Λοιπον μετα το πολυ επιμορφωτικο και εξαιρετικα ενδιαφερον θεμα του ολντμαν περι αναρτησεων, ηθελα και γω να κανω μια ερωτηση στον ιδιο η οποιον αλλο ξερει τελως παντων :smilea: . Απλα δεν το βαζω στο ιδιο θρεντ μην το χαλασω ειναι κριμα.
Λοιπον εχω ενα σχετικα low-budget σκουτερακι 50 κυβικων 5ετιας, που εχει περασε ΠΟΛΛΑ και ειναι σχετικα σαραβαλιασμενο (επι 5 χρονια το οδηγουσανε απειροι 15-18 χρονοι, αυτο πιστευω αρκει) . Το θεμα ειναι οτι το χρησημοποιο πολυ συχνα λογω ακριβης τιμης βενζινης και υψηλης καταναλωσης του διχρονου εντουρακιου που εχω, οποτε τις καθημερινες κυκλοφοαω με αυτο. Λοιπον, το προβλημα ειναι, το πιρουνι οπως και το αμορτισερ ειναι εξαιρετικα ''σκληρα'' και δεν βυθιζονται κ-α-θ-ο-λ-ο-υ ουτε μπροστα ουτε πισω. Μαλιστα οταν τοχω χωρις την στεκα και χωρις να καθομαι πανω και το πιεζω με δυναμη κατω ασκωντας δυναμη στο τιμονι το μηχανακι χοροπηδαει αντι να βυθιστει το πιρουνι.Και ετσι φυσικα το σκουτερακι γινεται εξαιρετικα δυσχρηστο, αφου στην παραμικρη ανωμαλια του οδοστρωματος αναπηδαει ολοκληρο με τα πλαστικα του να τριζουν, ποσο μαλον οταν μεσει σε λακουβα, που συνηθως οδηγει σε οδυνηρη πτωση...
Επισης και η οδικη συμπεριφορα του επηρεαζεται πολυ αφου ειναι εξεαιρετικα νευρικο σε αλλαγες κατευθυνσης, σε δικαβαλο και σε ολισθηρη ασφαλτο οπου τα λαστιχα χανουν συνεχεια την προσφυση τους. Το μονο οφελος που πορω να βρω ειναι οτι κανει πολυ ευκολα και καλα εντο αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα
![]()
Λοιπον τωρα στην ερωτηση, οι αναρτησεις πως επαναφερονται στην αρχικη τους σκληροτητα? Τι πρεπει να επενδυσω και τι πρεπει να αλλαξω? Λαδια, ελατηρια η γινεται κα πιο οικονομικα?
Το μηχανακι λεγεται piaggio zip 50 2t και εχει συμβατικο τηλεσκοπικο πιρουνι αρκετα μικρης διαδρομης sebac και επισης ειναι οπως ειπα σχετικα φτηνο οποτε εχει και αναλογες αναρτησεις πιστευω. Να και μια φωτο απο το zip
Ευχαριστω
![]()