Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 19 από 19

Θέμα: Τα Hayabusa στο Power Bike (track-test)

  1. #16
    ΦΙΛΟΙ...........



    Φρένα, άναρτήσεις καί λάστιχα........ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ........!!!
    Ή γνώμη μου ........
    Γιά νά συγκρίνεις δύο τέτοιες μοτό πρέπει νάναι τά πάντα ίδια γιά νά δείς
    συμπεριφορά, πλάσιο,μοτέρ κ.λ.π....
    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΔΗΓΟΣ....!!
    Άλλιώς έχουμε .......ΑΠΛΑ.........έντυπώσεις καί γνώμες....!!!
    Όσο γιά τά 4,80 τού περιοδικού πού άνέφερε ό φίλος...
    ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΛΕΟΝ..........νά δώσεις ούτε φράγκο.!!!!!!!
    Δυστυχώς έχουν καταντήσει διαφημιστικά φυλλάδια,χωρίς άξιοπιστία
    πού γράφουν τά καλύτερα γιά τούς πελάτες τους...!!!
    Τά τελευταία κουφά πού διάβασα ήταν γιά τόν πύραυλο τής BMW, τό χιλιάρι...!!
    ΕΛΑΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ........ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΑΤΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟ
    ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ......!!!!
    Ήμουνα φανατικός fun τού παλιού χάγια,4,5 χρόνια κάτοχος.
    Όταν τελικά έκανα τήν κίνηση καί τό άλλαξα.........τότε κατάλαβα.
    Πολύ καλύτερο παντού.......τό καινούργιο.
    Τώρα τό νά τά βάλετε στήν πίστα μέ διαφορετικές ρυθμίσεις,λάστιχα,τρόμπες,όδηγούς
    κ.λ.π.....γιά μένα ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ κανενός είδους κριτήριο γιά τό ποιό είναι
    καλύτερο,έστω στήν πίστα πού δέν ένδιαφέρει κανέναν τελικά...!!
    Διότι δέν τό πήρε κανείς γιά τήν πίστα.......
    Ούτε νομίζω πώς αύτό τό τέστ πού κάνατε άποτελεί κριτήριο γιά νά βγάλει
    κανείς συμπέρασμα γιά το πώς θάναι τό μηχανάκι του στό δρόμο.........
    Νομίζω πώς τό τέστ πού κάνατε μάλλον είναι ένα παιχνίδι γιά τό ποιός όδηγάει
    καλύτερα καί ποιανού τό μηχανάκι είναι στημμένο καλύτερα γιά τά Μέγαρα.
    Μέχρι έκεί όμως.....
    Αύτό όμως δέν ένδιαφέρει τόν πολύ κόσμο πού θέλει νά άγοράσει.
    Άν ή πρόθεση σας ήταν ή έρευνα μόνον καλώς τό κάνατε,άλλά καί πάλι
    δέ βγαίνουν άσφαλή συμπεράσματα.
    Όσο και νά τό παιδέψω καταλήγω πώς τό μόνο συμπέρασμα πού βγαίνει είναι
    ότι παίζατε μέ δυό πυραυλάκια......!!!
    Σέ καμμία περίπτωση όμως δέν ύπάρχει ή λέξη ΣΥΓΚΡΙΣΗ μέ τήν κανονική της
    έρμηνεία.
    Άν κάποιος βρεί παλιό χάγια σέ καλή κατάσταση καί δυσκολεύεται οίκονομικά
    τόν βεβαιώνω ότι είναι ένας έξ'ίσου τέλειος πύραυλος.......άς τό πάρει.....!!!!!!
    Έννοείται ότι δέ σάς μαλώνω γιαυτό πού κάνατε,καί πολύ καλώς τό κάνατε.....
    Ή πίστα όμως........είναι ένα πολυέξοδο χόμπυ....
    Νάστε καλά,όλοι έμείς πού δέ μπορούμε γιά διάφορους λόγους ό καθένας,
    θά σάς παρακολουθούμε μέ ένδιαφέρον άκολουθώντας πιστά τό........
    ΓΗΡΑΣΚΩ..........ΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ...





  2. #17
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.656
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AKIS BUSA
    ανεξαρτητα ομως απο αυτα που γινανε στο test, το κ8-Gen2 ειναι καλυτερο απο το κ4-Gen1
    συνολικα ως μηχανη σε ολα!!
    πλαισιο, φερενα, κινητηρας,γεωμετρια,δυναμη,ροπη,κλπ,κλπ!!
    Καλά στο μοτέρ λογικό είναι λόγω κυβικών. Εχει το "παλιό" από το "νέο" διαφορετικό πλαίσιο και γεωμετρία?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της AKIS BUSA
    Εγγραφή
    17/03/2009
    Μηνύματα
    463
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
    ΦΙΛΟΙ...........



    Φρένα, άναρτήσεις καί λάστιχα........ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ........!!!
    Ή γνώμη μου ........
    Γιά νά συγκρίνεις δύο τέτοιες μοτό πρέπει νάναι τά πάντα ίδια γιά νά δείς
    συμπεριφορά, πλάσιο,μοτέρ κ.λ.π....
    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΔΗΓΟΣ....!!
    Άλλιώς έχουμε .......ΑΠΛΑ.........έντυπώσεις καί γνώμες....!!!
    Όσο γιά τά 4,80 τού περιοδικού πού άνέφερε ό φίλος...
    ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΛΕΟΝ..........νά δώσεις ούτε φράγκο.!!!!!!!
    Δυστυχώς έχουν καταντήσει διαφημιστικά φυλλάδια,χωρίς άξιοπιστία
    πού γράφουν τά καλύτερα γιά τούς πελάτες τους...!!!
    Τά τελευταία κουφά πού διάβασα ήταν γιά τόν πύραυλο τής BMW, τό χιλιάρι...!!
    ΕΛΑΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ........ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΑΤΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟ
    ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ......!!!!
    Ήμουνα φανατικός fun τού παλιού χάγια,4,5 χρόνια κάτοχος.
    Όταν τελικά έκανα τήν κίνηση καί τό άλλαξα.........τότε κατάλαβα.
    Πολύ καλύτερο παντού.......τό καινούργιο.
    Τώρα τό νά τά βάλετε στήν πίστα μέ διαφορετικές ρυθμίσεις,λάστιχα,τρόμπες,όδηγούς
    κ.λ.π.....γιά μένα ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ κανενός είδους κριτήριο γιά τό ποιό είναι
    καλύτερο,έστω στήν πίστα πού δέν ένδιαφέρει κανέναν τελικά...!!
    Διότι δέν τό πήρε κανείς γιά τήν πίστα.......
    Ούτε νομίζω πώς αύτό τό τέστ πού κάνατε άποτελεί κριτήριο γιά νά βγάλει
    κανείς συμπέρασμα γιά το πώς θάναι τό μηχανάκι του στό δρόμο.........
    Νομίζω πώς τό τέστ πού κάνατε μάλλον είναι ένα παιχνίδι γιά τό ποιός όδηγάει
    καλύτερα καί ποιανού τό μηχανάκι είναι στημμένο καλύτερα γιά τά Μέγαρα.
    Μέχρι έκεί όμως.....
    Αύτό όμως δέν ένδιαφέρει τόν πολύ κόσμο πού θέλει νά άγοράσει.
    Άν ή πρόθεση σας ήταν ή έρευνα μόνον καλώς τό κάνατε,άλλά καί πάλι
    δέ βγαίνουν άσφαλή συμπεράσματα.
    Όσο και νά τό παιδέψω καταλήγω πώς τό μόνο συμπέρασμα πού βγαίνει είναι
    ότι παίζατε μέ δυό πυραυλάκια......!!!
    Σέ καμμία περίπτωση όμως δέν ύπάρχει ή λέξη ΣΥΓΚΡΙΣΗ μέ τήν κανονική της
    έρμηνεία.
    Άν κάποιος βρεί παλιό χάγια σέ καλή κατάσταση καί δυσκολεύεται οίκονομικά
    τόν βεβαιώνω ότι είναι ένας έξ'ίσου τέλειος πύραυλος.......άς τό πάρει.....!!!!!!
    Έννοείται ότι δέ σάς μαλώνω γιαυτό πού κάνατε,καί πολύ καλώς τό κάνατε.....
    Ή πίστα όμως........είναι ένα πολυέξοδο χόμπυ....
    Νάστε καλά,όλοι έμείς πού δέ μπορούμε γιά διάφορους λόγους ό καθένας,
    θά σάς παρακολουθούμε μέ ένδιαφέρον άκολουθώντας πιστά τό........
    ΓΗΡΑΣΚΩ..........ΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ...




    φιλε terens
    Το test το εκανε ο ιδιος οδηγος!!! (Καλατζοπουλος)

    το να ειναι τα παντα ιδια δεν διαφωνω
    αλλα ετσι και αλλιως εκτος μικρων λεπτομερειων τα μηχανακια ηταν ιδια, δηλαδη μαμα!!

    και ξαναλεω οτι το test δεν ειχε να κανει με "κοντρα" των δυο μoντελων!! σε πιστα!!
    αλλα να δουμε-ουν, πως συμπεριφερονται αυτα τα μηχανακια (busa) σε τετοιο περιβαλον!!
    το οτι καναμε και μια μικρη "κοντρα" δεν σημαινει κατι παραπανω απο αυτο που εγινε πραγματικα!!
    ο καλυτερος τροπος να κρατας
    το λογο σου ειναι
    να μην το δινεις

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της AKIS BUSA
    Εγγραφή
    17/03/2009
    Μηνύματα
    463
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Καλά στο μοτέρ λογικό είναι λόγω κυβικών. Εχει το "παλιό" από το "νέο" διαφορετικό πλαίσιο και γεωμετρία?
    Φιλε byron ναι, εχει διαφορετικο πλαισιο και βεβαια αλλη γεωμετρια (καλυτερη) απο το παλιο!!
    γενικα ειναι ενα αλλο!! μηχανακι!! σε πολλα πραγματα!!
    ο καλυτερος τροπος να κρατας
    το λογο σου ειναι
    να μην το δινεις

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. ... πως σβήνουν τα φώτα στο 650?
    από liberto στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2009, 23:05
  2. Προβλημα με τα καλωδια στο FZ6n
    από +FoniaS+ στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 19/02/2006, 17:04
  3. Οταν βρίσκουν τα τακάκια στο δισκόφρενό....
    από free rider στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 28/08/2005, 15:45
  4. Power Bikes by MUGEN
    από Spike στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2005, 21:42
  5. Τα πήρα στο κρανίο σήμερα
    από dankannn στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 23/05/2005, 03:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF