=107.jpg
http://s430.photobucket.com/albums/q...urrent=086.jpg
http://s430.photobucket.com/albums/q...urrent=066.jpg
καλες βολτες σε ολους
Cbf 1000 2010
Τι λέει η κούκλα;Αρχικά δημιουργήθηκε από harisdei
update
στα 20.000 χλμ πλεον,με ηλιο και βροχη,ολα τουριστικα
Σκέπτομαι να το πάρω μιας και είδα από κοντά το Crossrunner και είναι μικρό για τις διαστάσεις μου. Επίσης όλα αυτά τα χρόνια έχω δικύλινδρα και θέλω πλέον ένα "μαγικό" χαλί 4-in-line...με γλυκό σασμάν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
από αυτή τη γωνία σαν ΤιΝτιΕμ μοιάζει γαμώ το φελέκι μου![]()
γαμώ το φελέκι μου
εσυ πρεπει να εισαι καταυλακιωτης!!!!χαχαχαχα!!!
καλαματιανος
41.000 + τα χλμ πλεον.
27.000 απροβληματιστα χλμ με ηλιο και βροχη για τα Dunlop roadsmart.
τα BT023 τα κρατησα για 7.000 χλμ και τα πουλαω. πολυ καλα στο στεγνο,αλλα στο βρεγμενο δε μ αρεσουν.
εβαλα τα Michelin road1 και ειναι μια χαρα.
θεμα στο βρεγμενο ειχα και με τα αρχικα μπριτζεστον που φορουσε απο μαμα (057).
εκεινα τα ειχα αλλαξει στα 3.000 χλμ.αυτα οσον αφορα τα λαστιχα.
το μεγαλο θεμα ηταν το μαλακο πηρουνι.
εβαλα Olins ελατηρια για το παλιο χιλιαρι (θελει λιγο "κατεβασμα" ο εσωτερικος σωληνας του πηρουνιου για να μπορεις να το ρυθμιζεις,αλλοιως χανεις τη ρυθμιση) κι επιτελους εχω μηχανακι.
μπηκε και λαδι ολινς στο πηρουνι για να "δεσει" το πραμα.ακριβο ομως.
ετσι κι αλλοιως παντως το λαδι του πηρουνιου ειχε μαυρισει και ηθελε αλλαγη.
αλλαχτηκαν και τα ρουλεμαν τιμονιου με κωνικα μιας και το πανω ειχε προβλημα.
το πισω αμορτισερ αντεχει ακομα για λιγο,αλλα φωναζει αλλαγη για να μπορεσει ν ακολουθησει το πηρουνι.
τα λαδια της Agip ειναι κορυφη για το cbf.
τα καλυτερα απ ολα που δοκιμασα.βαλτε τα και θα με θυμηθειτε.
στο σερβις των 35.000, ρυθμιστηκαν και τα ιντζεκσιον. το μηχανακι παει καλυτερα,αλλα η καταναλωση ανεβηκε στα 6,5 ανα εκατο χλμ!
απο αξεσουαρ,εχουν μπει φερινγκ,πισω φτερο,ζελατινα φυμε,δεικτης ενδειξης σχεσης κιβωτιου,θερμαινομενα γκριπ,gps,τριβαλιτσο.
καλες βολτες σε ολους!
http://img233.imageshack.us/img233/8403/cbfedit.jpg
Cbf 1000 2010
καλημέρα και από μένα.
Αισίως έφτασα τα 26000 από τον Αύγουστο του '10 που το έχω.
Έγινε το μεγάλο service στις 24000 και έβαλα το δεύτερο ζευγάρι Bridgestone BT023 μετά τις 14000χλμ του πρώτου.
Εγώ ομολογώ ότι έχω μείνει ευχαριστημένος, αν και την επόμενη φορά θα περάσω Dunlop Roadsmart II.
Το μηχανάκι είναι άψογο σε όλα του εκτός από το απαράδεκτο μπροστινό που χαντακώνει όλη τη μοτοσυκλέτα. Έιμαι στο ψάξιμο για να σετάρω εμπρος και πίσω ελατήρια για το συγκεκριμένο μοντέλο και όχι για το προηγούμενο. Νομίζω ότι έχουν καποιες διαφορές και δε θέλω να το ρισκάρω.
Φίλε Harisdei το κάτω φερινκ θα με βοηθούσε πολύ αν μου έδινες κάποια στοιχεία καθώς επίσης και για τα θερμαινόμενα. Η μοτό σου είναι κουκλί.
Μακάρι να μέναμε πιο κοντά.
το φερινγκ το πηρα απο εδω http://www.tcpsa.net/shop/index.php?cPath=21
μπορει να μην εμφανιζεται στη λιστα,αλλα το εχουν.
ερχεται βαμμενο στο χρωμα της μηχανης.
επικοινωνησε μαζι τους με email.
ειναι εξυπηρετικοι και απαντουν αμεσα. ο Patric Janke ειναι υπευθυνος. ρωτα τιμη.
κανει 500+ ευρω
θερμαινομενα εβαλα της oxford κι οχι τα πανακριβα μαμα.
ελατηρια δε νομιζω να βρεις για το δικο μας.
αμορτισερ πισω ειδα κι εβγαλε η ολινς.
http://imageshack.us/photo/my-images...ercbf1000.jpg/
Cbf 1000 2010
Μπήκα και εγω στο club των CBF παιδια, το ερχόμενο Σάββατο το παραλαμβάνω απο Αθήνα cbf1000 2011, ελπίζω να εχω κανει καλη επιλογή, εχω πολλά χρόνια να οδηγήσω HONDA, απο τότε που πούλησα το varadero 2001, στην συνεχεια xtx και μετα δανεικό για πολύ καιρο gs1100, ακόμη πιο πίσω βέβαια africa 1998, αλλα όλα ψηλά μηχανάκια και όχι τετρακύλινδρα.
stay hungry stay foolish!!!!
το μονο βασικο "θεμα",ειναι το μπροστινο πηρουνι που ειναι πολυ μαλακο και μαλακωνει ακομα περισσοτερο πολυ γρηγορα.
ρυθμισε την προφορτιση τερμα εξ αρχης (στις πανω εγκοπες της βιδας) κι ας σου φαινεται λιγο σκληρο στην αρχη. θα αποφυγεις τη γρηγορη "φθορα" του.
οι ταλαντωσεις και η ασαφεια του μπροστινου πανω απ τα 150, οφειλονται στο ελατηριο του πηρουνιου.
επισης το πισω αμορτισερ,ενα κλικ πριν απ το τερμα στο σκληρο και λιιιγο τη βιδα επαναφορας προς τα δεξια.
αν καθεσαι και το μηχανακι σκαμπανεβαζει ομοιομορφα μπρος και πισω,εχεις πετυχει την καλυτερη ρυθμιση μ αυτες τις (χαλια μαμα) αναρτησεις.
με γειες και καλοταξιδο!
Cbf 1000 2010
ειμαι στα 49.000+χλμ.
μετα τα michelin pilot1, εβαλα τα pirelli rosso2 με δεικτη ταχυτητας Η.
μακραν το καλυτερο λαστιχο που εχω βαλει μεχρι στιγμης.
το μονο κακο ειναι οτι δειχνουν σα 140αρανταρια στο ματι.
την επομενη φορα θα βαλω dunlop qualifier με δεικτη Η που δειχνουν σα 170αρια στο πλατος κι εχουν πολυ καλο κρατημα.
τα λαδια της agip (tech) τα αλλαξα μετα απο 10.500 τουριστικα χλμ. διατηρουσαν τις ιδιοτητες τους μια χαρα.
ξαναεβαλα τα ιδια για αλλες 10.000 χλμ.
οι ιταλικοι διακοπτες χειριστηριων αρχισαν να κανουν νερα.
για ν αναψουν τα φωτα,επρεπε να εχω πατημενο ελαφρα το μπουτον της μιζας,αλλοιως εσβυναν.
μερικες φορες, η εναλλαγη σε μικρη-μεγαλη σκαλα καθυστερουσε ή χρειαζοταν επαναλαμβανομενο πατημα του διακοπτη.
επισης μια φορα,η μεγαλη σκαλα παρεμενε αναμενη ακομα και με κλειστο το κουμπι της.
οποτε το αριστερο χειριστηριο που περιλαμβανει τα φλας,μεγαλη σκαλα και σινιαλο αντικατασταθηκε στην εγγυηση.
το δεξι χειρηστηριο ψεκαστηκε με σπρευ καθαρισμου επαφων εφοσον εχει ληξει η εγγυηση, κι ολα οκ με τους διακοπτες.
αυτο ειναι και το μονο προβλημα που αντιμετωπισα με το cbf μεχρι στιγμης απο τον μαρτη του 2010 που το εχω κι εχοντας σχεδον 50.000 χλμ
Τελευταία τροποποίηση από harisdei; 21/06/2012 στις 16:31.
Cbf 1000 2010
ευχαριστώ πολύ για τις καλοδεχούμενες πληροφορίες, θα ενημερώσω το μαγαζί προκειμένω να γίνουν οι ρυθμίσεις, θα το πάρω το Σάββατο το πρωί και θα ανηφορίσω προς τα πάνω μαζί με την κόρη μου, δυστυχώς η χρήση η δική μου θα είναι περιορισμένη λόγω περιορισμένου χρόνου, καθημερινά είμαι υποχρεωμένος να πηγαίνω στη δουλειά με αυτοκίνητο, συνεπώς μένουν μόνο τα Σαββατοκύριακα και οι εκδρομές. Σχεδιάζω βέβαια για την επόμενη χρονιά κανένα ταξιδάκι εκτός συνόρων.
stay hungry stay foolish!!!!
Καλησπέρα από Αθήνα.
Πότε έφτασες ρε θηρίο τις 50.000. Όλο στη βόλτα σε κόβω. Το θέμα με τον αριστερό διακόπτη το είχα και εγώ. Ευθύνεται το κύκλωμα που έχει ο διακόπτης όπου όταν πατάς τη μίζα να σβήνει τα φώτα για να έχεις φουλ τη δύναμη της μπαταρίας. Με άνοιγμα και καθάρισμα σε μένα εξαφανίστηκε.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες που κατά καιρούς αντλώ από τα ποσταρίσματά σου.
Έβαλα τα θερμαινόμενα της Oxford και νομίζω ότι είναι μια χαρά. Επόμενο πρότζεκτ το μπροστινό που μετά από 33.000 έχει τα χάλια του. Μαζί θα αλλάξω ρουλεμάν λαιμού έχει δεν έχει πρόβλημα, που ακόμα δεν έχει, καθώς και τσιμούχες μαζί με τις γλίστρες. Θα σου ήμουν υπόχρεος αν με πληροφορούσες το κόστος του μπροστινού συστήματος συνολικά, γιατί εγώ υπολογίζω να μου πάει κανά 400άρι.
Ερώτηση 2. Τα pirelli δεν παραείναι μαλακά για τη συγκεκριμένη μοτό; Πόσα χιλιόμετρα προσδοκάς να βγάλεις; και γιατί πιστεύεις ότι είναι τα καλύτερα;
Σόρρυ για το πρήξιμο αλλά δεν ήμαστε και πολλοί ρε γαμώτο.
Άσε που το δικό σου πρέπει να έχει και τα περισσότερα χιλιόμετρα εν Ελλάδι.
Τέλος σου προτείνω, αν δεν είσαι ήδη, να γίνεις μέλος στο cbf1000.com το οποίο είναι πολύ ενδιαφέρον φόρουμ για τη μοτοσυκλέτα μας.
Καλό βράδυ
καλησπερα!
οντως κυκλοφορουν ελαχιστα και λογικο αφου ειναι πανακριβο στην ελλαδα. προσωπικα δεν εχω δει κανενα αλλο, και πολυ θα ηθελα. απ την αλλη, φανταζομαι οτι οδηγω κανα εξωτικο-μοναδικο μοτορι lol lol lol lol lol lol lol
λοιπον το μπροστινο ελατηριο νομιζω επιασε κανα 150αρι μαζι με λαδι της ολινς. δραματικη οδικη βελτιωση.
ρουλεμαν τιμονιου εχω αλλαξει μετα απο ενα τεραστιο αλμα δικαβαλος και εβαλα κωνικο. εννοειται αλλαζεις πανω και κατω μια και καλη.
το αλλαξα μαζι με το ελατηριο επ ευκαιριας.
σημερα ακουσα ενα χρ χρ απ τον τροχο,οποτε μαλλον θα θελει αλλαγη τα ρουλεμαν τροχου.
λοιπον τα πιρελλι τα συγκεκριμενα ειναι πααααρα πολυ καλα σε κρατημα και φρεναρισμα,ειναι μακραααν τα καλυτερα που εχω ναλει στο cbf κι επισης περνω τις στροφες πανευκολα και με ασφαλεια πλεον.
ετσι οπως τα βλεπω θα μου κρατησουν γυρω ή πανω απο 15.000 χλμ αφου δεν κανω σπιναρισματα κλπες καγκουριες.
με το αισθημα ασφαλειας που μου δινουν παντως, χαλαλι τους, δε με νοιαζει και 10.000 να κρατησουν μονο. 260 ευρω τοποθετημενα τα πιρελλι ροσσο 2.
θα μπω στο cbf1000.com σημερα
α! εμενα τα θερμαινομενα της οξφορντ χαλασαν. εμεναν ανοιχτα τερμα συνεχως.καηκε μια δευτερευουσα πλακετα που εχουν κι οχι αυτη του κεντρικου τους διακοπτη. απλα τα αποσυνδεσα. δυστυχως μαλλον επεσα στην ελλατωματικη παρτιδα που ειχα διαβασει οτι ειχε βγει. και δυστυχως τα ειχα αγορασει απ εξω,οποτε εγγυηση γιοκ.
δεν ξαναβαζω.τα γκριπ τα αφησα ως εχουν,αφου μου αρεσει που ειναι πιο χοντρα απ τα μαμισια και δινουν καλυτερη αισθηση στο χερι.
η καταναλωση μου πλεον ειναι απο 5,8 εως 8,9 αν το τσιτωνω. συνηθως ομως καιω στο 6,5.
παντως με τα ελατηρια στο πηρουνι επιτελους εξαληφθηκε η ταλαντωση στα πολλα χλμ, η ασταθεια του μπροστινου οταν το πιεζες στις στροφες και ο σχετικος δισταγμος στις εναλλαγες κλισης. και με τα πιρελλι ακομα καλυτερα.
τωρα στο τι να περιμενεις απ αυτες τις αλλαγες, οδηγικα εγω για να καταλαβεις δεν ειμαι κανας γρηγορος,αντε να μαι λιγο σβελτος. μια μεση κατηγορια δηλαδη. εξ αλλου στα 48 μου ειναι λογικο να οδηγω σχετικα συντηρητικα,αν και ποτε δεν ημουν εξτριμ.
πραγματικα το cbf ειναι ενα ερωτευσιμο πολιτισμενο ροπατο μηχανακι σπορ τουρινγκ με τις αναρτησεις της ολινς.
για οσους βεβαια θελουν πραγματικο σπορ τουρινγκ σ αυτη την κατηγορια,αναποφευκτα θα πανε στους 150 ιππους του fazer1 που σε σπρωχνει να το εχεις συνεχεια τσιτα, αλλα και το αντιτιμο σε βενζινα ειναι μεγαλο σημερα
Τελευταία τροποποίηση από harisdei; 22/06/2012 στις 00:15.
Cbf 1000 2010
Το Σάββατο το πρωι λοιπον παρέλαβα την κούκλα, λευκό με τριπλέτα honda, μπαγκαζιέρες τρείς honda,όρθιο σταντ, εγκατάσταση garmin (χωρις το garmin),χιλιόμετρα 11.000,ο προηγούμενος ιδιοκτήτης της ειχε κανει τρια service (τα εκαμνε νωρίτερα), ενοήτε βιβλίο service, και όλα τα βιβλία που συνοδεύουν τη μηχανη απο καινούρια.Παραφωνία τα πολλά κλειδιά για τις βαλίτσες, το μηχανάκι είναι πολύ ήσυχο απο πλευράς θορύβου ραπτομηχανή θα έλεγα, αλλά και απο πλευράς κύλισης και συμπεριφοράς.Το ανέβασα Θεσσαλονίκη και στο δρόμο μου φάνηκε σταθερό, πολοιτισμένο, δεν θα έλεγα ιδιαίτερα οικονομικό για ταχύτητες εθνικής οδού, (150 - 180), γενικά άνετο ροπάτο, χωρίς καθόλου εξάρσεις.Το μηχανάκι δεν έχει σημάδια απο γρατζουνιές και πτώσεις και θέλει μάλλον γυάλισμα στούς λαιμούς των εξατμίσεων. Δεν με ενθουσίασε απο τις επιδόσεις του αλλά με ενθουσίασε η πρατικότητα και ήσυχη λειτουργία του. Έκανα μία βόλτα στο κέντρο της Αθήνας τριβάλιτσος και θεωρώ ότι τα πήγε μία χαρα. Ο λόγος που το πήρα άλλωστε΄είναι η ευκολία χρήσης του και ελπίζω η σχετικά χαμηλή κατανάλωση σε συνθήκες οδήγησης με 130 χλμ. Θα ήθελα να ρωτήσω αν το ρελαντί είναι νορμάλ στις 1200 σ.α.λ και αν όχι πού πρέπει να είναι, τι βενζίνη να χρσιμοποιώ, πώς θα γυαλίσω τους λαιμούς των εξατμίσεων και τι σπρέι πρέπει να χρησιμοποιήσω για την αλυσίδα. Ευχαριστώ όλους για τις αναλυτικότατες περιγραφές σας παραπάνω.
stay hungry stay foolish!!!!