Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 33

Θέμα: Aprilia Pegaso Strada vs Yamaha XTX660

  1. #16
    Σε καμία περίπτωση το Strada δεν αξίζει τα λεφτά του. Τελεία και παύλα.

    (ένας πρώην κάτοχος)




    ΥΓ: αλλά ούτε και το ΧΤ

    και τα 2 είναι μηχανές πολύ χαμηλότερης ποιότητας απο αυτό που υποδηλώνει η τιμή τους.

  2. #17
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Αν μιλάς για Ελληνικά δεδομένα τιμών... κανένα μηχανάκι δεν αξίζει εδώ τα λεφτά του.

    Όσον αφορά αυτά τα δύο... για πες τι μπορείς να βρείς καλύτερο στην αγορά με 6500-7000 καινούριο και κοντά στα 3500(ΧΤΧ) - 5500 ευρώ μτχ... και να μην είναι πάνω απο 4ετια.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    Αν μιλάς για Ελληνικά δεδομένα τιμών... κανένα μηχανάκι δεν αξίζει εδώ τα λεφτά του.

    Όσον αφορά αυτά τα δύο... για πες τι μπορείς να βρείς καλύτερο στην αγορά με 6500-7000 καινούριο
    vstrom?

    έλα οκ, η αλήθεια είναι ότι σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχουν μηχανές που να είναι αξιόλογα καλύτερες (μιλάμε πάντα για ον-οφφ, μη πάμε σε άλλη κατηγορία). Αυτό όμως κατά τη γνώμη μου δεν αλλάζει το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι υπερτιμημένα.

    και κοντά στα 3500(ΧΤΧ) - 5500 ευρώ μτχ... και να μην είναι πάνω απο 4ετια.

    Gandalf
    Για μεταχειρισμένο αλλάζουν τα πράγματα... Μεταχείρο και σε καλή κατάσταση θα έπαιρνα ένα απο τα δυο στα 4 χιλιάρικα μαξ... αλλά καινούριο, με τίποτα

  4. #19
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.618
    Αρχικά δημιουργήθηκε από billanti
    Φορούν τον ίδιο κινητήρα.
    Ο Πήγασος βγάζει κάτι προβληματάκια που για ανεξήγητο
    λόγο η Aprilia αγνοεί!
    Είναι όμως κούκλα πανάθεμα τον.Για μένα δεν υπάρχει σύγκριση.
    Strada δαγκωτό!

    όντως είναι κουκλί (δες το avatar μου) το έχω απο τον Φεβρουάριο, έχω κανει 5.000 χλμ., δεν έχει βγάλει το παραμικρό μέχρι στιγμής (εδώ χτυπάμε ξύλο; )

    ανετότατο σε πόλη και ταξιδάκια, μακράαααν καλύτερη σέλα από του ΧΤ, στήσιμο, φρένα... όλα!

    παρεπιμπτόντως, ψάχνω νύφη για τον κύριο στο avatar
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  5. #20
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.641
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    Για μεταχειρισμένο αλλάζουν τα πράγματα... Μεταχείρο και σε καλή κατάσταση θα έπαιρνα ένα απο τα δυο στα 4 χιλιάρικα μαξ... αλλά καινούριο, με τίποτα
    Ποιό καλό μεταχειρισμένο δεν είναι καλύτερη αγορά ? Γενικά μιλώντας και σε οποιαδήποτε κατηγορία. Στην καλύτερη περίπτωση ο κάτοχος καινούργιας μοτό χάνει 30% ακόμα και αν έχει κεριά πάνω.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #21
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimitrisioak
    όντως είναι κουκλί (δες το avatar μου) το έχω απο τον Φεβρουάριο, έχω κανει 5.000 χλμ., δεν έχει βγάλει το παραμικρό μέχρι στιγμής (εδώ χτυπάμε ξύλο; )

    ανετότατο σε πόλη και ταξιδάκια, μακράαααν καλύτερη σέλα από του ΧΤ, στήσιμο, φρένα... όλα!

    παρεπιμπτόντως, ψάχνω νύφη για τον κύριο στο avatar

    Απο διαστασεις το XT ειναι πιο "αλογο" & το Pegaso πιο Compact?

    ή ετσι μου φαινεται?
    Accipere quam facere praestat injuriam

  7. #22
    Κύριος καθηγητής
    Εγγραφή
    19/05/2009
    Μηνύματα
    57
    Περίπου ίδια είναι σε μέγεθος απλά φαίνονται διαφορετικά λόγω διαφορετικού μούτρου ουρας κτλ

    Το ΧΤ φαίνεται και πιο ψηλό, πιο "enduro" Style
    Αποκέντρωση εδώ και τώρα!
    Aprilia Pegaso Factory

  8. #23
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    To ΧΤΧ μοιάζει είναι ΄και πιο βαρύ και πιο ογκώδες απο το strada...

    XTX
    Dry weight: 177.0 kg (390.2 pounds)
    Overall height: 1,170 mm (46.1 inches)
    Overall length: 2,175 mm (85.6 inches)
    Overall width: 860 mm (33.9 inches)
    Ground clearance: 205 mm (8.1 inches)

    strada
    Dimensions
    Max. length: 2,160 mm
    Max. width: 810 mm
    Ground clearance: 250 mm
    Seat height: 780 mm
    Dry weight:168 Kg

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  9. #24
    Κύριος καθηγητής
    Εγγραφή
    19/05/2009
    Μηνύματα
    57
    Δυστυχώς η πάλαι ποτέ κραταιά κατηγορία μονοκίλυνδρων πολιτικών που τα κάνουν όλα 600/650 εχει πάει για φούντο οπότε δεν έχεις και πολλές επιλογές εκτός αν πας για πολεμικά μηχανάκια.

    Αποκέντρωση εδώ και τώρα!
    Aprilia Pegaso Factory

  10. #25
    Και όμως γυρίζει! Το avatar του/της arazw.ara.zw
    Εγγραφή
    04/05/2010
    Μηνύματα
    125
    Μήπως λέω μήπως αν στη θέση του ΧΤΧ μπεί το ΜΤ03,θα είναι σωστότερη η σύγκριση;
    Είναι πιο κοντά στο strada και σε στήσιμο και σε άνεση στο ταξίδι!
    Τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν καλύτερα όταν είναι ανοιχτα!!!!!

  11. #26
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2010
    Μηνύματα
    103
    Φιλε καθοτι ζητας γνωμες θα σου ελεγα παρε ιαπωνα και μακρια απτον ευρωπαιο ξηγησου το χτακι να εισαι ηρεμος.Αλλα για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους το strada ειναι πιο ωραιο.Αλλα και το χτακι με βγαλμενο φτερο πισω και φαναρι απο R6 ειναι μουν....ρα.

  12. #27
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.950
    Το χτ έχει άθλια ποιότητα στα πλαστικά του τα οποία θαμπώνουν αρκετά γρήγορα ακόμα και σε καινούρια μηχανάκια. Οι αναρτήσεις του είναι ότι χειρότερο κοικλοφορεί αυτή τη στιγμή (ακόμα χειρότερες και από του τενερε) και τα ελατήρια πέφτουν πολύ γρήγορα. Ακόμα και με τη γέφυρα πάνω πάνω απ' το φτερό σε ψυλές ταχύτητες θα κουνήσει Η σέλα του είναι γτπ και ζυγίζει και 188 κιλά γεμάτο. Παρ' όλο το βάρος του δεν διακρίνεται για τη στοιβαρότητα του πλαισίου του.
    Δυστιχώς καμία σχέση δεν έχει με τον προκάτοχό του. Αν και το 600άρι ήταν και αυτό άθλιο από πλευρά χαρακτηριστικών τουλάχιστον είχε αντοχή στον χρόνο.
    Στα θετικά είναι η κατανάλωση που βρίσκεται σε ανεκτά επίπεδα και ο κινητήρας του που δεν παθαίνει τίποτα αλλά δυστιχώς δεν διακρίνεται για την ποιότητα λειτουργείας του.
    Στο θέμα αναλώσιμων και ανταλλακτικών είναι ότι φθήνότερο μπορείς να πάρεις μετά από παπί.

    Στο aprilia οι Ιταλοί έχουν βάλει το χεράκι τους και έχει άψογη λειτουργεία κινητήρα αλλά κάπου διάβασα πως καιει τον κώλο του, ειδικά στην εθνική που το γκπαζι δεν κλείνει. Α! Έχει και λιγότερους κραδασμούς από το Χτ. Σίγουρα έχουν αλλάξει την αναπνοή και την χαρτογράφιση, δεν ξέρω τι άλλο. Έχει καλύτερες αναρτήσεις από το χτ και πολύ καλά φρένα. Η ποιότητα των πλαστικών του και η βαφή είναι σίγουρα καλύτερη απ' το χτ ενώ ούτε αυτό είναι ελαφρύ.
    Για προβλήματα κτλ έχω ακούσει πολλά, δεν ξέρω όμως να σου πω περισσότερα. Ούτε στο θέμα ανταλλακτικών και συντήρησης μπορώ.

    Σε γενικές γραμμές και τα δύο μηχανάκια δεν είναι ακριβά αλλά θα συμφωνήσω με τον road spirit ότι μάλλον είναι ακριβότερα απ' αυτά που προσφέρουν.

    H λύση?

    Πάρε fmx. Παροχημένης τεχνολογίας αλλά δουλεύει καθαρά και απροβλημάτιστα. Δεν έχει τίποτε εξεζητημένο πάνω του αλλά θα είναι σαν καινούριο όσα χρόνια κ αν περάσουν και εξωτερικά και εσωτερικά.
    edit. Το πρόβλημα της ιπποδύναμης λύνεται αν πετάξεις τις εξαμήσεις απ' τους λαιμούς και πίσω. PC και μαμακίες δεν θέλει γιατί έχει καρμπιλατέργια. Για περισσότερα ρώτα το rain.
    Sent from me using a computer.

  13. #28
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.950
    Αρχικά δημιουργήθηκε από imba
    Φιλε καθοτι ζητας γνωμες θα σου ελεγα παρε ιαπωνα και μακρια απτον ευρωπαιο ξηγησου το χτακι να εισαι ηρεμος.Αλλα για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους το strada ειναι πιο ωραιο.Αλλα και το χτακι με βγαλμενο φτερο πισω και φαναρι απο R6 ειναι μουν....ρα.
    Αν θέλεις και τη δική μου άποψη, οι εκ Ιαπωνίας επιλογές σε αυτή την κατηγορία είναι γτπ καβάλα.
    Η λύση έχει δοθεί αλλά δεν είναι από Ιταλία.
    Sent from me using a computer.

  14. #29
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Στο aprilia οι Ιταλοί .....
    .....Σίγουρα έχουν αλλάξει την αναπνοή και την χαρτογράφιση, δεν ξέρω τι άλλο.
    και την εκπνοή, οι εξατμίσεις δεν είναι μόνο οπτική αλλαγή

    Έχει καλύτερες αναρτήσεις από το χτ και πολύ καλά φρένα.
    δεν ξέρω για τις αναρτήσεις του ΧΤ αλλά του πέγκασο είναι για τον μπΈο, μπρος πίσω. Ανεπαρκέστατες αποσβέσεις, πολύ μαλακά ελατήρια, και κακή αντοχή στο χρόνο. Στο δικό μου μετά απο 20.000 χλμ είχαν γίνει σώβρακο

  15. #30
    Κύριος καθηγητής
    Εγγραφή
    19/05/2009
    Μηνύματα
    57
    Επειδή έχω καβαλήσει το ΧΤΧ τουλάχιστον με το Factory είναι ό,τι του φανεί του λολοστεφανή.

    Δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει ποτέ του Trail για να σου πω αλλά φίλε road spirit σέβομαι τη γνώμη σου καθώς διαβάζω τα ταξίδια σου και είσαι ωραίος


    Σε αυτή την κατήγορία χρημάτων τι άλλο όμως υπάρχει;

    Μόνο αν πας σε δικύλινδρο φάση Transalp, V-strom, κανα μεταχειρο Africa για πιο οικονομική λύση...
    Και μην ακούσω BMW F650GS με 7900 κτλ καινούργιο κάτω απο 9000 δεν πάει. Πολύ καλή μηχανή αλλά στο άνω οικονομικό άκρο της κατηγορίας.
    Αποκέντρωση εδώ και τώρα!
    Aprilia Pegaso Factory

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Aγορά Aprilia Pegaso Strada
    από Newbas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2006, 17:11
  2. Acrapovic For Aprilia Pegaso Strada 650
    από jinks στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2005, 15:56
  3. Aprilia Pegaso Strada 650
    από Newbas στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2005, 21:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF